Het kan niet... dit mag toch niet... ik als groot Teeuwen fanaat... alle shows uit het hoofd kennende, vond in Dat Dan Weer Wel al een aantal grapjes terug die ik in een wat andere vorm al vaker van Hansieeeeeeee had gehoord.
Nu Industry of Love op CD gekocht als kado voor mijn broer. Inmiddels heb ik hem ook geluisterd en CD 1 viel me erg tegen... CD2 dan maar hopen naar beter.. het begin was grappig waarin hij zijn naam in veel songs verwerkte... daarna was het weer raak. De herhaling... het inslikken van woorden.. snel en onverstaanbaar praten... dat weten we nu wel.
Mijn broer die mee aant luisteren was terwijl ik nog geen reactie had gegeven, vertelde me met schaamrood (want ja gegeven paard nooit in de bek kijken enzo) op de kaken dattie het erg vond tegenvallen. Maar blij voor hem, jammer voor mij, moest ik hem geheel gelijk geven.
Enkele jaren geleden was Hans depri... zwaar zwaar in de put. De mensen, zijn publiek.. ze begrepen hem niet.. hij wilde niet ALLEEN garppig zijn maar ook iets verkondigen.. dat de wereld naar de kloten ging (ja ergens in de ondertoon vind je dat terug) .. maar niemand wilde dat horen en lachte enkel. Ik denk persoonlijk dat meneer Teeuwen nu heeft gedacht:
"Ach schijt ook maar op ook... ik heb geld nodig.. jullie komen toch wel, dus ik flans wel weer een berg onzin in elkaar."Dat sketches van Teeuwen vaak kant nog wal raken, is bekend en niet erg. Vaak zit er toch wel een verhaal in verstopt, maar dit keer lijkt het echt nergens op.
Waarschijnlijk is lang niet iedereen het hier mee eens en zullen vele Teeuwen fans (die wellicht later pas zijn shows zijn gaan volgen) me voor gek verklaren. Vanaf Heist volg ik hem al ik heb alles thuis liggen wat er te hebben valt. Maar wat ik hiermee aan moet.. terugbrengen gaat helaas niet meer, maar dat had toch wel reactie no.1 geweest.
Ik vat het niet.... ik kan het niet begrijpen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Stefkuh op 04-05-2004 18:01:08 (typo) ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!