Lief van jequote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:19 schreef Wolkje het volgende:
[..]
he Duch, wat rot
beterschap
Ach jee meid, daar schrik ik vanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:49 schreef Kore het volgende:
hoi DuchessX, inderaad lang niet meer gezien![]()
Of het goed gaat met me... het kon allemaal een heel stuk beter, lig op dit moment in scheiding maar daarover kan ik hier niet teveel neer gaan zetten aangezien hij ook op het forum komtHet begint in elk geval weer een beetje op te klaren voor me nu
groetjes,
Korine
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:51 schreef DuchessX het volgende:
OT:
Ik irriteer me aan het schietspel van mijn man en de geluiden die hij daarbij produceert
leiden is erg leukquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:10 schreef Peregrijn het volgende:
Wat gekalmeerd, maar nog steeds opgefoktMoet mezelf er even aan herinneren dat er ook nog een andere kandidaat is. Ik heb verder al van alles zitten bedenken. Ik zal in Leiden moeten gaan wonen als het wat wordt. Weet iemand of dat een leuke stad is?
Hopelijk, ik ga er in september studeren. Als de IBG voor 15 mei m'n inschrijving verwerkt tenminste anders kan ik niet loten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
leiden is erg leuk
fotooo'squote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:17 schreef gekke_sandra het volgende:
Blij!!!!!!!!!!! ... met mijn nieuwe Ralph polo en mijn Diesel broekie!!!!! Eindelijk een broek gevonden die ik pas!!!Feeest!!!!
(zat al te denken om maar kindermaten te gaan passen
) Word wel btje kakker zo
Fijn zoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:15 schreef Roönaän het volgende:
Erg goed! Lief en ik zijn weer met zijn tweetjes in huis. de logees zijn weg. kheb daarnaast goed contact met een lieve vriendin en dito husband. gaat perfect hier. ben in m'n nopjes.
Geeft even een aai over je bolletje!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ongelofelijk sjit dus he.. alles kan me gestolen worden.. wil niet meer
Dank jequote:Op zondag 9 mei 2004 02:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oeh, Peregrijn, spannend!!! Heel veel succes woensdag! Ik zal voor je duimen ook al heb je dat vast niet nodig
De lente is actiefquote:Op zondag 9 mei 2004 12:39 schreef Faithy het volgende:
een beetje verliefd.. ofzo
Hier ook niet....quote:Op zondag 9 mei 2004 15:41 schreef Wolkje het volgende:
gestresst, en het leren lukt niet echt![]()
jij ook al ik ookquote:Op zondag 9 mei 2004 17:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel net wakker
Bijna de hele dag geslapen
Lekker toch?quote:Op zondag 9 mei 2004 18:42 schreef Riann het volgende:
[..]
jij ook al ik ook
tot half 11 en daarna ook weer de hele middag![]()
wederom laat op deze avond weer terwijl ik niet moe ben....quote:Op zondag 9 mei 2004 00:32 schreef Toad het volgende:
verveeld...
En in je profiel staat nog wel bij beroep: "Iets heel leuks".quote:Op maandag 10 mei 2004 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Blegh! Ik geloof dat ik toch moet gaan uit zien naar een andere baan.
Dit ga ik echt niet lang meer vol houden.
Misschien is dat ook wel iets leuks maar de werkplek kan niet zo leuk zijn etcquote:Op maandag 10 mei 2004 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En in je profiel staat nog wel bij beroep: "Iets heel leuks".![]()
Kom maar opquote:Op maandag 10 mei 2004 10:42 schreef zwaaibaai het volgende:
bbbbbbbbbblllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
iemand vechten? i am in the mood.....
* Brighteyes schuift haar baas naar voren en zet een tientje in op Zwaai!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:42 schreef zwaaibaai het volgende:
bbbbbbbbbblllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
iemand vechten? i am in the mood.....
nog niks gehoord, maar ik zou vandaag gebeld worden voor een afspraak. Dus ik blijf hopen.....quote:Op maandag 10 mei 2004 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* zwaaibaai schuift haar baas naar voren en zet een tientje in op Zwaai!
is het nog wat geworden met dat huisje? Of is dat de reden van deze-bui?
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
nog niks gehoord, maar ik zou vandaag gebeld worden voor een afspraak. Dus ik blijf hopen.....
Mijn werk is niet meer leuk, ik heb een rot weekend achter de rug, ik ben moe en bijna overspannen
Kom maar op met die baas van je
Please share...quote:Heb ik dan eindelijk gekregen waar ik altijd zo naar verlangde?
Gefeliquote:Op maandag 10 mei 2004 14:39 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me geweldigik ben aangenomen in het ziekenhuis in harderwijk.....echt mijn week kan niet meer stuk....of ik moet zakken morgen voor mijn auto praktijk.....maar daar ga ik niet van uit
Ik verlangde altijd naar iets, een soort band met iemand, voelde me er vaak eenzaam door.quote:Please share...
Ah liefffffquote:Op maandag 10 mei 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
gekke_sandra, klinkt goed dit! Vasthouden idd!
Toch nog naar de bieb geweest en een Wingerdquote:Op maandag 10 mei 2004 12:58 schreef DuchessX het volgende:
Liggen piekeren vannacht, viel pas rond 3:45 in slaap
Helaas heb ik nu geen energie om de nodige dingen in huis te doen, vind ik erg vervelend.
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:48 schreef DarkElf het volgende:
voel me verschrikkelijk gejaagd en onrustig ....................
wat een kutdag
En toch ook maar even de nieuwe plantjes in de achtertuin gepot. Staat erg vrolijk en lieffffquote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Toch nog naar de bieb geweest en een Wingerdin de tuin geplant.
oh groene vingers? zou ff langs de dokter gaan, is nie goe hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 16:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En toch ook maar even de nieuwe plantjes in de achtertuin gepot. Staat erg vrolijk en lieffff![]()
Jeetje wat een groene vingers heb ik toch![]()
same here... gaat nu wel beter maar nog steeds n beetje stress om alles eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2004 12:58 schreef DuchessX het volgende:
Liggen piekeren vannacht, viel pas rond 3:45 in slaap
AAHHquote:Op maandag 10 mei 2004 17:08 schreef yindey het volgende:
Bleuh ik voel me rot![]()
Mijn post voor jou.. op een gegeven moment gaat het echt weer beter..quote:Op maandag 10 mei 2004 20:25 schreef hardsilence het volgende:
Het zet alleen maar door..voel me écht beroerd, ben doodmoe en ziek.
Ik heb 't gehad.. toedeledoki.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:25 schreef hardsilence het volgende:
Het zet alleen maar door..voel me écht beroerd, ben doodmoe en ziek.
Ik heb 't gehad.. toedeledoki.![]()
Dan ben je niet de enige.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:38 schreef Untitled het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sterkte hardsilence![]()
OT:
Ik word echt gek van die twijfels in m'n hoofd.
Ik moet een beslissing nemen![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 06:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Moe![]()
Dat heb ik altijdquote:altijd leuk...wakker worden voordat je wekker afgaat
suc6 straxquote:Op dinsdag 11 mei 2004 06:25 schreef Ilsjuhh het volgende:
[...]
Feli!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:55 schreef diannetjhu het volgende:
tra la la la Ik ben nog steeds wel vrolijkBijna jarig en tis mooi weer en ik ben zelden zo gelukkig geweest met ronald als de laatste tijd... en dat zegt wat
![]()
*sigh* soms is het leven mooi![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
jeuj geslaagd voor mijn rij-examenben dus best wel trots op mezelf
hahaha, alvast bedanktquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Feli!!!!*
&
Ik dus ook, omdat ik koppijn heb..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:09 schreef _Denker het volgende:
Koppijn en nergens zin in![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef zwaaibaai het volgende:
![]()
kan wel janken.... En ik weet niet eens waarom
Thanksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:50 schreef Little_Angel het volgende:
hoop dat dat niet gebeurt Juweel!!
Jij piekert in je slaap?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef leonieke het volgende:
dood.. en dood.. en doodmoe.. echt niet te schatten.
Ik kan mijn ogen bijna niet meer openhouden en tis verdorie pas halfnegen. En slapen.. blah dan begin ik te piekeren en ist helemaal om zeep
Mja ik ben een vat vol verrassingenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij piekert in je slaap?![]()
OT: Nog steeds goed!
Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:02 schreef DuchessX het volgende:
Uitgeblust en uit mijn doen
Waar maak je je dan druk om? Ben ook redelijk insomniac momenteel, dus vertel maar...quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:21 schreef Boschjesman het volgende:
stresskipperig, en bang voor wat komen gaat
en ik kán gewoon niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |