abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18972366
quote:
Misdaadmeter:Nederland veiliger

ROTTERDAM Nederland is in 2003 veiliger
geworden.Dat blijkt uit de Misdaadmeter
van het Algemeen Dagblad.Vooral in de
grote steden zijn er minder overvallen,
inbraken,straatroven en verkrachtingen.

Alle 25 politiekorpsen leverden cijfers
over 38 soorten misdaden.Amsterdam is
nog altijd de crimineelste stad,gevolgd
door Rotterdam en Heerlen.Het aantal
opgehelderde misdrijven is in drie jaar
met 40 procent gestegen.

Het Nederland Politie Instituut meent
dat de daling verband houdt met het
feit dat er recent 4000 agenten extra
zijn aangenomen.Ook de hardere aanpak
van veelplegers zou hebben bijgedragen.
Goed gedaan van Balkenende en co.

Of weet iemand hier weer wat negatiefs van te maken?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_18972908
In plaats van balkenende op te hemelen zou je natuurljik ook een correlatie kunnen leggen met een groter aantal buitenlanders in .nl dan in voorgaande jaren. Da's ongeveer net zo gefundeerd denk ik
pi_18972910
heerlen?!
das wel jammer...... ik kan me nog herinneren dat alkmaar 3e stond mijn stadje
Hoe is het verder?
pi_18973009
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:42 schreef Zpottr het volgende:
In plaats van balkenende op te hemelen zou je natuurljik ook een correlatie kunnen leggen met een groter aantal buitenlanders in .nl dan in voorgaande jaren. Da's ongeveer net zo gefundeerd denk ik
Geef de buitenlanders eens een keertje niet de schuld.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:52:36 #5
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18973040
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:50 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Geef de buitenlanders eens een keertje niet de schuld.
Buitenlanders zijn gewoon lief.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18973092
Heel mooi natuurlijk, maar over welke criminaliteit heeft men het dan? Ik lees wel "Vooral in de grote steden zijn er minder overvallen, inbraken,straatroven en verkrachtingen.", dit zegt echter niets over het totale beeld. Maar goed, dat is niet echt belangrijk.

"Het Nederland Politie Instituut meent dat de daling verband houdt met het feit dat er recent 4000 agenten extra zijn aangenomen.Ook de hardere aanpak van veelplegers zou hebben bijgedragen."

Wat is deze hardere aanpak en wat doen de extra agenten waardoor het beter gaat?
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:57:27 #7
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18973108
Zeer positief.
quote:
Idd. Het argument "Balkenende is premier en de criminaliteit is gedaald -> Balkenende heeft de criminaliteit aangepakt" is bijzonder slap. Net zo slap als je zegt "Balkenende is premier en de economie draait slecht -> Balkenende heeft de economie om zeep geholpen". We begrijpen allemaal wel dat er vele andere factoren zijn.

Ik zou het bijzonder knap vinden als politiek beleid zo snel in werking treedt en resultaat geeft. Als dit al het gevolg is van politiek beleid, dan is het logischer om Paars daar de krediet voor te geven, maar ik zeg "als". Ik weet niet waardoor het is gedaald.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:59:43 #8
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18973154
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Zeer positief.
[..]

Idd. Het argument "Balkenende is premier en de criminaliteit is gedaald -> Balkenende heeft de criminaliteit aangepakt" is bijzonder slap. Net zo slap als je zegt "Balkenende is premier en de economie draait slecht -> Balkenende heeft de economie om zeep geholpen". We begrijpen allemaal wel dat er vele andere factoren zijn.

Ik zou het bijzonder knap vinden als politiek beleid zo snel in werking treedt en resultaat geeft. Als dit al het gevolg is van politiek beleid, dan is het logischer om Paars daar de krediet voor te geven, maar ik zeg "als". Ik weet niet waardoor het is gedaald.
Net als in New York waar ze toen het zero tolerance beleid in hadden gevoerd en waar toen ook het criminaliteitscijfer daalde. Wat ze daarbij niet meldden was dat ze tegelijkertijd de ghetto's een stuk leefbaarder hadden gemaakt en dat dat mogelijk ook een zeer grote invloed had gehad.
Iets dergelijks zou in deze situatie dus ook kunnen gelden.
pi_18973167
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:56 schreef Monidique het volgende:
Wat is deze hardere aanpak en wat doen de extra agenten waardoor het beter gaat?
Meer agenten op straat gooien. Hierdoor verbeterd de kwaliteit van het straatbeeld maar gaat de opsporing achteruit. Dus het netto resultaat zal niet zoveel afwijken de voorgaande jaren.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:05:54 #10
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18973243
Vergeleken Amsterdam had ik altijd het idee dat Rotterdam een stuk gevaarlijker was, zo zie je maar weer.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:38:31 #11
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_18973768
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 10:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nee hoor, het asielbeleid en uitzettingsbeleid begint zijn vruchten af te werpen
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:39:18 #12
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18973786
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:38 schreef NatasTriplesix het volgende:

[..]

Nee hoor, het asielbeleid en uitzettingsbeleid begint zijn vruchten af te werpen
Ze zijn nog niet eens ingevoerd.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:40:52 #13
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18973823
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:39 schreef Ype het volgende:

Ze zijn nog niet eens ingevoerd.
Jawel, al enige jaren geleden, en nu voeren we de allochtonen weer uit
pi_18973840
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:40 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Jawel, al enige jaren geleden, en nu voeren we de allochtonen weer uit
.
pi_18973893
Misschien is het wel door het uitzet beleid van nawijn waardoor er veel mensen op vliegtuig terug gezet zijn.

En het invoeren van preventief foullieren dat daar door cda-vvd-lpf werd ingevoerd
/0
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:47:11 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_18973931
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:44 schreef wierdo6 het volgende:
Misschien is het wel door het uitzet beleid van nawijn waardoor er veel mensen op vliegtuig terug gezet zijn.
Welk beleid van Nawijn? Alsof die in 182 dagen een beleid heeft neergezet. Als het al een gevolg is van politieke maatregelen en als het al te maken zou hebben met het aantal vreemdelingen in het land, dan is het dankzij de immigratie-wet van Cohen.
quote:
En het invoeren van preventief foullieren dat daar door cda-vvd-lpf werd ingevoerd

Natuurlijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_18974092
quote:
Met het verschil dat Balkenende eindverantwoordelijke is en de mogelijkheid heeft het beleid te bepalen in tegenstelling tot allochtonen
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_18974131
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:54 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Met het verschil dat Balkenende eindverantwoordelijke is en de mogelijkheid heeft het beleid te bepalen in tegenstelling tot allochtonen
Deze onthouden we.
pi_18974164
De criminaliteit is in Amsterdam in de jaren 90 onafgebroken gedaald. Volgens de officiele cijfers van de politie wel te verstaan.

Iedere weldenkende burger weet echter wel beter. Met die leuke prestatiecontracten ga je dat nog erger krijgen. Kijk eens hoe goed wij van onzelf vinden dat we het gedaan hebben!
pi_18974276
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Welk beleid van Nawijn? Alsof die in 182 dagen een beleid heeft neergezet. Als het al een gevolg is van politieke maatregelen en als het al te maken zou hebben met het aantal vreemdelingen in het land, dan is het dankzij de immigratie-wet van Cohen.
[..]

Natuurlijk.
Oh ja vergeten, die geitenwollensokken stonden voor jan joker te demonstreren tegen die uitzettingen die onder nawijn verricht zijn waar de mensen nog dezelfde nacht op het vliegtuig gezet worden.

Wat een prachtargument ook dat 2e.. slim mannetje ben jij, probeer vooral niet te onderbouwen om zo te voldoen aan het niveau dat bij je past.
/0
  zaterdag 8 mei 2004 @ 13:04:54 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18974316
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:54 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat betekend nog niet dat de gehele situatie zoals die nu is, door toedoen van Balkenende komt.

Allochtonen hebben invloed, net zoals Balkenende, op de maatschappij. Balkenende kan je niet alles toeschrijven.
pi_18974580
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 13:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Allochtonen hebben invloed, net zoals Balkenende, op de maatschappij. Balkenende kan je niet alles toeschrijven.
Behalve natuurlijk alle slechte dingen
  zaterdag 8 mei 2004 @ 13:54:16 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18975243
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 13:18 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Behalve natuurlijk alle slechte dingen
Nee, dat ook niet. Uit jouw bewoordingen valt te halen dat Balkenende bijvoorbeeld ook verantwoordelijk is bij het voetballen met kransen, ik stel dat dat niet zo is. Bij dit voorbeeld zal je dat wel met me eens zijn, maar jij grijpt wel opportunistisch naar het argument zoals ik in mijn eerste post in dit topic heb gesteld.

Maar wanneer zijn die 4000 extra agenten erbij gekomen eigenlijk?
pi_18977579
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 13:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, dat ook niet. Uit jouw bewoordingen valt te halen dat Balkenende bijvoorbeeld ook verantwoordelijk is bij het voetballen met kransen, ik stel dat dat niet zo is. Bij dit voorbeeld zal je dat wel met me eens zijn, maar jij grijpt wel opportunistisch naar het argument zoals ik in mijn eerste post in dit topic heb gesteld.
Dat is niet waar. Voor zulke individuele zaken zijn de mensen die ze plegen natuurlijk verantwoordelijk. Maar de politiek (en dus Balkenende) is wel verantwoordelijk voor de beteugeling van de totale criminaliteit (inclusief het voetballen met kransen) aangezien zij als enige van bovenaf maatregelen kunnen nemen die de criminaliteit tegen kunnen gaan. Als dit jaar de criminaliteit plotseling enorm was gestegen was Balkenende ook verantwoordelijk geweest omdat hij dan blijkbaar niet de goede maatregelen heeft genomen om dat te voorkomen.
pi_18978152
Niet echt een verrassing, er waren al eerder geluiden dat de criminaliteit aan het dalen is.

Zie:
Cohen en Kuiper: 'Amsterdam is weer veiliger'
Korpschef: Rotterdam onmiskenbaar veiliger
Het gaat goed met de veiligheid op straat!!

Het lijkt trouwens meer te komen door een algehele bewustwording onder Nederlandse politici de laatste 5 jaar dat de criminaliteit moet worden aangepakt dan dat je dit op het conto van alleen Balkenende kunt schrijven. Er zijn meerdere partijen die hier een rol in spelen, van kabinet en parlement tot korpsbeheerders en lokale politici.

Die extra agenten, was dat trouwens al niet onder Paars op gang gebracht???
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:59:01 #26
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18978211
Hier in de buurt neemt het trouwens alleen maar toe, maar goed niemand doet meer aangifte en de Amsterdam PD strijkt met de eer

Maar goed de nieuwe comissaris heeft mooi een half huis van de gemeente gehad dus tja...
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:03:55 #27
79534 El_Dorko_Grande
ik vind van niet
pi_18978306
Ik zie een heel ander verband tussen de politiek en de gedaalde misdaadcijfers:

Door al dat gelazer sinds de val van Paars 2 hebben we bijna twee jaar zonder regering gezeten en kon de politi zich eindelijk eens rustig wijden aan haar taak, nl. boeven vangen ipv de ene na de andere reorganisatie doorvoeren. Am I right?
mensen vinden mij raar
pi_18982441
Ik hoorde op het Journaal dat de geweldsmisdrijven met 5 % toegenomen zijn maar niet in deze cifers worden verwerkt.
Wie houdt wie nou voor de gek?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:41:44 #29
16715 Mylene
*schatje*
pi_19564978
Al sinds 1999, toen is het landelijk ingezet. Heeft dus niet zoveel met dit kabinet te maken .
pi_19565270
De economie groeit ook al sinds 1946, daar hebben latere kabinetten zeker ook niet zoveel mee te maken gehad?
quote:
Onveiligheidsgevoel op laagterecord

DEN HAAG Het onveiligheidsgevoel van de
Nederlandse bevolking blijft afnemen.
Dat blijkt uit de Politiemonitor 2004.
Nog 26,9% van de Nederlanders zegt zich
wel eens onveilig te voelen.Vorig jaar
was dit 27,7% en in 2002 30,8%.

Ook het percentage mensen dat zich vaak
onveilig voelt,is gedaald:van 5,4 in
2002,via 5,0 in 2003 tot 4,4 dit jaar.

Voor de monitor zijn 50.000 willekeurig
gekozen mensen telefonisch ondervraagd.
Tot 1999 nam het onveiligheidsgevoel
licht toe,om daarna tot 2002 stabiel te
blijven.De dit jaar gemeten percentages
zijn de laagste ooit.De Politiemonitor
wordt gemaakt sinds 1993.
Ik ben benieuwd na hoeveel jaar Balkenende volgens sommigen hier wel eens veranantwoordelijk wordt voor positieve dingen. Als je al dat onbeschrijvelijke gezeik op Balkenende hoort schijnen alle negatieve zaken wel direct het gevolg te zijn van zijn handelen.

dinsdag 1 juni 2004 @ 16:55:45 #31
16715 Mylene
*schatje*
pi_19565387
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:51 schreef Tikorev het volgende:
De economie groeit ook al sinds 1946, daar hebben latere kabinetten zeker ook niet zoveel mee te maken gehad?
[..]

Ik ben benieuwd na hoeveel jaar Balkenende volgens sommigen hier wel eens veranantwoordelijk wordt voor positieve dingen. Als je al dat onbeschrijvelijke gezeik op Balkenende hoort schijnen alle negatieve zaken wel direct het gevolg te zijn van zijn handelen.

Geen enkele tot nu toe .
quote:
De trend van de daling van het onveiligheidsgevoel, die sinds 1999 landelijk gezien is ingezet, zet door. Dat blijkt uit metingen uit de Politiemonitor Bevolking 2004, die Minister Remkes (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties) en Donner (Justitie) naar de Tweede Kamer hebben gestuurd.
http://www.minbzk.nl/veil(...)mensen_voelen_zich_0

Ja, toen hadden we hadden we een links kabinet. Hulde voor de maatregelen die toen zijn genomen. Toch Tikorevje??

pi_19565595
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, toen hadden we hadden we een links kabinet. Hulde voor de maatregelen die toen zijn genomen.
Ja prachtig, niks mis mee. Maar jij bent dus van mening dat het kabinet waar een trend zich ontwikkeld volledig verantwoordelijk blijft voor die trend, ook in de toekomst? Dus alles wat er met de economie gebeurt is de verantwoording van het kabinet dat in 1946 regeerde. En dus als het onveiligheidsgevoel was gestegen was Paars daar ook voor verantwoordelijk?

Tuurlijk
quote:
Toch Tikorevje??
En het moet meteen weer denigrerend?

Heb ik jou iets misdaan ofzo, domme snol?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:07:33 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_19565723
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:03 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja prachtig, niks mis mee. Maar jij bent dus van mening dat het kabinet waar een trend zich ontwikkeld volledig verantwoordelijk blijft voor die trend, ook in de toekomst? Dus alles wat er met de economie gebeurt is de verantwoording van het kabinet dat in 1946 regeerde. En dus als het onveiligheidsgevoel was gestegen was Paars daar ook voor verantwoordelijk?
In dit geval is het gewoon de genomen maatregelen van toen handhaven. Jij doet net alsof het gevolg is van het kabinet van nu.
quote:
En het moet meteen weer denigrerend?

Heb ik jou iets misdaan ofzo, domme snol?
Nou ja zeg, stel je niet zo aan zeg .
pi_19567087
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:51 schreef Tikorev het volgende:
[..]

Blijf je die propaganda van de ministeries van binnenlandse zaken en justitie hier spuien? Dit zijn gewoon onderzoekjes van politici die graag willen laten zien hoe goed ze het wel niet doen. Kom eerst maar eens met een goed onafhankelijk onderzoek en dan praten we wel verder.
pi_19567525
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:03 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Blijf je die propaganda van de ministeries van binnenlandse zaken en justitie hier spuien? Dit zijn gewoon onderzoekjes van politici die graag willen laten zien hoe goed ze het wel niet doen. Kom eerst maar eens met een goed onafhankelijk onderzoek en dan praten we wel verder.
Het IPCC is ook niet onafhankelijk, toch haal je dat maar al te graag aan als bron. Beetje hypocriet.
pi_19572714
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:23 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het IPCC is ook niet onafhankelijk, toch haal je dat maar al te graag aan als bron. Beetje hypocriet.
Het wat?
pi_19580680
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:07 schreef schatje het volgende:

[..]

In dit geval is het gewoon de genomen maatregelen van toen handhaven. Jij doet net alsof het gevolg is van het kabinet van nu.
Dat doe ik niet:

Het Nederland Politie Instituut meent
dat de daling verband houdt met het
feit dat er recent 4000 agenten extra
zijn aangenomen.Ook de hardere aanpak
van veelplegers zou hebben bijgedragen.

Tot 1999 nam het onveiligheidsgevoel
licht toe,om daarna tot 2002 stabiel te
blijven.De dit jaar gemeten percentages
zijn de laagste ooit.De Politiemonitor
wordt gemaakt sinds 1993.

Dus van 1993 tot 1999 (Paars) nam het onveiligheidsgevoel toe, daarna werd het stabiel en vanaf 2002 (Balkenende) daalde het tot het laagste peil ooit.
pi_37903170
Hoe zijn de cijfers in 2004 en 2005?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 17 mei 2006 @ 03:25:19 #39
46960 StefanP
polemicist
pi_37904302
Misdaadmeter: Nederland veiliger

StefanP: Nederland heeft wederom minder aangifte gedaan omdat ze weet dat het toch zinloos is
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:02:02 #40
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_37905478
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 03:25 schreef StefanP het volgende:
Misdaadmeter: Nederland veiliger

StefanP: Nederland heeft wederom minder aangifte gedaan omdat ze weet dat het toch zinloos is
Denk ook dat dat er idd mee te maken heeft.

Creatief cijfergebruik dus weer.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:10:52 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37909322
quote:

Als het moet dan...

Zoals de Engelsen zeggen: 'There are lies, bloody lies and statistics'
Dat soort cijfers zegt dus helemaal niets. Er was ook maar 1% inflatie na de invoering van de euro, terwijl alles toch bijna twee keer zo duur werd. (Nu in de supermarkt, één paprika voor omgerekend vier gulden! )
Hetzelfde kan met misdaadcijfers uitgehaald worden. Het is zelfs mogelijk om voortdurend over een daling te berichtten, terwijl hier helemaal geen sprake van is.

Morning, Smith.
Parsons.
Heard the rumor?
No. Good news, is it?
I should say so, yes.
Choco rations going up.
Really?
Twenty-five grams next week.
Doubleplus good.
Speakwrites, percent.
Vibra-aging castings, percent.
By the way, Smith, I seem to have run out of razor blades for some reason.
You wouldn’t happen to have any spare, would you?
I’m sorry, brother. I’m on the last one
The End Times are wild
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:12:09 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37909370
quote:

GO BALKIE GO!
The End Times are wild
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:06:17 #43
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37911280
Klinkt positief maar wil je er een goede uitspraak over doen dan moet je meer weten. Zoals hebben ze elkaar jaar dezelfde zaken op dezelfde manier met elkaar vergeleken enz enz
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37911715
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:34:23 #45
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_37924095
ik weet dat mijn stadje dit jaar is gestegen naar plaats 4 en nu de enige limburgse stad in de top 10 is
quote:
ROERMOND/MAASTRICHT maandag, 15 mei, 10:53
Roermond naar plek vier in misdaad-top

Roermond behoort tot de meest criminele gemeenten van Nederland. De stad komt op de vierde plaats, na Rotterdam, Eindhoven en Tilburg. Dat blijkt uit de jaarlijks Misdaadmeter van het Algemeen Dagblad. Vorig jaar stond Roermond nog op de de achtste plek. De stijging is het gevolg van een toegenomen aantal woninginbraken (plus 47,5 procent), auto- en motordiefstallen, winkeldiefstallen en straatovervallen.
bron
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_37924605
Mijn gemeente is ruim 150 plaatsen gezakt
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:59:09 #47
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_37927106
quote:
Misdaadmeter:Nederland veiliger

ROTTERDAM Nederland is in 2003 veiliger
geworden.Dat blijkt uit de Misdaadmeter
van het Algemeen Dagblad.
Who cares, het is 2006.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_37932873
De topic is ook van 2003.
pi_37935151
quote:

[..]

Het beleid is uitgestippeld ten tijde van Kok, niet van Balkenende.

Resultaten zijn van voor de ID plicht. Sinds de ID plicht is het niet veiliger geworden. Integendeel.
pi_37935392
Hoe weet je dat?
pi_38028427
* ter beoordeling van FA/A *

[ Bericht 91% gewijzigd door Drugshond op 21-05-2006 19:55:16 ]
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:08:36 #52
21467 franske19
Hit the deck!
pi_38029597
Ach je weet toch dat in de ogen van sommigen hier alle slechte zaken het resultaat zijn van het beleid van het huidige kabinet en alle goede dingen toeval, verdraait of gelogen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')