Je bedoelt vast 20e eeuw neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:41 schreef BeejEm het volgende:
Jaren geleden woonde ik samen met mijn dochtertje in een portiekwoning van eind 19e eeuw.
[knip]
Nee, nee, eind 19e, misschien begin 20equote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je bedoelt vast 20e eeuw neem ik aan?
Je bent te druk met het kijken naar die stomme Naruto filler ^^!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:18 schreef Champloo het volgende:
Bah waarom maak ik nooit iets creepy mee![]()
Je zal wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Je bent te druk met het kijken naar die stomme Naruto filler ^^!
kort maar zeer krachtig... !quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef Mojave het volgende:
Ik was eens alleen met m'n zus thuis, waren nog vrij jong en m'n ouders waren een tijd niet 's avonds weggeweest.
Best spannend was dat, het was winter en pikke donker buiten.
We hadden een oude meterkast met nog van die antieke stoppen.
Ik zei tegen m'n zus '...wat als nou de stoppen er door gaan vanavond?' en echt binnen 1seconde daarna sloegen alle stoppen door!
Zaten we daar in het donker bang te zijn! hoe eng was dat!!!
DUDE...like....WHAT THE F*CK!? ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
...Hij was met een groep vrienden geesten aan het oproepen en dat scheen dus te lukken. Alleen ging die geest niet weg (het bekende verhaal). Hij bleef één van zijn vrienden achtervolgen en op een dag wou hij oversteken en werd hij door mijn neef tegengehouden omdat er een vrachtwagen aankwam met een noodgang (die die gozer niet had gezien maar mijn neef wel)...In die vrachtwagen zat geen bestuurder...
dit zlde verhaal heeft een collega van mij ook verteld!!! die is afgelopen maand geweest!!!!!! echt psies hetzelde!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:25 schreef pacandor_ het volgende:
en anders moet je maar es naar schotland gaan... mijn oom en tante zijn er es geweest...
en die liepen daar door een park en zagen ineens een geestverschijning staan op een bruggetje.....
dus hun naar de parkbeheerder om te vragen wat er ooit gebeurd was, haar man scheen daar om het leven te zijn gekomen, en zij heeft daar door verdriet zelfmoord gepleegd, heel vaak schijnt zij daar rond te dwalen en ook heel veel mensen hebben haar daar al es gezien..
en ook barst het daar van haunted hotels..... zoek maar es op het internet naar schotland en haunted zooi... het barst ervan.... sommige verhalen zullen toch wel een kern van waarheid bevatten denk ik.
Is dit een grap ofzo?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:09 schreef Reemster het volgende:
ik hoorde / of zag ( tv ) een keer iets dat vet ziek was
het ging allemaal over een jongen in amerika die ergens 50mile ofzo van zijn ouders thuis af studeerde. hij was een jaar of 20 en het was kerst.
Deze jongen ging wel vaker naar huis met de bus maar deze dag was er iets raars.
Bij de bushalte zag hij iemand staan die precies op hem leek, maar met andere kleren aan.
Hij dacht WTF!!. Dus de look-a-like riep de jongen die er vervolgens op afliep, en je raadt het al
hij mist de bus.
De look-a-like zei vervolgens niets en ging weg. De jongen volgde hem maar kon niet bijblijven. Hij besloot een taxi te nemen en zag thuis op tv een ernstig ongeluk op het nieuws met de bus waar hij in zou zitten. Iedereen was dood!.
Hij zei dit tegen zijn ouders waarop die zeiden: je had bij je geboorte een tweelingbroertje maar die is overleden.
Emigreer naar suriname , loop vaak rond in de nacht kijk vooral om je heen in de omgeving van oude bomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:18 schreef Champloo het volgende:
Bah waarom maak ik nooit iets creepy mee![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:36 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb ook een ervaring
Ergens lang geleden toen ik nog op de basisschool zat is het gebeurd.
Ik lag te slapen en mijn slaapkamerdeur stond open. Midden in de nacht word ik wakker en ik zie in mn deuropening een zwart-witte man staan. Hij was groot en breed en hij had een geruit overhemd aan. (achteraf deed hij me denken aan een houthakker)
Het voelde alsof iemand een koude hand op mn hart had gelegd. Ik was nog nooit in mn leven zo bang geweest. Ik wilde schreeuwen naar mn ouders die in de kamer ernaast sliepen maar ik kon mijn mond niet eens open doen. De verschijning deed ondertussen niets, hij staarde me aan. Recht in mn ogen. Het enige wat ik kon doen was mn ogen dicht doen, ik probeerde mezelf te overtuigen dat ik het mezelf inbeelde en dat geesten niet bestaan. Maar toen ik mn ogen opendeed was het er nog steeds. Toen deed ik weer mn ogen dicht en toen ik ze vervolgens weer open deed was het weg.
Ik heb er jaren niks over durven te zeggen tegen niemand maar onlangs heb ik het tegen mn ouders verteld maar die geloven me totaal niet. Ik weet zeker dat ik het niet gedroomd kan hebben, voor mijn gevoel was ik klaarwakker. Bovendien herinner ik nooit wat ik gedroomd heb.
Slaapverlamming.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:21 schreef Tabu het volgende:
[..]
![]()
dit had ik vroeger ook, alleen droomde ik het wel. Ik lag dan verlamd in mn bed, en stonden er overal donkere personen ofzo. dit heeft een naam, die ik even niet meer weet
Wat dacht je van Roemenië?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:18 schreef PSyCHOBOy het volgende:
[..]
Emigreer naar suriname , loop vaak rond in de nacht kijk vooral om je heen in de omgeving van oude bomen.
Succes verzekerd.
Edit :en als je iemand achter je aan hoort lopen, kijk nooit om. Ze zeggen dat er bepaalde vrouwengeesten die rondwalen (gedaanten zoals in de film the ring wordt beschreven). Soms verschijnen ze op verlaten autowegen en als je echt pech hebt hoor je ze dmv geluiden achter je aan lopen. In de surinaamse gemeenschap speelt het enorm (het betsaan van geesten etc).
Je bedoelt een gehorig huis.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:40 schreef Teunebeun het volgende:
Meschien een goed horent huis of hoe noem je dat ook al weer.Ik denk dat je de buren hoorden
Fotoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef E-bit het volgende:
Om dit nou een echt spookverhaal te noemen gaat misschien wat ver maar toch heb ik al het een en ander meegemaakt in een Spookkasteel te Sas v. Gent / Assenede op de Poeldijk. Ik ben er al verschillende keren geweest en de ene keer is er geen fuck te beleven, andere keren voel je je er gewoon echt niet op je gemak en wil je dus echt wel weg. Nu, we waren er een keer naartoe gegaan met een aantal gasten en er was er één bij die beweerde dat hij een beetje paranormaal was (wat ik niet geloofde, maar goed). Op een gegeven moment, na een uur of 2 na aankomst zegt hij ineens: "We moeten hier NU echt weg" en vanaf dat moment kreeg ik echt zo iets over me van: "Hij heeft gelijk". Waarom weet ik niet maar het was gewoon zo, dus voordat we weggingen had ik gauw nog ff een foto'tje gemaakt, waar dus duidelijk een zwart figuur opstond, best wel freaky dus. De laatste keer dat ik er ben geweest is ongeveer zo'n maandje geleden en toen gebeurde er ook iets raars. We stonden dus een beetje naar dat kasteel te kijken, maar op het weiland rond dat kasteel lopen dus koeien, maar al die koeien lagen te slapen, maar op een gegeven moment komt er vollebak een koe naar ons toe gerend, nou je had ons moeten zien rennen als een stelletje apen, haha maargoed, ik heb nog nooit daar iets echt meegemaakt wat me echt overtuigd heeft dat het daar spookt. Ik denk dat het gewoon is dat je jezelf bangmaakt, maar toch is het de moeite waard om er eens een bezoekje aan te brengen. Google maar eens, zoekterm: Spookkasteel Sas van Gent.
Nou, voor zover mijn ervaringen!
Foto van die zwarte vlek heb ik niet, maar heb wel gewoon wat foto's thuis op m'n pc staan van een bezoekje aan het spookkasteel, daar staat nix spannends op hoor. Ben momenteel op m'n werk dus uploaden zit er nu ff niet in, maar als je per se wat foto's wil zien moet je het ff zeggen, dan upload ik ze thuis!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef E-bit het volgende:
Om dit nou een echt spookverhaal te noemen gaat misschien wat ver maar toch heb ik al het een en ander meegemaakt in een Spookkasteel te Sas v. Gent / Assenede op de Poeldijk. Ik ben er al verschillende keren geweest en de ene keer is er geen fuck te beleven, andere keren voel je je er gewoon echt niet op je gemak en wil je dus echt wel weg. Nu, we waren er een keer naartoe gegaan met een aantal gasten en er was er één bij die beweerde dat hij een beetje paranormaal was (wat ik niet geloofde, maar goed). Op een gegeven moment, na een uur of 2 na aankomst zegt hij ineens: "We moeten hier NU echt weg" en vanaf dat moment kreeg ik echt zo iets over me van: "Hij heeft gelijk". Waarom weet ik niet maar het was gewoon zo, dus voordat we weggingen had ik gauw nog ff een foto'tje gemaakt, waar dus duidelijk een zwart figuur opstond, best wel freaky dus. De laatste keer dat ik er ben geweest is ongeveer zo'n maandje geleden en toen gebeurde er ook iets raars. We stonden dus een beetje naar dat kasteel te kijken, maar op het weiland rond dat kasteel lopen dus koeien, maar al die koeien lagen te slapen, maar op een gegeven moment komt er vollebak een koe naar ons toe gerend, nou je had ons moeten zien rennen als een stelletje apen, haha maargoed, ik heb nog nooit daar iets echt meegemaakt wat me echt overtuigd heeft dat het daar spookt. Ik denk dat het gewoon is dat je jezelf bangmaakt, maar toch is het de moeite waard om er eens een bezoekje aan te brengen. Google maar eens, zoekterm: Spookkasteel Sas van Gent.
Nou, voor zover mijn ervaringen!
Volgende keer als ik weer eens naar het spookhuis ga zal ik weer eens wat foto's maken en hier posten oke? Trouwens, binnekort ga ik er ook filmen, ben bezig met een paar maten van mij een horrorfilm te produceren!quote:
Sweet, mag ik een spook zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:19 schreef E-bit het volgende:
[..]
Volgende keer als ik weer eens naar het spookhuis ga zal ik weer eens wat foto's maken en hier posten oke? Trouwens, binnekort ga ik er ook filmen, ben bezig met een paar maten van mij een horrorfilm te produceren!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |