abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32460395
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef Goelie het volgende:
reinste nonsens
Ik heb daar ook geslapen, en waarom kwamen die geesten dan niet bij mij? hukhukhuk
Je ziet gewoon dingen die je wil geloven, klaar. Hersenspinsels!
  maandag 21 november 2005 @ 20:17:31 #127
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32461514
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Enyalius, wat voor technieken gebruik je voor het oproepen van geesten. Ooit gehoord van Goetia of Ceremonial Magic? Of doe je wiccan magic/black and white magic?

Ben er zelf ook mee betrokken namelijk, doe het niet echt meer als vroeger by the way...
ik ben bekend met alle methodes die jij beschrijft. wiccan heb ik niks mee, maar het soort energie(magie voor wie die woordkeus verkiest) gebruik ik wit, grijs en natuur elementen. Ceremoniele magic is iets waar ik zelf ook actiever mee ben.

toch verkies ik de Abremelin grimmoires. Aleister Crowler van The Golden Dawn werkt met de vertaalde versies van Abremelin de magiër. daar staan veel methodes in, maar niet voor de beginners onder ons.

en al die boeken die vasthouden aan een bepaalde taal, zoals hebreeuws, onzin. maakt niet uit welke taal je gebruik als de intentie en je gedachtes er maar mee bezig zijn.

heb ongeveer 2gb aan digitale boekwerken waar je wellicht wat aan kunt hebben. zitten wat nuttige dingen tussen. zelf gebruik ik meer de boeken die in me kast zelf staan zoals een boek voor 1900 genaamd Hoogere Magie...nog in oud hollands geschreven ook.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 21 november 2005 @ 20:30:26 #128
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_32461876
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:41 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ik heb daar ook geslapen, en waarom kwamen die geesten dan niet bij mij? hukhukhuk
Je ziet gewoon dingen die je wil geloven, klaar. Hersenspinsels!
Wow, een geweldig argument, compleet onderbouwt, en toch.. zo krachtig.

Dus omdat mhr. boven jou iets mee maakte wat voor hem op dat moment erg vreemd was, en jij dit niet of "nog" niet hebt meegemaak in dat huis, is dat, ik citeer "reinste nonsens".
Dat slaat natuurlijk nergens op hé.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:02:03 #129
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32469672
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Enyalius het volgende:

[..]

ik ben bekend met alle methodes die jij beschrijft. wiccan heb ik niks mee, maar het soort energie(magie voor wie die woordkeus verkiest) gebruik ik wit, grijs en natuur elementen. Ceremoniele magic is iets waar ik zelf ook actiever mee ben.

toch verkies ik de Abremelin grimmoires. Aleister Crowler van The Golden Dawn werkt met de vertaalde versies van Abremelin de magiër. daar staan veel methodes in, maar niet voor de beginners onder ons.

en al die boeken die vasthouden aan een bepaalde taal, zoals hebreeuws, onzin. maakt niet uit welke taal je gebruik als de intentie en je gedachtes er maar mee bezig zijn.

heb ongeveer 2gb aan digitale boekwerken waar je wellicht wat aan kunt hebben. zitten wat nuttige dingen tussen. zelf gebruik ik meer de boeken die in me kast zelf staan zoals een boek voor 1900 genaamd Hoogere Magie...nog in oud hollands geschreven ook.
Abramelin is goed, alleen een beetje te oud. Zoals kippen afslachten etc. Daarom vind ik Aleister Crowley zeker een aanrader. Ben erg benieuwd naar je boekwerk. Is er een mogelijkheid om dat met jou te kunnen delen?

Misschien ga ik er ff een topic over openen...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32469706
Goed leesvoer. Tvp.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:06:04 #131
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473797
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Abramelin is goed, alleen een beetje te oud. Zoals kippen afslachten etc. Daarom vind ik Aleister Crowley zeker een aanrader. Ben erg benieuwd naar je boekwerk. Is er een mogelijkheid om dat met jou te kunnen delen?

Misschien ga ik er ff een topic over openen...
hij is inderdaad heel oud, maar je moet niet altijd alles letterlijk nemen. gewoon de belangrijke dingen eruit pikken. ik draai een ftp server en heb er gister ongeveer 2gb aan digitale boekwerken op gezet, als je me mailt ofzo dan geef ik je wel de link om er op te komen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32966556
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:03 schreef LostFormat het volgende:
Goed leesvoer. Tvp.
Inderdaad, wat een spannende verhalen allemaal. Ik zie een hoop dingen die ik echt niet zou mee willen maken
pi_33418135
*trap*

Heb zelf nog niks meegemaakt, wel elke nacht harde 'pangen' in het plafond, maar voor de rest niks (in het oude huis).
Ich bin der Führer.
  maandag 26 december 2005 @ 17:36:15 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33418236
ik werd vannacht stipt om 03:00 wakker....

toen ben ik gaan pissen en maar weer in me bed gaan liggen.. ik word niet graag om 03:00 wakker
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 26 december 2005 @ 18:16:47 #135
128159 smurfzilla
-------------------
pi_33418893
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:10 schreef smurfzilla het volgende:
-tekst-
Jezelf quoten wordt het helemaal in 2006!

Heb gisteren zitten googlen en wikipedia-en en ben er toevallig erachter gekomen dat het huis waarin ik woon dichtbij of op de plek staat van een ziekenhuis dat in de middeleeuwen is afgebrand. Lekker zeg
>>>Fast forward>>>
pi_33419415
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werd vannacht stipt om 03:00 wakker....

toen ben ik gaan pissen en maar weer in me bed gaan liggen.. ik word niet graag om 03:00 wakker
Gebeurde er wat dan?
Ich bin der Führer.
  maandag 26 december 2005 @ 18:56:05 #137
72234 Quoteje
Rijmt 't wel? :-)
pi_33419430
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef Keromane69 het volgende:
Follow-up van Sp00kverhalen (I)

Plaats hier waargebeurde spookverhalen, annekdotes, overleveringen, dingen die je hebt gehoord of dingen die je zelf hebt meegemaakt.

Muren hebben oren, zo heet het. Oude huizen hebben verhalen. Soms worden geheimen uit het verleden prijsgegeven, lijkt men nevelen te kunnen waarnemen die dingen onthullen. Inbeelding of werkelijkheid, wie zal het zeggen? Een ieder heeft z'n eigen waarheid. Het is de ervaring die telt. Het kippenvel, de rillingen over de rug, de nekharen rechtovereind, natuurlijke reacties. Op iets... bovennatuurlijks? Heerlijk griezelen. Maar houd wel beide benen op de grond.
Voor rede(n) vatbaar :)
  maandag 26 december 2005 @ 19:14:35 #138
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_33419749
Mijn zus heeft ooit toen ze nog vrij jong was (eind basisschool denk ik) op een feestje klopgeesten opgeroepen voor de grap. "Geest, als je er bent, klop twee keer" ofzo. Er gebeurde niets. Ze hadden echter wel een cassetterecorder aanstaan, en bij het terugluisteren stonden er twee kloppen op de band. Zij was behoorlijk freaked out. Mij zou het niets verbazen als er een 'grapjas' in de groep zat die even in de buurt van die recorder op de grond klopte.
  maandag 26 december 2005 @ 19:18:14 #139
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_33419825
Ikzelf zag trouwens vroeger, toen ik nog vrij jong was, altijd zwarte vlekken rondom de deurknop. Doodsbang was ik ervoor. Volgens mijn ouders waren het schaduwen maar zo zag het er niet uit, ik heb erop gelet toen...

En ik heb een keer 's nachts heel lang een stuiterbal geluid gehoord beneden. Mijn ouders hoorde het niet toen ik het aan ze vroeg... maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
  maandag 26 december 2005 @ 19:33:00 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33420056
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef haarb0l het volgende:
Ikzelf zag trouwens vroeger, toen ik nog vrij jong was, altijd zwarte vlekken rondom de deurknop. Doodsbang was ik ervoor. Volgens mijn ouders waren het schaduwen maar zo zag het er niet uit, ik heb erop gelet toen...

En ik heb een keer 's nachts heel lang een stuiterbal geluid gehoord beneden. Mijn ouders hoorde het niet toen ik het aan ze vroeg... maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hoorde ik wel vaak 's nachts geschuif van meubels. Geen idee wat het was, maar was exact het geluid alsof de meubels uit een naastgelegen kamer werden verschoven..
  maandag 26 december 2005 @ 21:13:55 #141
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33422179
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:54 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Gebeurde er wat dan?
niets... maar 3 uur sochtens is de tijd dat er de meeste freaky shit gebeurt
stay frosty
  maandag 26 december 2005 @ 21:15:17 #142
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33422213
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef haarb0l het volgende:
dat heb ik een keer gehad met een tennisbal... gewoon midden in de nacht...neem een tenniswedstrijd en haal alle geluiden weg behalve de tennisbal... vet vreemd.
stay frosty
pi_33427956
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

niets... maar 3 uur sochtens is de tijd dat er de meeste freaky shit gebeurt
Eensch, ik heb altijd dat als ik lang opblijf, dat ik rond half 3 of 2 uur wil gaan slapen, maar dan is het opeens al 3 uur en dan ga ik telkens slapen, het lijkt niet of ik per se dan pas wil gaan slapen
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2005 @ 01:31:08 #144
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33429295
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Eensch, ik heb altijd dat als ik lang opblijf, dat ik rond half 3 of 2 uur wil gaan slapen, maar dan is het opeens al 3 uur en dan ga ik telkens slapen, het lijkt niet of ik per se dan pas wil gaan slapen
Die laatste regel..
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33442696
niet --> net
pi_33528584
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

En wáárom moet ik nou juist precies op dít tijdstip dit topic lezen? Net ook al spookverhalen zitten vertellen bij een vriend en 2 vriendinnen van me, en daarna moest ik door het bos naar huis lopen, brrrr... De hele weg niks gebeurd, maar toen ik thuis kwam en de sleutel in het slot wilde steken, hoorde ik ineens een harde *BONK*! Ik sprong echt een gat in de lucht... Bleek dat ik de tas met lege bierflesjes tegen de deur aan stootte
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_35486344
Nieuwjaars en tevens carnaval-kick, Komt die film nog ooit?
pi_35487990
Ik denk het niet, zo te zien
pi_35489500
Wat een verhaal Thrilled.....ik zou er mee naar Discovery gaan Misschien komen jullie wel op tv (elke woensdag is A Haunting te zien op Discovery)

Maar ik vind het inderdaad ook een beetje vreemd dat je C. eerst je vriendin en later je vrouw noemt :S
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35494957
Ok even wat opheldering, hele tijd geleden dat ik dat verhaal heb getypt.. ik heb het dus ooit een keer gehoord van een maat van me, en ik heb dit verhaal dus overgenomen omdat het me wel leuk leek om jullie te vertellen, hier en daar wat dingetjes veranderd, maar het was dus niet mijn huis, woonplaats is ook verzonnen... weet verder geen details maar ik heb het van horen zeggen... sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')