quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:22 schreef jogy het volgende:Twee dagen geleden ging mijn tv spontaan uit terwijl ik aan het afwassen was, heb nog naar de afstandsbediening gekeken of er iets op lag maar dat was niet het geval. Vooralsnog ga ik er vanuit dat er misschien een soort van stroomstoring aan de gang was. Alleen was er voor de rest niets aan de hand met de klokken in huis. Ow well.
even mijn verhalen, als reactie hierop..
ik zat bij me beste vriend (destijds) een film te kijken, en hij krijgt telefoon.... ik erger me, want ik kan de film niet mer volgen, door zijn gepraat, en spontaan, gaat de dvd op pauze (en de afstandsbediening, lag 2 meter van ons beide vandaan)
ik kreeg een keer een telefoontje van een vriend van mijn beste vriendin, ik ken die jongen ook wel, maar alleen van zien eigelijk.... hij wilde haar spreken, of ik thuis was... want hij had heel erg het gevoel, dat hij naar mij toe moest gaan. zij zei dat ze al bij mij was, en hij kwam meteen naar mij toen. we hebben het gehad over zijn dode broertje, en zo, en wat er verder gebeurde, ik weet het niet meer precies, maar zodra ik hem aanraakte, wist ik precies wat hij voelde en wilde vertellen, er is ook een heleboel verteld, vooral vanuit het standpunt van zijn broertje.... toen hij even wegliep hier, viel hij flauw op de trap naar beneden, wistniet meer waar hij was.... of waarom, halve gesprek weer opnieuw gevoerd toen, en ik was helemaal kapot, geestelijk..... kwist nog net me eigen naam...
ik heb een keer een jongen in de kroeg verteld waarom hij een pet op had, en zijn diepste geheimen, hij liep weg onder het motto: hij is eng, hij verteld rare dingen die waar zijn, kwil hem nooit meer zien (vertelde hij tegen een vriendin van me, en nooit meer gezien)
ik heb een serie dromen gehad, waarin ik aangevallen werd door een iets, met een lange zwarte cape, als ik wakker werd, had ik er nog 2 dagen last van, tot ik wist hoe ik het kon "counteren" als het ware ....
droom erna, zag ik iemand een gevecht uitvechten met het iets, dat mij lastig viel, zij (die het voor me opnam) had een planeet nodig, om de energie te hebben, om dat iets weg te krijgen, na wat onderzoek, leek het vrijveel op de keltische godin morrigan.....
ik wordt regelmatig 's nacht wakker, en dan voel ik iets kijken..
laatste keer, werd ik op mijn zij getikt de hele tijd, en ik dacht dat het mijn vriend was, toen ik mij realiseerde, dat mijn vriend niet bleef slapen, verstijfde ik bijna, en duurde het even tot ik durfde te kijken... toen was er niks meer
![]()
ik werd laatst wakker, keek even schuin voor me, en zag iemand staan.... (krijg alweer koude rillingen als ik eraan denk) maar er gebeurde niks, ik heb een tijdje liggen kijken, en draaide me weer weg, en toen ik weer (de moed had om te kijken) keek, wassie weg...
in het kort een aantal dingen, die ik meegemaakt heb afgelopen jaar, 2 jaar
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.