abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2005 @ 15:59:49 #101
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_30231579
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef iteejer het volgende:
Zooi weggehaald en nou niet meer zeuren. Stelletje cyberspoken..
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_30231629
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
... en cyberspokinnen natuurlijk..
pi_30396086
Kickje
pi_30407152
Over dat oude huis.. zou dat echt zo vervallen zijn als het zo vaak is verwisseld van eigenaar? Lijkt me dat iemand het wel zou opknappen.. en zoiezo dat kinderkamertje zou niet zo 'onaangeraakt' zijn.. wat me nogal doet twijfelen aan het hele verhaal......
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:41:23 #105
76339 woeshie
Let your mind go
pi_30537961
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Niet elke nacht heb ik dit maar soms..
slaap ik in en wordt plots wakker van een tik tegen mijn raam, keiharddddddd
alsof er een steen tegenaan wordt gegooid..
Wat niet kan lijkt me snacht en het is altijd dezelfde tik
Ik weet niet wat dit is...

....
Dit heb ik ook vaak. Volgens m'n moeder zijn dat vliegjes ofzo die snachts tegen de ruit vliegen.
Het zijn dan waarschijnlijk wel dikke grote vliegen .. want tis nogal een luide tik ..
Nou ja, 'k geloof liever mijn moeder haar uitleg hiervoor dan mezelf gek te maken met andere mogelijkheden
pi_30549102
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Enyalius het volgende:
ach ja ik kan toch nog niet slapen :S

de tsunami was trouwens simpel weg een opruimings actie omdat er teveel zielen op aarde waren waardoor de balans beetje weg was EN omdat er op andere planeten een te kort aan zielen waren. dus hier zijn ze weggehaald en elders weer neergezet.
Ik heb altijd al het vermoeden gehad dat dit de reden is voor grote rampen ed.
Lichamelijke of spirituele overbevolking.
pi_30568177
Ontzettend cool verhaal van het huis. Geesten zijn meestal wel spooky, maar vooral als het te maken heeft met kinderen. Dan vind ik het opeens een stuk minder leuk ^_^.
Heb laatst nog een goed boek over Ghosts gehaald, wel super dik maar ook erg interessant. Alleen jammer dat jullie geen contact met haar hebben gezocht. Ze ging namelijk op het bed zitten en staarde je aan. Misschien zat ze ergens op te wachten. Knuffelen wordt moeilijk ^_^ maar misschien dat je iets had moeten zeggen. (Ik kan hier natuurlijk wel makkelijk over praten, heb het niet meegemaakt)
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_30599861
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 03:55 schreef Kimske het volgende:
Of dingen ergens neerleggen, later nodig hebben, nérgens te vinden, en ineens ligt t er weer....
Laatst bijv met kattenvoer: hele kast uitgemest, geen voer meer, terwijl ik wist dat ik een dag of 2 ervoor een nieuwe zak gekocht had. Ik in haast naar de dierenwinkel, kom thuis, wil zak opbergen, doe die kastdeur open, valt letterlijk die zak die ik kwijt was eruit....
Jemig heb ik ook vaak, soms echt eng!!!!
Je zoekt je een ongeluk naar iets,..en ineens ligt het op de plek waar je wel tig keer hebt gekeken waar het werkelijk waar niet kon liggen!

Heb een keer 2 paar sokken zien liggen op mijn bed voeteneinde,..
ik heb ze daar 100% nooit neergelegd, een paar sokken waren van mijn oma en de andere van mijn moeder.. die liggen dus onderin mijn lade normaal gesproken..
scary hoor..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30599897
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef woeshie het volgende:

[..]

Dit heb ik ook vaak. Volgens m'n moeder zijn dat vliegjes ofzo die snachts tegen de ruit vliegen.
Het zijn dan waarschijnlijk wel dikke grote vliegen .. want tis nogal een luide tik ..
Nou ja, 'k geloof liever mijn moeder haar uitleg hiervoor dan mezelf gek te maken met andere mogelijkheden
Ja welke andere mogelijkheden?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 15 september 2005 @ 22:18:52 #110
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_30617290

[ Bericht 100% gewijzigd door Mirage op 16-09-2005 12:10:35 (verkeerdeafslaggenomen...boomgemist...) ]
pi_30624236
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef speedfreakssj het volgende:
geeditte quote
JIj bent echt niet serieus he? wacht maar tot je de waarheid ontdekt
je zult je doodzweten van angst om je spots nu......... Be Aware!

[ Bericht 47% gewijzigd door Mirage op 16-09-2005 12:11:42 ]
  zondag 18 september 2005 @ 22:45:43 #112
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_30711459
Ik ben ook serieus kneusje.
Het ging mij om de POGEN wat schijnbaar niet duidelijk is. maar ja, wat wil je ook met julllie.
jullie zijn zogenaamd open maar openstaan voor DELEN van andere dingen is schijnbaar moeilijk.
Feit dat japan vooral veel geestendingen kent en dat het waaschijnlijk ergens is op gebaseerd zie je dus ook al niet.
pi_30714131
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:45 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ben ook serieus kneusje.
Het ging mij om de POGEN wat schijnbaar niet duidelijk is. maar ja, wat wil je ook met julllie.
jullie zijn zogenaamd open maar openstaan voor DELEN van andere dingen is schijnbaar moeilijk.
Feit dat japan vooral veel geestendingen kent en dat het waaschijnlijk ergens is op gebaseerd zie je dus ook al niet.
Ten eerste je laat je beinvloeden door een post en gaat het generaliseren met "jullie". Ten tweede, openstaan voor dingen blijft nog steeds subjectief, net zoals de mens. Ten derde, Japan ken inderdaad vanuit de religie shintoisme veel "geestendingen", waar dat op gebaseerd is: subjectieve opvattingen aan de hand van waarnemingen.
  woensdag 21 september 2005 @ 23:11:06 #114
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_30808428
Ik was eens alleen met m'n zus thuis, waren nog vrij jong en m'n ouders waren een tijd niet 's avonds weggeweest.
Best spannend was dat, het was winter en pikke donker buiten.
We hadden een oude meterkast met nog van die antieke stoppen.
Ik zei tegen m'n zus '...wat als nou de stoppen er door gaan vanavond?' en echt binnen 1seconde daarna sloegen alle stoppen door!
Zaten we daar in het donker bang te zijn! hoe eng was dat!!!
FCT
  donderdag 22 september 2005 @ 16:54:28 #115
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_30828874
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_30889609
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 08:38 schreef Mirage het volgende:

Op de slaapkamer van mijn oudste zoon is het een paar jaar terug een hele drukke bedoening geweest. Wij woonden toen nog in een andere woning, hij was een jaar of 2/2,5/3 jr. . Ik reken deze aanwezigheden niet onder Shadow people, maar dat wat ik gedaan heb kan jouw misschien ook een rustiger gevoel geven ?
het grappige was, of eigenlijk het bevestigende deel voor mij, is dat mijn zoontje zelf óók in een richting van de kamer wees en dingen vertelde over de "mensen".
Ik heb avonden aan zijn slaapkamerdeur staan luisteren....... soms zat het mij niet lekker.
Op die avonden zette ik een "stolpje" over hem heen.
Dat stolpje maakte dat wat er ook in de kamer was niet bij mijn ventje zou kunnen komen. Alles was welkom, maar dan op afstand op die momenten
Toen ik nog maar een paar jaar oud was, 5 jaar ofzo, schijn ik ook gepraat hebben over 'mensen die dingen tegen mij zeiden' volgens mn moeder. Ikzelf weet hier niks meer van. Alleen één ding kan ik me nog goed herrinneren: Wij zijn katholiek en hebben allemaal een kruisje boven onze slaapkamerdeuren hangen thuis. Toen ik een jaar of 5 was lichtten de ogen van het Jezusbeeldje op het kruis rood op. Op dat moment lag ik in mijn bedje en was echt heel bang. Ik draaide me om in de hoop dat de lichtgevende ogen weer zouden verdwijnen, maar de ogen bleven nog een hele tijd rood oplichten. Wat er daarna gebeurde kan ik me niet meer herrinneren.

Ik weet niet of het iets met deze ShadowPeople te maken heeft, maar het is wel iets met rode ogen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 16:28:53 #117
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30889934
dat kinkt erg interresant... ik geloof ook zeker in dit soort waarnemingen. ik kan me nog herinneren dat ik een jaar of 5 a 6 was en dat er een verjaardag bij ons thuis was en dat ik met een neefje op mijn kamer aan het spelen was... en opeens hoorde we iets op de overloop. wij hebben toen onder de rand van de deur doorgekeken en zagen toen 2 schoenen voorbijkomen. hierna zijn we ook hard naar beneden gerent en het aan pappa en mamma vertelt (die het vanzelfsprekent niet geloofde)

maar nu vraag ik me af: heb ik dit wel gezien? waarom zou ik opletten dat ik ineens op de overloop voetstappen hoorde? waarom heb ik niet gewoon de deur opengedaan maar was ik zo bang? heb ik het me niet verbeeld?

ik zal het nooit weten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_30915431
Ik heb ook een ervaring

Ergens lang geleden toen ik nog op de basisschool zat is het gebeurd.
Ik lag te slapen en mijn slaapkamerdeur stond open. Midden in de nacht word ik wakker en ik zie in mn deuropening een zwart-witte man staan. Hij was groot en breed en hij had een geruit overhemd aan. (achteraf deed hij me denken aan een houthakker)

Het voelde alsof iemand een koude hand op mn hart had gelegd. Ik was nog nooit in mn leven zo bang geweest. Ik wilde schreeuwen naar mn ouders die in de kamer ernaast sliepen maar ik kon mijn mond niet eens open doen. De verschijning deed ondertussen niets, hij staarde me aan. Recht in mn ogen. Het enige wat ik kon doen was mn ogen dicht doen, ik probeerde mezelf te overtuigen dat ik het mezelf inbeelde en dat geesten niet bestaan. Maar toen ik mn ogen opendeed was het er nog steeds. Toen deed ik weer mn ogen dicht en toen ik ze vervolgens weer open deed was het weg.

Ik heb er jaren niks over durven te zeggen tegen niemand maar onlangs heb ik het tegen mn ouders verteld maar die geloven me totaal niet. Ik weet zeker dat ik het niet gedroomd kan hebben, voor mijn gevoel was ik klaarwakker. Bovendien herinner ik nooit wat ik gedroomd heb.
pi_32439592
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 16:15 schreef cup_a_soup het volgende:

[..]

Toen ik nog maar een paar jaar oud was, 5 jaar ofzo, schijn ik ook gepraat hebben over 'mensen die dingen tegen mij zeiden' volgens mn moeder. Ikzelf weet hier niks meer van. Alleen één ding kan ik me nog goed herrinneren: Wij zijn katholiek en hebben allemaal een kruisje boven onze slaapkamerdeuren hangen thuis. Toen ik een jaar of 5 was lichtten de ogen van het Jezusbeeldje op het kruis rood op. Op dat moment lag ik in mijn bedje en was echt heel bang. Ik draaide me om in de hoop dat de lichtgevende ogen weer zouden verdwijnen, maar de ogen bleven nog een hele tijd rood oplichten. Wat er daarna gebeurde kan ik me niet meer herrinneren.

Ik weet niet of het iets met deze ShadowPeople te maken heeft, maar het is wel iets met rode ogen.
Dit lijkt me dus echt dingen die je niet wilt mee maken, zo eng

Tevens kickje, hoe staat het met de film?
  maandag 21 november 2005 @ 10:00:16 #120
126737 Electro-Worm
pi_32446336
Welke film?
pi_32447918
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Welke film?
Van dat spookhuis in Amsterdam, Hadden ze analoog opgenomen zou hij omzetten naar digitale video.
  maandag 21 november 2005 @ 12:42:45 #122
126737 Electro-Worm
pi_32449891
o :p niets van gehoord, dan weet ik het nu .
  maandag 21 november 2005 @ 13:52:36 #123
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32451730
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 06:15 schreef Enyalius het volgende:

[..]

mag ik je aanraden om www.abovetopsecret.com eens te gaan lezen. daar is wat meer bekend over shadow people. wellicht kan dat je verder helpen

ik weet je mag niet linken naar andere sites e.d. maar als je er echt mee zit en een oplossing zoekt...
Enyalius, wat voor technieken gebruik je voor het oproepen van geesten. Ooit gehoord van Goetia of Ceremonial Magic? Of doe je wiccan magic/black and white magic?

Ben er zelf ook mee betrokken namelijk, doe het niet echt meer als vroeger by the way...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32458621
Na een avond in de stad sliep ik bij een vriend van me. De vriend woont in een enorm landhuis buiten de stad, met landgoed. Het huis is zo'n 100 jaar oud.
Ik sliep die avond alleen in 1 van de vele slaapkamers. Deze kamer heette "de blauwe kamer", en naast een twee persoons bed stond er een schaakbord en een drumstel. Ik had er vaker geslapen, dus ik voelde me niet ongemakkelijk.
Ik viel tegen 4 uur in slaap, maar werd een uur later wakker van een koude luchtvlaag langs mijn gezicht, en ik hoorde een hoop gerammel en geraas. Vanuit mijn bed keek ik half slaap-dronken naar de ramen, en zag de blauwe gordijnen, die de gehele muur besloegen, richting het bed waaien.
Ik stond op, en op het moment dat ik dichter bij de gordijnen kwam, hingen de gordijnen geleidelijk weer stil. Ik dacht bij mezelf: er staat een raam open ofzo, dus die doe ik even dicht. Ik opende ik beide gordijnen volledig, maar tot mijn verbazing stond er geen enkel raam open!
Geschrokken pakte ik mijn nog warme deken, en ging op de bank in de kamer van mijn vriend liggen. Ik vertelde het de volgende dag aan de vriend en zijn vader, en zij zeiden dat er wel vaker onverklaarbare dingen gebeurde op die kamer, en andere plekken in het huis.
pi_32460311
hier volgt een bash reactie van HenkieVdV
pi_32460395
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef Goelie het volgende:
reinste nonsens
Ik heb daar ook geslapen, en waarom kwamen die geesten dan niet bij mij? hukhukhuk
Je ziet gewoon dingen die je wil geloven, klaar. Hersenspinsels!
  maandag 21 november 2005 @ 20:17:31 #127
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32461514
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Enyalius, wat voor technieken gebruik je voor het oproepen van geesten. Ooit gehoord van Goetia of Ceremonial Magic? Of doe je wiccan magic/black and white magic?

Ben er zelf ook mee betrokken namelijk, doe het niet echt meer als vroeger by the way...
ik ben bekend met alle methodes die jij beschrijft. wiccan heb ik niks mee, maar het soort energie(magie voor wie die woordkeus verkiest) gebruik ik wit, grijs en natuur elementen. Ceremoniele magic is iets waar ik zelf ook actiever mee ben.

toch verkies ik de Abremelin grimmoires. Aleister Crowler van The Golden Dawn werkt met de vertaalde versies van Abremelin de magiër. daar staan veel methodes in, maar niet voor de beginners onder ons.

en al die boeken die vasthouden aan een bepaalde taal, zoals hebreeuws, onzin. maakt niet uit welke taal je gebruik als de intentie en je gedachtes er maar mee bezig zijn.

heb ongeveer 2gb aan digitale boekwerken waar je wellicht wat aan kunt hebben. zitten wat nuttige dingen tussen. zelf gebruik ik meer de boeken die in me kast zelf staan zoals een boek voor 1900 genaamd Hoogere Magie...nog in oud hollands geschreven ook.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 21 november 2005 @ 20:30:26 #128
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_32461876
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:41 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ik heb daar ook geslapen, en waarom kwamen die geesten dan niet bij mij? hukhukhuk
Je ziet gewoon dingen die je wil geloven, klaar. Hersenspinsels!
Wow, een geweldig argument, compleet onderbouwt, en toch.. zo krachtig.

Dus omdat mhr. boven jou iets mee maakte wat voor hem op dat moment erg vreemd was, en jij dit niet of "nog" niet hebt meegemaak in dat huis, is dat, ik citeer "reinste nonsens".
Dat slaat natuurlijk nergens op hé.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:02:03 #129
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32469672
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Enyalius het volgende:

[..]

ik ben bekend met alle methodes die jij beschrijft. wiccan heb ik niks mee, maar het soort energie(magie voor wie die woordkeus verkiest) gebruik ik wit, grijs en natuur elementen. Ceremoniele magic is iets waar ik zelf ook actiever mee ben.

toch verkies ik de Abremelin grimmoires. Aleister Crowler van The Golden Dawn werkt met de vertaalde versies van Abremelin de magiër. daar staan veel methodes in, maar niet voor de beginners onder ons.

en al die boeken die vasthouden aan een bepaalde taal, zoals hebreeuws, onzin. maakt niet uit welke taal je gebruik als de intentie en je gedachtes er maar mee bezig zijn.

heb ongeveer 2gb aan digitale boekwerken waar je wellicht wat aan kunt hebben. zitten wat nuttige dingen tussen. zelf gebruik ik meer de boeken die in me kast zelf staan zoals een boek voor 1900 genaamd Hoogere Magie...nog in oud hollands geschreven ook.
Abramelin is goed, alleen een beetje te oud. Zoals kippen afslachten etc. Daarom vind ik Aleister Crowley zeker een aanrader. Ben erg benieuwd naar je boekwerk. Is er een mogelijkheid om dat met jou te kunnen delen?

Misschien ga ik er ff een topic over openen...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32469706
Goed leesvoer. Tvp.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:06:04 #131
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473797
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Abramelin is goed, alleen een beetje te oud. Zoals kippen afslachten etc. Daarom vind ik Aleister Crowley zeker een aanrader. Ben erg benieuwd naar je boekwerk. Is er een mogelijkheid om dat met jou te kunnen delen?

Misschien ga ik er ff een topic over openen...
hij is inderdaad heel oud, maar je moet niet altijd alles letterlijk nemen. gewoon de belangrijke dingen eruit pikken. ik draai een ftp server en heb er gister ongeveer 2gb aan digitale boekwerken op gezet, als je me mailt ofzo dan geef ik je wel de link om er op te komen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32966556
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:03 schreef LostFormat het volgende:
Goed leesvoer. Tvp.
Inderdaad, wat een spannende verhalen allemaal. Ik zie een hoop dingen die ik echt niet zou mee willen maken
pi_33418135
*trap*

Heb zelf nog niks meegemaakt, wel elke nacht harde 'pangen' in het plafond, maar voor de rest niks (in het oude huis).
Ich bin der Führer.
  maandag 26 december 2005 @ 17:36:15 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33418236
ik werd vannacht stipt om 03:00 wakker....

toen ben ik gaan pissen en maar weer in me bed gaan liggen.. ik word niet graag om 03:00 wakker
stay frosty
  maandag 26 december 2005 @ 18:16:47 #135
128159 smurfzilla
-------------------
pi_33418893
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:10 schreef smurfzilla het volgende:
-tekst-
Jezelf quoten wordt het helemaal in 2006!

Heb gisteren zitten googlen en wikipedia-en en ben er toevallig erachter gekomen dat het huis waarin ik woon dichtbij of op de plek staat van een ziekenhuis dat in de middeleeuwen is afgebrand. Lekker zeg
>>>Fast forward>>>
pi_33419415
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werd vannacht stipt om 03:00 wakker....

toen ben ik gaan pissen en maar weer in me bed gaan liggen.. ik word niet graag om 03:00 wakker
Gebeurde er wat dan?
Ich bin der Führer.
  maandag 26 december 2005 @ 18:56:05 #137
72234 Quoteje
Rijmt 't wel? :-)
pi_33419430
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef Keromane69 het volgende:
Follow-up van Sp00kverhalen (I)

Plaats hier waargebeurde spookverhalen, annekdotes, overleveringen, dingen die je hebt gehoord of dingen die je zelf hebt meegemaakt.

Muren hebben oren, zo heet het. Oude huizen hebben verhalen. Soms worden geheimen uit het verleden prijsgegeven, lijkt men nevelen te kunnen waarnemen die dingen onthullen. Inbeelding of werkelijkheid, wie zal het zeggen? Een ieder heeft z'n eigen waarheid. Het is de ervaring die telt. Het kippenvel, de rillingen over de rug, de nekharen rechtovereind, natuurlijke reacties. Op iets... bovennatuurlijks? Heerlijk griezelen. Maar houd wel beide benen op de grond.
Voor rede(n) vatbaar :)
  maandag 26 december 2005 @ 19:14:35 #138
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_33419749
Mijn zus heeft ooit toen ze nog vrij jong was (eind basisschool denk ik) op een feestje klopgeesten opgeroepen voor de grap. "Geest, als je er bent, klop twee keer" ofzo. Er gebeurde niets. Ze hadden echter wel een cassetterecorder aanstaan, en bij het terugluisteren stonden er twee kloppen op de band. Zij was behoorlijk freaked out. Mij zou het niets verbazen als er een 'grapjas' in de groep zat die even in de buurt van die recorder op de grond klopte.
  maandag 26 december 2005 @ 19:18:14 #139
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_33419825
Ikzelf zag trouwens vroeger, toen ik nog vrij jong was, altijd zwarte vlekken rondom de deurknop. Doodsbang was ik ervoor. Volgens mijn ouders waren het schaduwen maar zo zag het er niet uit, ik heb erop gelet toen...

En ik heb een keer 's nachts heel lang een stuiterbal geluid gehoord beneden. Mijn ouders hoorde het niet toen ik het aan ze vroeg... maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
  maandag 26 december 2005 @ 19:33:00 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33420056
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef haarb0l het volgende:
Ikzelf zag trouwens vroeger, toen ik nog vrij jong was, altijd zwarte vlekken rondom de deurknop. Doodsbang was ik ervoor. Volgens mijn ouders waren het schaduwen maar zo zag het er niet uit, ik heb erop gelet toen...

En ik heb een keer 's nachts heel lang een stuiterbal geluid gehoord beneden. Mijn ouders hoorde het niet toen ik het aan ze vroeg... maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hoorde ik wel vaak 's nachts geschuif van meubels. Geen idee wat het was, maar was exact het geluid alsof de meubels uit een naastgelegen kamer werden verschoven..
  maandag 26 december 2005 @ 21:13:55 #141
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33422179
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:54 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Gebeurde er wat dan?
niets... maar 3 uur sochtens is de tijd dat er de meeste freaky shit gebeurt
stay frosty
  maandag 26 december 2005 @ 21:15:17 #142
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33422213
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef haarb0l het volgende:
dat heb ik een keer gehad met een tennisbal... gewoon midden in de nacht...neem een tenniswedstrijd en haal alle geluiden weg behalve de tennisbal... vet vreemd.
stay frosty
pi_33427956
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

niets... maar 3 uur sochtens is de tijd dat er de meeste freaky shit gebeurt
Eensch, ik heb altijd dat als ik lang opblijf, dat ik rond half 3 of 2 uur wil gaan slapen, maar dan is het opeens al 3 uur en dan ga ik telkens slapen, het lijkt niet of ik per se dan pas wil gaan slapen
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2005 @ 01:31:08 #144
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33429295
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Eensch, ik heb altijd dat als ik lang opblijf, dat ik rond half 3 of 2 uur wil gaan slapen, maar dan is het opeens al 3 uur en dan ga ik telkens slapen, het lijkt niet of ik per se dan pas wil gaan slapen
Die laatste regel..
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33442696
niet --> net
pi_33528584
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

En wáárom moet ik nou juist precies op dít tijdstip dit topic lezen? Net ook al spookverhalen zitten vertellen bij een vriend en 2 vriendinnen van me, en daarna moest ik door het bos naar huis lopen, brrrr... De hele weg niks gebeurd, maar toen ik thuis kwam en de sleutel in het slot wilde steken, hoorde ik ineens een harde *BONK*! Ik sprong echt een gat in de lucht... Bleek dat ik de tas met lege bierflesjes tegen de deur aan stootte
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_35486344
Nieuwjaars en tevens carnaval-kick, Komt die film nog ooit?
pi_35487990
Ik denk het niet, zo te zien
pi_35489500
Wat een verhaal Thrilled.....ik zou er mee naar Discovery gaan Misschien komen jullie wel op tv (elke woensdag is A Haunting te zien op Discovery)

Maar ik vind het inderdaad ook een beetje vreemd dat je C. eerst je vriendin en later je vrouw noemt :S
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35494957
Ok even wat opheldering, hele tijd geleden dat ik dat verhaal heb getypt.. ik heb het dus ooit een keer gehoord van een maat van me, en ik heb dit verhaal dus overgenomen omdat het me wel leuk leek om jullie te vertellen, hier en daar wat dingetjes veranderd, maar het was dus niet mijn huis, woonplaats is ook verzonnen... weet verder geen details maar ik heb het van horen zeggen... sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')