quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef iteejer het volgende:
Zooi weggehaald en nou niet meer zeuren. Stelletje cyberspoken..
Dit heb ik ook vaak. Volgens m'n moeder zijn dat vliegjes ofzo die snachts tegen de ruit vliegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Niet elke nacht heb ik dit maar soms..
slaap ik in en wordt plots wakker van een tik tegen mijn raam, keiharddddddd
alsof er een steen tegenaan wordt gegooid..
Wat niet kan lijkt me snacht en het is altijd dezelfde tik
Ik weet niet wat dit is...
....
Ik heb altijd al het vermoeden gehad dat dit de reden is voor grote rampen ed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Enyalius het volgende:
ach ja ik kan toch nog niet slapen :S
de tsunami was trouwens simpel weg een opruimings actie omdat er teveel zielen op aarde waren waardoor de balans beetje weg was EN omdat er op andere planeten een te kort aan zielen waren. dus hier zijn ze weggehaald en elders weer neergezet.
Jemig heb ik ook vaak, soms echt eng!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:55 schreef Kimske het volgende:
Of dingen ergens neerleggen, later nodig hebben, nérgens te vinden, en ineens ligt t er weer....
Laatst bijv met kattenvoer: hele kast uitgemest, geen voer meer, terwijl ik wist dat ik een dag of 2 ervoor een nieuwe zak gekocht had. Ik in haast naar de dierenwinkel, kom thuis, wil zak opbergen, doe die kastdeur open, valt letterlijk die zak die ik kwijt was eruit....
Ja welke andere mogelijkheden?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef woeshie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak. Volgens m'n moeder zijn dat vliegjes ofzo die snachts tegen de ruit vliegen.
Het zijn dan waarschijnlijk wel dikke grote vliegen .. want tis nogal een luide tik ..![]()
Nou ja, 'k geloof liever mijn moeder haar uitleg hiervoor dan mezelf gek te maken met andere mogelijkheden![]()
quote:
Ten eerste je laat je beinvloeden door een post en gaat het generaliseren met "jullie". Ten tweede, openstaan voor dingen blijft nog steeds subjectief, net zoals de mens. Ten derde, Japan ken inderdaad vanuit de religie shintoisme veel "geestendingen", waar dat op gebaseerd is: subjectieve opvattingen aan de hand van waarnemingen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:45 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ben ook serieus kneusje.
Het ging mij om de POGEN wat schijnbaar niet duidelijk is. maar ja, wat wil je ook met julllie.
jullie zijn zogenaamd open maar openstaan voor DELEN van andere dingen is schijnbaar moeilijk.
Feit dat japan vooral veel geestendingen kent en dat het waaschijnlijk ergens is op gebaseerd zie je dus ook al niet.
Toen ik nog maar een paar jaar oud was, 5 jaar ofzo, schijn ik ook gepraat hebben over 'mensen die dingen tegen mij zeiden' volgens mn moeder. Ikzelf weet hier niks meer van. Alleen één ding kan ik me nog goed herrinneren: Wij zijn katholiek en hebben allemaal een kruisje boven onze slaapkamerdeuren hangen thuis. Toen ik een jaar of 5 was lichtten de ogen van het Jezusbeeldje op het kruis rood op. Op dat moment lag ik in mijn bedje en was echt heel bang. Ik draaide me om in de hoop dat de lichtgevende ogen weer zouden verdwijnen, maar de ogen bleven nog een hele tijd rood oplichten. Wat er daarna gebeurde kan ik me niet meer herrinneren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:38 schreef Mirage het volgende:
Op de slaapkamer van mijn oudste zoon is het een paar jaar terug een hele drukke bedoening geweest. Wij woonden toen nog in een andere woning, hij was een jaar of 2/2,5/3 jr. . Ik reken deze aanwezigheden niet onder Shadow people, maar dat wat ik gedaan heb kan jouw misschien ook een rustiger gevoel geven ?
het grappige was, of eigenlijk het bevestigende deel voor mij, is dat mijn zoontje zelf óók in een richting van de kamer wees en dingen vertelde over de "mensen".
Ik heb avonden aan zijn slaapkamerdeur staan luisteren....... soms zat het mij niet lekker.
Op die avonden zette ik een "stolpje" over hem heen.
Dat stolpje maakte dat wat er ook in de kamer was niet bij mijn ventje zou kunnen komen. Alles was welkom, maar dan op afstand op die momenten![]()
Dit lijkt me dus echt dingen die je niet wilt mee maken, zo engquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:15 schreef cup_a_soup het volgende:
[..]
Toen ik nog maar een paar jaar oud was, 5 jaar ofzo, schijn ik ook gepraat hebben over 'mensen die dingen tegen mij zeiden' volgens mn moeder. Ikzelf weet hier niks meer van. Alleen één ding kan ik me nog goed herrinneren: Wij zijn katholiek en hebben allemaal een kruisje boven onze slaapkamerdeuren hangen thuis. Toen ik een jaar of 5 was lichtten de ogen van het Jezusbeeldje op het kruis rood op. Op dat moment lag ik in mijn bedje en was echt heel bang. Ik draaide me om in de hoop dat de lichtgevende ogen weer zouden verdwijnen, maar de ogen bleven nog een hele tijd rood oplichten. Wat er daarna gebeurde kan ik me niet meer herrinneren.
Ik weet niet of het iets met deze ShadowPeople te maken heeft, maar het is wel iets met rode ogen.
Van dat spookhuis in Amsterdam, Hadden ze analoog opgenomen zou hij omzetten naar digitale video.quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Welke film?
Enyalius, wat voor technieken gebruik je voor het oproepen van geesten. Ooit gehoord van Goetia of Ceremonial Magic? Of doe je wiccan magic/black and white magic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:15 schreef Enyalius het volgende:
[..]
mag ik je aanraden om www.abovetopsecret.com eens te gaan lezen. daar is wat meer bekend over shadow people. wellicht kan dat je verder helpen
ik weet je mag niet linken naar andere sites e.d. maar als je er echt mee zit en een oplossing zoekt...
Ik heb daar ook geslapen, en waarom kwamen die geesten dan niet bij mij? hukhukhukquote:Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef Goelie het volgende:
reinste nonsens
ik ben bekend met alle methodes die jij beschrijft. wiccan heb ik niks mee, maar het soort energie(magie voor wie die woordkeus verkiest) gebruik ik wit, grijs en natuur elementen. Ceremoniele magic is iets waar ik zelf ook actiever mee ben.quote:Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Enyalius, wat voor technieken gebruik je voor het oproepen van geesten. Ooit gehoord van Goetia of Ceremonial Magic? Of doe je wiccan magic/black and white magic?
Ben er zelf ook mee betrokken namelijk, doe het niet echt meer als vroeger by the way...
Wow, een geweldig argument, compleet onderbouwt, en toch.. zo krachtig.quote:Op maandag 21 november 2005 19:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geslapen, en waarom kwamen die geesten dan niet bij mij? hukhukhuk
Je ziet gewoon dingen die je wil geloven, klaar. Hersenspinsels!![]()
![]()
![]()
Abramelin is goed, alleen een beetje te oud. Zoals kippen afslachten etc. Daarom vind ik Aleister Crowley zeker een aanrader. Ben erg benieuwd naar je boekwerk. Is er een mogelijkheid om dat met jou te kunnen delen?quote:Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik ben bekend met alle methodes die jij beschrijft. wiccan heb ik niks mee, maar het soort energie(magie voor wie die woordkeus verkiest) gebruik ik wit, grijs en natuur elementen. Ceremoniele magic is iets waar ik zelf ook actiever mee ben.
toch verkies ik de Abremelin grimmoires. Aleister Crowler van The Golden Dawn werkt met de vertaalde versies van Abremelin de magiër. daar staan veel methodes in, maar niet voor de beginners onder ons.
en al die boeken die vasthouden aan een bepaalde taal, zoals hebreeuws, onzin. maakt niet uit welke taal je gebruik als de intentie en je gedachtes er maar mee bezig zijn.
heb ongeveer 2gb aan digitale boekwerken waar je wellicht wat aan kunt hebben. zitten wat nuttige dingen tussen. zelf gebruik ik meer de boeken die in me kast zelf staan zoals een boek voor 1900 genaamd Hoogere Magie...nog in oud hollands geschreven ook.
hij is inderdaad heel oud, maar je moet niet altijd alles letterlijk nemen. gewoon de belangrijke dingen eruit pikken. ik draai een ftp server en heb er gister ongeveer 2gb aan digitale boekwerken op gezet, als je me mailt ofzo dan geef ik je wel de link om er op te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Abramelin is goed, alleen een beetje te oud. Zoals kippen afslachten etc. Daarom vind ik Aleister Crowley zeker een aanrader. Ben erg benieuwd naar je boekwerk. Is er een mogelijkheid om dat met jou te kunnen delen?
Misschien ga ik er ff een topic over openen...
Inderdaad, wat een spannende verhalen allemaal. Ik zie een hoop dingen die ik echt niet zou mee willen makenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:03 schreef LostFormat het volgende:
Goed leesvoer. Tvp.
Jezelf quoten wordt het helemaal in 2006!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:10 schreef smurfzilla het volgende:
-tekst-
Gebeurde er wat dan?quote:Op maandag 26 december 2005 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werd vannacht stipt om 03:00 wakker....
toen ben ik gaan pissen en maar weer in me bed gaan liggen.. ik word niet graag om 03:00 wakker
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef Keromane69 het volgende:
Follow-up van Sp00kverhalen (I)
Plaats hier waargebeurde spookverhalen, annekdotes, overleveringen, dingen die je hebt gehoord of dingen die je zelf hebt meegemaakt.
Muren hebben oren, zo heet het. Oude huizen hebben verhalen. Soms worden geheimen uit het verleden prijsgegeven, lijkt men nevelen te kunnen waarnemen die dingen onthullen. Inbeelding of werkelijkheid, wie zal het zeggen? Een ieder heeft z'n eigen waarheid. Het is de ervaring die telt. Het kippenvel, de rillingen over de rug, de nekharen rechtovereind, natuurlijke reacties. Op iets... bovennatuurlijks? Heerlijk griezelen. Maar houd wel beide benen op de grond.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hoorde ik wel vaak 's nachts geschuif van meubels. Geen idee wat het was, maar was exact het geluid alsof de meubels uit een naastgelegen kamer werden verschoven..quote:Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef haarb0l het volgende:
Ikzelf zag trouwens vroeger, toen ik nog vrij jong was, altijd zwarte vlekken rondom de deurknop. Doodsbang was ik ervoor. Volgens mijn ouders waren het schaduwen maar zo zag het er niet uit, ik heb erop gelet toen...
En ik heb een keer 's nachts heel lang een stuiterbal geluid gehoord beneden. Mijn ouders hoorde het niet toen ik het aan ze vroeg... maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
niets... maar 3 uur sochtens is de tijd dat er de meeste freaky shit gebeurtquote:
dat heb ik een keer gehad met een tennisbal... gewoon midden in de nacht...neem een tenniswedstrijd en haal alle geluiden weg behalve de tennisbal... vet vreemd.quote:Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef haarb0l het volgende:
En ik heb een keer 's nachts heel lang een stuiterbal geluid gehoord beneden. Mijn ouders hoorde het niet toen ik het aan ze vroeg... maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
Eensch, ik heb altijd dat als ik lang opblijf, dat ik rond half 3 of 2 uur wil gaan slapen, maar dan is het opeens al 3 uur en dan ga ik telkens slapen, het lijkt niet of ik per se dan pas wil gaan slapenquote:Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niets... maar 3 uur sochtens is de tijd dat er de meeste freaky shit gebeurt
Die laatste regel..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Eensch, ik heb altijd dat als ik lang opblijf, dat ik rond half 3 of 2 uur wil gaan slapen, maar dan is het opeens al 3 uur en dan ga ik telkens slapen, het lijkt niet of ik per se dan pas wil gaan slapen
En wáárom moet ik nou juist precies op dít tijdstip dit topic lezen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Eensch, ik heb altijd dat als ik lang opblijf, dat ik rond half 3 of 2 uur wil gaan slapen, maar dan is het opeens al 3 uur en dan ga ik telkens slapen, het lijkt niet of ik per se dan pas wil gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |