]quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:10 schreef skiczukie het volgende:
ik heb nog een cassetebandje van vrouwtje theelepel..
ik wil lucky luke weer op tv! jolly jumper en rattaplan! YEAH!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:25 schreef HarigeKerel het volgende:
die dikke kerel die die bar runde was ook kewl![]()
En zijn vrouw Nancy die zich altijd met alles en iedereen bemoeidequote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:42 schreef babette21 het volgende:
Vic![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:24 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
]
komt al op tv
bij nickelodeon
in het weekend meen ik
Geregiseert door familie van mij; Guido Pietersquote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:06 schreef PM-girl het volgende:
En om dan maar in de ziekenhuis sfeer te blijven, zouden jullie het ook leuk vinden als naast Flying Doctors ook Medisch Centrum West weer terug op de televisie zou komen?
Helaas, dat werd er niet bijverteld...quote:Op zondag 6 juni 2004 18:53 schreef Djeez het volgende:
Is het al bekend hoe laat en wanneer het wordt uitgezonden ? Mijn vrouwtje en ik keken vroeger altijd, en zullen nu dan ook wel weer voor de buis hangen. Dusse, wanneer ?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:02 schreef Dutchman77 het volgende:
Ik hoorde net op tv dat het vanaf 3 juli weer wordt uitgezonden bij een van de publieke omroepen (ik dacht de avro).
WHAAAAAAAAAH!! herhalingen?? Rebecca Gibneyquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:02 schreef Dutchman77 het volgende:
Ik hoorde net op tv dat het vanaf 3 juli weer wordt uitgezonden bij een van de publieke omroepen (ik dacht de avro).
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:19 schreef Jojogirl het volgende:
Gaan ze nou 9 willekeurige afleveringen uitzenden?
Misschien dat de fans om die afleveringen hebben gevraagd.quote:Op veler verzoek zendt de Vara vanaf 3 juli a.s. 9 klassieke afleveringen uit van de inmiddels legendarische drama serie 'The Flying doctors'.
idd in seizoen 5 al... maar wel erg leuk..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:19 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Ze zijn wel erg ver in de serie begonnen....
Die vrouw als piloot, Geof en Kate die al gaan trouwen... Ze hadden wel met nog oudere afleveringen mogen beginnen imo
Maar wel erg leuk om te zien
Nou he! Ik vind het echt helemaalquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:35 schreef naar het volgende:
Cheers mate! * Brighteyes krijgt een serieuze aanval van jeugdsentiment
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
En het is ook wel een klein beetje nep![]()
Beetje jaren 70-80 60 Batman, met van die *snog* *bang* *boing* gevechten
YES PLEASE!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:57 schreef DarkElf het volgende:
van mij mogen ze alle 200 nog wat afleveringen gaan herhalen
... en dokter Tom dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:56 schreef Sonja27 het volgende:
*snik* waar was piloot Sam nou?![]()
mm, leuke bijschriftjes, jammer dat de pics niet te zien zijn!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Helemaal vergeten, maar zij hadden ook een Carter
[afbeelding]
Kom maar met die beschuitjes!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk Sam!
[afbeelding]
Alleen een beetje heel erg fout kapsel, dat ik dat toen niet zag
[afbeelding]
Maar zo is hij wel heel erg jammie!
[afbeelding]
Meer pics op: http://www.fortunecity.co(...)/fd/pictures_fd.html
Volgens mij wel hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:54 schreef ChiChi het volgende:
Weeeh, ik dacht dat ze 11 afleveringen zouden herhalen, zijn het er 9. Wordt m\\\'n favoriete aflevering (waarin Tom de Cesna van David aan de grond moet zetten vanwege een allergische reactie van David) net niet uitgezonden...![]()
wie bedoel je , want er is geen plaatje te zien!?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:32 schreef Sonja27 het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft hij een oude kop gekregen, maar nog steeds erg smakelijk!![]()
Het was super! Natuurlijk was ze wel wat ouder geworden. Ze nam de tijd voor iedereen, voor foto's, handtekeningen en een praatje! Echt leuk!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:34 schreef Sonja27 het volgende:
En hoe was Lenore IRL? Ik herkende haar haast niet meer ha ha. Ze heeft best een oude kop gekregen (vond ik dan toch) maar ja wat wil je ook na al die jaren!
En Sam was back!!!
quote:218 Teletekst ma 19 jul
********************************** 8/17
kdh 1000 ma wrd
NEDERLAND 3 zaterdag 17 juli
17.00 Willem Wever 1 102 4 *
17.24 Pirate islands 1 94 4 *
17.48 Natuurtalenten 1 90 4 *
17.59 Sesamstraat 1 82 3 *
18.15 Taarten van Abel 1 151 5 *
18.31 Telefoon fiasco 1 187 6 *
18.49 Jeugdjournaal 3 407 13 *
19.03 Twee voor twaalf 4 594 17 *
19.36 Zomerse zaterdagav 3 378 9 *
19.56 Flying doctors 4 539 10 *
20.46 Zomerse zaterdagav 2 271 5 *
21.23 Wie schuift er aan 4 529 10 *
22.00 Journaal 22 uur 8 1147 19 *
22.21 Nova/den Haag vand 4 620 11 *
23.01 Law & order 2 325 8 *
23.51 Sopranos 1 122 5 *
24.51 Un dia de suerte 0 24 3 *
En dan speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:29 schreef Sonja27 het volgende:
Ik wil de afleveringen terugzien met Sam en Emma. Dat Sam gewond in het vliegtuig ligt en Emma opbiecht verliefd op haar te zijn. Oh wat was dat romantisch!![]()
Mmm, vreemd ik zie hem wel gewoon.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:55 schreef Sonja27 het volgende:
Het plaatje doet het niet PM-girl
heel vreemd dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:44 schreef Sonja27 het volgende:
Hmmm schiet niet op:
Forbidden
You don't have permission to access /images/tfd/11.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.31 Server at rebecca.redux-angel.org Port 80
Zal wel tussen 6 en half 8 s avonds worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:00 schreef Faith5321 het volgende:
ik zie het trouwens nog niet in de programmering staan :-S
doen ze ook, alleen eerst de miniserie, die hoort er officieel niet bij (bij de 221 afleveringen). zijn er zes als ik me niet vergisquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:31 schreef DarkElf het volgende:
tzou toch gewoon helemaal herhaald worden?
te ouderwets?quote:Op donderdag 2 september 2004 09:36 schreef DarkElf het volgende:
ik vond er geen barst aan
Tja, Rocky heeft zelfs oscars gewonnen, maar om nu te zeggen dat dat zo'n goede film is.....quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:24 schreef ChiChi het volgende:
Ja, en daarom won het ook de Televizierring voor beste buitenlandse serie...
Dus advies: niet kijken! niets aan de hand. Gelukkig denken velen hier anders over waardoor SBS6 het gelukkig voor ons gaat herhalen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:06 schreef kriele het volgende:
Ik vond en vind het een zaadserie. Slecht acteerwerk en slechte verhaaltjes.
inderdaad!quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Dus advies: niet kijken! niets aan de hand. Gelukkig denken velen hier anders over waardoor SBS6 het gelukkig voor ons gaat herhalen.
Beiden dit (eerste) seizoen. Emma komt al as. maandag!quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:07 schreef PM-girl het volgende:
in welk seizoen/aflevering komen geoff en sam?
ik zag trouwens dat geoff ook al vlug komt, ik dacht pas in het 3e of 4e seizoen, maar dat valt dus wel mee!quote:Op maandag 13 september 2004 09:27 schreef Sonja27 het volgende:
Emma komt trouwens pas volgende week. Nog even geduld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Elke werkdag op SBS6, rond 18:15 (soms iets eerder, soms iets later)quote:Op donderdag 16 september 2004 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
*loopt hopeloos achter
Heb al weken de TV niet meer aangehad.
Wanneer wordt het uitgezonden?
Joh!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Elke werkdag op SBS6, rond 18:15 (soms iets eerder, soms iets later)
Mwah, d'r was wel humor, maar ik denk dat dat in de latere afleveringen wat afgenomen is (die kon ik me het best herinneren).quote:Op donderdag 16 september 2004 14:17 schreef ChiChi het volgende:
Ze zetten bovenin wel heel flauw van die mededelingen neer. En Flying Doctors geen humor? Ik vond en vind het altijd zeer vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Mmm,ja zo had ik het inderdaad nog niet bekeken!quote:Op donderdag 30 september 2004 09:58 schreef ChiChi het volgende:
Ja, had ik niet verwacht, zo snel al. *snik* Maar toendertijd was het natuurlijk elke week en duurde het jaren.
Is voor zover ik weet nog niet bekend.quote:Op zondag 13 februari 2005 10:35 schreef PM-girl het volgende:
weet iemand inmiddels al wanneer we het terug kunnen verwachten...?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:46 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoor en lees dat vanaf 1 maart er weer iets leuks op televisie is, namelijk: Flying Doctors!!!
SBS gaat weer uitzenden,rond half 5 's middags maar anderen hoor ik ook 5 uur zeggen!!![]()
Het ziet er echter wel naar uit dat ze vooraan beginnen met uitzenden..... helaas! Ze gaan niet verder waar ze gestopt zijn.
Ik zag het! Wat een waardeloze tijd zeg!quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:53 schreef PM-girl het volgende:
Vanmiddag om 16:25 uur op SBS6, wederom de allereerste aflevering!!
*
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef PM-girl het volgende:
Waarom komt Sam ook al weerIk weet het niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vrees dat dit ook weer mijn laatste aflevering is. Komende dagen cursus en daarna weer gewoon werken.
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |