life's A bitch...It fucks ya in tha aarsch...quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:32 schreef Jumparound het volgende:
wat een tering hoop smilys
Anyway, life sucks, then u die
Je bent naar de wc geweest?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opgelucht, als je wilt weten waarom, check de sluitpost van het vorige deeltje!
Tihi!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:41 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Je bent naar de wc geweest?![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:48 schreef beestjuh het volgende:
Moe... Slecht geslapen, naar gedroomd... Hard gewerkt...
Voel me ondanks dat wel OK, pappie is jarig vandaag. Maar ik heb niet zo bijster veel zin in het feestje, hoop dat dat nog komt
.
Hmm, beginnende kriebels,
...
Dank jequote:Op woensdag 5 mei 2004 15:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Waarom hoop je op een feeestje als je er geen zin in hebt?
O, op zo'n manier. Nou veel plezier danquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:15 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hoop dat de zin in het feestje nog komt, want het feestje komt sowieso.
Ow, en ben blij(!) dat mijn brommertje eindelijk gemaakt is, en opgevoerd.
dat je maar veel bekeurings mag krijgenquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:15 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hoop dat de zin in het feestje nog komt, want het feestje komt sowieso.
Ow, en ben blij(!) dat mijn brommertje eindelijk gemaakt is, en opgevoerd.
Dank je wel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef Little_Angel het volgende:
Beterschap paparia
* paparia geeft knuff
Jij hebt er al een voor 60 euro vanwege slecht spellenquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:34 schreef nXn het volgende:
[..]
dat je maar veel bekeurings mag krijgen
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt er al een voor 60 euro vanwege slecht spellen
En terecht, lach maar.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:41 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 5 mei 2004 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En terecht, lach maar.![]()
bekeurings... snik, waaar moet dat heen met ons land.
Ik niet hoor, ik ben perfect.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:45 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee![]()
foeiiiiiiiii! dat iemand foutjes kan makenNou moet ik toch iets zeggen hoor: ik doe het ook regelmatig
![]()
![]()
![]()
Ssssssssssst.. dat blijft ons geheimpjequote:Op woensdag 5 mei 2004 16:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben perfect.![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:47 schreef DuchessX het volgende:
Onder de kattenharenen grieperig/verdrietig
Jantje lacht, Jantje huilt. Ach ja je moet toch wat hé.
Jij knuffelt heel wat af hé?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:50 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
* DuchessX geeft een knuff
iedereen die trouwens een knuff wilt:
* DuchessX geeft een hele fijne knuff![]()
* Little_Angelquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Jij knuffelt heel wat af hé?
Lief van je,terug!
Dat is makkelijk ja, maar imo niet de oplossing.. erover praten helpt meer dan erover ruzienquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Op het moment ben ik echt boos..
Anders stel je je even aan zeg![]()
De schuld op iemand anders afschuiven is erg makkelijk.. komt natuurlijk niet in je op dat je dat misschien zelf hebt.. damn
Dat is altijd zo. Daarom zitten wij hier op een forum, praten en dus de vrede op aarde behoedenquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat is makkelijk ja, maar imo niet de oplossing.. erover praten helpt meer dan erover ruzien![]()
Idd.. vrede op aarde!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Daarom zitten wij hier op een forum, praten en dus de vrede op aarde behoeden![]()
Gelijk heb je wel, wederom.
Daar verbaas ik me ook regelmatig over, mensen die weigeren toe te geven dat ze fout zaten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:05 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Idd.. vrede op aarde!!!![]()
Ik haat het gewoon als iemand niet durft toe te geven dat hij/zij een keer fout zit. Ik bedoel.. het is oké om een keer een fout te maken. Van fouten leer je!![]()
Teleurgesteldquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:07 schreef DarkElf het volgende:
Graag stoppen met overal op reageren...
meld hier hoe je je voelt en that's it!
Sinds wanneer ben jij mod?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:07 schreef DarkElf het volgende:
Graag stoppen met overal op reageren...
meld hier hoe je je voelt en that's it!
Sterkte meis!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:40 schreef cLau- het volgende:
[...]
Wat doe jij in vredesnaam, het is woensdagmiddag? Zit je ook op de HROquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:34 schreef Pheno het volgende:
Bijna weekend! Nou ja, bijna dan :|
nee, een baan waarbij ik niets hoef te doen. Dat is pas irritantquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat doe jij in vredesnaam, het is woensdagmiddag? Zit je ook op de HRO![]()
Hoe anders?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, een baan waarbij ik niets hoef te doen. Dat is pas irritant
Nou ja, het betaalt goed zal ik maar zeggen. De situatie maar positief benaderen
he psst goed figuur heb jequote:Op woensdag 5 mei 2004 21:58 schreef Moonah het volgende:
Cool!![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he psst goed figuur heb je
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:10 schreef Moonah het volgende:
[..]Whhaaahhaaahha!
Ik ook. Heb veel geleerd en geklooid vanavond, wel leuk!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:16 schreef DarkElf het volgende:
OT ik ben moe
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:40 schreef DuchessX het volgende:
Teleurgesteld
Wat zijn jullie toch lief voor mij vandaagquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]DuchessX
nu beter?
inschrijftermijn?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lief voor mij vandaag![]()
Dit is overigens de reden voor mijn teleurstelling. Ik was helemaal enthousiast..totdat ik las dat de inschrijftermijn al lang voorbij is
Oooooohhh.... Nou, da's toch niet zo heel erg?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lief voor mij vandaag![]()
Dit is overigens de reden voor mijn teleurstelling. Ik was helemaal enthousiast..totdat ik las dat de inschrijftermijn al lang voorbij is
O nu zie ik de link pas, sorry...quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
inschrijftermijn?
Erg? ja.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik dat hoor!
Vind hij mij leuk, heb ik zo mijn twijfels
Wat is liefde toch lastig...
Maar daarom juist wel heel erg leuk!
Is het erg om af te knappen op witte sportsokken?
Het is niet het enige hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Erg? ja.
Begrijpelijk? ja.
Jawel jawelquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oooooohhh.... Nou, da's toch niet zo heel erg?
Of zeg ik nu iets stoms...?![]()
Nee dat is helemaal niet erg. Het is erg dat iemand witte sportsokken draagtquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
omg....quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
Dat geeft nog niet zo, begin met goede sokken dan kun je verder nadenken. Misschien weten we wel nooit waarom vrouwen anders denken maar we kunnen er wel ons best voor doen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
omg....
echt ik snap niks van jullie...
Ja, sorry hoor, zoals ik al zeg, er is meer dan dit. Ik heb echt niet meteen bij binnenkomst zijn broek omhoog getrokken om te kijken wat voor sokken hij aan had!quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
omg....
echt ik snap niks van jullie...
Als je iemand haat is dat veel rustgevender, op de een of andere mnanier geloofwaardiger t.o.v. jezelf. Wat zegt dat over ons mensen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Liefde maakt je krankzinnig, ik ben krankzinnig. Ik kan er écht niet meer tegen..... kutgevoel!!!!!!!!!!
Vant weekend begin ik een nieuw begin, ZONDER dat kutgevoel...
Teveel om zo ff op tenoemen... het zit me tot "hier" (* Jumparound wijst terhoogte van het plafond)quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tist?
* Jumparound schopt BrightEyes.... hardquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Kan iemand mij even een schop onder mijn reet geven? Ik moet per se vandaag een presentatie af hebben en ik ben er nog niet aan begonnen.
Het is veel te mooi weer, en ik zit maar een beetje te mijmeren over verhuizen enzo...
Auw! :'(quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Jumparound schopt BrightEyes.... hard
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En wie heeft me verraden dat ik hier was? Gerard![]()
![]()
Het feit dat hij op de oprit stond vonden ze al genoeg aanwijzing om aan te bellenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:47 schreef Peregrijn het volgende:
[..]Wat zij hij? Broem... Broem....
OT:
FUBAR
....maar het was een topavond
Fucked Up Beyond All Recognition (quote uit Saving Private Ryan)quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
En FUBAR is geheimtaal/afkorting voor ??? Iig fijn dat je een topavond hebt gehad
Hoe voelt dat, dat ken ik niet?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:08 schreef hardsilence het volgende:
IJverig.
Nog steeds?quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:55 schreef afhrodite het volgende:
Voel me helemaal verliefd,.. precies 16 maanden samen vandaag met mijn lief
En hij is zoooo ongelooflijk lief voor me
Zie hem zondag weer
de lieferd gaat mee langs mijn oma op moederdag
Issiie niet lief... *droomt weg en voelt súper gelukkig*
![]()
Ik kwam erachter dat de KPN 31 euro aan sterkosten heeft gerekend, geen idee waarom want zoveel laat ik niet doorverbinden, al weken neit meer. Stelletje geldwolven daar zeg, laatst beweerden ze nog dat je een BelBasis abonnement moet hebben (19 e/m) voor ADSL en dat het met een BelBudget niet kan. Dat kan echt wel, ze willen er gewoon munt uit slaan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nog steeds?Nee hoor, grapje, ben blij dat je je zo intens gelukkig voelt.
Ontopic maar weer :
Leren wil niet lukken... baal van mn telrekening... rugpijn... wil dingen graag, maar met die rekeningen duurt dat op zn minst nog 10-tallen jaren...
En mensen zeggen dat je van geld niet gelukkig word.......
Morgen werken... en met die gedachte in mn hoofd begin ik me alleen maar gestresster te voelen...
Verder foto's van een geweldige fotograaf bekeken en ben helemaal onder de indruk
Rivella Lightquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:53 schreef Morwen het volgende:
Mwah, een beetje vreemd maar wel lekker.
Morgen een etentje waar ik tegenop zie, maar achteraf valt het meestal toch wel mee.......hoop ik![]()
Dus jij voelt je als een glas frisdrankquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rivella Light
Rivella Light: een beetje vreemd maar wel lekker.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus jij voelt je als een glas frisdrank![]()
![]()
OT: daarnet weer ff heerlijk gelachen om Dooske (stukje bij Jensen) met haar "Baud en Moris"Lachen is goed
![]()
![]()
oi niet overal steeds op ingaan johquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rivella Light: een beetje vreemd maar wel lekker.
Reclame met de body painting enzo?
Cultuurbarbaren....![]()
Jaha.........en dezequote:Op donderdag 6 mei 2004 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rivella Light: een beetje vreemd maar wel lekker.
Reclame met de body painting enzo?
Cultuurbarbaren....![]()
En mensen denken dat ik ergens serieus op inga? Vanwaar die illusie?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaha.........en dezegeeft aan dat het met een knipoog was.......zucht
![]()
Smiley-barbaar![]()
![]()
![]()
![]()
ach.... Knuffel!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:47 schreef diannetjhu het volgende:
Voel me verdrietig. Moe. Teleurgesteld. Dom..![]()
Heb zin om het uit te gillen hier.. bah.. Voor het eerst sinds hele lange tijd even weer echt een hekel aan mezelf, aan wie ik ben.. en aan dat stomme wat ik heb.
*huilt*
*Vraagt zich af waarom en beseft dat dit er niet zo toe doetquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:47 schreef diannetjhu het volgende:
Voel me verdrietig. Moe. Teleurgesteld. Dom..![]()
Heb zin om het uit te gillen hier.. bah.. Voor het eerst sinds hele lange tijd even weer echt een hekel aan mezelf, aan wie ik ben.. en aan dat stomme wat ik heb.
*huilt*
Jaaaaaa, relluquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:05 schreef DarkElf het volgende:
sleepy en buikpijn..
tijd voor bed
FF in profiel gekeken en zingt(zachtjes):quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:38 schreef heiden6 het volgende:
Het is al laat maar ik ben niet moe, wie komt mij zachtjes in slaap zingen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
FF in profiel gekeken en zingt(zachtjes):
Slaap kindje, slaap
Daar buiten loopt een schaap
Een schaap met witte voetjes
Die drinkt zijn melk zo zoetjes
Slaap, kindje, slaap
Daar buiten loopt een schaap.
![]()
Geen leven dusquote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lekker geslapen, nu lekker een dagje binnenblijven.Het zou slecht weer worden, dus...
's avonds een vent, 's ochtends een vent...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:04 schreef DuchessX het volgende:
Pas om 04:32 gaan slapen
Brak dus.
Gaat wel...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:22 schreef Roönaän het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent... 's ochtends absent
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:22 schreef Roönaän het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent...
hmmm.. daar klopt iets niet aan.. *op hoofd krapt*
naja.. je snapt het wel
Spannend Zwaai...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:36 schreef zwaaibaai het volgende:
ik wil dat ze bellen.... Ik heb mischien een woning....... maar ze bellen maar niet./........ damn.
Je hebt er toch wel voor gezorgd dat die kater de moeite waard is...?quote:En verder heb ik een lichte kater....
Dan heb je de guts om te vragen of ze vanavond wat heeft. "Yes, going to have dinner with my boyfriend". Sta je met een bek vol tanden, grrrr.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 06:38 schreef Libris het volgende:
.... en zelfs weer verliefd volgens mij... ...
En dan vergeet je je sub ook nog eens te sluitenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:02 schreef Libris het volgende:
[..]
Dan heb je de guts om te vragen of ze vanavond wat heeft. "Yes, going to have dinner with my boyfriend". Sta je met een bek vol tanden, grrrr.
[sub]En nu valt mijn sigaar ook nog op de grond...
Spannend!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:36 schreef zwaaibaai het volgende:
ik wil dat ze bellen.... Ik heb mischien een woning....... maar ze bellen maar niet./........ damn.
Hier nog eenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:00 schreef hardsilence het volgende:
Dromerig.
Sterkte Korinequote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:17 schreef Kore het volgende:
Beetje triest... vandaag zou de verjaardag van mijn moeder geweest zijn, het is al aardig wat jaar geleden dat ze overleden is maar de 7e zal voor mij toch altijd een beetje raar voelen
Is de sambuca opquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
lekker thee drinken met een sambucaatje ernaast
oh heb ik vanmiddag wel gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Helemaal druk druk druk door mezelf, zin om de hele kamer rond te headbangen maar dat doe ik niet want dat is slecht voor je hoofd en verder denk ik dat het wel zo over is
*poing*
he Duch, wat rotquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:16 schreef DuchessX het volgende:
Ziek, snothoofd, keelpijn, benauwd
Spannend Tristessaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:17 schreef Tristessa het volgende:
Beetje zenuwachtig. Ik kan een kamer krijgen! Ik ben er gisteren met mijn ouders al langs gereden en het zag er van de buiten erg leuk uit al. Ik moet maandag bellen voor meer informatie. Ik ben benieuwd.
Spanx, ik ben nog steeds opgefoktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:46 schreef DarkElf het volgende:
spannend Peertje, ik zal duimen voor je
Ontopic: geestelijk prima zoals gemeld alleen blijf het zo koud hebben
en mijn buik doet nog steeds pijn
maar goed nauwelijks wat te klagen dus
Lief van jequote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:19 schreef Wolkje het volgende:
[..]
he Duch, wat rot
beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |