Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 13 april 2004 10:59 schreef Koningin het volgende:
Wat de gesprekken gaan inhouden durf ik niet te zeggen. Zal een combinatie zijn van werkinhoudelijk en ook persoonlijke vragen.
Salarisschaal 10 loopt van ¤ 2312 tot max ¤ 3518. Netjes dus.
Wellicht begin je onderaan in de schaal of kom je in een aanloopschaal (9).
Bedanktquote:Op woensdag 14 april 2004 12:04 schreef Northpole het volgende:
Behalve voorbereiden op vakinhoudelijke en persoonlijke vragen zou ik ook van de gelegenheid gebruik maken om zelf veel vragen te stellen. Probeer 'op de werkvloer' een idee te krijgen van de situatie en collega's. Het is een pluspunt als je het een en ander afweet van de gemeente en dan met name op het gebied waar je beleid voor zal gaan vormen.
Het klinkt zo simpel, het blijkt in de praktijk zo lastig: Gewoon jezelf blijven tijdens de gesprekken.
Succes!
Ik hou de gemeente liever nog even geheim tot na de gesprekken. Je weet maar nooit. Je hebt wel gelijk dat je het moet treffen met je collega's. Ik hoop eigenlijk ook niet een compleet vergrijsde kliek aan te treffen, maar ook wat generatiegenotenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:11 schreef Koningin het volgende:
Mag ik vragen bij welke gemeente het is? Ben zelf ambtenaar bij gemeente, dus nieuwsgierig.
Ik heb bij mijn huidige baan niet genoeg doorgevraagd over de collega's, waar ik nu achteraf spijt van heb. Hier zitten nl. nogal wat oud gedienden op mijn afdeling.
Om 13:00 uur. Hoezo? Kom ik misschien bij jullie op gesprek?quote:Op woensdag 14 april 2004 15:37 schreef Koningin het volgende:
Ik merk dat de laatste jaren de gemeentes ook om verjonging zijn aan het zoeken. Dus op zich is het prettig als je wat jonger bent.
Hoe laat moet je er zijn??
Nee, bij ons zijn niet van dat vakgebied vacatures open.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:21 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Om 13:00 uur. Hoezo? Kom ik misschien bij jullie op gesprek?
Het was bij de gemeente Zoeterwoude. Ik heb de gesprekken echt als positief ervaren. Het zal er nu alleen van afhangen of zij er problemen mee hebben dat ik geen ervaring heb. Het is best een zware positie, vooral veel regionaal overleg, waarbij ik de gemeente zal moeten vertegenwoordigen. Ik ben capabel, maar er kwamen ook nog mensen op gesprek die wel ervaring hebben (dat leidt ik af uit het feit dat zij een opzegtermijn nodig hebben). In totaal hadden er 35 mensen gesolliciteerd en zijn er 5 uitgenodigd, dus dat ze mij hebben uitgenodigd vind ik al erg positiefquote:Op donderdag 15 april 2004 10:53 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, bij ons zijn niet van dat vakgebied vacatures open.
Gewoon, dan weet ik wanneer ik een reactie kan verwachten. Ben wel benieuwd nu hoe het gaat aflopen.
Zal ik doenquote:Op donderdag 15 april 2004 20:58 schreef DuchessX het volgende:
Hé wat fijn dat je de gesprekken als positief ervaren hebt!!! Hou je ons op de hoogte?
Yes!!!!!!! Ik ben hartstikke blij voor je Peertjequote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:38 schreef Peregrijn het volgende:![]()
Compleet onverwacht ben ik weer uitgenodigd voor een gesprek. Ik had 27 april nog een afwijzende brief met uitleg gekregen en nu heb ik net een brief ontvangen waarin staat dat ik bij de laatste 2 zit. Ik denk dat P&O daar een foutje heeft gemaakt of dat de eerste kandidaat niet rond kon komen met zijn looneisen. Maakt ook niet uit! Ik ben een blij man. Nu maar eens bedenken wat ik wil vragen over de functie-invulling, salaris en verdere voorzieningen.
Dank jequote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:57 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Yes!!!!!!! Ik ben hartstikke blij voor je Peertje
Zet 'm op hé?
Wanneer is het gesprek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |