Okay dankjewel!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:44 schreef bukgeit het volgende:
terugvindpost
(dit is tevens een tvp)
ik had niet eens in de gaten dat er een afkortingelijst in de OP stondquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik was even de afkortingen aan het lezen, maar ik had nog een vraag over ene. Wat betekent tvp?
Ofwel als je bovenin het menu kiest voor My Active Topics krijg je een overzicht van alle threads waar je in actief bent.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik was even de afkortingen aan het lezen, maar ik had nog een vraag over ene. Wat betekent tvp?
Net op tijd, ga zo de stad in.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:51 schreef bukgeit het volgende:
The Pixies - Doolittle
La La Love You
Die zijn al over de kop volgens mij...quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Gambolputty het volgende:
Samsonic hadden we al gehad hè?
Die is het. Tegenvallende advertentieverkoop.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Music Minded kan ook nog?
Bijna allemaal goed op die eerste na. Je haalt 2 platen door elkaar.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:46 schreef bukgeit het volgende:
I Wanna Fuck You In The Ass - Sadat (???)
50 cent - Fuck You
New Bomb Turks - Fuck It
Peaches - Fuck The Pain Away
Eminem - Fuck Off
Bijna allemaal goed op 1 titel na van 2pacquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:47 schreef bigshadow het volgende:
Moeilijk zeg! Maar alle vooroordelen beamend kom ik toch bij de rap uit
NWA - Fuck the police
Eninem - Just don't give a fuck
2pac - Fuck y'all then
Notorious BIG - Fuck you tonight
Frankie "Eamon's Ex-Girlfriend" - Fuck You Right Back
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:50 schreef bukgeit het volgende:
Ik twijfelde al enorm. Hoe moet het dan zijn? Outhere Brothers?
Fuck all y'all moet het zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Bijna allemaal goed op 1 titel na van 2pac
Precies, ik kon hem niet goed rekenen aangezien die van bukgeit er ook op leek.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Fuck all y'all moet het zijn
Maakt ook niet uit, ben niet boos, alleen teleurgesteld!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Precies, ik kon hem niet goed rekenen aangezien die van bukgeit er ook op leek.
Ik ook niet. Iggy wel?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:04 schreef Z het volgende:
Loretta Lynn, pitchfork is lyrisch, ik nog niet...
Berkery heeft de lijst ook op het forum gezet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef Z het volgende:
De Top 10?? De Top 10 van wie...?
Nummer 10quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:33 schreef Gambolputty het volgende:
Ebony & Ivory, maar dat was weer geen top10
Wel een goede titel, verkeerde artiestquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:33 schreef Mark het volgende:
Ach, heb ik nu de 5e?
Yupquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:38 schreef Mark het volgende:
Weet niet meer hoe hij heette, maar gelukkig herinner ik me nu Wang Chung- Everybody have fun tonight
Met de 3 van Iggy zijn dat er 10!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:49 schreef Berkery het volgende:
Jesus to a child
Child In Time
Children
Kids in America
Children of the Revolution
The Man With The Child In His Eyes
Belfast Child
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:53 schreef Gambolputty het volgende:
Song for the children - Oscar Harris![]()
Bij mij werkt ie. Zal ik even voor je zoeken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:05 schreef Berkery het volgende:
Nnneee...
Ik probeer als eventuele hint op te zoeken wanneer hij ook alweer een hit had, maar www.michajans.nl kan ik niet bereiken
Hoop niet dat ie uit de lucht gehaald is![]()
quote:Dub a dub a dum dum
Dub a dub a dum
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jona Lewie
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:47 schreef bukgeit het volgende:
Hmm.. Spagna?
bukgeit + 1quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:22 schreef bukgeit het volgende:
The Wildflowers? die kan dus weg
Nee... Wallflowers
nee joh. het was hun doorbraakquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:58 schreef Berkery het volgende:
De drie biggetjes![]()
Mijn K3-kennis raakt een beetje op
goed hequote:Op woensdag 5 mei 2004 19:02 schreef ModernTalking het volgende:
Heya Mama
Wat een vraag, hoe kom je d'r op
Dan weet je het nu welquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:38 schreef Berkery het volgende:
maar nooit geweten wie die andere is
Yep.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
rainbow dan in nadagen
Ozzy¿quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
met welke zanger is rainbow begonnen?
Ja, da's de heer D waar ik het over had. Maar heeft die een nr.1 hit gehad?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ronnie James Dio toch? Of vergis ik me nu?
Zal wel met "Star" geweest zijn, een soort hardrock-Band Aid.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:53 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, da's de heer D waar ik het over had. Maar heeft die een nr.1 hit gehad?
Dio zong Love is all van Roger Glover.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:53 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, da's de heer D waar ik het over had. Maar heeft die een nr.1 hit gehad?
die is goedquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ronnie James Dio toch? Of vergis ik me nu?
quote:The sound of the music was overwhelmingly loud, with long, droning riffs, waves of distortion, and cascades of feedback. Vocals and melodies disappeared into the walls of guitars, creating a wash of sound where no instrument was distinguishable from the other.
De middelste van de 6?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Die middelste dat lijkt die vissenfreak van Animal Planet wel.![]()
Tja, had beter kunnen wachten tot jij er niet wasquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:54 schreef Z het volgende:
Shoegazer?
quote:Chamber Pop, Twee Pop, Indie Pop, Scotland, Alternative Pop/Rock
Dees:quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef Mark het volgende:
[..]
De middelste van de 6?
Die zIjn met zoveel idd! En dan ook nog als een gek van instrument verwisselen allemaalquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:47 schreef ranja het volgende:
Belle and sebastian? Zijn die met zoveel?
Ik denk dat je bedoelt: "-je"quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:43 schreef Berkery het volgende:
"-tje"![]()
ja, of de zus van Pinokkioquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:50 schreef Berkery het volgende:
De zangeres van Propaganda
maar dan blond en zonder krullen en amerikaansquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:05 schreef Z het volgende:
Ze lijkt een beetje op de zangeres van Fairground Attraction, zonder bril dan...
De B&B connectie snap ik niet helemaal maar het is wel goedquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:24 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
Beavis & Butthead
[afbeelding]
I Kissed A Girl
[afbeelding]
Jill Sobule
quote:I'm not gonna eat today
I'm not gonna eat tomorrow
'cos I'm gonna be a supermodel
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Het is echt een ranja/Z dag vandaag
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:53 schreef Mark het volgende:
Neem het maar van mij over dan, methodmich. Op deze manier is het voor mij verspilde tijd.
bye
quote:was the dirty old man of popular music; a singer/songwriter and provocateur notorious for his voracious appetite for alcohol, cigarettes, and women, his scandalous, taboo-shattering output made him a legend in Europe but only a cult figure in America, where his lone hit
stalled on the pop charts — fittingly enough — at number 69.
The great -and late- Serge Gainsbourg.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:14 schreef bartrid het volgende:
serge gainsbourg??
Ja, met de briljante titels:quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Olympia in Parijs
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:52 schreef belsen het volgende:
Ik weet niet waarom, maar pas heb ik een cd'tje geluisterd van The Catholic Boys, zijn die het toevallig?
Inderdaad, voltrefferquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Shamen, kan niet missen
Heel toevallig wel!quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:00 schreef bartrid het volgende:
is dat zakk wylde toevallig?
Ik vond ook al dat Kurt er zo stoer bij stond...quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heel toevallig wel!BARTRID+1
Fluitje is goed, Z +1 Een scheidsrechtersfluitje om precies te zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:23 schreef Z het volgende:
Een fluitje natuurlijk!
en nog watquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:15 schreef belsen het volgende:
Chinese Wine?
quote:... is the stage name for one Samuel Beam, a Florida native that made his name by releasing lo fi tapes in Miami. After catching the attention of Sub Pop honcho Jonathan Poneman, ... was asked to send material to the label for submission. After a few months, two CDs arrived in the mail, both being full length albums. Poneman considered releasing them both, but instead slimmed it down to twelve songs and released it as The Creek Drank the Cradle.
Eh, ja dat was hem. Albumtitel weet ik eigenlijk niet meer...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:39 schreef bigshadow het volgende:
Iron and Wine
Ja, ik heb het album erbij gezet, maar jouw vraag kan gewoon open blijven!quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, ja dat was hem. Albumtitel weet ik eigenlijk niet meer...
Vraag maar laten staan?
Namens Z dan maar:quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:39 schreef bigshadow het volgende:
Iron and Wine, toevoeging album titel: Our Endless Numbered Days
Goed album btw!
Middle of the road?quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:40 schreef belsen het volgende:
Een nieuwe vraag maar?
[afbeelding]
Welke band?
De muziek wel, maar de band niet...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Middle of the road?
Zeker weten, zelfs een die veel mensen na aan het hart ligt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:48 schreef Berkery het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het een Nederlandse band is...
quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:52 schreef Berkery het volgende:
Is dit een heel oude foto van BZN![]()
Zie jij George Baker...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:59 schreef Berkery het volgende:
George Baker Selection
Die nam de foto dacht ikquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Zie jij George Baker...
Hmmmm, die griet komt me bekend voorquote:De band kwam uit Twente...
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:06 schreef bigshadow het volgende:
Corry en de rekels?
Het kwartje valt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:07 schreef Berkery het volgende:
Teach Inn!
quote:Still the best-selling 12" single of all time,
Toch op tijd thuisquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:22 schreef ranja het volgende:
New order - Blue monday
Ja! Martha Davis op de voorkant natuurlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:56 schreef dolle_hond het volgende:
motels
spiekerquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:14 schreef belsen het volgende:
Angelfire?
die natuurlijk welquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:14 schreef belsen het volgende:
Angelfire?
Marillion, dan waarschijnlijk...
Nee, hij komt en verdwijnt bij mij...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
spieker![]()
maar is alleen de naam van de host
Angelfire is niet zo aardig in het redirectenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, hij komt en verdwijnt bij mij...
'This image is hosted by...'
Snappez-vous?
owquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Angelfire is niet zo aardig in het redirectenValt me nog mee dat je'm af en toe wel ziet.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:42 schreef Jimmy het volgende:
Opgezocht.
Een onvergeeflijke hiaat in mijn triviale kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |