waarschijnlijk probeer je in 't oude topic te posten welke vol is..quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:41 schreef Sanne72 het volgende:
Ik kan niet meer posten op z&W. Het blokje is zwart, wie weet raad?
Thanks.
Euh Sanne, diaree is juist niet gezond. Drink je wel voldoende?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:59 schreef Sanne72 het volgende:
Het is niet normaal, geslapen en opstaan (lijk wel een oude bes!) en nog moe
Heb trouwens ook elke ochtend diaree?????
Zal wel door mijn gezonde ontbijt met granen en vezels!
Fijne dag
thanks, dat is toch wel beetje hart onder de riem ja om zoiets te lezenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:07 schreef LadyS het volgende:
Martineke, misschien een kleine geruststelling..
Ik had helemaal geen kwaaltjes (alleen de zogenaamde blauwe-plekken-tieten) en ben alweer bijna 31 zwanger
Ik ben niet misselijk geweest en geen andere dingen. Alleen pijn in mijn tieten
He bah ja, erg akelig. Hopelijk horen we snel wat.quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:12 schreef Brighteyes het volgende:
Getsie, wat zien die lege berichtjes van Sanne er naar uit...
Alles is toch wel goed? Hoop ik?
Ow Mallemeid, nee toch.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef mallemeid het volgende:
Ik heb zo gigantisch het gevoel dat het mis isIk verlies bloed en ik heb erg last van ongesteldheids-krampen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:26 schreef AnnieB het volgende:
Had het de afgelopen dagen wel moeilijk, want mijn vriendje was voor zijn werk in het buitenland en dan merk ik echt dat door mijn hormonen ik veel meer moet huilen dan normaal. Vanavond komt hij gelukkig weer terug.
Jij hebt toch ook zo last van die buien, Martineke?
heel goed, vasthouden die kleine en niet meer bloeden hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:41 schreef mallemeid het volgende:
DankjewelIk heb nu helemaal nergens last meer van, dus k denk dat het idd paniek om niks is geweest
![]()
kleine tip tegen het maagzuur:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:22 schreef mallemeid het volgende:
Hee Sanne, ook hier gefeliciteerd!
Zelf weet ik sinds vorige week woensdag dat ik zwanger ben, ik zit in mn 7e week (6 weken 3 dagen) en ik voel me wel heel erg anders dan anders, misselijk en moe en ik heb zo af en toe het zuur (wat dus niet komt door dat mn kind tegen mn maag aan zit te schoppenik denk van de hormonen ofzo). Donderdag 10 juni heb k mijn eerste afspraak bij de verloskundige.
Heb jij het ook al tegen mensen in je omgeving verteld of wacht je daar liever mee tot je 12 weken zwanger bent?
Bietjuh, dat je wat angstig voelt is heel normaal hoor. De eerste periode is gewoon onzeker en maakt je aan het twijfelen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:40 schreef bietjuh het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger... en ik vind het ook allemaal best wel eng vooral omdat het drie jaar heeft geduurdt voordat ik eindelijk zwanger was. Alles gaat tot nu toe goed, tenminste voor mn gevoel.
Maar als ik al die verhalen over miskramen lees word ik toch wel bang!
Ik zal het beste er maar van hopen want uiteindelijk kun je als het mis is er weinig aan veranderen.
ik kan niet wachten tot het over 5 a 6 weken is en ik meer zekerheid heb![]()
Succes allemaal![]()
Mallemeid, ik hoop echt dat het goedkomt. Probeer positief te denken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:09 schreef mallemeid het volgende:
Ik heb geen goeie hoop meer. De buikpijn is erger geworden, net of ben ik heel heftig ongesteld. Het bloed is nog niet echt veel, maar ik denk dat dat vandaag of morgen in alle hevigheid losbarst. Het ene moment ben ik heel nuchter, zo van ik weet iig dat ik zwanger kan worden, we zijn nog jong, miskramen komen ontzettend vaak voor en volgende keer beter enzo, maar het volgende moment dan grijpt het me ontzettend aan en kan ik niet stoppen met huilen. Vandaag verjaardag van mn nichtje, eigenlijk helemaal geen zinin maar we hebben wel speciaal een uitnodiging gehad enzo, dus gaan we wel ff heen. Daarna gaat mijn zusje met ons mee naar huis om hier pannenkoeken te eten, dus genoeg afleiding.
Hoe gaat het verder met jou Martineke? Al last van kwaaltjes enzo?En Renegate, ik hoop dat het met jou ook weer iets beter gaat.
Ken het gevoel, bij ons ging het de vorige keer mis na 7 en een halve week, en ik zal pas wat rustiger worden als ik na de echo van 12 weken zie...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:38 schreef Xanthe het volgende:
ach echt een opluchting is het pas als je na je 10e week een echo krijgt.
De vorige keer heb ik ergens met 7 weken een echo gehad en met 10 weken..
De 1e keer was alles ok , de 2e keer niet...
Is er een site die precies voor je uitrekent op welke datum je hoever bent of reken je handmatig uit hoever je op bv 29 juni bent?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:16 schreef Martineke het volgende:
indd, heb ik ook hoor dat ik pas echt gerust ben als ik 29 juni echo heb gezien, dan ben ik 12w3d. heb dan wel echo gehad met 8w5d maar toch, vorige keer ging het overigens mis met 6w2d
ik heb het gedaan via www.babybrabbel.nl en ook via www.babyinfo.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:30 schreef lily het volgende:
[..]
Is er een site die precies voor je uitrekent op welke datum je hoever bent?
Ik voel me rustig , ben er niet zo mee bezig als de vorige keer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef hartje het volgende:
ja, je hebt gelijk, het is natuurlijk een spannende tijd & altijd maar dat afwachtten is ook zenuwslopend.
maar na de 1e echo ben je weer een stapje verder toch?
hoe voel je je? kan je ook wel een beetje genietten van het zwanger zijn of ben je erg gespannen?
Ik ben wel rustig , maar ik zal na de 10e week bij een echo pas durven te geloven dat het goed zit....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:01 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Ken het gevoel, bij ons ging het de vorige keer mis na 7 en een halve week, en ik zal pas wat rustiger worden als ik na de echo van 12 weken zie...
Is liefquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:43 schreef jolene het volgende:
Xanthe, ik kan alleen maar zeggen dat ik nog steeds aan je denk en je volg.
knuffel
Dat bedoelde ik egenlijk ook.. ik zal er pas echt gerust op zijn als...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:40 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik ben wel rustig , maar ik zal na de 10e week bij een echo pas durven te geloven dat het goed zit....
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:34 schreef phileine het volgende:
Xanthe, dat gevoel had ik bij mijn laatste zwangerschap ook heel sterk, en toen had ik gelijk en ging het allemaal goed. De andere keren was ik steeds heel nerveus en durfde ik het niet echt te geloven. Terecht dus. Zo'n vroege positieve test en dat grote vertrouwen zeggen vaak wel veel, als ik zo mijn eigen ervaringen bekijk en de verhalen om me heen hoor.
helemaal niet raar want dat ging ook door mijn gedachte .... maar toen dacht ik ....PUHquote:Op zondag 13 juni 2004 10:32 schreef phileine het volgende:
toen ik de eerste keer zwanger was had ik het direct aan iedereen verteld. Toen het misging voelde ik me enorm lullig. Net of ik had opgeschept over iets wat niet waar was ofzo. Belachelijke gedachte he?
dat had ik dus ook...quote:Op zondag 13 juni 2004 10:32 schreef phileine het volgende:
toen ik de eerste keer zwanger was had ik het direct aan iedereen verteld. Toen het misging voelde ik me enorm lullig. Net of ik had opgeschept over iets wat niet waar was ofzo. Belachelijke gedachte he?
mijnes was met 8w5dquote:Op zondag 13 juni 2004 22:12 schreef Xanthe het volgende:
Met 12 weken zit je in je 13e week van de zwangerschap.
Maar in principe gaat het bijna nooit meer fout na de 10 week , meestal als je pas rond de 12 weken een miskraam krijgt is de baby al overleden rond de 10e week of zelfs eerder.
Dus als je met 10-12 weken een goede echo hebt is de kans dat het nog mis gaat erg klein.
Wow wat is dit een oppepper voor me! Ik heb namelijk vrijdag een echo gehad en daarop was alles goed, hartactie poitief, beweeglijkheid positief, en er zat een mooi dooierzakje ( weet niet precies wat het is voor voeding dacht ik ) volgens de gyn.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:12 schreef Xanthe het volgende:
Met 12 weken zit je in je 13e week van de zwangerschap.
Maar in principe gaat het bijna nooit meer fout na de 10 week , meestal als je pas rond de 12 weken een miskraam krijgt is de baby al overleden rond de 10e week of zelfs eerder.
Dus als je met 10-12 weken een goede echo hebt is de kans dat het nog mis gaat erg klein.
Doet mij meer denken aan zo'n 'standaard' alien plaatje die ik ff niet meer kan vinden zo snel . . .quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:22 schreef Ladybos het volgende:
Ik vind het net ET met die enge oogkassen
Ik heb de foto verplaatst (picserver werkt blijkbaar niet).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:00 schreef Martineke het volgende:
ik zie niks lily
wat super mooi lily!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:42 schreef lily het volgende:
Bij mij is het eerste trimester ook voorbij. Ik ben deze zwangerschap wel bezorgder dan bij mijn vorige dus dat zal wel blijven, maar we hebben weer lekker kunnen spieken in mijn buik.
[afbeelding]
Wat een duidelijke foto's! op de echofoto van de eerste van mij, was nauwelijks iets te zien. De tweede had haar duim in de mond op de echofoto. Vreemd dit heeft ze na de tijd niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:42 schreef lily het volgende:
Bij mij is het eerste trimester ook voorbij. Ik ben deze zwangerschap wel bezorgder dan bij mijn vorige dus dat zal wel blijven, maar we hebben weer lekker kunnen spieken in mijn buik.
[afbeelding]
Welnee, is niet schadelijk voor de baby hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:10 schreef bietjuh het volgende:
Nou ga ik vanavond naar sensation toe in de arena, maar de baby heeft daar toch geen last van of dat het schadelijk kan zijn voor de baby????
Anders ga ik natuurlijk niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |