Nou, gelukkig ben ik dan niet de enige! Ik wil posten tot ik een ons weeg, maar topics openen daar waag ik me niet meer aan!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef jolene het volgende:
Troost je LW, ik weet het ook niet![]()
Ben er net zo'n muts in en wacht geduldig tot iemand anders het topic opent![]()
Bijna 28 en weet het ook niet![]()
haha, ik ga denk eens wat teruglezen in de eerste 2e streepjes topics (niet allemaal hoor, dan ben ik nog wel even bezig!)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:50 schreef Karin het volgende:
TearSong heel veel succes!
wat leuk dat steeds meer mensen zich aanmelden hier, toen ik bezig was met een 2e streepje dacht ik echt dat ik de enige muts was. En ik durfde niet zo'n topic te openen. Gelukkig heb ik later heel veel met ET gemaild over 2e streepjes.
Phluphy, zijn idee is dat dit hier niet echt is en 'a waste of time'. Volgens hem kan ik mijn tijd nuttiger besteden. Dat is af en toe hoor want zelfs hij informeerde op een gegeven moment of Tan nog niet bevallen was. Maar ik vind het hier warm & gezellig en kan mijn ei kwijt dus ik ga nergens naar toe.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:15 schreef phluphy het volgende:
Merisse wat balen dat Sting niet doorgaat! En wat je vriend betreft: misschien heeft hij teveel negatieve dingen gehoord over "chatten" en "gevaarlijke internetcontacten" en is hij bang dat je gekwetst gaat worden? Zeg hem dan maar dat ie daar best een beetje gelijk in heeft, maar dat DIT (FOK-OUD) meer als een damestheekransje gezien kan worden. En als ie dan nog niet overtuigd is dan moet ie maar eens actief komen meekletsen, dan overtuigen WIJ 'm wel
![]()
![]()
![]()
Girly Beterschap
Rest Groetjes!
Ben niet aan het temperaturen wel aan 't kijken naar afscheiding maar dat is niet altijd even duidelijk. Wel 1 cyclus ovulatietesten gebruikt maar die dingen zijn duuuuur. Verplicht leesvoer over vruchtbaarheid: http://www.vruchtbaarheid.org/quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:52 schreef TearSong het volgende:
Zijn jullie ook aan het temperaturen of andere methodes aan het gebruiken om de vruchtbare dagen te bepalen? De eerste 2x heb ik de vruchtbare dagen uitgerekend via babybrabbel.nl, maar volgens mij klopt dat niet helemaal. Dus ik zit erover te denken om nu te gaan temperaturen of iets anders te proberen waarmee ik het toch iets beter in de gaten te houden allemaal...
In die zin een reden ervoor dat ik van mijn ouders wist dat zij er lang over hebben gedaan om mij te krijgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:08 schreef TearSong het volgende:
Je moet misschien wat in herhaling vallen, maar waarom ging je er al vanuit dat het misschien niet in 1x zou lukken, had je daar al een reden voor?
Ik weet dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:20 schreef Leah het volgende:
Xanthe, je weet dat een gyn eventueel kan onderzoeken of je daadwerkelijk een DES dochter bent?
Vaak is dat vrij duidelijk te zien dmv onderzoek. ook voor je eigen gezondheid is het best belangrijk dat je regelmatig gecontroleerd wordt als je een DES dochter bent.
Dat kunnen ze maar dat kost mij ¤12,50 , dan ga ik liever naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:51 schreef jolene het volgende:
Maar konden zij niet ff testen?
Ik heb de Romed test gebruikt van zwangerschapstest.nl , de vorige keer had ik de cassette uitvoering en nu de strip , die waren nog goedkoperquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe, wat lees ik nou? een licht tweede streepje?![]()
![]()
Dat is toch helemaal super joh! Je bent zelfs een paar dagen voor je NOD en je hebt nu al een streepje, vanwaar die twijfel? Jij bent gewoon zwanger hoor
![]()
Welke test heb je eigenlijk gebruikt? Misschien kun je nog een ander merk kopen (als het maar geen predictor is). Ik herinner mij Knorretje nog heel goed die zowat alle merken in een paar dagen had ondergepiest![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:56 schreef Beaker1 het volgende:
* Xanthe Haar laatste testje weggeeft aan Xanthe, want ik hem voorlopig toch niet nodig!![]()
ben ook veggie, slik gravitamon & heb 3 testten op voorraad! inkie, pinkie..... hoe ging dat ook alweer? rood, wit, blauw......quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:52 schreef TearSong het volgende:
begonnen aan de supplementen (gravitamon ofzo?), is folium met nog wat andere mineralen...ben al vrij lang vegetarier en heb altijd het gevoel dat ikwat 'extra' op moet letten dat ik wel alle vitamines en mineralen binnenkrijg, zeker als je probeert zwanger te worden. Daarnaast liggen er 3 testen in de kast 'just in case'
ach, lieve slaapmeisjequote:Op woensdag 5 mei 2004 10:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
hartje, niet wanhopen hoor. Omdat je geen kwaaltjes voelt hoeft het nog helemaal niets te zeggen over of je wel of niet ongesteld wordt. De meeste kwaaltjes beginnen bij het overgrote deel van de vrouwen pas na NOD. Kijk naar mij, ik heb elke maand de hele reutemeteut aan kwaaltjes (en zelfs nu nog, 1 week na mijn ongi pijn in mijn borsten enzo) maar ben ook nog niet zwanger. Zie je, je kunt er geen pijl op trekken! Ik zal in ieder geval voor je duimen volgende week!!!
wat heb je dat leuk gedaanquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:50 schreef jolene het volgende:
Voor Xanthe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Hartje en Githa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor LW, Beaker, Girly![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Merisse en Minoes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Slaapmeisje en Renegate en de rest ook natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahahahahaquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:58 schreef jolene het volgende:
We moeten eigenlijk een testpoppetje een tweede streeppoppetje hebben maar ja, ben niet zo handig.
super idee:quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:58 schreef jolene het volgende:
We moeten eigenlijk een testpoppetje een tweede streeppoppetje hebben maar ja, ben niet zo handig.
Dat klinkt heel erg goed....quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:35 schreef hartje het volgende:
[..]
super idee:
testpoppetje: met roze strikje op het hoofd & dan van die vallende druppeltjes naar beneden &
2e streepje poppetje(s):
1 die langzaam blauw kleurt & dan popt ernaast nog een blauwe vrolijke op voor 2 streepjes
& dan voor 1 streepje popt er een witte sip kijkende naast op, zoiets ofzo.
ik zal wel ff speuren op fok of ik iemand kan vinden die dat kan maken voor ons, want dat ken ik ook nie hoor![]()
k'heb 2 oproepjes geplaatst in andere topics, ik hoop dat het gaat lukken!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:40 schreef jolene het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg goed....
Ach ik ben echt slecht...ze zijn in een topic terug of daarvoor heel lang bezig geweest om mij de volgende smiley aan te leren
Ben gewoon te blont voor die poppetje![]()
Dag Githa en de rest van de dames!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:16 schreef Githa het volgende:
stressen is nooit niet goed![]()
hey Djeez![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:14 schreef Githa het volgende:
ingrid JIPPIE! er is nog iemand wakker 20x op vernieuwen klikken werkt dus wel![]()
![]()
Wat spannend voor je Ingrid dus jij kunt ook gaan beginnen met klussen. Ik hoop voor je dat het snel raak isen natuurlijk dat je je krampen snel kwijt raakt. Heb je dat vaker dat je er zo lang last van hebt ???
Ik ook! Ik ga minder bier zuipen...quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel wat over voor mijn kinderwens!
schouderklopje voor djeez!quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:32 schreef Ingrid19 het volgende:
Djeez doet al erg zijn best om 2 biertjes per dag te drinken, hij pakt als hij thuis is, niet meer meteen een biertje. Hulde!
dus dan moet iedereen ff die link copieeren om die smiley te gebruiken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:36 schreef Djeez het volgende:
het is helaas niet mogelijk om een smilie op te roepen dmv een code
is dat er ook voor de mac dan? ga ik me daar 's ff in verdiepen. hebbie misschien een link naar die download?quote:[b]Om van een smilie een animated gif te maken, moet je het piepkleine programmaatje Unfreez donwloaden. ( is freeware! )
maar as weekend is toch eisprong weekend? dus dan maar een beetje gedragen hèquote:[b]En about the alcohol. Het is moeilijk, maar ik zal proberen me eraan te houden! Al geldt dit uiteraard niet voor de weekenden...
he phluphyquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:38 schreef phluphy het volgende:
Hartje, dan moet je een animated gif maken (net als een tekenfilm meerdere plaatjes achter mekaar plakken en). Ik kan dat wel doen , maar heb pas tijd in het weekend. Laat ff weten of je zo lang kan/wil wachten?![]()
Goed nieuws! Ik kan ze van hieruit opslaan, dus je hoeft ze niet te sturen. Volgens mij is het zo gepiept (ik gebruik geen unfreez, heb mijn eigen programma'squote:Op woensdag 5 mei 2004 18:49 schreef hartje het volgende:
he phluphyk'sie zo ff snel dat dat unfreez alleen voor pc is (niet voor de mac) dus als je het leuk vind, graag!
het lijkt me het leukst dat de 2e streepjes smilies eerst allebei geel zijn met recht/neutraal mondje & dat dan langzaam ze allebei lachend & blauw worden of voor de neg test, de ene wit, de ander blauw wordt met sip mondje. & de test smiley zou je dan natuurlijk kunnen laten druppelen.
ik heb ze in illustrator getekend (versie 10) is het handig als ik je dat mail ofzo? zodat je de basis al hebt? ik wil graag helpen hoor & alvast wat verschillende beeldjes voor het filmpje maken. ik hoor het wel
hèèèèè xanthequote:Op woensdag 5 mei 2004 21:01 schreef Xanthe het volgende:
Dus dames ik ga er vanuit dat ik NIET zwanger ben.
he, te gek joh! die druppelende is wel ok hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:25 schreef phluphy het volgende:
Hartje, het werkt! Het kan nog wat verfraaid worden, maar mogelijk is het dus.
De "gele" smilies zouden nog wat leuker kunnen misschien? En het "tempo" van wisseling kan langzamer/sneller (al naar gelang uw wens).
Ook de druppeltjes kunnen langzamer of sneller.
Test: [afbeelding]
Negatief: [afbeelding]
Positief: [afbeelding]
Als je nog wat wil veranderen, shoot! Misschien wil jij alvast contact opnemen met de moderators over de mogelijkheden om deze smilies te kunnen gaan gebruiken straks?
oquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:31 schreef phluphy het volgende:
Hartje Of je stuurt een mailtje naar lois@fok.nl
Ben jij handig in het maken van de smileys? Ik namelijk niet, ik ben wel handig in het technische aspect, maar niet in het creatieve.
Als je kan en wil, zou jij dan de verschillende fases willen maken? Dan bak ik er naderhand wel een animatie van! (Doe rustig aan want ik ga nu off line)
Als je niet kan/wil, dan lees ik dat morgen wel en ga ik tussendoor zelf nog wel wat priegelen.
Lois is al naar bed, kan ik je misschien helpen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:25 schreef hartje het volgende:
[..]
lois is toch een moderator, die zie ik hier wel 's voorbij komen. ik sal d'r wel even roepen dan: LOIS! LOIS! LOIS! WAAR BEN JE???? IK WIL IETS VRAGEN OVER ONZE NIEUWE SMILIES!!!!!
hoop dat ze het gehoord heeft![]()
ik heb het op dezelfde manier gedaan, dan kan jij het makkelijk eruit halen hè? om te monteren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:31 schreef phluphy het volgende:
Als je kan en wil, zou jij dan de verschillende fases willen maken?
ik ga ook zoquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:24 schreef Karin het volgende:
[..]
Lois is al naar bed, kan ik je misschien helpen?
ga zo maffen hoor, maar ff snel aan je laten weten:quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:34 schreef Girly het volgende:
hartje- kan je mij uitleggen hoe je dat doet met die animaties???
zou ik erg fijn vinden
ok, dank je wel!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:49 schreef Karin het volgende:
Als ze helemaal klaar zijn leg ik het gewoon voor aan Breuls, die gaat over het toevoegen van smileys. Mocht dat niet lukken kunnen we ze ergens neerzetten zodat jullie ze gewoon kunnen gebruiken maar dan moet het via de [img] tag en zetten we ze in de FAQ van Ouder(s), dan zijn ze makkelijk op te zoeken.
Geef maar een gil als jullie er helemaal klaar mee zijn (ik lees dit topic altijd mee).
Sssst joh ze warenm net met de nieuwe poging bezig en dan ga jij m storenquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:45 schreef phileine het volgende:
ps. ik zou de smileys iets langzamer doen
ja het is een beetje stil hè. iedereen is natuurlijk een dagje uit & trouwen enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 08:19 schreef jolene het volgende:
Hartje geweldig zegheel goed gedaan.
En fijn dat iedereen wil meewerken...
Vind het echt gaaf....
Is iedereen er wel blij mee![]()
Elke keer als wij weer verplicht moeten KvKen omdat we onder controle zitten bij de fertiliteitskliniek vraagt de verpleegkundige of HET nog gelukt isquote:Op donderdag 6 mei 2004 05:54 schreef Xanthe het volgende:
Wel raar dat je er zo weinig over hoort , want het komt veel vaker voor , alleen schamen de meeste mannen zich ervoor.
was idee van jolene!quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:05 schreef phluphy het volgende:
Betreffende de smiley's: Ik zie dat Djeez het klusje al geklaard heeft.
Nou ja, als mijn hulp nog eens nodig is dan hoor ik het wel. Veel succes met plaatsing en gebruik etc. (Erg leuk idee Hartje)
We willen ook zeker een foto dan zien...quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe, wat klote zeg van die negi CB testHopelijk kun je in de achtbaan vandaag even alles vergeten en genieten van de Efteling. Vast wel!
Minoes bijna in ondertrouw, Merisse bijna trouwen, poe hee het wordt een spannend dag morgen!
Leuk initiatief van die smileys trouwens, al vind ik ze wel een beetje onduidelijk. Als het bij mij zover is zal ik wel een foto scannen van de posi test denk ik
Jah, na bijna 2 jaar oefenen zal het wel een heel maf gezicht zijn om een tweede streepje te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef jolene het volgende:
[..]
We willen ook zeker een foto dan zien...![]()
Daar kan ik me iets bij voorstellen...gut, ik gun het je zou en wou dat ik je zwanger kon kijken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jah, na bijna 2 jaar oefenen zal het wel een heel maf gezicht zijn om een tweede streepje te mogen aanschouwen![]()
goed idee, apart topic komen er idd evt wat experts op af. ik pruts ook maar wat aan & anders staat dit topic straks helemaal vol met smiley discussies.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Lois, ik wilde idd ook al zoiets zeggen, de stelregel om smileys uberhaupt toegevoegd te krijgen is dat ze in de huidige serie passen. De Devvers zijn ook niet blij met heel veel verschillende kleurtjes etc. Jou idee van een smiley aanvraag topic hier is wel een goede, dan komen er mss ook andere knappe koppen die ze iets meer in de fok-stijl geprutst krijgen.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:29 schreef Lois het volgende:
Ik heb je maar even geholpen en vast dit topic geopend: [hulp gevraagd] forumspecifieke smilies gezocht voor OUD dank je wel hoor! ik wilde net ff gaan kijken hoe het werkte, een topic openen.
jeetje, wat erg joh! denk af&toe ook dat mijn eitjes oud & verschrompeld zijn. maar 'k ben heel regelmarig ongesteld & heb eerste 2 dagen altijd wel flink buikpijn, dus het zal toch wel inorde zijn. las ik ook weer in de bijbel: dat wanneer je klachtten/pijntjes heb: ei-sprong voelen, menstruatiepijn, flink sjacho, pijn in je boopies voordat je ongi wordt, dat dat dus juist goed isquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:45 schreef jolene het volgende:
Collega vandaag uitslag van hem en zijn vrouw, de reden van niet zwanger kunnen raken.
Is een vervroegd optreden van de overgang. waarschijnlijk rond de 29ste.
Maar ja, zij was aan de pil gestopt en werd niet ongi..
En daar ook zo gewenst.
nou hè, wat doe je dan als je zoiets te horen krijgt.quote:En het zet je ook weer aan het denken.
nou hè, en je weet nu zeker dat je het graag wil, maar als het zover is schrik je toch eerst een beetje. vind ik ook zo raar.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jah, na bijna 2 jaar oefenen zal het wel een heel maf gezicht zijn om een tweede streepje te mogen aanschouwen![]()
vind ik zo gek hè. iedere nono kan een kind nemen/willen/krijgen (zoals bv. dat dakloze stel waar we het een tijdje geleden over hadden) & voor adoptie moet je helemaal gescreend worden, alsof je het niet heeeeel graag zou willen als je voor zo'n optie kiest. lijkt me dat je zelf daar al een tijd goed over nadenkt, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Adoptie hebben wij ook alvast over gepraat thuis (voor het geval dat). Helaas is Slaapvriendje al 40 en dus behoorlijk oud voor adoptie. Er zijn zoveel strenge regels waar je aan moet voldoen, je hele doopceel wordt gelicht, je moet allerlei onderzoeken ondergaan etc en er is een maximaal leeftijdsverschil tussen de oudste ouder en het geadopteerde kind. Al met al geen sinecure. Voordat je de hele procedure hebt doorlopen ben je al gauw weer een paar jaar verder. Waarschijnlijk voor ons geen optie meer tegen de tijd dat we uitgedokterd zijn...
Dat programma heet Fireworks, en is van Macromedia. Het is te vergelijken met Photoshop van Adobe, maar dan specifiek voor web-toepassingen. Het wordt vaak samen met de andere web-develop programma's van Macromedia gebruikt: Dreamweaver en Flash. Waarschijnlijk kun je wel een trial versie downloaden op de site van Macromedia, maar als je het echt leuk vindt zou ik het pakket kopen met boek erbij, want het is best geavanceerd (en ook best aan de prijs).quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:42 schreef hartje het volgende:
en phluphy, errug bedankt hè. in wat voor programma zet jij die animaties inelkaar?
(krijg helemaal de smaak te pakken, misschien wordt ik wel professioneel smiley ontwikkelaar)
Ooowwwwwwww hartjequote:Op donderdag 6 mei 2004 09:42 schreef hartje het volgende:
merisse: ik hoop dat je vandaag nog ff tijd heb om ff snel te lurken. ik wens je een super fantastische één-na-mooistedag van je leven toe!!!!! want ik weet zeker dat die mooiste dag (en dan weet je wel wat in bedoel hè) die komt er ook echt snel aan!
Lieve Merisse, het wordt een prachtige dag morgen ik voel het aan m'n waterquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:27 schreef Merisse het volgende:
Lieverds, dank voor alle mooie wensen, doet echt heel goed als er zoveel mensen aan je denken. We zijn er klaar voor en hebben er zin in!
Minoes, leuke ondertrouwdag en Martineke alvast een hele fijne verjaardag. En was het nou Jolene d'r zus die ook jarig was, ook een fijne verjaardag? En Piglet veel plezier met de pretecho gewenst en Djeez & Ingrid een succesvolle wip![]()
Nou hier lukte het dus helemaal niet!quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Elke keer als wij weer verplicht moeten KvKen omdat we onder controle zitten bij de fertiliteitskliniek vraagt de verpleegkundige of HET nog gelukt isGelukkig gaat dat prima bij ons, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het even niet wil lukken omdat je er te veel op focust. Dat zij die vraag stellen is dus blijkbaar omdat het (zeker als je in het medische circuit terecht bent gekomen) vaker niet lukt.
Het niet zwanger zijn is nog niet 100% zekerquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:41 schreef Githa het volgende:
[
Xanthe niet zwanger ..BAH wat jammer....
Ik was vandaag ook in de efteling met mijn 2 nichtjeszag niemand die op een Xanthe leek maar moet jij echt 3 uur rijden joh! ...
.... ik 5 minuutjes
maar het was prachtig weer vandaag
jammer dat het redelijk druk was , hopelijk heb je toch een leuke dag gehad
Onee.....wat ben je toch een lieverdquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:04 schreef jolene het volgende:
Beaker, wat vervelend meid...
Vooral als je niet meer in je doen bent![]()
Gaaf van die auto..doen en lekker je zinnen gaan verzetten.
Wat, zeggen ze geen goedemorgen?? Da's toch wel het toppunt van aso! alhoewel....iemand die docu over de Tokkies zondagavond gezien?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:27 schreef Beaker1 het volgende:
Mjaaa. ze zeggen geen goedemorgen meer enzo, maar ja dan doe ik dat ook maar niet meerZe kijken je aan en houden hun bek!
Dan ben je best een zielig persoon
Mijn collega gaat al snel met verlof dus ik neem haar werk over dus ik krijg het wel drukker en dat vind ik wel fijn!
Voor de rest is er nog niet veel veranderd!
![]()
Goedquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:04 schreef Beaker1 het volgende:
Thanx GithaHoe is het eigenlijk met jou?
vergeet je foto-toestel niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:33 schreef minoes1967 het volgende:
LW, Hartje, Githa.......bedankt voor de fijne-dag-wensen![]()
En BEAKER .......het is je vergeven hoor,hahaha![]()
Notaris hebben we net gehad,we gaan over 10 minuten weer de auto in voor de ondertrouw.
Tot later![]()
Groetjes,Minoes![]()
Goed hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:47 schreef jolene het volgende:
Wou wat gaan jullie snel dames...
Beaker fijn maandag ff terugkomen.
Minoes veel plezier fototoestel zeker niet vergeten.
Githa, hoe is het bij jou..
dat weet ik eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:49 schreef Githa het volgende:
misschien een stomme vraag maar waarom speelt gewicht eigenlijk een rol ?![]()
ja, maar das geloof ik als je heeeeeeeel licht bentquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:08 schreef jolene het volgende:
Maar bij te lichte mensen kan het ook weer stoppen.
*even uit lurk-stand springt*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:49 schreef Githa het volgende:
misschien een stomme vraag maar waarom speelt gewicht eigenlijk een rol ?![]()
En zo is voor iedereen de persoonlijke situatie andersquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:22 schreef LadyS het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat als je overgewicht hebt je per definitie niet snel zwanger kunt raken (of iig je menstruatie ontregeld is). Toen mijn menstruatie wat vaker begon te komen woog ik toch nog 101 kilo.
Maar toen ik nog ruim 114 kilo () woog, was mijn menstruatie dus anders.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En zo is voor iedereen de persoonlijke situatie andersWel goed van je dat je zoveel bent afgevallen
Zullen we nu gewoon gebaseert op de 'representatieve' steekproef van ons twee dat rond de 100 kilo het meest ideale gewicht is om zwanger te worden
![]()
Knuffels
Sjeen
oooooooo, is dat het. ik grijp alle mogelijkheden aan: ik weeg nu 67, maar ga dat zo snel mogelijk naar de 100 proberen te brengen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:31 schreef LadyS het volgende:
[..]
Is inderdaad een zeeer representatieve steekproef
Dus dames.. jullie kennen het geheim nu
id foto ziet er strak uit! ik heb een vriendin & die was 100+++ en dat zag je eigenlijk ook niet aan haar, was allemaal netjes verdeeld. ze was wel flink om te zien, maar ze is ook nogal lang, dus je zou echt niet denken dat ze boven de 100 woog.quote:ik kan helemaal niet aan jou zien dat je 100 kilo weegt, Sjeen, zover ik dat op de foto's hier kan beoordelen.
ook nog een beetje offtopic:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Beetje off-topic:
Op mijn avatarfoto weeg ik zelfs 103,5![]()
Mijne ookquote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:08 schreef Beaker1 het volgende:![]()
![]()
EEN HOERAATJE VOOR MINOES
![]()
![]()
mijn pc is super traag, hebben jullie daar ook last van?
![]()
S'morgens prikken s'middags rond half 4 de uitslag....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:26 schreef Beaker1 het volgende:
Xanthe Het blijft dus nog ff spannend tot maandagheb je dan gelijk de uitslag?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:39 schreef Xanthe het volgende:
Foto volgt misschien nog...
De vorige keer had ik op dag 15 de eisprong en op dag 33 echt een positieve test.Al had ik de dagen ervoor ook al zo'n vage 2e streep.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef Slaapmeisje het volgende:![]()
Xanthe
![]()
Volgens mij is dat wel een vette 2e streep hoor, maar toch lastig te zien omdat de helft van die test zo verkleurd is. Op welke CD zit je dan nu vandaag? Bij je vorige zwangerschap was je test toch ook pas een paar dagen na NOD overtuigend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |