abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 21:08:53 #1
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18755181
Wachten(d) op een TWEEDE streepje, deel 23 :Y En hier weer verder....

12 april Girly NOD (nog geen nod te bekennen en ook niet een 2e streepje)
13 april Beaker WOWD (nog geen nod te bekennen en zeker geen 2e streepje)
1 mei Littlewoodstock WOWD
7 mei Renegate NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
12 mei Githa NOD
13 mei Hartje NOD
26 mei Merisse naar de gyn
1 juni Slaapmeisje NOD

[ Bericht 60% gewijzigd door Karin op 03-05-2004 20:52:47 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 28 april 2004 @ 21:10:28 #2
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18755245
nu al meldplicht lief hoor dat je je al zorgen maakte gelukkig is er nix

mallemeid als ik jou was zou ik indd morgen met ochtendurine een testje tegen aangooien, dat is veel geconcentreerder. en meid je bent echt wel zwanger hoor, dat ding geeft niet voor niks een plusje
pi_18755257
Dankjewel Slaapmeisje, dat deed me even goed om te lezen...ik denk dat dat het ook is, en omdat het net een beetje misging...misschien net niet genoeg hormonen opgevangen. Het teststaafje wat erin moet ziet er wel zo uit als die van vanmiddag...Idd morgenochtend nog maar ff testen

Ohw dit doet me echt ff goed zeg..zo van een afstandje kan je het allemaal wat makkelijker bekijken he? Nu het mezelf overkomt heb ik echt zoiets van duh, wat moek hier nou weer mee. En idd als een test 'fout' gaat dan geeft ie eerder aan dat je niet zwanger bent dan wel.. :') Jullie zijn zo ontzettend lief en Slaapmeisje en Xanthe, ik heb echt bewondering voor jullie, ik zal flink wat van deze posi-flow naar jullie blazen!
  woensdag 28 april 2004 @ 21:13:55 #4
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18755339
ik heb net ook getest, moest gewoon ff zeker weten dat ik echt zwanger ben ik heb staafje vergeleken met die van gister, gister was 2e streepje goed zichtbaar maar wel vrij licht, nou die van net is net zo donker als het eerste streepje zo zwanger als wat.(en ook dikke plus natuurlijk)

ik realiseer me het nog niet helemaal echt geloof ik, ben er echt een stuk rustiger onder met bijv dingen bedenken (namen,kinderkamer en dat geblabla) terwijl ik de vorige keer echt hard van stapel liep en al van alles zat te bedenken. eerst maar eens even nog 8 weken wachten en dan mag ik gaan bedenken
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 21:16:03 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18755400
Meiden ook nog even nieuws van mijn kant. A.s. zondag mijn NOD, maar ik verlies nu al een beetje roze Gisteravond weer een ontzettende krampaanval in mijn buik en rug gehad gedurende twee minuten ofzo en vanmiddag dan wat bloed. Het zou dus 4 dagen te vroeg zijn Gek hoor, de vorige maand was ik anderhalve week aan het pruttelen en nu dan weer te vroeg. Ik word er een beetje gestoord van eigenlijk. Nu ga ik me natuurlijk weer allerlei verhalen in mijn hoofd halen dat het een innestellingsbloeding kan zijn en dit zou ook precies kloppen volgens de boekjes. Helaas werkt mijn lijf niet volgens de boekjes dus ik zal al wel aan de beurt zijn. Ik kan alleen afwachten of het doorzet of niet
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 21:18:52 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18755485
Martineke, ik moet in jouw soort gevallen altijd denken aan een uitspraak die ik las op een belgische site: Na een misse komt een wisse!

Weet je mallemeid, de situatie waarin ik verkeer (en met mij vele anderen) is absoluut niet tof en juist daarom ben ik zo blij dat jullie die weg bespaard blijft.
pi_18755497
Ik kan me daar iets bij voorstellen ja...zo'n grote wens die gewoon niet vanzelf in vervulling gaat...
Hopen dat je ongi doorzet, dan weet je tenminste weer een beetje waar je aan toe bent

[ Bericht 76% gewijzigd door mallemeid op 28-04-2004 21:22:56 (ff veranderd) ]
  woensdag 28 april 2004 @ 21:20:46 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18755541
ahh slaapmeisje, dikke knuf for you en een

ook niet echt fijn zo nee dat het niet regelmatig is, word je ontzettend moedeloos van lijkt mij, liever gelijk weten hoe of wat, hoef je ook geen dingen in je hoofd te halen van "zou t dan toch" of iets dergelijks.
ik hoop voor je dat het snel doorzet, weet je tenminste waar je aan toe bent.

† In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 21:21:08 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18755552
Wij gaan waarschijnlijk toch pas in augustus/september beginnen met vruchtbaarheidsbehandelingen. Voor die tijd acht ik de kans zeer gering dat we zonder medische hulp zwanger worden. De tussenliggende maanden beschouwen we dan ook als bonus en niet geschoten is altijd mis!
  woensdag 28 april 2004 @ 21:23:57 #10
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18755631
precies, en het is zo augustus/september tijd vliegt tegenwoordig (ook al is dat niet te merken aan mijn ongeduld ) nu kunnen jullie nog een klein maandje of 4 lekker genieten van elkaar en de rust nemen. aan alles komt een eind, dus ook aan dat lange wachten, en alles heeft een prijs, in jouw geval een heel mooi lief klein wereldwondertje.
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 21:28:43 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18755793
Het wordt weer eens tijd om mijn gedicht voor mijn sterrenkindje hier neer te zetten, kan ik alvast vooruit dromen

Zo zacht en teer mijn liefde voor jou
In mijn ziel ben je al aanwezig
Als een nog niet ontloken droom
Wacht je stilletjes tussen de engelen

Weet dat ik geduldig op je wacht
En voor je zal zorgen als je zover bent
Wij kennen elkaar en voelen
Dat het een hereniging zal zijn

Mijn hoofd en hart zijn verwarmd
Door een oervuur ontstoken verlangen
Ik weet dat je geen tijd kent
Maar je bent zo welkom hier

[ Bericht 6% gewijzigd door Slaapmeisje op 28-04-2004 21:39:07 ]
pi_18755837
ontroerend gedicht...
pi_18755850
Mag ik vragen wat WOWD betekend?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 21:31:44 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18755883
Die heeft Beaker in het leven geroepen melonovy. Het betekent Wel Ongesteld Worden Dag omdat het bij haar maar niet op gang komt.
  woensdag 28 april 2004 @ 21:34:10 #15
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18755961

inderdaad ontroerend en mooi slaapmeisje.
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 21:36:53 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18756045
Dank jullie wel. Dit gedichtje heb ik al bijna twee jaar geleden geschreven en er hoort ook nog een schilderij bij... even kijken of ik die scan nog ergens heb, dan zal ik dat er nog bij zetten.
pi_18756246
Wat mooi Slaapmeisje...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_18756482
Slaapmeisje Wat ontzettend mooi...

Martineke ben blij te horen geen roze meer.

Mallemeid gewoon doen wat slaapmeisje aanrade.

tot morgen allemaal
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 21:51:16 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18756483
Heeey clauwheee, jij welgerespecteerde lurker Lief van je, dat kusje stop ik ook in mijn voorraad kusjes en dan kan ik daar af en toe naar kijken als ik het moeilijk heb...

*Slaapmeisje stopt kusje van clauwhee bij de reeds ontvangen knuffels en kusjes en voelt haar hartje weer warmer worden.
pi_18756976
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heeey clauwheee, jij welgerespecteerde lurker Lief van je, dat kusje stop ik ook in mijn voorraad kusjes en dan kan ik daar af en toe naar kijken als ik het moeilijk heb...

*Slaapmeisje stopt kusje van clauwhee bij de reeds ontvangen knuffels en kusjes en voelt haar hartje weer warmer worden.
Gekkie Soms moet ik gewoon even uit lurk Al was het alleen maar om te zeggen dat ik aan jullie allemaal denk en ik je een topper vind!!!

*Snel weer (en nu echt) gaat lurken *
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 28 april 2004 @ 22:12:19 #21
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18757170
Slaapmeisje wat een prachtig gedichtje!!!!
Zo recht uit je hart dat het mij echt raakt!!!! Ook al is het daar niet voor bedoelt.
Beetje vreemde zin misschien maar het is wel zo!

Dikke knuffels
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 22:15:48 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18757298
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:12 schreef Jessicaa het volgende:
Slaapmeisje wat een prachtig gedichtje!!!!
Zo recht uit je hart dat het mij echt raakt!!!! Ook al is het daar niet voor bedoelt.
Beetje vreemde zin misschien maar het is wel zo!

Dikke knuffels
dank je wel Jessicaa, ben er een beetje verlegen van eigenlijk

Wel leuk om te lezen dat het blijkbaar meerdere mensen raakt en niet alleen mezelf
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 22:16:36 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18757337
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:06 schreef clauwheee het volgende:

[..]
*Snel weer (en nu echt) gaat lurken *
Ah toe nou, nog 1 berichtje

Is goed hoor
  Jubileum moderator woensdag 28 april 2004 @ 22:17:41 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18757394
Slaapmeisje, ik ben er stil van...... zo mooi.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2004 @ 22:20:58 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18757516
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:17 schreef Lois het volgende:
Slaapmeisje, ik ben er stil van...... zo mooi.....
Dank je Lois. Het gedichtje staat samen met het schilderij op mijn hobbykamer (zweefteefkamer). Verder heb ik ook nog een beeldje geboetseerd van een zwangere vrouw omringd door engelen. Het staat allemaal symbool voor mijn kinderwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')