abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:08:06 #1
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18881583
Goedemiddag dames!

Vervolg van: Wachten op een tweede streepje deel 24

''De Lijst'' .....met in de hoofdrollen:

7 mei Renegate NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
12 mei Githa NOD
13 mei Hartje NOD
21 mei minoes1967 NOD
26 mei Merisse Gyn
28 mei TearSong NOD
1 juni Slaapmeisje NOD
28 juli Beaker Gyn

Jolene, ik bel liever niet donderdag, ik moet dan de hele dag werken en de HA heeft alleen tel. spreekuur tussen 10.00 en 10.30, en heb dus geen zin dat de hele werkvloer meegeniet, snappie? (Voorheen hadden we telefoons die je mee kon nemen naar een apart kamertje zodat je prive kon bellen, maar een aantal slimmerikken hebben dit gewijzigd in telefoons die ''vast'' op het bureau staan ) Dus ik bel gewoon vrijdag, dan ben ik 's ochtends thuis.

Githa, inderdaad, ik moet ook vaak eerst hele lappen lezen voordat ik es een keertje kan reageren! Dus je bent niet de enige! Alles goed met jou?

Merisse, wat jammer dat Sting niet doorgaat!! Gelukkig dat er een vervangend concert komt, en ik ga er van uit dat jullie dan met z'n drieen gaan !

Tis me trouwens wat...ipv NOD-lijstje kunnen we wel een sub-lijstje invoeren met gyn-data!
Merisse: 26 mei
Beaker: 28 juli
LW: weet ik vanaf vrijdag

Laten we hopen dat ze ons een beetje verder kunnen helpen en wat wijzer kunnen maken.

Beaker, voor het allerliefste syndroompje ! Krijg jij dan 28 juli wederom die HORK?
Zoja, welk ziekenhuis, dan gaat LW ff mee LW met haar ene vuist in de andere hand slaand

[ Bericht 4% gewijzigd door Karin op 05-05-2004 14:34:16 ]
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 16:09:24 #2
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18881621
Merisse: Eigenlijk nooit problemen mee gehad dat Slaapvriendje vind dat ik te veel tijd hier doorbreng. Ach hij is een gitaarmannetje en spendeert daar veel tijd aan en daar klaag ik ook nooit over. Dit zou volgens jou a.s. hubbie niet het echte leven zijn? Wat zijn wij dan, virtuele geautomatiseerde kletsdozen?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:15:24 #3
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18881774
Goh, ik typte het bovenstaande als reactie op, kon ik niet meer reageren omdat het topic gesloten was
Nou, dan maar een nieuwe openen!

Sorry dat ik geen linkje heb geplaatst...weet niet hoe dat moet

''De Lijst''

7 mei Renegate NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
12 mei Githa NOD
13 mei Hartje NOD
26 mei Merisse gyn
1 juni Slaapmeisje NOD
26 juli Beaker gyn

Zo, volgens mij klopt ie zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door LittleWoodstock op 04-05-2004 20:34:44 ]
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18881794
ff zeuren LW kun je nog wel een NOD lijstje toevoegen.
Want ikke onthou het anders niet zo goed.

grinnik slaapmeisje leuke verwoording

Gut ikke door de bocht
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 16:18:09 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18881822
LW, gewoon de adresregel kopieren en plakken in je berichtje. Dan moet ie goed zijn volgens mij. Als ik het lijstje zo bekijk mag ie nog wel een beetje aangepast worden geloof ik. We zitten vandaag alweer op 4 mei
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:19:39 #6
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18881863
De adresregel??? Ben hier nog niet zo goed in, in dit topic-openen...
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 16:22:21 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18881923
*proest* LW

Heb je in je browser van internet een witte regel bovenaan je scherm waar je de URL (dus bijv. www.bladiebla.nl) kan invoeren? Op die plek staat nu bijv. Wachten op het tweede streepje deel 25 . Je gaat terug naar deeltje 24 en kopieert daar de adresregel.
pi_18882427
Ik keek ff af en toe in mijn active topic en zag dat er niemand meer reageerde, is dat topic gesloten Oeps beter op letten in vervolg

ik ga er vandoor Prettige avond allemaal

LW
BabyS :))
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:46:58 #9
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18882477
Jaha, die witte regel zie ik wel...maar daar staat nu niet Wachten op het tweede streepje, daar staat: www.fokforum.nl/topic/53 en nog wat getallen.

?????

LW weet het nu zeker, ik ga geen topics meer openen! Ik ben hier echt een in, sorry hoor....
Tjonge jonge, 28 jaar en weet nog niks!
pi_18882526
LW is lievvvv
BabyS :))
pi_18882554
Troost je LW, ik weet het ook niet
Ben er net zo'n muts in en wacht geduldig tot iemand anders het topic opent

Bijna 28 en weet het ook niet
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:52:45 #12
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18882586
Beakertje, Beakertje1 en Beakertje3,

Ik vind jullie ook lievvvvvv!!!
Jij ook een prettige avond, tot morgen
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:54:17 #13
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18882621
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef jolene het volgende:
Troost je LW, ik weet het ook niet
Ben er net zo'n muts in en wacht geduldig tot iemand anders het topic opent

Bijna 28 en weet het ook niet
Nou, gelukkig ben ik dan niet de enige! Ik wil posten tot ik een ons weeg, maar topics openen daar waag ik me niet meer aan!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:59:20 #14
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18882715
Heb ff lopen pielen, maar het is me gelukt!!!! Ik heb een linkje kunnen plaatsen!
Er is nog hoop......
pi_18882778
LW LW LW LW

Je bent geweldig

Iedereen ene fijne avond en tot morgen ik ga naar huis
pi_18883726
Merisse
Mijn vriendje zegt ook,als ik het over"de meiden van het forum "praat: je doet net of je ze echt kent.
Dat niet zeg ik dan,maar het is wel leuk/fijn om met lotgenoten te praten en er zitten ook mensen bij van mijn leeftijd en je kan alles vragen,dus............
Manchetknopen is voor mijn getuigen niks ,want ik weet zeker dat 2 van de 3 ze nooit dragen
En wat dacht je van een bon om uit eten te gaan,voor de ceremoniemeester?
Die heb ik niet,want er komt geen feestavond met band in een zaal,is te duur,want vriendje is sinds 2 weken zijn baan kwijt
Dat hebben we dus af moeten zeggen.Nu doen we een borrel bij z'n ma in de tuin.En we trouwen ook niet in de kerk,kom ik nooit,dus dat scheelt ook weer een hoop geld en tijd,hahaha(en boekjes vouwen)moet je je personeel ook laten doen,whahaha
Groetjes,Minoes
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:15:39 #17
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_18884247
Merisse wat balen dat Sting niet doorgaat! En wat je vriend betreft: misschien heeft hij teveel negatieve dingen gehoord over "chatten" en "gevaarlijke internetcontacten" en is hij bang dat je gekwetst gaat worden? Zeg hem dan maar dat ie daar best een beetje gelijk in heeft, maar dat DIT (FOK-OUD) meer als een damestheekransje gezien kan worden . En als ie dan nog niet overtuigd is dan moet ie maar eens actief komen meekletsen, dan overtuigen WIJ 'm wel

Girly Beterschap

Rest Groetjes!
... ♥ ik mis je ♥
pi_18885316
[quote]ingrid19 (is dat je leeftijd?)[quote]

Nee hoor, ik ben al 22!
Helaas kun je niet van usernaam veranderen.
pi_18885609
Misschien dat ik ook hier mee kan kletsen? Ook ik wacht namelijk op dat 2e streepje. Nog niet zo lang overigens, sinds februari is de Nuvaring eruit. Maart en April waren geen succesvolle maanden (in maart hadden we allebei griep tijdens 'de klusperiode', dus daar verwachtte ik al niet veel van). 30 April ook weer 'gewoon' ongesteld geworden. 28 mei is m'n volgende NOD. Ik hoop dat het binnenkort wel gaat lukken, maar zie het niet als vanzelfsprekend dat het allemaal zo snel gaat natuurlijk. Maar proberen kan altijd
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:31:02 #20
1087 Merisse
broddeltante
pi_18885888
Ooooooo leuk, TearSong, welkom hier! Lurk je hier al langer mee? Hoe oud ben je als ik vragen mag?

* Merisse is 39, 4 jaar geleden vriendje leren kennen, 1 jaar geleden gestopt met de pil, dit jaar helaas 2x miskraam gehad, woon in Utrecht en ga a.s. vrijdag trouwen.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:32:24 #21
86274 hartje
still waiting...
pi_18885929
tuurlijk tearsong! welkom hier.
gezellig hoor, er zijn deze maand wat dames doorgestroomd naar z&g dus wat nieuwe 2e streepjes dames (en heren! leuk hoor djeez een man erbij) zijn altijd welkom.
pi_18886006
Ik lurk nu een paar daagjes mee, valt dus nog wel mee volgens mij

Ik ben 24, ken mijn 'man' nu 7 jaar, ben vorig jaar op 16 mei getrouwd en ook ik woon in utrecht
It's all up to you
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:37:07 #23
86274 hartje
still waiting...
pi_18886057
o, ik zal me ook even voorstellen:
34 jaar
ken m'n vriendje al bijna 5 jaar (heb hier eerder gepost 4 jaar, maar ik was in de war & ben laatst verbeterd door vriendje erg hè, hij weet het nog beter dan ik)
1,5 jaar gestopt met de pil
vorig jaar sept helaas een mk
woon in zuid-holland, bijna zeeland
en woon nu 1,5 jaar samen
pi_18886359
Welkom Tearsong.
Ik ben net 28 , ken mijn vriend 8 jaar en woon ook al 8 jaar samen.
Eigenlijk zijn we vanaf het begin van de relatie al begonnen met onze kinderwens , ervan uitgaande dat het niet in 1x zou lukken...
We lopen sinds vorig jaar februari in medische malle molen.
Krijg IUI (inseminatie in de baarmoeder) en heb deze net 12 dagen geleden gehad , zit dus nu in de wacht weken....
pi_18886832
Je moet misschien wat in herhaling vallen, maar waarom ging je er al vanuit dat het misschien niet in 1x zou lukken, had je daar al een reden voor?
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')