Goedemiddag dames!
Vervolg van:
Wachten op een tweede streepje deel 24''De Lijst'' .....met in de hoofdrollen:
7 mei
Renegate NOD
8 mei
Merisse NOD
8 mei
Xanthe NOD
12 mei
Githa NOD
13 mei
Hartje NOD
21 mei
minoes1967 NOD
26 mei
Merisse Gyn
28 mei
TearSong NOD
1 juni
Slaapmeisje NOD
28 juli
Beaker Gyn
Jolene, ik bel liever niet donderdag, ik moet dan de hele dag werken en de HA heeft alleen tel. spreekuur tussen 10.00 en 10.30, en heb dus geen zin dat de hele werkvloer meegeniet, snappie? (Voorheen hadden we telefoons die je mee kon nemen naar een apart kamertje zodat je prive kon bellen, maar een aantal slimmerikken hebben dit gewijzigd in telefoons die ''vast'' op het bureau staan
![]()
) Dus ik bel gewoon vrijdag, dan ben ik 's ochtends thuis.
Githa, inderdaad, ik moet ook vaak eerst hele lappen lezen voordat ik es een keertje kan reageren! Dus je bent niet de enige! Alles goed met jou?
Merisse, wat jammer dat Sting niet doorgaat!! Gelukkig dat er een vervangend concert komt, en ik ga er van uit dat jullie dan met z'n drieen gaan
![]()
!
Tis me trouwens wat...ipv NOD-lijstje kunnen we wel een sub-lijstje invoeren met gyn-data!
Merisse: 26 mei
Beaker: 28 juli
LW: weet ik vanaf vrijdag
Laten we hopen dat ze ons een beetje verder kunnen helpen en wat wijzer kunnen maken.
Beaker,
![]()
voor het allerliefste syndroompje
![]()
! Krijg jij dan 28 juli wederom die
HORK?
Zoja, welk ziekenhuis, dan gaat LW ff mee
LW met haar ene vuist in de andere hand slaand[ Bericht 4% gewijzigd door Karin op 05-05-2004 14:34:16 ]
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...