abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:08:06 #1
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18881583
Goedemiddag dames!

Vervolg van: Wachten op een tweede streepje deel 24

''De Lijst'' .....met in de hoofdrollen:

7 mei Renegate NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
12 mei Githa NOD
13 mei Hartje NOD
21 mei minoes1967 NOD
26 mei Merisse Gyn
28 mei TearSong NOD
1 juni Slaapmeisje NOD
28 juli Beaker Gyn

Jolene, ik bel liever niet donderdag, ik moet dan de hele dag werken en de HA heeft alleen tel. spreekuur tussen 10.00 en 10.30, en heb dus geen zin dat de hele werkvloer meegeniet, snappie? (Voorheen hadden we telefoons die je mee kon nemen naar een apart kamertje zodat je prive kon bellen, maar een aantal slimmerikken hebben dit gewijzigd in telefoons die ''vast'' op het bureau staan ) Dus ik bel gewoon vrijdag, dan ben ik 's ochtends thuis.

Githa, inderdaad, ik moet ook vaak eerst hele lappen lezen voordat ik es een keertje kan reageren! Dus je bent niet de enige! Alles goed met jou?

Merisse, wat jammer dat Sting niet doorgaat!! Gelukkig dat er een vervangend concert komt, en ik ga er van uit dat jullie dan met z'n drieen gaan !

Tis me trouwens wat...ipv NOD-lijstje kunnen we wel een sub-lijstje invoeren met gyn-data!
Merisse: 26 mei
Beaker: 28 juli
LW: weet ik vanaf vrijdag

Laten we hopen dat ze ons een beetje verder kunnen helpen en wat wijzer kunnen maken.

Beaker, voor het allerliefste syndroompje ! Krijg jij dan 28 juli wederom die HORK?
Zoja, welk ziekenhuis, dan gaat LW ff mee LW met haar ene vuist in de andere hand slaand

[ Bericht 4% gewijzigd door Karin op 05-05-2004 14:34:16 ]
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 16:09:24 #2
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18881621
Merisse: Eigenlijk nooit problemen mee gehad dat Slaapvriendje vind dat ik te veel tijd hier doorbreng. Ach hij is een gitaarmannetje en spendeert daar veel tijd aan en daar klaag ik ook nooit over. Dit zou volgens jou a.s. hubbie niet het echte leven zijn? Wat zijn wij dan, virtuele geautomatiseerde kletsdozen?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:15:24 #3
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18881774
Goh, ik typte het bovenstaande als reactie op, kon ik niet meer reageren omdat het topic gesloten was
Nou, dan maar een nieuwe openen!

Sorry dat ik geen linkje heb geplaatst...weet niet hoe dat moet

''De Lijst''

7 mei Renegate NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
12 mei Githa NOD
13 mei Hartje NOD
26 mei Merisse gyn
1 juni Slaapmeisje NOD
26 juli Beaker gyn

Zo, volgens mij klopt ie zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door LittleWoodstock op 04-05-2004 20:34:44 ]
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18881794
ff zeuren LW kun je nog wel een NOD lijstje toevoegen.
Want ikke onthou het anders niet zo goed.

grinnik slaapmeisje leuke verwoording

Gut ikke door de bocht
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 16:18:09 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18881822
LW, gewoon de adresregel kopieren en plakken in je berichtje. Dan moet ie goed zijn volgens mij. Als ik het lijstje zo bekijk mag ie nog wel een beetje aangepast worden geloof ik. We zitten vandaag alweer op 4 mei
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:19:39 #6
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18881863
De adresregel??? Ben hier nog niet zo goed in, in dit topic-openen...
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 16:22:21 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18881923
*proest* LW

Heb je in je browser van internet een witte regel bovenaan je scherm waar je de URL (dus bijv. www.bladiebla.nl) kan invoeren? Op die plek staat nu bijv. Wachten op het tweede streepje deel 25 . Je gaat terug naar deeltje 24 en kopieert daar de adresregel.
pi_18882427
Ik keek ff af en toe in mijn active topic en zag dat er niemand meer reageerde, is dat topic gesloten Oeps beter op letten in vervolg

ik ga er vandoor Prettige avond allemaal

LW
BabyS :))
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:46:58 #9
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18882477
Jaha, die witte regel zie ik wel...maar daar staat nu niet Wachten op het tweede streepje, daar staat: www.fokforum.nl/topic/53 en nog wat getallen.

?????

LW weet het nu zeker, ik ga geen topics meer openen! Ik ben hier echt een in, sorry hoor....
Tjonge jonge, 28 jaar en weet nog niks!
pi_18882526
LW is lievvvv
BabyS :))
pi_18882554
Troost je LW, ik weet het ook niet
Ben er net zo'n muts in en wacht geduldig tot iemand anders het topic opent

Bijna 28 en weet het ook niet
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:52:45 #12
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18882586
Beakertje, Beakertje1 en Beakertje3,

Ik vind jullie ook lievvvvvv!!!
Jij ook een prettige avond, tot morgen
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:54:17 #13
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18882621
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef jolene het volgende:
Troost je LW, ik weet het ook niet
Ben er net zo'n muts in en wacht geduldig tot iemand anders het topic opent

Bijna 28 en weet het ook niet
Nou, gelukkig ben ik dan niet de enige! Ik wil posten tot ik een ons weeg, maar topics openen daar waag ik me niet meer aan!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:59:20 #14
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18882715
Heb ff lopen pielen, maar het is me gelukt!!!! Ik heb een linkje kunnen plaatsen!
Er is nog hoop......
pi_18882778
LW LW LW LW

Je bent geweldig

Iedereen ene fijne avond en tot morgen ik ga naar huis
pi_18883726
Merisse
Mijn vriendje zegt ook,als ik het over"de meiden van het forum "praat: je doet net of je ze echt kent.
Dat niet zeg ik dan,maar het is wel leuk/fijn om met lotgenoten te praten en er zitten ook mensen bij van mijn leeftijd en je kan alles vragen,dus............
Manchetknopen is voor mijn getuigen niks ,want ik weet zeker dat 2 van de 3 ze nooit dragen
En wat dacht je van een bon om uit eten te gaan,voor de ceremoniemeester?
Die heb ik niet,want er komt geen feestavond met band in een zaal,is te duur,want vriendje is sinds 2 weken zijn baan kwijt
Dat hebben we dus af moeten zeggen.Nu doen we een borrel bij z'n ma in de tuin.En we trouwen ook niet in de kerk,kom ik nooit,dus dat scheelt ook weer een hoop geld en tijd,hahaha(en boekjes vouwen)moet je je personeel ook laten doen,whahaha
Groetjes,Minoes
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:15:39 #17
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_18884247
Merisse wat balen dat Sting niet doorgaat! En wat je vriend betreft: misschien heeft hij teveel negatieve dingen gehoord over "chatten" en "gevaarlijke internetcontacten" en is hij bang dat je gekwetst gaat worden? Zeg hem dan maar dat ie daar best een beetje gelijk in heeft, maar dat DIT (FOK-OUD) meer als een damestheekransje gezien kan worden . En als ie dan nog niet overtuigd is dan moet ie maar eens actief komen meekletsen, dan overtuigen WIJ 'm wel

Girly Beterschap

Rest Groetjes!
... ♥ ik mis je ♥
pi_18885316
[quote]ingrid19 (is dat je leeftijd?)[quote]

Nee hoor, ik ben al 22!
Helaas kun je niet van usernaam veranderen.
pi_18885609
Misschien dat ik ook hier mee kan kletsen? Ook ik wacht namelijk op dat 2e streepje. Nog niet zo lang overigens, sinds februari is de Nuvaring eruit. Maart en April waren geen succesvolle maanden (in maart hadden we allebei griep tijdens 'de klusperiode', dus daar verwachtte ik al niet veel van). 30 April ook weer 'gewoon' ongesteld geworden. 28 mei is m'n volgende NOD. Ik hoop dat het binnenkort wel gaat lukken, maar zie het niet als vanzelfsprekend dat het allemaal zo snel gaat natuurlijk. Maar proberen kan altijd
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:31:02 #20
1087 Merisse
broddeltante
pi_18885888
Ooooooo leuk, TearSong, welkom hier! Lurk je hier al langer mee? Hoe oud ben je als ik vragen mag?

* Merisse is 39, 4 jaar geleden vriendje leren kennen, 1 jaar geleden gestopt met de pil, dit jaar helaas 2x miskraam gehad, woon in Utrecht en ga a.s. vrijdag trouwen.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:32:24 #21
86274 hartje
still waiting...
pi_18885929
tuurlijk tearsong! welkom hier.
gezellig hoor, er zijn deze maand wat dames doorgestroomd naar z&g dus wat nieuwe 2e streepjes dames (en heren! leuk hoor djeez een man erbij) zijn altijd welkom.
pi_18886006
Ik lurk nu een paar daagjes mee, valt dus nog wel mee volgens mij

Ik ben 24, ken mijn 'man' nu 7 jaar, ben vorig jaar op 16 mei getrouwd en ook ik woon in utrecht
It's all up to you
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:37:07 #23
86274 hartje
still waiting...
pi_18886057
o, ik zal me ook even voorstellen:
34 jaar
ken m'n vriendje al bijna 5 jaar (heb hier eerder gepost 4 jaar, maar ik was in de war & ben laatst verbeterd door vriendje erg hè, hij weet het nog beter dan ik)
1,5 jaar gestopt met de pil
vorig jaar sept helaas een mk
woon in zuid-holland, bijna zeeland
en woon nu 1,5 jaar samen
pi_18886359
Welkom Tearsong.
Ik ben net 28 , ken mijn vriend 8 jaar en woon ook al 8 jaar samen.
Eigenlijk zijn we vanaf het begin van de relatie al begonnen met onze kinderwens , ervan uitgaande dat het niet in 1x zou lukken...
We lopen sinds vorig jaar februari in medische malle molen.
Krijg IUI (inseminatie in de baarmoeder) en heb deze net 12 dagen geleden gehad , zit dus nu in de wacht weken....
pi_18886832
Je moet misschien wat in herhaling vallen, maar waarom ging je er al vanuit dat het misschien niet in 1x zou lukken, had je daar al een reden voor?
It's all up to you
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:33:17 #26
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18887643
Hello TearSong!

Ook namens de TopicStarter van dit deel: Welkom!

Ben LittleWoodstock in Fok! en Martine in het echie, ben in februari 28 jaar geworden, ben 8 jaar samen met LittleWoodstock-man en woon sinds 3 jaar samen. In november 2003 hebben ''we'' besloten met de pil te stoppen, waarbij we natuurlijk hoopten dat het snel raak zou zijn. Niet was echter minder waar...ik ben nog niet eens uit mezelf ongi geworden. Heb HA op de hoogte gesteld en hij heeft me tabletten voorgeschreven om de ongi op te wekken(laatste tablet was 7 april), als ik dan na een aantal weken niet vanzelf weer ongi werd, dan verwijst hij me door naar de gyn. En dat laatste gaat nu waarschijnlijk gebeuren, aangezien ik nog steeds niet ongi ben geworden. Vrijdag a.s. bel ik de HA en dan zie ik wel weer verder.

Ik hoop dat het bij jou wat voorspoediger zal lopen dan bij mij! Heb je vragen, opmerkingen, een keer een chagrijnige bui, een dip of wat dan ook, schroom niet en gooi het er hier lekker uit....we mutsen ten allen tijden met je mee!

Heel veel succes bij het klussen, en in de openingspost staat altijd het inmiddels welbekende NOD (en andersoortige afspraken) -lijstje; zoals je ziet, heb ik je toegevoegd!!

Liefs
LW
  FOK!fossiel dinsdag 4 mei 2004 @ 20:50:34 #27
2628 Karin
pi_18888156
TearSong heel veel succes!
wat leuk dat steeds meer mensen zich aanmelden hier, toen ik bezig was met een 2e streepje dacht ik echt dat ik de enige muts was. En ik durfde niet zo'n topic te openen. Gelukkig heb ik later heel veel met ET gemaild over 2e streepjes.
pi_18888185
nou, maar hopen dat je snel terecht kunt bij de gyn dan, want ik kan me voorstellen dat je toch behoorlijk onzeker bent over dat niet ongesteld worden.

Tja, ik denk dat bijna iedereen in het begin zoiets heeft van 'we gaan het gewoon proberen', en dat hoop je dat het zo snel mogelijk raak is. Dat hoop ik ook, wel in m'n achterhoofd houdende dat er altijd een kans is dat het niet zo gemakkelijk gaat als je je nu voorstelt. Maar daar ga ik nu nog niet vanuit.

Ben ook in febr. maar begonnen aan de supplementen (gravitamon ofzo?), is folium met nog wat andere mineralen...ben al vrij lang vegetarier en heb altijd het gevoel dat ikwat 'extra' op moet letten dat ik wel alle vitamines en mineralen binnenkrijg, zeker als je probeert zwanger te worden. Daarnaast liggen er 3 testen in de kast 'just in case'

Zijn jullie ook aan het temperaturen of andere methodes aan het gebruiken om de vruchtbare dagen te bepalen? De eerste 2x heb ik de vruchtbare dagen uitgerekend via babybrabbel.nl, maar volgens mij klopt dat niet helemaal. Dus ik zit erover te denken om nu te gaan temperaturen of iets anders te proberen waarmee ik het toch iets beter in de gaten te houden allemaal...
It's all up to you
pi_18888233
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:50 schreef Karin het volgende:
TearSong heel veel succes!
wat leuk dat steeds meer mensen zich aanmelden hier, toen ik bezig was met een 2e streepje dacht ik echt dat ik de enige muts was. En ik durfde niet zo'n topic te openen. Gelukkig heb ik later heel veel met ET gemaild over 2e streepjes.
haha, ik ga denk eens wat teruglezen in de eerste 2e streepjes topics (niet allemaal hoor, dan ben ik nog wel even bezig!)
It's all up to you
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:15:56 #30
1087 Merisse
broddeltante
pi_18888855
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 18:15 schreef phluphy het volgende:
Merisse wat balen dat Sting niet doorgaat! En wat je vriend betreft: misschien heeft hij teveel negatieve dingen gehoord over "chatten" en "gevaarlijke internetcontacten" en is hij bang dat je gekwetst gaat worden? Zeg hem dan maar dat ie daar best een beetje gelijk in heeft, maar dat DIT (FOK-OUD) meer als een damestheekransje gezien kan worden . En als ie dan nog niet overtuigd is dan moet ie maar eens actief komen meekletsen, dan overtuigen WIJ 'm wel

Girly Beterschap

Rest Groetjes!
Phluphy, zijn idee is dat dit hier niet echt is en 'a waste of time'. Volgens hem kan ik mijn tijd nuttiger besteden. Dat is af en toe hoor want zelfs hij informeerde op een gegeven moment of Tan nog niet bevallen was. Maar ik vind het hier warm & gezellig en kan mijn ei kwijt dus ik ga nergens naar toe.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:22:06 #31
1087 Merisse
broddeltante
pi_18889052
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:52 schreef TearSong het volgende:
Zijn jullie ook aan het temperaturen of andere methodes aan het gebruiken om de vruchtbare dagen te bepalen? De eerste 2x heb ik de vruchtbare dagen uitgerekend via babybrabbel.nl, maar volgens mij klopt dat niet helemaal. Dus ik zit erover te denken om nu te gaan temperaturen of iets anders te proberen waarmee ik het toch iets beter in de gaten te houden allemaal...
Ben niet aan het temperaturen wel aan 't kijken naar afscheiding maar dat is niet altijd even duidelijk. Wel 1 cyclus ovulatietesten gebruikt maar die dingen zijn duuuuur. Verplicht leesvoer over vruchtbaarheid: http://www.vruchtbaarheid.org/
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:31:51 #32
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18889333
TearSong, ik ben vanaf januari al aan het temperaturen, eigenlijk uit mezelf al omdat ik het toen al niet vertrouwde (en ondanks dat het op zich niet raar is als een ''echte'' ongi wat langer op zich laat wachten). Maar zowel ik als HA konden geen wijs worden uit de curve.
Ik zie wel wat de gyn ervan zegt.
Ovu-testen heb ik ook gekocht (zitten 5 test-sticks in een doosje), ik heb er langs de neus weg 3 gebruikt, om gewoon eens te kijken of ik iets zou zien. Maar nee. Bovendien, Merisse zei het ook al, ze zijn best prijzig. Minimaal 18 euro per doos.
Kijk maar wat je het prettigst vind, temperaturen kost niks en geeft toch een beetje een globaal idee, zeker als je zo'n 3 maanden achter elkaar doet, dan heb je een aardig overzichtje.
Tenzij dat niet opeens niet meer nodig zou zijn

Merisse, wat lees ik nu...zijn wij niet echt???? Tja.......nu je het zegt......... *bliep-bliep* volgens mij *blieperdebliep* moet ik mijn accu weer *bliep* vervangen!
pi_18889514
oh ja, op vruchtbaarheid.org heb ik laatst wat gelezen over baarmoederonderzoek! (heb dubbel gelegen:voelt het aan als het topje van je neus, dan ben je niet vruchtbaar, voelt het aan als je oorlel of lippen, dan wel) Het zal allemaal best zo zijn natuurlijk, maar ik zag het al helemaal voor me, op de wc, broek op je hielen, met je ene hand je baarmoedermond voelen, met de andere je neustopje om te vergelijken
It's all up to you
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:43:14 #34
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18889634
Weet je dat ik nog nooit zo specifiek daaraan ben begonnen, aan dat puntje-van-neus-voelen. Sommigen van ons checken ook regelmatig de afscheiding die ze hebben: creme-achtig, of doorzichtig etc. Als je een goede, regelmatige cyclus hebt, zijn dat hele goede indicaties voor een eisprong e.d. Maar ja, als je zo sukkelt als ik, dan kun je nergens vanuit gaan, ha. Dan maar geen puntje van m'n neus!

Ow, TearSong, ik ga nu offline, moet m'n mandje in -morgen weer aan de arbeid. Gelukkig niet zo vroeg als gisteren en vandaag, maar toch...Beetje slaap inhalen.
Hopelijk tot morgen?!

LW
pi_18890536
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:08 schreef TearSong het volgende:
Je moet misschien wat in herhaling vallen, maar waarom ging je er al vanuit dat het misschien niet in 1x zou lukken, had je daar al een reden voor?
In die zin een reden ervoor dat ik van mijn ouders wist dat zij er lang over hebben gedaan om mij te krijgen.
Mijn moeder heeft medicatie gebruikt , maar wilde niet zeggen wat voor soort medicatie.
Gezien het feit dat het DES-hormoon t/m 1975 gebruikt is en mijn moeder in dat jaar zwanger is geworden....
En een een kindje is verloren in 72 , ben ik er dus al vanuit gegaan dat het erg moeilijk zou kunnen gaan worden.
En daarnaast slikte ik toen al erg lang de pil (ruim 10 jaar) dat ik er ook vanuit ging dat dat niet 1 , 2 3 uit mijn lichaam was en een regelmatige cyclus zou hebben.
Het was dus vooral gevoelsmatig dat idee.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:20:21 #36
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_18890652
Xanthe, je weet dat een gyn eventueel kan onderzoeken of je daadwerkelijk een DES dochter bent?
Vaak is dat vrij duidelijk te zien dmv onderzoek. ook voor je eigen gezondheid is het best belangrijk dat je regelmatig gecontroleerd wordt als je een DES dochter bent.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 22:47:06 #37
81992 Githa
pi_18891374
Gir;y heel veel beterschap meid ze moeten je wel hebben he ...

Lw alles goed hoor ik heb het alleen veel te druk en ik kan niet zoveel hier zijn als ik zou willen... al denk ik wel veel aan jullie en wat dat openen van een nieuw topic betreft ik ben net zo erg als Jolene en wacht netjes af tot iemand anders dat doet ...
Had er laatst een met heeeeeeeeeel veeeeeeeeel moeite een geopend omdat niemand het deed was het eindelijk gelukt zag ik dat iemand me gewoon voor was geweest 1 minuut eerder dus ik wacht in het vervolg netjes af hoor !

Merisse en minoes jeetje als ik jullie zo lees mag ik mezelf gelukkig prijzen mijn ventje heeft mezelfs aangemoedigd om hier te posten, hij post zelf ook al een tijd op fok en snapt daarom het idee forum en wat het voor je doet wat meer niet dat hij al deze onderwerpen in detail wil horen hoor

TearSong Hoi leuk dat je er bent! Ik zal mezelf ook even vluchtig voorstellen.
Ik ben Githa, 26 jaar en woon nu zo'n 3 jaar samen met mijn ventje en de hond en ik ben sinds januari gestopt met de pil en zijn we gaan klussen voor ons eerste wondertje wat hopelijk snel komt

Djeez en ingrid19 hoe gaat het met jullie ? ...

hartje onze dag nadert weer snel ....ik ben benieuwd we duimen weer

Met mij gaat het goed ! ik ben nog steeds misselijk dat wel maar voel me super goed ...
Heb de laatste tijd wel dat ik veel droom normaal heb ik dat nooit althans niet dat ik ze s morgens nog weet maar nu hele vreemde dromen over zwanger worden en dood gaan toe en dan zo erg dat ik er s morgens bijna niet uit kom en met moeite uit dat droomwereldje kom ...iemand wel is gehad ????
Ik had op Inet al gezocht of dat iets betekend ja ben best gelovig in dat soort dingen en denk dat alles een betekenis heeft maarja kon dus niks vinden ....

dikke knuf voor iedereen
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:05:36 #38
81992 Githa
pi_18891934
Wat jammer dat ik alleen kan reageren als iedereen slaapt zie alleen rode - bij jullie namen staan .... 20 x op vernieuwen klikken heeft ook geen zin he
pi_18892112
Met mij gaat het goed. Ik ben vanaf vandaag niet meer ongesteld. Wel de hele dag nog buikkrampen gehad helaas.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 mei 2004 @ 23:13:52 #40
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_18892155
Hier in Assen is alles goed. Wegens veel stress op het werk van ons beiden, wordt klussen doordeweeks zeer moeilijk. Maar gelukkig heeft Ingrid normaal gesproken volgend weekend haar eisprong, dus dan zal er zeker worden geklust!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:14:54 #41
81992 Githa
pi_18892184
ingrid JIPPIE! er is nog iemand wakker 20x op vernieuwen klikken werkt dus wel
Wat spannend voor je Ingrid dus jij kunt ook gaan beginnen met klussen. Ik hoop voor je dat het snel raak is en natuurlijk dat je je krampen snel kwijt raakt. Heb je dat vaker dat je er zo lang last van hebt ???
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:16:18 #42
81992 Githa
pi_18892222
stressen is nooit niet goed
hey Djeez
  dinsdag 4 mei 2004 @ 23:27:37 #43
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18892525
hoi hoi allemaal

wat moet ik lappen tekst doorwerken zeg om bij te lezen pfhieuwww eeeej

blij om te lezen dat het allemaal zo ong wel goed gaat met iedereen Girly beterschap!
Merisse tis bijna vrijdaggggggg, en minoes ook en zo ook schoonzussie van jolene (jarig) en ikke natuurlijk en dan nog een nod enz enz. ik hou iedereen in de gaten

Xanthe ik ben erg benieuwd wat het wordt bij jou (de rest ook natuurlijk he)

Tearsong ik zal me ook ff voorstellen (mag ik nog dames??) ben Martine, 25(vrijdag 26), woon in rotterdam met vriendlief(33) en 2 poetiepoesjes Syber en Wimmel, en owja een aqaurium sinds vandaag ben bezig sinds begin december, 21 jan zwanger, 4 febr miskraam, en nu weer vanaf 3 april gerekend vrijdag 5 weken zwanger, en owja ik ben niet weg te slaan uit dit topic veels te gezellig hier.

Ingrid en Djeez, fijn dat ongi voorbij is, ken je zo lekker gaan klussen voor een klein wondertje

ben ik iemand vergeten? ja iedereen heb ik het idee sorry dikke knuf
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:31:51 #44
81992 Githa
pi_18892623
Martineke je hoeft niet weg hoor ik ben veel te nieuwsgierig hoe het met je gaat en het is altijd gezellig om wat te kletsen
Toppie dat die ongi niet meer geweest is ik las het daarstraks ... deze x gaat het helemaal goed komen Martineke
  dinsdag 4 mei 2004 @ 23:40:42 #45
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18892834
Yoepieeee ik mag blijven ik wil niet eens weg joh al zou ik moeten ik hoop dat het goed gaat komen ja, meer kan ik helaas niet doen.
ik heb wel ongelooflijk zere boopies zeg pff, hoef er maar naar te wijzen en ze doen al au en verder heel de tijd menstruatiekrampachtig gevoel in onderbuik, neem het allemaal voor lief

gisteren had ik ineens bevlieging dat ik wou weten hoe het zat met misselijkheid en zwanger zijn en miskraam krijgen, las ergens artikel op i-net dat die misselijkheid een soort afweersysteem is voor schadelijke dingen voor de foetus, en dat als je niet misselijk bent de kans op een miskraam groter is lekker is dat om te lezen als je niet misselijk bent ,en de vorige x ook niet was

hopen dat het bij jou ook raak is snel , en wat een maffe zware dingen droom je zeg, word je dan ook zo heel moe en met een zwaar hoofd wakker? dat heb ik altijd na van die maffe dromen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:45:16 #46
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18892931
Jeetje wat kletsen jullie veel zeg Ingrid en TearSong ook van harte welkom in dit topic. Ik geloof dat ik hier nog de enige ben die vanaf het eerste deeltje meekletst (toch maar eens het eerste deeltje teruglezen geloof ik), maar laat dat je niet ontmoedigen hoor. Binnen de kortste keren gaan jullie door naar het Zwangerschap en Geboortetopic

Even een kleine update van mijn toestand voordat ik nog een kopje thee ga drinken met Slaapvriendje... kheb nu ook nog last van brandend maagzuur Het lijkt wel alsof al mijn kwaaltjes zich in de avond verzamelen.... hopelijk ben ik morgen weer een beetje de oude.

Trusten allemaal
  dinsdag 4 mei 2004 @ 23:46:43 #47
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18892963
jij ook beetje beterschap dan slaapmeisje wat ik vergeet, super mooie jurk had je aan zeg met je trouwen en mooie fotoos ook
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:47:58 #48
81992 Githa
pi_18892992
ik heb ook gelezen dat misselijkheid een soort van bescherming is maar tevens stond erbij dat wanneer je dat niet bent het geen hoger risico is op een miskraam beetje vaag klonk het wel maar het zit gewoon goed hoor meid geen enkele reden om anders te denken...

Ja vage he die dromen niet dat ik er chagie van ben s morgens kom alleen moeilijk uit de droom maar als dat gelukt is voel ik me goed ...voel me gewoon erg gelukkig op het moment ... Achja ik droom anders nooit dus nu ik het eenmaal doe moet het ook goed zijn ook he...
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 23:49:00 #49
81992 Githa
pi_18893019
betrschap slaapmeisje ...truste
pi_18896902
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 22:20 schreef Leah het volgende:
Xanthe, je weet dat een gyn eventueel kan onderzoeken of je daadwerkelijk een DES dochter bent?
Vaak is dat vrij duidelijk te zien dmv onderzoek. ook voor je eigen gezondheid is het best belangrijk dat je regelmatig gecontroleerd wordt als je een DES dochter bent.
Ik weet dat.
Heb ook al de nodige onderzoeken achter de rug.
Het rare is dat medische sceptisch zijn als je na 1975 bent geboren.
Terwijl iedereen toch weet dat medicatie niet 1,2,3 uit je lichaam verdwenen is.
Bij 1 van de onderzoeken heb ik zonder verdoving een bioptie mogen ondergaan , onmenselijk gewoon! En daarna ook nog vragen of je "altijd zomaar flauw valt" duhuh!
In elk geval had ik wel een plekje naast mijn baarmoedermond die eruit zag zoals die bij des-dochters eruit zag , maar was het verder allemaal wel ok volgens die gyn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')