Nou, gelukkig ben ik dan niet de enige! Ik wil posten tot ik een ons weeg, maar topics openen daar waag ik me niet meer aan!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef jolene het volgende:
Troost je LW, ik weet het ook niet![]()
Ben er net zo'n muts in en wacht geduldig tot iemand anders het topic opent![]()
Bijna 28 en weet het ook niet![]()
haha, ik ga denk eens wat teruglezen in de eerste 2e streepjes topics (niet allemaal hoor, dan ben ik nog wel even bezig!)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:50 schreef Karin het volgende:
TearSong heel veel succes!
wat leuk dat steeds meer mensen zich aanmelden hier, toen ik bezig was met een 2e streepje dacht ik echt dat ik de enige muts was. En ik durfde niet zo'n topic te openen. Gelukkig heb ik later heel veel met ET gemaild over 2e streepjes.
Phluphy, zijn idee is dat dit hier niet echt is en 'a waste of time'. Volgens hem kan ik mijn tijd nuttiger besteden. Dat is af en toe hoor want zelfs hij informeerde op een gegeven moment of Tan nog niet bevallen was. Maar ik vind het hier warm & gezellig en kan mijn ei kwijt dus ik ga nergens naar toe.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:15 schreef phluphy het volgende:
Merisse wat balen dat Sting niet doorgaat! En wat je vriend betreft: misschien heeft hij teveel negatieve dingen gehoord over "chatten" en "gevaarlijke internetcontacten" en is hij bang dat je gekwetst gaat worden? Zeg hem dan maar dat ie daar best een beetje gelijk in heeft, maar dat DIT (FOK-OUD) meer als een damestheekransje gezien kan worden. En als ie dan nog niet overtuigd is dan moet ie maar eens actief komen meekletsen, dan overtuigen WIJ 'm wel
![]()
![]()
![]()
Girly Beterschap
Rest Groetjes!
Ben niet aan het temperaturen wel aan 't kijken naar afscheiding maar dat is niet altijd even duidelijk. Wel 1 cyclus ovulatietesten gebruikt maar die dingen zijn duuuuur. Verplicht leesvoer over vruchtbaarheid: http://www.vruchtbaarheid.org/quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:52 schreef TearSong het volgende:
Zijn jullie ook aan het temperaturen of andere methodes aan het gebruiken om de vruchtbare dagen te bepalen? De eerste 2x heb ik de vruchtbare dagen uitgerekend via babybrabbel.nl, maar volgens mij klopt dat niet helemaal. Dus ik zit erover te denken om nu te gaan temperaturen of iets anders te proberen waarmee ik het toch iets beter in de gaten te houden allemaal...
In die zin een reden ervoor dat ik van mijn ouders wist dat zij er lang over hebben gedaan om mij te krijgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:08 schreef TearSong het volgende:
Je moet misschien wat in herhaling vallen, maar waarom ging je er al vanuit dat het misschien niet in 1x zou lukken, had je daar al een reden voor?
Ik weet dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:20 schreef Leah het volgende:
Xanthe, je weet dat een gyn eventueel kan onderzoeken of je daadwerkelijk een DES dochter bent?
Vaak is dat vrij duidelijk te zien dmv onderzoek. ook voor je eigen gezondheid is het best belangrijk dat je regelmatig gecontroleerd wordt als je een DES dochter bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |