Gir;y heel veel beterschap meid
![]()
ze moeten je wel hebben he ...
Lw alles goed hoor
![]()
ik heb het alleen veel te druk en ik kan niet zoveel hier zijn als ik zou willen... al denk ik wel veel aan jullie
![]()
en wat dat openen van een nieuw topic betreft
![]()
ik ben net zo erg als Jolene en wacht netjes af tot iemand anders dat doet ...
Had er laatst een met heeeeeeeeeel veeeeeeeeel moeite een geopend omdat niemand het deed
![]()
was het eindelijk gelukt zag ik dat iemand me gewoon voor was geweest
![]()
1 minuut eerder
![]()
dus ik wacht in het vervolg netjes af hoor !
Merisse en minoes jeetje als ik jullie zo lees mag ik mezelf gelukkig prijzen mijn ventje heeft mezelfs aangemoedigd om hier te posten, hij post zelf ook al een tijd op fok en snapt daarom het idee forum en wat het voor je doet wat meer
niet dat hij al deze onderwerpen in detail wil horen hoor TearSong Hoi
![]()
leuk dat je er bent! Ik zal mezelf ook even vluchtig voorstellen.
Ik ben Githa, 26 jaar en woon nu zo'n 3 jaar samen met mijn ventje en de hond
![]()
en ik ben sinds januari gestopt met de pil en zijn we gaan klussen voor ons eerste wondertje wat hopelijk snel komt
Djeez en ingrid19 hoe gaat het met jullie ? ...
hartje onze dag nadert weer snel ....ik ben benieuwd
![]()
we duimen weer
Met mij gaat het goed ! ik ben nog steeds misselijk dat wel maar voel me super goed ...
Heb de laatste tijd wel dat ik veel droom normaal heb ik dat nooit althans niet dat ik ze s morgens nog weet maar nu hele vreemde dromen over zwanger worden en dood gaan toe en dan zo erg dat ik er s morgens bijna niet uit kom en met moeite uit dat droomwereldje kom ...iemand wel is gehad ????
Ik had op Inet al gezocht of dat iets betekend
ja ben best gelovig in dat soort dingen en denk dat alles een betekenis heeft maarja kon dus niks vinden
![]()
....
dikke knuf voor iedereen