Waarom is dit belachelijk en wat is er mis met die stemquote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:
belachelijke docu natuurlijkbovendien is de stemv an de maker verschrikkelijk vervelend.
Ja idd, belachelijke docu en hele domme stemquote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:
belachelijke docu natuurlijkbovendien is de stemv an de maker verschrikkelijk vervelend.
al die tijd hetzelfde eten zou bij alles slecht zijn. Ga eens maanden bij dezelfde pizeria eten. bovendien heeft een Nederlandse journalist hetzelfde gedaan en werd er eigenlijk alleen maar gezonder opquote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom is dit belachelijk en wat is er mis met die stem
Die at dan ook nog enigszins verantwoord, met een hoop salades i.p.v. elke dag drie emmers vet.quote:Op zondag 17 september 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die tijd hetzelfde eten zou bij alles slecht zijn. Ga eens maanden bij dezelfde pizeria eten. bovendien heeft een Nederlandse journalist hetzelfde gedaan en werd er eigenlijk alleen maar gezonder op
Beter dingen lezen voordat je onzin uitkraamt, die man at veel meer salades dan in deze documantaire. En volgens mij at de Nederlandse journalist veel minder van alles dan de Amerikaanse versie, niet te vergelijken dusquote:Op zondag 17 september 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die tijd hetzelfde eten zou bij alles slecht zijn. Ga eens maanden bij dezelfde pizeria eten. bovendien heeft een Nederlandse journalist hetzelfde gedaan en werd er eigenlijk alleen maar gezonder op
maar dan lig het niet aan McD, maar aan de mate van het gebruik ervanquote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Beter dingen lezen voordat je onzin uitkraamt, die man at veel meer salades dan in deze documantaire. En volgens mij at de Nederlandse journalist veel minder van alles dan de Amerikaanse versie, niet te vergelijken dus![]()
dat bedoel ik. Als je 5 keer per week over schrikdraad gaat pissen geef je toch niet de stroom de schuld van de pijnquote:Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar dan lig het niet aan McD, maar aan de mate van het gebruik ervan
Buiten dat dit een totaal zinloze vergelijking is, mis je denk ik het hele punt van deze documentaire. Het is niet zozeer een aanklacht tegen de McDonald's, maar meer tegen de algehele vetzucht in Amerika en hoe fastfoodbedrijven (zoals McDonald's) daar een zeer grote rol in spelen. Hij had natuurlijk ook bij een van de andere grote fastfoodketens kunnen gaan eten, maar het is bijna een feit dat 99% van de mensen fastfood meteen associëert met McDonald's.quote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Als je 5 keer per week over schrikdraad gaat pissen geef je toch niet de stroom de schuld van de pijn
Dat was er eentje, maar het is wel opvallend dat er geen een wist wie het moest voorstellenquote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef Ricky_ het volgende:
Die kinderen denken dat Jezus George Bush is.
Het was er maar één ja, maar het is wel tekenend.quote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef MadMac het volgende:
[..]
Dat was er eentje, maar het is wel opvallend dat er geen een wist wist het moest voorstellen
Tja dat lijkt me toch logisch als je iedere dag dit eet en dan ook nog een paar keer per dagquote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef alwaysleft het volgende:
Toch ongelofelijk wat je ervan krijgt als je iedere dag zou eten bij de Mac. Had het wel erg verwacht, maar echt je hele lichaam gaat gewoon naar de klote![]()
Ik heb een tijd zo'n beetje elke dag bij McDonald's 'gelunched' en nee, erg fit word je er niet vanquote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef alwaysleft het volgende:
Toch ongelofelijk wat je ervan krijgt als je iedere dag zou eten bij de Mac. Had het wel erg verwacht, maar echt je hele lichaam gaat gewoon naar de klote![]()
Ik ookquote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef jp84 het volgende:
ik was ook van plan in me auto te stappen en naar de mac te gaan
ik schrik daar best een beetje van eig...
Ach bij ons op school liggen rond 11 uur de frikandellen en kroketten ook al klaar. Maar op zich moeten de mensen die dik zijn en gelijk hun vinger naar fastfood wijzen maar zelf eerst eens na denken. Je weet dat fastfood niet goed voor je is en vandaag de dag geeft de mac zelfs aan hoeveel calorien er in alles zit. Verder werk ik 2 dagen per week bij een shell en rond spits uur springen alle dikke zeekoeien in de auot naar huis en gaan de file in, maar voor ze de file in gaan komen ze wel eerst bij mij lang voor sigaretten en een mars/kitkat junky king size + zakje chips etc.quote:Op zondag 17 september 2006 22:10 schreef RijstNatie het volgende:
dat ze zoveel troep verkopen op de scholen is nog het ergste, friet en pizza om 12uur s middags..
WTF is dat met die schoolleiding man?
die kinderen zijn 10 jaar ofso, die nemen natuurlijk allemaal friet
En vanaf waar is dat?quote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef Lexiun het volgende:
[..]
Ach bij ons op school liggen rond 11 uur de frikandellen en kroketten ook al klaar. Maar op zich moeten de mensen die dik zijn en gelijk hun vinger naar fastfood wijzen maar zelf eerst eens na denken. Je weet dat fastfood niet goed voor je is en vandaag de dag geeft de mac zelfs aan hoeveel calorien er in alles zit. Verder werk ik 2 dagen per week bij een shell en rond spits uur springen alle dikke zeekoeien in de auot naar huis en gaan de file in, maar voor ze de file in gaan komen ze wel eerst bij mij lang voor sigaretten en een mars/kitkat junky king size + zakje chips etc.
Tijdens mijn werk is de meest gevraagde weg wel die naar de mac donalds2e links 2e recht 1e recht 1e rechts 1e links
![]()
Daar hebben die Amerikanen veel aanquote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef Lexiun het volgende:
[..]
Ach bij ons op school liggen rond 11 uur de frikandellen en kroketten ook al klaar. Maar op zich moeten de mensen die dik zijn en gelijk hun vinger naar fastfood wijzen maar zelf eerst eens na denken. Je weet dat fastfood niet goed voor je is en vandaag de dag geeft de mac zelfs aan hoeveel calorien er in alles zit. Verder werk ik 2 dagen per week bij een shell en rond spits uur springen alle dikke zeekoeien in de auot naar huis en gaan de file in, maar voor ze de file in gaan komen ze wel eerst bij mij lang voor sigaretten en een mars/kitkat junky king size + zakje chips etc.
Tijdens mijn werk is de meest gevraagde weg wel die naar de mac donalds2e links 2e recht 1e recht 1e rechts 1e links
![]()
Ik weet ook wel wat een calorie is, maar zou het zo niet 123 kunnen beschrijven. Ze wisten allemaal wel ongeveer wat het was.quote:Op zondag 17 september 2006 22:44 schreef Ricky_ het volgende:
"What's a calorie?"
"Uhh.."
"It's bad, right?"
"Something which makes you fat."
Ik ga die Amerikanen steeds dommer vinden.
Was dat niet uitgelegd? Lobbyisten zeggen tegen de mensen in het congres e.d. dat als ze tegen een bepaalde beperkende wetgeving stemmen, dat het bedrijf dat ze vertegenwoordigen (McDonalds bijv.) hun volgende verkiezingscampagne gaat sponsoren en dat soort dingen. In principe gewoon omkoperij dus.quote:Op zondag 17 september 2006 22:26 schreef pberends het volgende:
Het is wel verbaaswekkend dat de Amerikaanse overheid niets doet. Dat ze geen reclame-inperkingen willen is dat daar aan toe, maar waarom verhogen ze de regels voor chemische middelen in dat voedsel niet? Het werkt uiteindelijk alleen maar in het nadeel van Amerika. Dommere en ongezondere kinderen, hoge zorgkosten enzovoorts.
Was dat niet een Nederlander?quote:Op zondag 17 september 2006 22:28 schreef Niek. het volgende:
Na die film heeft een amerikaanse onderzoeker hetzelfde gedaan, een maand lang bij de mac eten, hij koos echter voor gevarieerd en ook gezond eten en is afgevallen, het ligt er dus ook aan wat je eet bij de mac...
Ben even op zoek gegaan:quote:Op zondag 17 september 2006 23:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Was dat niet uitgelegd? Lobbyisten zeggen tegen de mensen in het congres e.d. dat als ze tegen een bepaalde beperkende wetgeving stemmen, dat het bedrijf dat ze vertegenwoordigen (McDonalds bijv.) hun volgende verkiezingscampagne gaat sponsoren en dat soort dingen. In principe gewoon omkoperij dus.
[..]
Was dat niet een Nederlander?
Dat een kilocalorie nodig is voor het opwarmen van 1000 cc water(1 liter dus), is ook niet heel belangrijk. Dat je niet weet dat het staat voor een energetische waarde vind ik dan wel weer een beetje gek. Die Amerikanen zouden het verschil tussen een koolhydraat en een (kilo)calorie nog niet weten.quote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat een calorie is, maar zou het zo niet 123 kunnen beschrijven. Ze wisten allemaal wel ongeveer wat het was.
ik kreeg er ook al honger vanquote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef jp84 het volgende:
ik was ook van plan in me auto te stappen en naar de mac te gaan
ik schrik daar best een beetje van eig...
Dat was wel apart ja. Die gast eet iets van drie Big Mac's per dag, en hij is nog aardig slank.quote:Op maandag 18 september 2006 10:43 schreef bladibladibla het volgende:
De man die al meer dan 19.000 (hij zal nu al wel over de 20.000 zitten) Big Mac's naar binnen gewerkt heeft vind ik dan wel heel grappig, zeker omdat hij er zo goed uit zag ivm de meeste 'super heavy users'.
En misschien waren er wel 50 die het wel wisten, maar dat is natuurlijk een stuk minder leuk om te laten zien.quote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef MadMac het volgende:
[..]
Dat was er eentje, maar het is wel opvallend dat er geen een wist wie het moest voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |