abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41899805
Dat liedje
pi_41900217
O ja. Dat wijf vond ik 2 jaar geleden ook echt enorm kut. Met haar veganistische maaltijden
  Moderator zondag 17 september 2006 @ 20:46:11 #254
18653 crew  D.
pi_41900277
allemaal onzin natuurlijk, maar wel grappig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 september 2006 @ 20:50:00 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41900417
belachelijke docu natuurlijk bovendien is de stemv an de maker verschrikkelijk vervelend.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 17 september 2006 @ 20:50:53 #256
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_41900456
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:
belachelijke docu natuurlijk bovendien is de stemv an de maker verschrikkelijk vervelend.
Waarom is dit belachelijk en wat is er mis met die stem
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_41900580
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:
Ja idd, belachelijke docu en hele domme stem
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 september 2006 @ 20:54:22 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41900602
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Waarom is dit belachelijk en wat is er mis met die stem
al die tijd hetzelfde eten zou bij alles slecht zijn. Ga eens maanden bij dezelfde pizeria eten. bovendien heeft een Nederlandse journalist hetzelfde gedaan en werd er eigenlijk alleen maar gezonder op
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 17 september 2006 @ 20:58:08 #259
27454 InTrePidIvity
pi_41900760
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

al die tijd hetzelfde eten zou bij alles slecht zijn. Ga eens maanden bij dezelfde pizeria eten. bovendien heeft een Nederlandse journalist hetzelfde gedaan en werd er eigenlijk alleen maar gezonder op
Die at dan ook nog enigszins verantwoord, met een hoop salades i.p.v. elke dag drie emmers vet.
Plus dat de porties hier in NL bij lange na niet zo belachelijk groot zijn als in de V.S.
pi_41900772
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Beter dingen lezen voordat je onzin uitkraamt, die man at veel meer salades dan in deze documantaire. En volgens mij at de Nederlandse journalist veel minder van alles dan de Amerikaanse versie, niet te vergelijken dus
  Moderator zondag 17 september 2006 @ 21:02:05 #261
18653 crew  D.
pi_41900917
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef alwaysleft het volgende:

[..]

Beter dingen lezen voordat je onzin uitkraamt, die man at veel meer salades dan in deze documantaire. En volgens mij at de Nederlandse journalist veel minder van alles dan de Amerikaanse versie, niet te vergelijken dus
maar dan lig het niet aan McD, maar aan de mate van het gebruik ervan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 september 2006 @ 21:03:39 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41900986
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef D.Rose het volgende:

[..]

maar dan lig het niet aan McD, maar aan de mate van het gebruik ervan
dat bedoel ik. Als je 5 keer per week over schrikdraad gaat pissen geef je toch niet de stroom de schuld van de pijn
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 17 september 2006 @ 21:06:53 #263
27454 InTrePidIvity
pi_41901099
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat bedoel ik. Als je 5 keer per week over schrikdraad gaat pissen geef je toch niet de stroom de schuld van de pijn
Buiten dat dit een totaal zinloze vergelijking is, mis je denk ik het hele punt van deze documentaire. Het is niet zozeer een aanklacht tegen de McDonald's, maar meer tegen de algehele vetzucht in Amerika en hoe fastfoodbedrijven (zoals McDonald's) daar een zeer grote rol in spelen. Hij had natuurlijk ook bij een van de andere grote fastfoodketens kunnen gaan eten, maar het is bijna een feit dat 99% van de mensen fastfood meteen associëert met McDonald's.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 september 2006 @ 21:08:29 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41901161
ook maar is kijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_41901562
Die kinderen denken dat Jezus George Bush is.
pi_41901627
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef Ricky_ het volgende:
Die kinderen denken dat Jezus George Bush is.
Dat was er eentje, maar het is wel opvallend dat er geen een wist wie het moest voorstellen

[ Bericht 2% gewijzigd door MadMac op 17-09-2006 21:28:22 ]
pi_41901659
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef MadMac het volgende:

[..]

Dat was er eentje, maar het is wel opvallend dat er geen een wist wist het moest voorstellen
Het was er maar één ja, maar het is wel tekenend.
pi_41902703
Thanks voor de tip!
pi_41902739
Toch ongelofelijk wat je ervan krijgt als je iedere dag zou eten bij de Mac. Had het wel erg verwacht, maar echt je hele lichaam gaat gewoon naar de klote
pi_41902837
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef alwaysleft het volgende:
Toch ongelofelijk wat je ervan krijgt als je iedere dag zou eten bij de Mac. Had het wel erg verwacht, maar echt je hele lichaam gaat gewoon naar de klote
Tja dat lijkt me toch logisch als je iedere dag dit eet en dan ook nog een paar keer per dag
pi_41902841
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef alwaysleft het volgende:
Ik heb een tijd zo'n beetje elke dag bij McDonald's 'gelunched' en nee, erg fit word je er niet van
pi_41903412
dat ze zoveel troep verkopen op de scholen is nog het ergste, friet en pizza om 12uur s middags..
WTF is dat met die schoolleiding man?

die kinderen zijn 10 jaar ofso, die nemen natuurlijk allemaal friet
Nothing to see here, carry on
pi_41903609
Hebben andere mensen ook zo'n honger gekregen van deze docu? Ik heb meteen een zak chips opengetrokken.
Het schokkendste vond ik de McGriddle: waarom hebben we die niet in Nederland?
pi_41903762
ik was ook van plan in me auto te stappen en naar de mac te gaan

ik schrik daar best een beetje van eig...
pi_41903948
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef jp84 het volgende:

Ik ook .
pi_41903964
Ik kreeg wel zin in friet en een burger toen ik zat te kijken, bestwel opmerkelijk. Alsof je opeens die heerlijk vadsige smaak herinnert van de McDonalds.

Maar de Nederlandse situatie is natuurlijk heel anders, met veel mindere porties, veel strengere regels enzovoorts. Meest frappant overigens: de omvang van de bakjes groene frietsaus .

Het is wel verbaaswekkend dat de Amerikaanse overheid niets doet. Dat ze geen reclame-inperkingen willen is dat daar aan toe, maar waarom verhogen ze de regels voor chemische middelen in dat voedsel niet? Het werkt uiteindelijk alleen maar in het nadeel van Amerika. Dommere en ongezondere kinderen, hoge zorgkosten enzovoorts.

Overigens heb ik ook een tijd lang bij de Mac vaak gegeten, als enige resultaat meer maag en darm-klachten.
pi_41904078
Na die film heeft een amerikaanse onderzoeker hetzelfde gedaan, een maand lang bij de mac eten, hij koos echter voor gevarieerd en ook gezond eten en is afgevallen, het ligt er dus ook aan wat je eet bij de mac...
pi_41904093
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:10 schreef RijstNatie het volgende:
dat ze zoveel troep verkopen op de scholen is nog het ergste, friet en pizza om 12uur s middags..
WTF is dat met die schoolleiding man?

die kinderen zijn 10 jaar ofso, die nemen natuurlijk allemaal friet
Ach bij ons op school liggen rond 11 uur de frikandellen en kroketten ook al klaar. Maar op zich moeten de mensen die dik zijn en gelijk hun vinger naar fastfood wijzen maar zelf eerst eens na denken. Je weet dat fastfood niet goed voor je is en vandaag de dag geeft de mac zelfs aan hoeveel calorien er in alles zit. Verder werk ik 2 dagen per week bij een shell en rond spits uur springen alle dikke zeekoeien in de auot naar huis en gaan de file in, maar voor ze de file in gaan komen ze wel eerst bij mij lang voor sigaretten en een mars/kitkat junky king size + zakje chips etc.

Tijdens mijn werk is de meest gevraagde weg wel die naar de mac donalds 2e links 2e recht 1e recht 1e rechts 1e links
I'm a fucking miracle worker !!
pi_41904398
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef Lexiun het volgende:

[..]

Ach bij ons op school liggen rond 11 uur de frikandellen en kroketten ook al klaar. Maar op zich moeten de mensen die dik zijn en gelijk hun vinger naar fastfood wijzen maar zelf eerst eens na denken. Je weet dat fastfood niet goed voor je is en vandaag de dag geeft de mac zelfs aan hoeveel calorien er in alles zit. Verder werk ik 2 dagen per week bij een shell en rond spits uur springen alle dikke zeekoeien in de auot naar huis en gaan de file in, maar voor ze de file in gaan komen ze wel eerst bij mij lang voor sigaretten en een mars/kitkat junky king size + zakje chips etc.

Tijdens mijn werk is de meest gevraagde weg wel die naar de mac donalds 2e links 2e recht 1e recht 1e rechts 1e links
En vanaf waar is dat?
pi_41904525
Shell s15 in nieuwegein, vanaf dat punt 2e verkeerslichten links richting de a12 arnhem afrit 18 (houten nieuwegein) rotonde verkeerslichten rechst volgende verkeerlichten rechst 1e links en hoppa op de parkeerplaats van de MAC
I'm a fucking miracle worker !!
pi_41904692
"What's a calorie?"
"Uhh.. "
"It's bad, right?"
"Something which makes you fat."

Ik ga die Amerikanen steeds dommer vinden.
pi_41904737
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef Lexiun het volgende:

[..]

Daar hebben die Amerikanen veel aan .
pi_41905124
Je hoeft niet naar de mac te gaan. Dus ze moeten niet zo klagen. Alleen bij kinderen vind ik de strategie van McDonald's fout: ze maken er een heel leuk evenement van met Ronald McDonald, ballenbak, speelgoed, Happy Meal, etc, waardoor kinderen de McDonald's fantastisch gaan vinden. Kinderen kunnen daar toch minder goed over nadenken dan volwassenen.
pi_41905318
die vent lijkt trouwens wel verdacht veel op Mike aka The MILFhunter
  zondag 17 september 2006 @ 23:11:40 #285
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41905768
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:44 schreef Ricky_ het volgende:
"What's a calorie?"
"Uhh.. "
"It's bad, right?"
"Something which makes you fat."

Ik ga die Amerikanen steeds dommer vinden.
Ik weet ook wel wat een calorie is, maar zou het zo niet 123 kunnen beschrijven. Ze wisten allemaal wel ongeveer wat het was.
pi_41905883
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:26 schreef pberends het volgende:
Het is wel verbaaswekkend dat de Amerikaanse overheid niets doet. Dat ze geen reclame-inperkingen willen is dat daar aan toe, maar waarom verhogen ze de regels voor chemische middelen in dat voedsel niet? Het werkt uiteindelijk alleen maar in het nadeel van Amerika. Dommere en ongezondere kinderen, hoge zorgkosten enzovoorts.
Was dat niet uitgelegd? Lobbyisten zeggen tegen de mensen in het congres e.d. dat als ze tegen een bepaalde beperkende wetgeving stemmen, dat het bedrijf dat ze vertegenwoordigen (McDonalds bijv.) hun volgende verkiezingscampagne gaat sponsoren en dat soort dingen. In principe gewoon omkoperij dus.
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:28 schreef Niek. het volgende:
Na die film heeft een amerikaanse onderzoeker hetzelfde gedaan, een maand lang bij de mac eten, hij koos echter voor gevarieerd en ook gezond eten en is afgevallen, het ligt er dus ook aan wat je eet bij de mac...
Was dat niet een Nederlander?
pi_41905986
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:15 schreef Symer het volgende:

[..]

Was dat niet uitgelegd? Lobbyisten zeggen tegen de mensen in het congres e.d. dat als ze tegen een bepaalde beperkende wetgeving stemmen, dat het bedrijf dat ze vertegenwoordigen (McDonalds bijv.) hun volgende verkiezingscampagne gaat sponsoren en dat soort dingen. In principe gewoon omkoperij dus.
[..]

Was dat niet een Nederlander?
Ben even op zoek gegaan:
http://en.wikipedia.org/w(...)ernative_experiments
Meerdere mensen, waaronder inderdaad ook een nederlander zijn op diet gegaan bij de mac.

Hier: http://miss-information.net/blog/archives/000375.html
een kort artikel over een vrouw die aan het afvallen was op eten van de mac.
pi_41911558
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Ik weet ook wel wat een calorie is, maar zou het zo niet 123 kunnen beschrijven. Ze wisten allemaal wel ongeveer wat het was.
Dat een kilocalorie nodig is voor het opwarmen van 1000 cc water(1 liter dus), is ook niet heel belangrijk. Dat je niet weet dat het staat voor een energetische waarde vind ik dan wel weer een beetje gek. Die Amerikanen zouden het verschil tussen een koolhydraat en een (kilo)calorie nog niet weten.
  maandag 18 september 2006 @ 09:20:41 #289
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_41912744
Zijn expiriment vond ik niet zo schokkend eerlijk gezegd.
De toestanden op Amerikaanse high schools vond ik opvallender. Slechte zaak dat fastfood ketens daar een dikke vinger in de pap hebben, als het geen friet is wat ze te eten krijgen dan zijn het magnetronmaaltijd achtigen. Vind je het gek dat kinderen met een beetje aanleg tegen hun 20e al moddervet zijn.
Gewoon de bruine boterhammen met kaas mee van thuis.
  maandag 18 september 2006 @ 09:44:42 #290
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_41913134
Volgens mij ligt er meer schuld bij die frisdranken dan bij die hamburgers...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_41913263
Ik denk dat het een combinatie van alles is, deGVR.

Nog iemand hier die gisteravond nog even naar de Mac is geweest?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 september 2006 @ 09:59:04 #292
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_41913342
Uiteraard speelt het totale gebrek aan lichaamsbeweging een erg grote rol... Maar ik denk dat je je niet moet vergissen in de effecten van die vele kilo's geraffineerde suiker die mensen via frisdranken naar binnen werken.

Ik vraag me af wat er zou gebeuren als de meneer van deze docu het zelfde nog eens zou doen met als enige wijziging het meenemen van flesjes spa blauw ipv die frisdranken.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_41913371
Er is in Amerika ook al met een beschuldigende vinger naar de light frisdranken gewezen. Daar zitten geen geraffineerde suikers in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41913698
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef jp84 het volgende:

ik kreeg er ook al honger van .
pi_41914101
Die Francaise die ze in het begin interviewde sloeg volgens mij de spijker op de kop:

De porties zijn zo belachelijk groot daar. Wat moet je in hemelsnaam met 1,3 liter cola? Ik vind hier in Nederland een normale cola altijd al veel...

Wat mij ook op viel was hoe ranzig al het McDonalds eten eruit zag. De McGriddle

De man die al meer dan 19.000 (hij zal nu al wel over de 20.000 zitten) Big Mac's naar binnen gewerkt heeft vind ik dan wel heel grappig, zeker omdat hij er zo goed uit zag ivm de meeste 'super heavy users'.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_41923964
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:43 schreef bladibladibla het volgende:
De man die al meer dan 19.000 (hij zal nu al wel over de 20.000 zitten) Big Mac's naar binnen gewerkt heeft vind ik dan wel heel grappig, zeker omdat hij er zo goed uit zag ivm de meeste 'super heavy users'.
Dat was wel apart ja. Die gast eet iets van drie Big Mac's per dag, en hij is nog aardig slank.
pi_41925160
Drie Big Mac's per dag stelt ook eigenlijk geen fuck voor... daar word je vast niet dik van Tis alleen een broodje met wat sla en een millimeter dik stukje vlees..
  maandag 18 september 2006 @ 18:45:00 #298
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_41926665
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:21 schreef tonks het volgende:

[..]

ik kreeg er ook al honger van .
Wij stonden op het punt om een whopper te gaan halen.
Kreeg er ook serieus honger van.
pi_41948676
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef MadMac het volgende:

[..]

Dat was er eentje, maar het is wel opvallend dat er geen een wist wie het moest voorstellen
En misschien waren er wel 50 die het wel wisten, maar dat is natuurlijk een stuk minder leuk om te laten zien.
pi_41949598
De maker van deze docu doet nu trouwens ook andere dingen, zo zat hij laatst 30 dagen in de gevangenis dit werd ook op film gezet.
No Brumski!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')