wie is dat ???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:44 schreef Tha.Gnome het volgende:
Neuksletje. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:45 schreef x-tinabritfan het volgende:
[..]
wie is dat ???
christina milian ??
Lekker nutteloos, maar is het jullie ook opgevallen dat de bovenstaande 5 dames als nep-blondines door het leven (periode als nep-blondine) gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:08 schreef x-tinabritfan het volgende:
1 : christina aguilera
2 : beyonce
3 : britney spears
4 : christina milian
5 : shakira
Hoeveel zangeressen ken je eigenlijk? Want, als dit zooitje ongeregeld je top 5 vormt...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:08 schreef x-tinabritfan het volgende:
echt zo'n vet nmr en ze is ook zo veranderd.
echt ik ben positief over haar.
mijn top 5 van beste zangeressen is.
1 : christina aguilera
2 : beyonce
3 : britney spears
4 : christina milian
5 : shakira
enne wat is jullie top 5 ???
wat vinden juliie van het nieuwe nummer dip it low van christina milian ???
www.christinamilian.com
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:48 schreef Foxxy het volgende:
Dat zijn geen goede zangeressen, dat zijn lekkere zangeressen, goede zijn
- Sinead O'Connor
- Beth Hart
- Tori Amos
- Heather Nova
- Allanis Morrisette
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:48 schreef Foxxy het volgende:
Dat zijn geen goede zangeressen, dat zijn lekkere zangeressen, goede zijn
- Sinead O'Connor
- Beth Hart
- Tori Amos
- Heather Nova
- Allanis Morrisette
Poeh gewaagde uitspraak "Beyonce zingt ze eruit"... Heb je Beyonce wel 's "live" horen zingen? Denk dat het lijstje dat Foxxy postte wel wat meer in huis heeft gozer!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:52 schreef Notorious het volgende:
[..]
![]()
Beyonce zingt ze eruit. Dat je misschien niet van haar muziek houdt ok, maar ze heeft dus echt wel een goede zang stem.
Anyway Christina Milian is lekker en dat nieuwe liedje is leuk.
Idd... in B&H is ze wel op d'r plaats!quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:18 schreef bigshadow het volgende:
In een ander subdeel van het forum zal mevrouw Milian mij waarschijnlijk wel een enorm positieve reactie kunnen ontlokken. Als zangeres ben ik namelijk niet echt onder de indruk!![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:26 schreef Pink_Ribbon het volgende:
ze ziet er uit als een stoephoer maarja wie ben ik omdat te zeggen he...
Ja maar Madonna deed dat vroeger ook, waarom nu opeens ophef erover?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:47 schreef Komakie het volgende:
Wat me opvalt is dat al die meisjes (Xtina, Britney, Christina Milian) allemaal de slettenkant op gaan, met Chrinstina Aquilera voorop.
Die is daar eigenlijk een beetje mee begonnen.
Beyonce gaat ook die kant op maar is nog net niet zo ver...
Dat is zij jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:25 schreef LeBeau het volgende:
Is dit niet dat lieve meisje wat al een tijdje bezig was voordat ze begon als zangeres, voornamelijk als songwriter voor o.a. Jennifer Lopez (Play) ?
Everytime van Britney... voor de wat rustigere momenten..quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:42 schreef -moi- het volgende:
Britney
dat liedje van christina milian is saai
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:55 schreef OldJeller het volgende:
De tekst bij dat nummer van C. Milian, daar kan jij toch wel inkomen..
Je hebt gelijk, dat had ik vroeger ook bij luistertoetsen waarbij een deel videofragmenten waren, ik keek wel maar nam niks op van wat ze zeiden..quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:27 schreef -moi- het volgende:
ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik van het nummer vind, ik zap em altijd weg als ik em zie, weet niet waarom...
nieuwe nummer van Britneyis wel mooi ja.... ik vond em alleen mooier toen ik de clip nog niet gezien had. Door de clip vind ik dat het liedje toch wel een beetje ondergesneeuwd wordt als je het op tv ziet...
@ OJ
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ze gaat helaas ook de slettekant op
goed idee OJ, samen muziek luisterenquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat had ik vroeger ook bij luistertoetsen waarbij een deel videofragmenten waren, ik keek wel maar nam niks op van wat ze zeiden..
Je kan een nummer pas goed beoordelen als je ongestoord ernaar luistert, ogen dicht.
-moi- zullen we samen naar het nieuwe nummer van Britney luisteren op jouw kamer..![]()
![]()
Whahaahaaa! Beyonce heeft een goede stem en ik kan haar muziek soms ook waarderen hoor, maar ze zingt deze dames er echt niet uit!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:52 schreef Notorious het volgende:
[..]
![]()
Beyonce zingt ze eruit. Dat je misschien niet van haar muziek houdt ok, maar ze heeft dus echt wel een goede zang stem.
Dank je..quote:MaartenHG zei:
Poeh gewaagde uitspraak "Beyonce zingt ze eruit"... Heb je Beyonce wel 's "live" horen zingen? Denk dat het lijstje dat Foxxy postte wel wat meer in huis heeft gozer!
Vroeger was er over Madonna toch ook zat ophef ???quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:36 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ja maar Madonna deed dat vroeger ook, waarom nu opeens ophef erover?
Ik wil er wel inkomen. Dip it low, pick it up slowquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:55 schreef OldJeller het volgende:
C. Milian, daar kan jij toch wel inkomen..
ehm.... bij sommige mensen gebeurd dat. Bij andere mensen niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:37 schreef Djeez het volgende:
* Komakie checkt profiel van TS. Hmmz, het is haar niet kwalijk te nemen, want ze is nog maar dertien! Op die leeftijd ben je nog makkelijk te beinvloeden door 538 en TMF. Maar alles wat je daar hoort, is complete bagger en alleen maar bedoeld om zoveel mogelijk van deze te verkopen! Maar over een jaar of twee hooguit, is het allemaal voorbij en ontwikkel je een eigen smaak en luister je naar goeie muziek. Want R'n'B, dat is absoluut geen muziek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |