Als ik er last van had zou ik er ook last van hebben, maar het kan me niet bommen dat niemand mij mag.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:22 schreef Stuart het volgende:
Niemand mag mij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:30 schreef Tiemie het volgende:
crew >> Kastanova, Xebro
ja zo'n ideetje had ik ook al...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:24 schreef tartel het volgende:
WEet het niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden dat Danny het niet zo op Kastanova heeft...![]()
Ben jij nou echt zo'n huillie? Jezus vent, verman jezelf en zie de grap ervan in zeg... sjongejonge...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik mag shirley niet zo meer, sinds net..
Ik begin niet eens aan zo'n lijst, dan ben ik minstens een week bezig.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:18 schreef iiyame het volgende:
Ik wil wel eens weten of er mensen zijn die echt niet tegen bepaalde fokkers Kunnen.
static ik mag jou niet, gehaktbalquote:Op zondag 2 mei 2004 22:39 schreef static het volgende:
[..]
Ik begin niet eens aan zo'n lijst, dan ben ik minstens een week bezig.
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo'n huillie? Jezus vent, verman jezelf en zie de grap ervan in zeg... sjongejonge...
Verder boeit het me niks wie me wel of niet mag..
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:54 schreef Croupouque het volgende:
PP, ik mag je nog steeds hoor.
Neuken dan maar ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef Marietje_ het volgende:
Wie ik niet mag: knut, yvonne, danny, xxCYNTHIAxx en baklap!!
Wie ik wel mag: jogy, kastanova, rainer en de rest!!
Beroeps-schizofreenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neuken dan maar ?
Oh je bent meer het pijp tiepetje, slik je ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Beroeps-schizofreen![]()
Dat je dat durft joh, zeggen dat je knut, yvonne, danny niet mag. Buigen mensen nu ook voor je als ze je zien?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef Marietje_ het volgende:
Gelukkig zal ik er nog geen minuut van wakker liggen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]kutbui kut-topic kut foto kut opmerking
ja, dan nomineer je jezelf wel voor de "PP mag je momenteel niet zo" kuthoer die je de bent-award..
Maar hij is zo lief in de homotopic.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Dirkh het volgende:
Dark_Killah
[afbeelding]
Dat is een irritant mannetje. Die mag ik dus niet.
edit: uitleg van Knut in FB, komt redelijk overeen met wat ik van hem vind. Kutknulletje
Ze mag Kastanovequote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat je dat durft joh, zeggen dat je knut, yvonne, danny niet mag. Buigen mensen nu ook voor je als ze je zien?
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oh je bent meer het pijp tiepetje, slik je ?
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hoer !
Damn i think i love you.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
Damn..de mensen die hier negatief worden opgenoemd vind ik juist weer coole mensen.
Ga een eind fietsen...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Damn i think i love you.
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn..ga lekker zelf fietsen!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ga een eind fietsen...
dat brengt heerlijke herinneringen boven van ANNA die met dr vest halfopen naar me toe komt gerendquote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Damn i think i love you.
![]()
Neen, geen zin. Daarom moet jij het doen...Suffe tante.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:25 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Damn..ga lekker zelf fietsen!
![]()
Hallo en Anna is vies, suffe lul.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neen, geen zin. Daarom moet jij het doen...Suffe tante.
En wie is Anna, aangezien je haar vies vindt? Dufmiep.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:26 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Hallo en Anna is vies, suffe lul.
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:26 schreef kastanova het volgende:
Ik mag niemand, iedereen mag mij.
Zow slijmen kun je ookquote:Op maandag 3 mei 2004 00:27 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De held van fok!
Het mag hier ook:
Kastanova, zou je even iets voor me willen doen?
Ik hou ook van knut![]()
Ooops vergeten, ik vind Kastanova ook een stakker !quote:Op maandag 3 mei 2004 00:26 schreef kastanova het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow slijmen kun je ook![]()
Lieve schat, hoezo? Heb je een *bitchslap* nodig dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:29 schreef Adelante het volgende:
bitchfight
whehehe, nee hoor! ik hanteer het principe ik ken je niet,quote:Op maandag 3 mei 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
Lieve schat, hoezo? Heb je een *bitchslap* nodig dan?
Ik mag jou niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:55 schreef static het volgende:
Ach, klef gedoe.
Alsof mij dat in de verste verte ook maar iets boeit.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik mag jou niet.
maakt dat nou uit?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik mag jou niet.
ik wilde alleen de kleffe ondertoon weghalen, verder meende ik het geeneens.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:58 schreef static het volgende:
[..]
Alsof mij dat in de verste verte ook maar iets boeit.
Shit.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
verder meende ik het geeneens.
Laffer, get a life!quote:Op maandag 3 mei 2004 01:01 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
maakt dat nou uit?![]()
je poeperd is ruim genoeg om snikkels te importeren, dus bukken kreng!!![]()
laffer is opgehoerd, lees m`n ondertitel, mevrouw!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 01:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Laffer, get a life!
Aan de manier waarop je post blijft het duidelijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:03 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
laffer is opgehoerd, lees m`n ondertitel, mevrouw!!!
Jou mag ik welquote:Op maandag 3 mei 2004 01:32 schreef lovegrrl het volgende:
Bombie mag Frenkie niet![]()
ik heb et niet zo heel erg op Faithy en Minkeltje.. iemand niet mogen doe ik wel irl
ik jou ook hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 01:43 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Jou mag ik wel![]()
Ach gut echt?quote:Op maandag 3 mei 2004 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aan de manier waarop je post blijft het duidelijk.
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:58 schreef static het volgende:
[..]
Alsof mij dat in de verste verte ook maar iets boeit.
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:20 schreef Nouk het volgende:
Ik mag wel; FF, JK, NS, BS, Stinkie meestal, PP (als ie geen kutbui heeft), Inso wel, Nini wel, Yvonne wel.
Ik mag niet; Ik vind MissyMirjam soms erg irritant reageren, idem voor Riann.
en niemand heeft een hekel aan jou !quote:Op zondag 2 mei 2004 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb eigenlijk aan niemand een hekel.
iddquote:Op maandag 3 mei 2004 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
<knip>
Om over croupouque nog maar te zwijgen.
Bent u bekend met het fenomeen posticonen? Zo niet, vind ik u ook behoorlijk irritant!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:26 schreef moniek het volgende:
idd
Geen paard, wel Michael Jackson!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Uiououoioije hebt een lama in je icoon ! En een soort paard ?
dat zei ik een lama !quote:Op maandag 3 mei 2004 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
wel Michael Jackson!
ontopic!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
dat zei ik een lama !
maar dr staat ook een soort paard naast
Knut kan ook heel vervelend doen ja. Maar zijn ego is nog peanuts vergeleken met Inso's zelfingenomen post-pms-achtig gedrag af en toe.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Knut vind ik echt een enorm irritante vent.
Tokay vind ik ook onwijs irritant.
Alsmede stinkie.
Dat komt omdat jij zo'n frisdrank-figuur ben, dus dat kun je ons niet aanrekenenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Knut vind ik echt een enorm irritante vent.
Tokay vind ik ook onwijs irritant.
Alsmede stinkie.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Duitse taal schrijf je zelfstandig naamwoorden in het Nederlands met een kleine letter. Dit in tegenstelling tot eigennamen.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:50 schreef Salvad0R het volgende:
xebro is idd gewoon een Kneus.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Duitse taal schrijf je zelfstandig naamwoorden in het Nederlands met een kleine letter. Dit in tegenstelling tot eigennamen.
Jeee, wat lief joh!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind tokay en LeeHarveyOswald liev![]()
Liever dat dan zo'n irritant figuur die alleen maarquote:Op maandag 3 mei 2004 11:57 schreef Tokay het volgende:
Die UIO_AMS is echt de grootste LUL_LUL van FOK!.
OK. Een uitzondering dan.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:11 schreef Orlean het volgende:
Ruk
Speciaal voor UIO-AMS, omdat hij zo'n t*ring-hekel aan me heeft.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Liever dat dan zo'n irritant figuur die alleen maarschattige
en
lieve
plaatjes post.
jij bent kick, alleen is vosss een lulquote:Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef kooba het volgende:
ik mag iedereen, of iedereen mij ook mag valt te betwijfelen
Dag lieve Moniek.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:26 schreef moniek het volgende:
[..]
idd
met dubbel squote:Op maandag 3 mei 2004 15:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
jij bent kick, alleen is voss een lul
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:46 schreef Tiemie het volgende:
[..]
met dubbel s
En niet te vergeten Bupaith!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:33 schreef Handsome het volgende:
Mag niet: Dark_Killah, Xtreem, Paarse_Paashaas en MissyMirjam
Mag wel: De rest
Je bent al 23 jaar te laat, nichtjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:50 schreef girl1986 het volgende:
Volgens mij zijn de meeste mensjes hier wel lief
Zolang ze maar geen extreme ego krijgen. Dus Kasta pas er mee op. ;-)
O, ok...ik vind X-tinabritfan liefquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:51 schreef Sirvb het volgende:
OP passen straks gaat deze ook al op slot![]()
je vergeet Bansheeboy, Mutant01, Youssef en wellicht ook Calvobbes of vergis ik me nuquote:Op maandag 3 mei 2004 11:34 schreef X-Ray het volgende:
Ik haat:
SCH
gelly
nikky
Kirmizi
onschuldig
SunChaser
Alle conspiracy-debielen
Wile_E_Coyote
Tijger_M
Bluesdude
Etc.
jij wilt gewoon neukenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:39 schreef StephanL het volgende:
X-tinabritfan lijkt mij wel een aardig meisje, snap niet waarom ze haar zo aanvallen
![]()
als jij net als anderen maar blijft doorvragen of jezelf niet werd genoemd, is het toch wel overduidelijk dat iedereen dat wel doorheeftquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:06 schreef MikeyMo het volgende:
heeft trouwens nog niemand mij genoemd?
Ookquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij wilt gewoon neuken
Misschien verpest ik het nu voor je, maar X-tinabritfan is een vent.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook![]()
Nee, jij staat voor iedereen toch wel bovenaan... Dat weet iedereen dus hoeven we jouw iig niet te noemen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:06 schreef MikeyMo het volgende:
heeft trouwens nog niemand mij genoemd?
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Tjabbo het volgende:
is dit een verkapt wie nueckt wie topic
Ohhh maar zo ken ik er ook nog wel een paar......ik noem geen namen hyperfuzzzquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:29 schreef bugeye het volgende:
Voor vandaag Tiemie, want hij heeft in alle topics gepost.
Waar ik ook kom. Er is altijt een Tiemie!
Er is geen ontkomen aan!
Was ik toch die EgoTrippin 1 en 2 vergeten. Wat een lul is dat, en hij doet ook zo zijn best.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Dirkh het volgende:
Dark_Killah
[afbeelding]
Dat is een irritant mannetje. Die mag ik dus niet.
edit: uitleg van Knut in FB, komt redelijk overeen met wat ik van hem vind. Kutknulletje
Sorry. I'm out. Slaap lekker. Weltrusten. Tot morgen. Oh. Dus. Hoi.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:20 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ohhh maar zo ken ik er ook nog wel een paar......ik noem geen namen hyperfuzzz
eyzzzzz alles lekkahquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook![]()
MikeyMo, jij bent een hork![]()
Hey!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:56 schreef x-tinabritfan het volgende:
[..]
eyzzzzz alles lekkah
K*Tjequote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef Marietje_ het volgende:
ja, die ook jah, de username is echt te hatelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:09 schreef livEliveD het volgende:
Nou die "de_situatie_manager" gaat wel met stip de top 10 in van mijn toch redelijk uitgebreide blacklist.
WAT MOET JE!?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:30 schreef wulpsch het volgende:
[..]
K*Tje
ik > Marietje_
Jeetje wat een lekker weertje, niet?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:18 schreef godard_k het volgende:
jeetje wat elitair
oe! oe! ik heb er nog een!! BrauNquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jeetje wat een lekker weertje, niet?![]()
Klopt, en niet zonder reden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:33 schreef SHERMAN het volgende:
volgens mij mag niemand mij![]()
![]()
![]()
Jij kan ook wel eens een eikel zijn vriend!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt, en niet zonder reden.
vertelquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt, en niet zonder reden.
Niet!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij kan ook wel eens een eikel zijn vriend!
Je geeft het zelf aan, dus waarom moet ik het dan alsnog uit gaan leggen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
vertel![]()
omdat jij het betreffende persoon bentquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je geeft het zelf aan, dus waarom moet ik het dan alsnog uit gaan leggen.
niemand mag mij dusquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet!
[..]
Je geeft het zelf aan, dus waarom moet ik het dan alsnog uit gaan leggen.
en ik dacht nog, ik zeg niks, dan is iedereen blij, maar NEEquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
niemand mag mij dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:44 schreef godard_k het volgende:
[..]
en ik dacht nog, ik zeg niks, dan is iedereen blij, maar NEE
NIEMAND MAG JOU
Dat wist ik al... Je moet eens wat origineler worden...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:24 schreef QuietGuy het volgende:
ik mag MutZ niet ...
Tssk, nee PTA is allesquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:24 schreef MutZ het volgende:
Ik mag QuietGuy niet... Stomme mod van een nog stommer subforum...
Alsof jij zo stil bent...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:27 schreef QuietGuy het volgende:
En wie noemt zichzelf nu MutZ? zelfkennis, dat wel!
Wat zijn jullie lief tegen elkaarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:27 schreef QuietGuy het volgende:
En wie noemt zichzelf nu MutZ? zelfkennis, dat wel!
Ja ik typ me alleen het leplazerus, maar ik ben wel stilquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alsof jij zo stil bent...
Jij bent wél lief hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat zijn jullie lief tegen elkaar
Ja, maar dan gaan we offtopicquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:37 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Jij bent wél lief hoor
Man, jij kan geen 5 minuten je mond dichthouden...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ja ik typ me alleen het leplazerus, maar ik ben wel stil![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Man, jij kan geen 5 minuten je mond dichthouden...
Aan deze gast had ik een hekel geloof ik ... geen idee waarom meerquote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensenkennis heet zoiets... Maar het is dus duidelijk: IK MAG JOU NIET!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
![]()
Fijn weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mensenkennis heet zoiets... Maar het is dus duidelijk: IK MAG JOU NIET!!!
IK MAG JOU OOK NIET ... !!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mensenkennis heet zoiets... Maar het is dus duidelijk: IK MAG JOU NIET!!!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:51 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
IK MAG JOU OOK NIET ... !!!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Er stroomt troep uit je rotkopquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:59 schreef vdo28 het volgende:
Quietguy en Mutz![]()
![]()
![]()
onbeantwoorde liefde van beide kantenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik krijg al nachtmerries bij het idee alleen al...
hoe kom je daar zo bij dat die elkaar niet mogen ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:59 schreef vdo28 het volgende:
Quietguy en Mutz![]()
![]()
![]()
Een gok...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:03 schreef godard_k het volgende:
[..]
hoe kom je daar zo bij dat die elkaar niet mogen ?![]()
Sourcyquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:14 schreef Guidoweb5 het volgende:
Sourcy (die heb wat op ze lip)
dat vinnik een vieze relnicht,
en calvobbes dat is een communist
dat is zo'n ding wat je het liefste snel vergeetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:17 schreef godard_k het volgende:
[..]
Sourcy![]()
hoe kon ik DIE vergeten!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:18 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
dat is zo'n ding wat je het liefste snel vergeet
herkenbaar !quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
Er zijn echter wel een hoop mensen waar ik medelijden mee heb
in de extreemste vormquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:14 schreef Guidoweb5 het volgende:
en calvobbes dat is een communist
Ongelofelijk wat een ranzige gastquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:18 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
moet je dit http://forum.fok.nl//fok/(...)order=topicstartDesc
een zien man!
ranzig iddquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:18 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
moet je dit http://forum.fok.nl//fok/(...)order=topicstartDesc
een zien man!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:36 schreef vdo28 het volgende:
[..]
ranzig idd
Blijkbaar..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:57 schreef iiyame het volgende:
Niemand verder meer.?
kastanova mag mij ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:08 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Blijkbaar..
Ik mag iedereen![]()
Alleen zijn sommigen wat kortzichtig en anderen denken wat te min om een ander..
Kastanova is me iets te arrogant, maar ach zal wel een reden hebben.
Nou ik heb niemand nog zien zeggen ik mag Silmarwen nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:34 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ook. Iedereen mag me
nou wat maak je het nu spanned voor de mede fokkers, ik denk niet dat iemand vanacht nog lekker kan slapen... hou toch op!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:35 schreef Silmarwen het volgende:
Overigens zijn er wel zat users die ik niet mag
Dat wisten we allangquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:37 schreef bugeye het volgende:
alle idioten mogen mij
ik ben gewoon geweldig
Kut n00b je verveeld mequote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nou wat maak je het nu spanned voor de mede fokkers, ik denk niet dat iemand vanacht nog lekker kan slapen... hou toch op!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kut n00b je verveeld me
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:41 schreef EL_REY het volgende:
[..]hou op ik kom niet meer bij!!!!
ja joh, jij bent echt de leukste persoon die ooit wat geschreven heeft op het internetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ook niet meer
Ik zei toch dat ik leuk ben
Kon dat nog lager dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
vandaag is maar weer eens gebleken dat de populariteit van Calvobbes een dramatisch dieptepunt heeft bereikt
kennelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kon dat nog lager dan?
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Was Knut -> Nitespeed al gezegd trouwens?
Zal me dus benieuwen wanneer hij moderator wordt!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
vandaag is maar weer eens gebleken dat de populariteit van Calvobbes een dramatisch dieptepunt heeft bereikt
Ik ken je niet eensquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:43 schreef Bupatih het volgende:
Jullie mogen mij niet
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens
Nu welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee.
precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens
Opposites attract babequote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nu wel
Maar ik vind jou wel lief hoor sweety
Te jong honeybunnyquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Opposites attract babe!
Die zijn liefquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:28 schreef Meki het volgende:
Ik mag Dora , Johan , aahikbengek niet
die zijn niet aardig tegen Mekiquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Die zijn lief
Vooral Dora en aaah
Ben jij wel aardig tegen hun danquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
die zijn niet aardig tegen Meki
Die site van jou. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Meki het volgende:
Neeh
Meki kan alles voor je regelen, van Kameel tot Vliesherstel, van Autobom tot, Kernkanon. Je vindt het op Mek.tkquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
en wat is er te koop in de Meki shop? Een 2e hands auto
Jij krijgt 1 % kortingquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die site van jou. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
"baas van Meki shop" en "Meki.tk"
en wat is er te koop in de Meki shop? Een 2e hands auto
![]()
wauw, da's toch wel even 40 euroquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij krijgt 1 % korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |