Ik neem aan het laatstequote:Op donderdag 29 april 2004 14:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat wordt verstaan onder 'anaal laten nemen' ?
Een vibo(tje), een vinger, of alleen een lul?
Ah, ok.. *stemt nee*quote:Op donderdag 29 april 2004 14:11 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Ik neem aan het laatste
Je kan maar beter direct zijn anders snappen mensen het niet..quote:Op donderdag 29 april 2004 14:11 schreef Posdnous het volgende:
Zo'n vraagstelling schiet natuurlijk niet op
In plaats van 'Laat jij je anaal nemen?' kun je beter
'Zou jij de liefde willen bedrijven waarbij genotslokaties in de stimulerende regionen van de bilpartij niet onberoerd blijven?' kunnen vragen.
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:11 schreef Posdnous het volgende:
Zo'n vraagstelling schiet natuurlijk niet op
In plaats van 'Laat jij je anaal nemen?' kun je beter
'Zou jij de liefde willen bedrijven waarbij genotslokaties in de stimulerende regionen van de bilpartij niet onberoerd blijven?' kunnen vragen.
Wel met de andere onderdelen?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Ah, ok.. *stemt nee*
sandwich tijd??quote:Op donderdag 29 april 2004 14:17 schreef erodome het volgende:
JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Mits het pijnloos lukt en de laatste paar keer ging het als een trein
Sandwichtijd!!!!!!!!!!!
Half 3 , sandwichtijd.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
sandwich tijd??![]()
Ken je dat niet? 'de liefde bedrijven waarbij genotslokaties in de stimulerende regionen tegelijk beroerd worden'quote:Op donderdag 29 april 2004 14:20 schreef BobRooney het volgende:
sandwich tijd??![]()
heb je al gegeten dan??quote:Op donderdag 29 april 2004 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
sandwich tijd??![]()
Natuurlijk welquote:Op donderdag 29 april 2004 14:17 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Wel met de andere onderdelen?
nopequote:Op donderdag 29 april 2004 14:22 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Ken je dat niet? 'de liefde bedrijven waarbij genotslokaties in de stimulerende regionen tegelijk beroerd worden'
Waarom dan niet met de laatste?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:24 schreef ParanoidEv het volgende:
Natuurlijk wel
Sandwich, dp, zowel anaal als vaginaal....quote:Op donderdag 29 april 2004 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
sandwich tijd??![]()
goddam...uh...sterkte?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Sandwich, dp, zowel anaal als vaginaal....
Lekker met hulpmiddelen(vibrator ergens, penis in de andere), maar het lekkerste zijn 2 echt pikken
Is lang geleden, te lang, ik heb er ontiegelijk veel zin in
komkommers...quote:Op donderdag 29 april 2004 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
sandwich tijd??![]()
das nou een echte sexmodquote:Op donderdag 29 april 2004 14:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Sandwich, dp, zowel anaal als vaginaal....
Lekker met hulpmiddelen(vibrator ergens, penis in de andere), maar het lekkerste zijn 2 echt pikken
Is lang geleden, te lang, ik heb er ontiegelijk veel zin in
Omdat dat ding veelste groot is om daar in te doen en het piiiijn doet.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:25 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Waarom dan niet met de laatste?
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2004 14:29 schreef Vampess het volgende:
ja
mits het goed gebeurd natuurlijk
wie ging er offtopic dan behalve diegene die over bammetjes begon?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:26 schreef erodome het volgende:
Mensen, ontopic....
Piere ging als eerste off-topic...quote:Op donderdag 29 april 2004 14:23 schreef piere het volgende:
heb je al gegeten dan??
Ik kan er nog niet warm van lopen... maar vraag me wel af of het niet erg smerig is....quote:Op donderdag 29 april 2004 16:26 schreef Vampess het volgende:
innovative; veel glijmiddel gebruiken (op waterbasis, verkrijgbaar nij elke drogisterij denk ik) eerst een vinger, beetje losser maken, twee vinger, idem, ontspannen, en zelf naar achter bewegen naar de man toe zegmaar (lukt mij altijd moeilijk, dus anders je vriend vragen voorzichtig nar voren te komen, en z'n penis zo goed mogelijk vasthouden (moet natuurlijk ook glijmiddelrijk zijn)) als die er per ongeluk 'infloept' dan kan het pijn, daar kun je stoppen, of even stil houden terwijl jij of je vriend (ik raad je vriend aan) je masturbeert (masturberen is ook een hoofdzaak, begin er pas aan als je al geil bent, ohja en proberen te ontspannen
(beetje advies, mocht je het ooit nog willen proberen)
Misschien wel verstandig op even naar de wc te gaan van te voren (al is het maar omdat je je dan wat prettiger voelt), maar je merkt daar niets van hoor. Die substanties blijven keurig binnenquote:Op donderdag 29 april 2004 16:31 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet warm van lopen... maar vraag me wel af of het niet erg smerig is....
Er zijn namelijk nog enige andere substanties aanwezig daarbinnnen die ik niet graag betrek in sex...
Hoort dat er gewoon bij of ?!?
met een scheutje EROS erbij, zeker?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:44 schreef erodome het volgende:
Dus bij mij is het geil maken en erin schuiven
Hulpmiddelen zijn altijd leuk
Of zouden er stiekem toch een boel mannen stemmen en dan invullen wat zij zouden willen dat hun (toekomstige) partner stemt?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:21 schreef FlowDesign het volgende:
valt me nog mee dat er toch veel vrouwen ja of misschien stemmen...![]()
lief hequote:Op donderdag 29 april 2004 16:24 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Piere ging als eerste off-topic...
dat was ook wel te verw88 van iemand met een username als starbrightquote:Op donderdag 29 april 2004 18:36 schreef st4rbr1ght het volgende:
ik laat me anaal nemen en ik neem anaal.
het liefst tegelijk.
En je bent vrouw.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:36 schreef st4rbr1ght het volgende:
ik laat me anaal nemen en ik neem anaal.
het liefst tegelijk.
Een volmondig jaquote:Op vrijdag 30 april 2004 13:49 schreef dafjedaf het volgende:
Ja.
26 is toch ook niet oudquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:05 schreef Lola_77 het volgende:
tja voor mij een misschien...
in de eerste instantie heb je toch zoiets van...nee dankie..
maar je bent nooit te oud om te leren..![]()
Nee tuurlijk niet..Je bent nog in de bloei van je levenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
26 is toch ook niet oud
men zegt toch ook wel dat vrouwen op sexueel gebied op hun best zijn vanaf een jaar of 24?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:34 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet..Je bent nog in de bloei van je leven![]()
Volgens de statistieken zitten vrouwen tussen hun dertigste en veertigste op hun seksuele piek. Mannen hebben deze piek rond hun achttiende. http://www.planet.nl/plan(...)tid=439619/sc=7a5e93quote:Op maandag 3 mei 2004 14:48 schreef FlowDesign het volgende:
men zegt toch ook wel dat vrouwen op sexueel gebied op hun best zijn vanaf een jaar of 24?
Ik denk dat het hier om gaat (kwaliteit) en niet hoe de kwantiteitquote:Een vriendin van mij die tien jaar ouder is, zegt dat haar seksleven met de jaren alleen maar beter wordt. “Mooi, warm, heftig en we nemen er alle tijd voor. Ik voel me nu veel zekerder van mezelf en weet beter wat ik wil dan toen ik bijvoorbeeld twintig was."
quote:Op donderdag 29 april 2004 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
Heb er geen behoefte aan, maar misschien komt er nog eens een keer iemand langs die me kan overhalen. Voor mij dus een misschien.
travestiet, nee joh. gewoon in voor leuke andere dingen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:19 schreef Auxerre het volgende:
[..]
En je bent vrouw.
travestiet alert![]()
Eh dat is toch maar net hoe je het bekijkt.. meestal doe je het samen.. of is het zo dat de degene die boven op ligt/zit aan het neuken is..quote:Op maandag 3 mei 2004 16:11 schreef st4rbr1ght het volgende:
en waarom hebben zo vaak alleen mannen het voorrecht om te neuken en niet om geneukt te worden?
in dit geval gaat het erom wie er achterlangs gaat toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:15 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Eh dat is toch maar net hoe je het bekijkt.. meestal doe je het samen.. of is het zo dat de degene die boven op ligt/zit aan het neuken is..
Ja inderdaad dan wel...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:18 schreef st4rbr1ght het volgende:
in dit geval gaat het erom wie er achterlangs gaat toch?
dan is er niet veel samen te neuken lijkt mij.
dan is het of neuken of geneukt worden. tenzij er nog iemand meedoet!
voor jou 2x nee bah.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:25 schreef luisje het volgende:
nee, bah![]()
![]()
Is dit uberhaupt mogelijk??quote:Op donderdag 29 april 2004 14:17 schreef erodome het volgende:
Mits het pijnloos lukt en de laatste paar keer ging het als een trein
gewoon eerst flinke dosis valium ofzoquote:Op maandag 3 mei 2004 22:03 schreef Copycat het volgende:
Als je maar voldoende ontspannen cq geil bent, is dat zeker mogelijk, Yskonijn.
Zonder middeltjesquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:02 schreef dafjedaf het volgende:
Je hebt echt geen middeltjes nodig, gaat zo ook prima, je moet gewoon weten hoe je dat daar moet ontspannen.
Een anus heeft op zich geen natuurlijk glijmiddel, wat denk je dat er dan als 'glijmiddel' gebruikt wordt??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:02 schreef dafjedaf het volgende:
Je hebt echt geen middeltjes nodig, gaat zo ook prima, je moet gewoon weten hoe je dat daar moet ontspannen.
JA!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:00 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Is dit uberhaupt mogelijk??
Ik bedoelde middeltjes als poppers en alcohol, zoals hierboven werd voorgesteld. Tuurlijk moet je wel glijmiddel gebruiken of eerst vaginaal neuken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:11 schreef Kamphuys het volgende:
Een anus heeft op zich geen natuurlijk glijmiddel, wat denk je dat er dan als 'glijmiddel' gebruikt wordt??Ieder z'n meug, maar geef mij maar de Christine le Duc Glij Gel
Tjee, jij bent dom zeg. Hoeveel waarde je aan mijn antwoord hoeft te hechten?? 0,0 misschien?? Jemig, het is maar een mening, ik weet niet hoor, maar wilde jij waarde hechten aan meningen van anderen over dit onderwerp?? Dan ben je wel erg zielig..quote:Op maandag 3 mei 2004 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
luisje is pas 15, dus ja... wat voor waarde moet je aan haar antwoord hechten?
ze komt pas kijken.
dankjewel, erodomequote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:36 schreef erodome het volgende:
Je mag het ranzig vinden hoor, dat is iets dat heel persoonlijk is...
dankje, dankje. die van luisje boompje beestje vind ik eigenlijk wel lache verzonnen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:32 schreef st4rbr1ght het volgende:
[..]
voor jou 2x nee bah.
je username, nee bah.
je onderschrift, nee bah.
was dan flink geweest en had als onderschrift genomen luisje, boompje, beestje (das net iets minder klef zeg maar)
koest, af, zit! braaaafquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:33 schreef luisje het volgende:
[..]
Tjee, jij bent dom zeg. Hoeveel waarde je aan mijn antwoord hoeft te hechten?? 0,0 misschien?? Jemig, het is maar een mening, ik weet niet hoor, maar wilde jij waarde hechten aan meningen van anderen over dit onderwerp?? Dan ben je wel erg zielig..
En nee, ik ben 16, geen 15, en wat dan nog?? Ga me niet vertellen dat jij geen 16 bent geweest, en dat je toen niet serieus genomen wilde worden..
hoe oud ben je zelf dan?? 21?? Tjee, ik kijk echt tegen je op.
Trouwens, mag ik het misschien ranzig vinden?? dankjewel..
En dan zeg jij dat ik geen waarde moet hechten aan de meningen van anderen? komop zegquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:05 schreef luisje het volgende:
dankje, dankje. die van luisje boompje beestje vind ik eigenlijk wel lache verzonnen.
en ik ben het met je eens, dat mn onderschrift een beetje klef is, k zal m even voor je veranderen..
mannetje, is het de bedoeling dat ik je iets ging leren over sex?? ik dacht het niet, ik geef slechts mijn mening; of dacht je dat je wat van mij kon leren? ik ben pas 16 hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
koest, af, zit! braaaaf
Hoeveel jongens ben je al mee naar bed geweest?
Dat zijn er bestwel veel natuurlijk, want je bent al 16
Jee, jij kan mij vast wel heel veel leren over sex. Jaja. Natuurlijk... *zucht.
Maar ik respecteer natuurlijk wel jouw mening, je mag het van mij best ranzig vinden.
Het punt is, dat je allereerste post in dit topic heel erg kortzichtig was zonder wat voor onderbouwing dan ook. Ja, dan kun je een dergelijke reactie verwachten en dan moet je niet gaan zeuren dat je niet serieus genomen wordt. Dan moet je je mening maar onderbouwen dan kunnen we er een keertje over praten. Maar niet op de manier zoals jij begon.
[..]
En dan zeg jij dat ik geen waarde moet hechten aan de meningen van anderen? komop zeg
volledig offtopic trouwens, mijn excuses hiervoor.
Heb je nou echt zo veel woorden nodig om weer helemaal niks nuttigs te zeggen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:15 schreef luisje het volgende:
[..]
mannetje, is het de bedoeling dat ik je iets ging leren over sex?? ik dacht het niet, ik geef slechts mijn mening; of dacht je dat je wat van mij kon leren? ik ben pas 16 hoor![]()
en ik hoef niet eens met jongens naar bed te zijn geweest om te weten dat het ranzig is..
natuurlijk hecht ik wel waarde aan meningen van anderen, maar niet over het thema anale sex, slimmerd, dat bepaal ik lekker zelf wel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:36 schreef Idril-2 het volgende:
nooit iets doen of forceren wat de ander niet wil maar wat mij betreft geldt dat zowiezo voor alle variaties in de seks. Het toverwoord is: ontspannen, genieten en niet te moeilijk doen.
ik weet niet precies waarom, maar ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:15 schreef luisje het volgende:
[..]
mannetje, is het de bedoeling dat ik je iets ging leren over sex?? ik dacht het niet, ik geef slechts mijn mening; of dacht je dat je wat van mij kon leren? ik ben pas 16 hoor![]()
en ik hoef niet eens met jongens naar bed te zijn geweest om te weten dat het ranzig is..
natuurlijk hecht ik wel waarde aan meningen van anderen, maar niet over het thema anale sex, slimmerd, dat bepaal ik lekker zelf wel.
wieeeeeeeeee vriendenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:20 schreef moniek het volgende:
[..]
ik weet niet precies waarom, maar ik mag jou wel.
nu we toch offtopic gaanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:26 schreef luisje het volgende:
[..]
wieeeeeeeeee vriendenik mag jou ook wel
![]()
![]()
nee hoor, ik heb niet gezeurd over mijn onderbouwde mening.. ohhhhhh was dat je probleem!! moest ik mn mening duidelijk onderbouwen?? goed, zal ik dat fftjes doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je nou echt zo veel woorden nodig om weer helemaal niks nuttigs te zeggen?
En doe niet zo bijdehand, dat staat je niet.
Je weet er dus geen donder vanaf, maar toch kom je hier over je kortzichtige en nog steeds niet onderbouwde mening zeuren. Die weten we nu. Dus het is leuk geweest voor jou. Dahaag
[offtopic]het is roemeens, mn sig betekent: ik ben mn oma kwijtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:28 schreef moniek het volgende:
[..]
nu we toch offtopic gaan
wat beteken je onderschrift en je sig?
ik ben nooit zo goed geweest in.. ehm.. welke taal is het eigenlijk?
Ja natuurlijk, mijn mening is dat je wel erg traag van begrip bent.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:30 schreef luisje het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb niet gezeurd over mijn onderbouwde mening.. ohhhhhh was dat je probleem!! moest ik mn mening duidelijk onderbouwen?? goed, zal ik dat fftjes doen.
het lijkt me pijnlijk en bovendien ook helemaal niet fijn, ik wil het gezicht van mn partner wel kunnen zien.. ook denk ik dat dit gaatje niet gemaakt/geschikt is om er dingen in te stoppen, volgens mij moeten er juist dingen uitkomen.. maar goed, mag ik nu jouw mening hierover weten??
mm ik vind het eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig, deze discussie tussen ons, dus okey zetten we er ff een punt achter. ik ben idd een beetje een opstandige puber, wil graag mn gelijk halen dussss, vandaar, sorry!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, mijn mening is dat je wel erg traag van begrip bent.
Jij draait daar dan weer omheen door er ironisch c.q. bijdehand over te gaan doen. Nou heel leuk allemaal, maar doe het dan op een leuke manier en niet tot 3 keer toe op dezelfde manier. Wordt een beetje afgezaagd snap je
En je hoeft al helemaal niet zo bijdehand tegen mij te doen hoor, daar is mijn mensenkennis veel te groot voor. Ik doorzie dat soort grappen al voordat je ze gemaakt hebt.
Ik probeerde het nog een beetje serieus te houden, maar ik merk al dat dat niet aan jou besteed is.
Maarja, van iemand zoals jij verwacht ik ook niet anders hè, lief pubertje
Oh en je hoeft ook niet meer op deze post te reageren, want daar wordt deze "discussie" echt niet zinniger op en het verpest het topic.
Dus nu weer ff ontopic graag en geen gezever meer, dankuwel.
oh en luisje... ik heb ook latijn en grieks gehad... gaat er al een belletje rinkelen? Ja, mooi. Dus doe niet alsof je slimmer bent dan anderen.
ok, paxquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:04 schreef luisje het volgende:
[..]
mm ik vind het eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig, deze discussie tussen ons, dus okey zetten we er ff een punt achter. ik ben idd een beetje een opstandige puber, wil graag mn gelijk halen dussss, vandaar, sorry!!
maarrrrrrr ik doe heus niet alsof ik slimmer bent dan anderen, dat maak jij er weer van.. ik kan geen reet van latijn en van griex al helemaal niet, dusik vind mezelf absoluut niet slim!!!
vrede??
erg sympathiek van je, ben blij dat je het positief opvat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:05 schreef luisje het volgende:
[..]
dankje, dankje. die van luisje boompje beestje vind ik eigenlijk wel lache verzonnen.
en ik ben het met je eens, dat mn onderschrift een beetje klef is, k zal m even voor je veranderen..
gelukkig hebben we hier niks tegen newbiesquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:17 schreef st4rbr1ght het volgende:
tja en dat voor een newbie he?
ja, alleen wel jammer dat je zo ontzttend anoniem bent hier op Fok, geen geboortedatum, geen fotoboek...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:14 schreef st4rbr1ght het volgende:
Tja, jammer dat luisje me geen gelijk geeft he. Dan is mijn ego ook weer aangevuld.
uhhhh... ojaquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:52 schreef erodome het volgende:
En weer terug ontopic mensen!!!!!!
het kan ook een vooruitgang zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Het is niets voor niets een uitgang..
En toch is het niets voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
met een naam als poepje.... tetete![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het kan ook een vooruitgang zijn. genoeg mensen die ervan genieten namelijk
.
Eigenlijk mag da van in het begin geen pijn doen, altijd rustig beginnen en VEEEEEEEEEEEEEEEL glijmiddelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:35 schreef starkiss het volgende:
ik zou t best willen proberenmaar meer omdat ik t gewoon heerlijk vind als mn vriend geniet...
het lijkt me wel pijnlijk maar dat gaat vast weg na een paar keer, toch?
Geweldig kunnen pijpen en anale seks willen ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:35 schreef starkiss het volgende:
ik zou t best willen proberenmaar meer omdat ik t gewoon heerlijk vind als mn vriend geniet...
het lijkt me wel pijnlijk maar dat gaat vast weg na een paar keer, toch?
wat heb jij een goed geheugenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geweldig kunnen pijpen en anale seks willen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef starkiss het volgende:
[..]
wat heb jij een goed geheugen
klopt
Volgens mij kan je dan niet klaarkomen nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef zoutig het volgende:
Kan je daar als vrouw nou van klaar komen of alleen als je ook andere dingen stimuleert?
Ja dan is het dus meer een extra prikkeling.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:53 schreef lord_sylus het volgende:
sommige vrouwen kunnen klaarkomen van de spanning alleen van zoiets, maar inderdaad heb je vaak andere stimulants nodig maar als je een clitoraal orgasme krijgt met anaal sex vond mijn vrouw enorm lekker
de eerste keer is altijd wa moeilijk maar nadienquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:02 schreef zoutig het volgende:
[..]
Ja dan is het dus meer een extra prikkeling.
Nou ik ben er nog steeds een beetje huiverig voor...
Ja ik ben zo iemand die vind dat je alles is uit moet proberen. Maar dit staat toch echt achterin mijn twintig jaren plan. Lijkt me pijnlijk..en een beetje viesquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:05 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
de eerste keer is altijd wa moeilijk maar nadienals je er helemaal voor gaat ... echt lekker voor allebei hoor
Laat mij je verzekeren , als je het goed doet doet het geen pijn! het is niet vies, je endeldarm (waarin je terecht komt) is enkel vuil vlak voor de ontlasting en nadien meestal inorde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef zoutig het volgende:
[..]
Ja ik ben zo iemand die vind dat je alles is uit moet proberen. Maar dit staat toch echt achterin mijn twintig jaren plan. Lijkt me pijnlijk..en een beetje vies![]()
Zoals mijn vrouwk zegt "je weet niet wat je mist"quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef Herjo het volgende:
Tja ik zeg altijd het is niet voor niets een uitgang......![]()
Dus gaat er bij mij niks in want dan krijgt ie met 't![]()
![]()
Nou ik heb op fok al een aantal keren gelezen dat als je anale sex wilt je het er maar mee moet doen "als er is iets mee komt"quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Laat mij je verzekeren , als je het goed doet doet het geen pijn! het is niet vies, je endeldarm (waarin je terecht komt) is enkel vuil vlak voor de ontlasting en nadien meestal inorde.
en is echt LEKKER![]()
Dat het een uitgang is enzo vind ik allemaal niet zo spannend. Dat het erin blijft vind ik veel belangrijkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef Herjo het volgende:
Tja ik zeg altijd het is niet voor niets een uitgang......![]()
Dus gaat er bij mij niks in want dan krijgt ie met 't![]()
![]()
Nog nooit voor gehad en doe het al ruim 3 jaar met mijn vrouwquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef zoutig het volgende:
[..]
Nou ik heb op fok al een aantal keren gelezen dat als je anale sex wilt je het er maar mee moet doen "als er is iets mee komt"Lijkt me echt een enorme turn-off
Ni aan beginnen als je voelt dat je naar het WC moet, liefst eigenlijk op voorhand ff gaan leegmaken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:33 schreef zoutig het volgende:
[..]
Dat het een uitgang is enzo vind ik allemaal niet zo spannend. Dat het erin blijft vind ik veel belangrijker![]()
Als ik ooit besluit mijn ooit-nog-te-doen-lijstje af te werken geef ik wel een update hierquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Nog nooit voor gehad en doe het al ruim 3 jaar met mijn vrouw![]()
[..]
Ni aan beginnen als je voelt dat je naar het WC moet, liefst eigenlijk op voorhand ff gaan leegmaken.
Genoeg topics over en we wachten vol ongeduld op je eerste ervaringquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef zoutig het volgende:
[..]
Als ik ooit besluit mijn ooit-nog-te-doen-lijstje af te werken geef ik wel een update hier![]()
Vrijwiller meld zichquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:58 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Genoeg topics over en we wachten vol ongeduld op je eerste ervaring
lol, heb ik die nodig dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef lord_sylus het volgende:
bwa als je een leer meester nodig hebtben er ook nog
bwa kan nooit geen kwaad om eerst is een testritje te doen met een ervaren chaufeur voordat je een newbie erin laat kruipenquote:
Geef je lijstje maar door ik zorg wel voor de restquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef zoutig het volgende:
Hahahaha nou ik denk dat als ik tegen me vriend zeg dat er eerst een ervaren chauffeur in me moet dat ik dan me lijstje nooit afgewerkt krijg![]()
![]()
De drang is wel erg groot om hier het meest ranzige lijstje ooit neer te zetten natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:30 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Geef je lijstje maar door ik zorg wel voor de rest
Wat houd je nog tegen.... maar als je wil PM bestaat ook nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:33 schreef zoutig het volgende:
[..]
De drang is wel erg groot om hier het meest ranzige lijstje ooit neer te zetten natuurlijk![]()
Beetje een inkoppertje zo![]()
Zoals gewoonlijk, we hebben hier al wa topics vervuilt met onze praatquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:36 schreef zoutig het volgende:
Lol , zo bedoelde ik hem niet he![]()
Maar we gaan weer helemaal offtopic !
Hopelijk doe ik het nogeens vanavondquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:38 schreef zoutig het volgende:
Ja dus ontopic nu! ehhh (scrollt even naar boven om te kijken in welk topic ze zit)
Juist anale sex! ehh ooit nog doen dus![]()
Je weet ni wat je mist is kei geil en lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef forestnymph het volgende:
no thanks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |