ja, alleen wel jammer dat je zo ontzttend anoniem bent hier op Fok, geen geboortedatum, geen fotoboek...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:14 schreef st4rbr1ght het volgende:
Tja, jammer dat luisje me geen gelijk geeft he. Dan is mijn ego ook weer aangevuld.
uhhhh... ojaquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:52 schreef erodome het volgende:
En weer terug ontopic mensen!!!!!!
het kan ook een vooruitgang zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Het is niets voor niets een uitgang..
En toch is het niets voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
met een naam als poepje.... tetete![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het kan ook een vooruitgang zijn. genoeg mensen die ervan genieten namelijk
.
Eigenlijk mag da van in het begin geen pijn doen, altijd rustig beginnen en VEEEEEEEEEEEEEEEL glijmiddelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:35 schreef starkiss het volgende:
ik zou t best willen proberenmaar meer omdat ik t gewoon heerlijk vind als mn vriend geniet...
het lijkt me wel pijnlijk maar dat gaat vast weg na een paar keer, toch?
Geweldig kunnen pijpen en anale seks willen ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:35 schreef starkiss het volgende:
ik zou t best willen proberenmaar meer omdat ik t gewoon heerlijk vind als mn vriend geniet...
het lijkt me wel pijnlijk maar dat gaat vast weg na een paar keer, toch?
wat heb jij een goed geheugenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geweldig kunnen pijpen en anale seks willen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef starkiss het volgende:
[..]
wat heb jij een goed geheugen
klopt
Volgens mij kan je dan niet klaarkomen nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef zoutig het volgende:
Kan je daar als vrouw nou van klaar komen of alleen als je ook andere dingen stimuleert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |