dankjewel, erodomequote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:36 schreef erodome het volgende:
Je mag het ranzig vinden hoor, dat is iets dat heel persoonlijk is...
dankje, dankje. die van luisje boompje beestje vind ik eigenlijk wel lache verzonnen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:32 schreef st4rbr1ght het volgende:
[..]
voor jou 2x nee bah.
je username, nee bah.
je onderschrift, nee bah.
was dan flink geweest en had als onderschrift genomen luisje, boompje, beestje (das net iets minder klef zeg maar)
koest, af, zit! braaaafquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:33 schreef luisje het volgende:
[..]
Tjee, jij bent dom zeg. Hoeveel waarde je aan mijn antwoord hoeft te hechten?? 0,0 misschien?? Jemig, het is maar een mening, ik weet niet hoor, maar wilde jij waarde hechten aan meningen van anderen over dit onderwerp?? Dan ben je wel erg zielig..
En nee, ik ben 16, geen 15, en wat dan nog?? Ga me niet vertellen dat jij geen 16 bent geweest, en dat je toen niet serieus genomen wilde worden..
hoe oud ben je zelf dan?? 21?? Tjee, ik kijk echt tegen je op.
Trouwens, mag ik het misschien ranzig vinden?? dankjewel..
En dan zeg jij dat ik geen waarde moet hechten aan de meningen van anderen? komop zegquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:05 schreef luisje het volgende:
dankje, dankje. die van luisje boompje beestje vind ik eigenlijk wel lache verzonnen.
en ik ben het met je eens, dat mn onderschrift een beetje klef is, k zal m even voor je veranderen..
mannetje, is het de bedoeling dat ik je iets ging leren over sex?? ik dacht het niet, ik geef slechts mijn mening; of dacht je dat je wat van mij kon leren? ik ben pas 16 hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
koest, af, zit! braaaaf
Hoeveel jongens ben je al mee naar bed geweest?
Dat zijn er bestwel veel natuurlijk, want je bent al 16
Jee, jij kan mij vast wel heel veel leren over sex. Jaja. Natuurlijk... *zucht.
Maar ik respecteer natuurlijk wel jouw mening, je mag het van mij best ranzig vinden.
Het punt is, dat je allereerste post in dit topic heel erg kortzichtig was zonder wat voor onderbouwing dan ook. Ja, dan kun je een dergelijke reactie verwachten en dan moet je niet gaan zeuren dat je niet serieus genomen wordt. Dan moet je je mening maar onderbouwen dan kunnen we er een keertje over praten. Maar niet op de manier zoals jij begon.
[..]
En dan zeg jij dat ik geen waarde moet hechten aan de meningen van anderen? komop zeg
volledig offtopic trouwens, mijn excuses hiervoor.
Heb je nou echt zo veel woorden nodig om weer helemaal niks nuttigs te zeggen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:15 schreef luisje het volgende:
[..]
mannetje, is het de bedoeling dat ik je iets ging leren over sex?? ik dacht het niet, ik geef slechts mijn mening; of dacht je dat je wat van mij kon leren? ik ben pas 16 hoor![]()
en ik hoef niet eens met jongens naar bed te zijn geweest om te weten dat het ranzig is..
natuurlijk hecht ik wel waarde aan meningen van anderen, maar niet over het thema anale sex, slimmerd, dat bepaal ik lekker zelf wel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:36 schreef Idril-2 het volgende:
nooit iets doen of forceren wat de ander niet wil maar wat mij betreft geldt dat zowiezo voor alle variaties in de seks. Het toverwoord is: ontspannen, genieten en niet te moeilijk doen.
ik weet niet precies waarom, maar ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:15 schreef luisje het volgende:
[..]
mannetje, is het de bedoeling dat ik je iets ging leren over sex?? ik dacht het niet, ik geef slechts mijn mening; of dacht je dat je wat van mij kon leren? ik ben pas 16 hoor![]()
en ik hoef niet eens met jongens naar bed te zijn geweest om te weten dat het ranzig is..
natuurlijk hecht ik wel waarde aan meningen van anderen, maar niet over het thema anale sex, slimmerd, dat bepaal ik lekker zelf wel.
wieeeeeeeeee vriendenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:20 schreef moniek het volgende:
[..]
ik weet niet precies waarom, maar ik mag jou wel.
nu we toch offtopic gaanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:26 schreef luisje het volgende:
[..]
wieeeeeeeeee vriendenik mag jou ook wel
![]()
![]()
nee hoor, ik heb niet gezeurd over mijn onderbouwde mening.. ohhhhhh was dat je probleem!! moest ik mn mening duidelijk onderbouwen?? goed, zal ik dat fftjes doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je nou echt zo veel woorden nodig om weer helemaal niks nuttigs te zeggen?
En doe niet zo bijdehand, dat staat je niet.
Je weet er dus geen donder vanaf, maar toch kom je hier over je kortzichtige en nog steeds niet onderbouwde mening zeuren. Die weten we nu. Dus het is leuk geweest voor jou. Dahaag
[offtopic]het is roemeens, mn sig betekent: ik ben mn oma kwijtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:28 schreef moniek het volgende:
[..]
nu we toch offtopic gaan
wat beteken je onderschrift en je sig?
ik ben nooit zo goed geweest in.. ehm.. welke taal is het eigenlijk?
Ja natuurlijk, mijn mening is dat je wel erg traag van begrip bent.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:30 schreef luisje het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb niet gezeurd over mijn onderbouwde mening.. ohhhhhh was dat je probleem!! moest ik mn mening duidelijk onderbouwen?? goed, zal ik dat fftjes doen.
het lijkt me pijnlijk en bovendien ook helemaal niet fijn, ik wil het gezicht van mn partner wel kunnen zien.. ook denk ik dat dit gaatje niet gemaakt/geschikt is om er dingen in te stoppen, volgens mij moeten er juist dingen uitkomen.. maar goed, mag ik nu jouw mening hierover weten??
mm ik vind het eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig, deze discussie tussen ons, dus okey zetten we er ff een punt achter. ik ben idd een beetje een opstandige puber, wil graag mn gelijk halen dussss, vandaar, sorry!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, mijn mening is dat je wel erg traag van begrip bent.
Jij draait daar dan weer omheen door er ironisch c.q. bijdehand over te gaan doen. Nou heel leuk allemaal, maar doe het dan op een leuke manier en niet tot 3 keer toe op dezelfde manier. Wordt een beetje afgezaagd snap je
En je hoeft al helemaal niet zo bijdehand tegen mij te doen hoor, daar is mijn mensenkennis veel te groot voor. Ik doorzie dat soort grappen al voordat je ze gemaakt hebt.
Ik probeerde het nog een beetje serieus te houden, maar ik merk al dat dat niet aan jou besteed is.
Maarja, van iemand zoals jij verwacht ik ook niet anders hè, lief pubertje
Oh en je hoeft ook niet meer op deze post te reageren, want daar wordt deze "discussie" echt niet zinniger op en het verpest het topic.
Dus nu weer ff ontopic graag en geen gezever meer, dankuwel.
oh en luisje... ik heb ook latijn en grieks gehad... gaat er al een belletje rinkelen? Ja, mooi. Dus doe niet alsof je slimmer bent dan anderen.
ok, paxquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:04 schreef luisje het volgende:
[..]
mm ik vind het eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig, deze discussie tussen ons, dus okey zetten we er ff een punt achter. ik ben idd een beetje een opstandige puber, wil graag mn gelijk halen dussss, vandaar, sorry!!
maarrrrrrr ik doe heus niet alsof ik slimmer bent dan anderen, dat maak jij er weer van.. ik kan geen reet van latijn en van griex al helemaal niet, dusik vind mezelf absoluut niet slim!!!
vrede??
erg sympathiek van je, ben blij dat je het positief opvat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:05 schreef luisje het volgende:
[..]
dankje, dankje. die van luisje boompje beestje vind ik eigenlijk wel lache verzonnen.
en ik ben het met je eens, dat mn onderschrift een beetje klef is, k zal m even voor je veranderen..
gelukkig hebben we hier niks tegen newbiesquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:17 schreef st4rbr1ght het volgende:
tja en dat voor een newbie he?
ja, alleen wel jammer dat je zo ontzttend anoniem bent hier op Fok, geen geboortedatum, geen fotoboek...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:14 schreef st4rbr1ght het volgende:
Tja, jammer dat luisje me geen gelijk geeft he. Dan is mijn ego ook weer aangevuld.
uhhhh... ojaquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:52 schreef erodome het volgende:
En weer terug ontopic mensen!!!!!!
het kan ook een vooruitgang zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Het is niets voor niets een uitgang..
En toch is het niets voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
met een naam als poepje.... tetete![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het kan ook een vooruitgang zijn. genoeg mensen die ervan genieten namelijk
.
Eigenlijk mag da van in het begin geen pijn doen, altijd rustig beginnen en VEEEEEEEEEEEEEEEL glijmiddelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:35 schreef starkiss het volgende:
ik zou t best willen proberenmaar meer omdat ik t gewoon heerlijk vind als mn vriend geniet...
het lijkt me wel pijnlijk maar dat gaat vast weg na een paar keer, toch?
Geweldig kunnen pijpen en anale seks willen ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:35 schreef starkiss het volgende:
ik zou t best willen proberenmaar meer omdat ik t gewoon heerlijk vind als mn vriend geniet...
het lijkt me wel pijnlijk maar dat gaat vast weg na een paar keer, toch?
wat heb jij een goed geheugenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geweldig kunnen pijpen en anale seks willen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef starkiss het volgende:
[..]
wat heb jij een goed geheugen
klopt
Volgens mij kan je dan niet klaarkomen nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef zoutig het volgende:
Kan je daar als vrouw nou van klaar komen of alleen als je ook andere dingen stimuleert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |