volgens mij doet dat onwijs pijnquote:Op maandag 26 april 2004 15:13 schreef Vampess het volgende:
waaron geen strap-on? ooit geprobeerd, of staat 't idee je tegen?
En hoezo zou dat bij een vrouw anders zijn ? Ondersteund de stelling wel dat het vrij hypocriet isquote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef BobRooney het volgende:
[..]
volgens mij doet dat onwijs pijn
Lezenquote:Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef Underdoggy het volgende:
P-spot? poepspot?
het is ook hypocriet inderdaad...quote:Op maandag 26 april 2004 15:16 schreef Riedel1 het volgende:
[..]
En hoezo zou dat bij een vrouw anders zijn ? Ondersteund de stelling wel dat het vrij hypocriet is
Ah... eens zal het er wel van komen...quote:Op maandag 26 april 2004 17:04 schreef petre86 het volgende:
de prostaat is de pomp van je sperma, aangezien je ballen niet kunnen samentrekken (ja je balzak wel) werkt de prostaat als pomp, als je die stimuleert, werkt ie harder, pompt ie meer en krachtiger.... en lekkerder
Dat laatste zou makkelijk kunnen maar het eerste hoeft helemaal niet hoor.. misschien tijd voor een POLLquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:10 schreef FlowDesign het volgende:
Naar mijn idee zijn er maar weinig vrouwen die zich anaal laten nemen en nog veel minder hetero mannen die zich anaal laten nemen met een (voorbind)dildo o.i.d.
bij deze: Een vraag aan de vrouwen...quote:Op woensdag 28 april 2004 09:21 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Dat laatste zou makkelijk kunnen maar het eerste hoeft helemaal niet hoor.. misschien tijd voor een POLL
goh dan zitten we bij de uitzonderingenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:10 schreef FlowDesign het volgende:
Naar mijn idee zijn er maar weinig vrouwen die zich anaal laten nemen en nog veel minder hetero mannen die zich anaal laten nemen met een (voorbind)dildo o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |