Ja dan is het dus meer een extra prikkeling.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:53 schreef lord_sylus het volgende:
sommige vrouwen kunnen klaarkomen van de spanning alleen van zoiets, maar inderdaad heb je vaak andere stimulants nodig maar als je een clitoraal orgasme krijgt met anaal sex vond mijn vrouw enorm lekker
de eerste keer is altijd wa moeilijk maar nadienquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:02 schreef zoutig het volgende:
[..]
Ja dan is het dus meer een extra prikkeling.
Nou ik ben er nog steeds een beetje huiverig voor...
Ja ik ben zo iemand die vind dat je alles is uit moet proberen. Maar dit staat toch echt achterin mijn twintig jaren plan. Lijkt me pijnlijk..en een beetje viesquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:05 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
de eerste keer is altijd wa moeilijk maar nadienals je er helemaal voor gaat ... echt lekker voor allebei hoor
Laat mij je verzekeren , als je het goed doet doet het geen pijn! het is niet vies, je endeldarm (waarin je terecht komt) is enkel vuil vlak voor de ontlasting en nadien meestal inorde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef zoutig het volgende:
[..]
Ja ik ben zo iemand die vind dat je alles is uit moet proberen. Maar dit staat toch echt achterin mijn twintig jaren plan. Lijkt me pijnlijk..en een beetje vies![]()
Zoals mijn vrouwk zegt "je weet niet wat je mist"quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef Herjo het volgende:
Tja ik zeg altijd het is niet voor niets een uitgang......![]()
Dus gaat er bij mij niks in want dan krijgt ie met 't![]()
![]()
Nou ik heb op fok al een aantal keren gelezen dat als je anale sex wilt je het er maar mee moet doen "als er is iets mee komt"quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Laat mij je verzekeren , als je het goed doet doet het geen pijn! het is niet vies, je endeldarm (waarin je terecht komt) is enkel vuil vlak voor de ontlasting en nadien meestal inorde.
en is echt LEKKER![]()
Dat het een uitgang is enzo vind ik allemaal niet zo spannend. Dat het erin blijft vind ik veel belangrijkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef Herjo het volgende:
Tja ik zeg altijd het is niet voor niets een uitgang......![]()
Dus gaat er bij mij niks in want dan krijgt ie met 't![]()
![]()
Nog nooit voor gehad en doe het al ruim 3 jaar met mijn vrouwquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef zoutig het volgende:
[..]
Nou ik heb op fok al een aantal keren gelezen dat als je anale sex wilt je het er maar mee moet doen "als er is iets mee komt"Lijkt me echt een enorme turn-off
Ni aan beginnen als je voelt dat je naar het WC moet, liefst eigenlijk op voorhand ff gaan leegmaken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:33 schreef zoutig het volgende:
[..]
Dat het een uitgang is enzo vind ik allemaal niet zo spannend. Dat het erin blijft vind ik veel belangrijker![]()
Als ik ooit besluit mijn ooit-nog-te-doen-lijstje af te werken geef ik wel een update hierquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Nog nooit voor gehad en doe het al ruim 3 jaar met mijn vrouw![]()
[..]
Ni aan beginnen als je voelt dat je naar het WC moet, liefst eigenlijk op voorhand ff gaan leegmaken.
Genoeg topics over en we wachten vol ongeduld op je eerste ervaringquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef zoutig het volgende:
[..]
Als ik ooit besluit mijn ooit-nog-te-doen-lijstje af te werken geef ik wel een update hier![]()
Vrijwiller meld zichquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:58 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Genoeg topics over en we wachten vol ongeduld op je eerste ervaring
lol, heb ik die nodig dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef lord_sylus het volgende:
bwa als je een leer meester nodig hebtben er ook nog
bwa kan nooit geen kwaad om eerst is een testritje te doen met een ervaren chaufeur voordat je een newbie erin laat kruipenquote:
Geef je lijstje maar door ik zorg wel voor de restquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef zoutig het volgende:
Hahahaha nou ik denk dat als ik tegen me vriend zeg dat er eerst een ervaren chauffeur in me moet dat ik dan me lijstje nooit afgewerkt krijg![]()
![]()
De drang is wel erg groot om hier het meest ranzige lijstje ooit neer te zetten natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:30 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Geef je lijstje maar door ik zorg wel voor de rest
Wat houd je nog tegen.... maar als je wil PM bestaat ook nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:33 schreef zoutig het volgende:
[..]
De drang is wel erg groot om hier het meest ranzige lijstje ooit neer te zetten natuurlijk![]()
Beetje een inkoppertje zo![]()
Zoals gewoonlijk, we hebben hier al wa topics vervuilt met onze praatquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:36 schreef zoutig het volgende:
Lol , zo bedoelde ik hem niet he![]()
Maar we gaan weer helemaal offtopic !
Hopelijk doe ik het nogeens vanavondquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:38 schreef zoutig het volgende:
Ja dus ontopic nu! ehhh (scrollt even naar boven om te kijken in welk topic ze zit)
Juist anale sex! ehh ooit nog doen dus![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |