En Amalia is van Bernhardquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:24 schreef Ype het volgende:
Volgens mij is het een homo.
Ik vond al dat Willem een beetje een buikje had dat verdacht veel kleiner werd na die geboorte.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En Amalia is van Bernhard
Wat is die Meki dom zeg...quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Rantissi is Onschuldig daar blijf ik bij
als Rantissi een Terrorist is wat is Sharon dan ??
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat is die Meki dom zeg....
Je houdt van me he?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen als je alsnog een vrouw blijkt te zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je houdt van me he?
Je houdt van dominante vrouwen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Alleen als je alsnog een vrouw blijkt te zijn
Ik hou ook van jou, zoveel zelfs, dat ik je graag anaal zou willen bevredigen met een honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je houdt van me he?
Ik zou jou wel met een honkbalknuppel willen bewerken terwijl je brandend op de brandstapel staatquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, zoveel zelfs, dat ik je graag anaal zou willen bevredigen met een honkbalknuppel.
Alleen van vrouwen die hun eigen boontjes een beetje kunnen doppen. Klef gedoe heb ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je houdt van dominante vrouwen?
Ik vond het gepast. Het is altijd gepast een anti moslim opmerking te makenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:16 schreef Ype het volgende:
Dora, vrij ziek van je om in een verkrachtingstopic weer een anti-moslimopmerking te moeten maken.
Het is in, Ype, hou er rekening meequote:Op dinsdag 27 april 2004 22:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vond het gepast. Het is altijd gepast een anti moslim opmerking te maken
Wat was er anti-moslim aan die opmerking?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:16 schreef Ype het volgende:
Dora, vrij ziek van je om in een verkrachtingstopic weer een anti-moslimopmerking te moeten maken.
Ik vond het zwakjes.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vond het gepast. Het is altijd gepast een anti moslim opmerking te maken
Ach gos, het was natuurlijk niet vanuit die context er ingegooid.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat was er anti-moslim aan die opmerking?
Nee, vertel eens. Wat was er anti-moslim aan die opmerking? Ik dacht dat ze over een persoon ging en niet over een bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:20 schreef Ype het volgende:
[..]
Ach gos, het was natuurlijk niet vanuit die context er ingegooid.
Ja, zo redenerend klopt wat je zegt ja. Maar gezien ik jou ken en je manier van posten, was dit niet alleen op die manier als kritiek bedoeld.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, vertel eens. Wat was er anti-moslim aan die opmerking? Ik dacht dat ze over een persoon ging en niet over een bevolkingsgroep.
Wel, want het topic was geopend door een moslim. Nu nog zijn ogen openenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, zo redenerend klopt wat je zegt ja. Maar gezien ik jou ken en je manier van posten, was dit niet alleen op die manier als kritiek bedoeld.
Tevens slaat het nergens op in zo'n topic.
Is DjDev moslim?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wel, want het topic was geopend door een moslim. Nu nog zijn ogen openen.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wel, want het topic was geopend door een moslim. Nu nog zijn ogen openen.
Ja, volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Is DjDev moslim?
Het is nogal hypocriet om een verkrachting ve 7-jarige te veroordelen terwijl je hetzelfde goedkeurt als het gedaan is door de zelfbenoemde profeet Mohammed.quote:Gwhatever, wat heeft dat er sowieso mee te maken dan?
Dude, dat was in die tijd normaal.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel ja.
[..]
Het is nogal hypocriet om een verkrachting ve 7-jarige te veroordelen terwijl je hetzelfde goedkeurt als het gedaan is door de zelfbenoemde profeet Mohammed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |