Het wordt niet toegestaan, het is verwijderd. Maar de discussie over wat wel en niet kan loopt al sinds de start van Fok! Er is geen duidelijke lijn dus is dat voor wie er ook mod is ook maar per keer beoordelen. Als je geen vertrouwen hebt in de objectiviteit van die beoordeling wil ik graag horen waarop dat gebasseerd is. Anders vraag ik om dit soort dingen voortaan gewoon rustig even te melden en het daarbij te laten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ben best bereid voor een relevante duur een ban te krijgen, mits deze racistische user voor zeer lange tijd geband kan worden.
Het lijkt een tendens dat users grenzen opzoeken hoever ze kunnen gaan in hun racistische uitspraken. Ik vind het alleen jammer dat het wordt toegestaan.
Het was een regelrechte doodsverwensing. En wat voor een. Niet gericht op 1 persoon of 2, maar op een bevolking van 1 miljard. Hitler zou er nog een puntje aan kunnen zuigen. Maar goed, als dat de policy is.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het wordt niet toegestaan, het is verwijderd. Maar de discussie over wat wel en niet kan loopt al sinds de start van Fok! Er is geen duidelijke lijn dus is dat voor wie er ook mod is ook maar per keer beoordelen. Als je geen vertrouwen hebt in de objectiviteit van die beoordeling wil ik graag horen waarop dat gebasseerd is. Anders vraag ik om dit soort dingen voortaan gewoon rustig even te melden en het daarbij te laten.
even uit mijn blote hoofd, zonder elders te kijken en alleen deze post te lezen:quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het was een regelrechte doodsverwensing. En wat voor een. Niet gericht op 1 persoon of 2, maar op een bevolking van 1 miljard. Hitler zou er nog een puntje aan kunnen zuigen.
dat topic is volquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:29 schreef niet_links het volgende:
Waarom mis ik opeens het topic Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan kan er via een link nog wel komen maar hij staat niet meer bij nieuws en achtergronden. Net alsof ie verdwenen is. Ik zie dat alles op laatste posttijd gesorteerd is en zie via de link dat ie op 13:46 als laatste actief geweesd is en toch staat ie er niet tussen. Wat doe ik fout
Hij staat bij mij gewoon in de index van NWS ( Nieuws en Achtergronden ) onderaan .quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:29 schreef niet_links het volgende:
Waarom mis ik opeens het topic Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan kan er via een link nog wel komen maar hij staat niet meer bij nieuws en achtergronden. Net alsof ie verdwenen is. Ik zie dat alles op laatste posttijd gesorteerd is en zie via de link dat ie op 13:46 als laatste actief geweesd is en toch staat ie er niet tussen. Wat doe ik fout
Neen ze verdwijnen niet ! (gelukkig niet zeg..)quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:34 schreef niet_links het volgende:
Topics zijn bij 7 paginas vol en verdwijnen dan ? dat wist ik niet sorry
Scrollen naar beneden wil nog wel eens helpen i.p.v een brilquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:36 schreef niet_links het volgende:
heb je op mn link ge klikt dan zie je dat ie er niet staat .. zie hem nog steeds niet dus gaat achteruit met mn ogen.
Of CTRL-F!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Scrollen naar beneden wil nog wel eens helpen i.p.v een bril
da's toch wel een niet links forum he?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:44 schreef niet_links het volgende:
Ik gebruikte uiteindelijk ook ctrl-f toen julie bleven volhouden dat het er wel was. Zoals ik al zei heb eigen forum met php software en die heeft dit soort dingen niet daarom verbaasde het me en heb ik niet beneden gekeken.
Je weet het antwoord dus zelf al zie ik .quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:11 schreef Mr.J het volgende:
Waarom is deze nu weer dicht?
Jongeren stelen bloemen bij monument
Dat gezeik ook altijd over de afkomst.
Een hele foute inschatting, geeft niet hoorquote:wat een links modje niet wilt, mag 'ie op slot?
Achossie...
Neen. *wijst naar faq/huisregels NWS.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:14 schreef robh het volgende:
Nicolas Berg wilde de wereld helpen
Het andere topic is vol hoor, maak daar dan gewoon deel 2 van![]()
quote:Verder is een zogenaamde nieuwsdump (het knippen en plakken van een elders gevonden bericht) ongewenst. Als aanzet tot een discussie verwachten dat je op zijn minst een (korte) eigen mening deponeert, die wat verder gaat dan een smiley of simpele one-liner. Dat betekent overigens niet dat je nieuwsdumps wel in andere fora (bijv. GC) kwijt kunt, NWS is het forum voor discussies over nieuws. Wil je niet de moeite nemen een korte eigen mening te formuleren dan kun je je bericht eventueel onder de aandacht brengen van de Frontpage.
Open dan idd maar een nieuwe thread over die gekken die het in hun hoofd halen om te stelen van graven.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:10 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Jongeren stelen bloemen bij monument
Dat topic is op slot. Het is natuurlijk ook een naar topic, maar die zijn er wel meer. Geen reden om het op slot te doen, lijkt me. En zoals ik al in mijn topic zei, had ik wellicht de speculatie over daders weg moeten laten en die mag ook alsnog wel weg, maar ik vind het vrij belachelijk dat ie dicht zit.
Ach ja, dat was te verwachten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:23 schreef Loedertje het volgende:
Neen. *wijst naar faq/huisregels NWS.
Precies, tenslotte heb je ze zelf ooit mede bedacht nietwaar?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:29 schreef robh het volgende:
[..]
Ach ja, dat was te verwachten.
Jep. Reuze handig af en toequote:Op woensdag 12 mei 2004 16:34 schreef Loedertje het volgende:
Precies, tenslotte heb je ze zelf ooit mede bedacht nietwaar?
Je bedoelt de reactie op "weke zak"?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:25 schreef Refragmental het volgende:
Kan iemand hier ff naar kijken?
Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan
Verbal wenst me een coma toe...
ik ben al om minder gebanned![]()
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt de reactie op "weke zak"?
HO!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!
Of mag ik Verbal ook ongestraft een marteldood ala jihad toewensen? Dan weet ik dat tenminste voor de volgende keer.
Het blijft me trouwens verbazen dat Verbal heel vaak met dit soort reacties wegkomt... want het is zeer zeker niet de eerste laatste keer dat ie iemand half-dood wenst.
Dus wat je zegt is dat je iemand bestraft wilt zien omdat hij reageert nadat jij hem uitschold?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!
HO... het dubbeltje heeft 2 kanten!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
HO!!
*ingrijpt*
JIJ loopt al jaren vanuit het niets breinloos op V te reageren, we zijn nu 5 jaar verder onderhand, mag het onderhand eens afgelopen zijn?
Dank,
verder wenst V je niets dan goeds...
En hoe weet jij dat het een minderjarige is?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:41 schreef sarsvirus het volgende:
hoi geachte heren
ik heb last van het icoontje van Kindred_Spirits.
het is van een minderjarige die naakt is.
volgens mij is dit tegen de regels die hier worden toegepast..
graag doet dat wat aan
Loedertje is een dame!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:41 schreef sarsvirus het volgende:
hoi geachte heren
Hoe weet jij dat het van een minderjarige is?quote:ik heb last van het icoontje van Kindred_Spirits.
het is van een minderjarige die naakt is.
volgens mij is dit tegen de regels die hier worden toegepast..
graag doet dat wat aan
Tis klaar, 5 jaar dit gekneus,quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:49 schreef Refragmental het volgende:
En hoe vaak reageer ik op Verbal?
1 keer in de maand ofzo... en dan gaat het regelmatig mis.
Maar waar er 2 over en weer "bekvechten" zijn er ook 2 fout... behalve wanneer het verbal betreft zoals ik wel heb gemerkt in persoonlijke ervaringen.
Zeg dat ook aub tegen hem!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis klaar, 5 jaar dit gekneus,
verzin iets anders, reageer niet op V, klaar.
Doen we, maar hej, denk aan de voordelen van een comaquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zeg dat ook aub tegen hem!![]()
2 bekvechten 2 fout! Simpel zat.
Maar voor Verbal gelden speciale regeltjes.
Ik wens hem ook niets dan goeds toe (coma's zijn blijkbaar goed)
No way .quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:54 schreef Refragmental het volgende:
Maar voor Verbal gelden speciale regeltjes.
Ik loop stage... is ongeveer gelijk aan een coma van 9 tot 5!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen we, maar hej, denk aan de voordelen van een coma
Nooit meer vroeg op om te werken
Case closed verder?
Bedankt. Mocht het weer zo gaan, zet dan maar in mijn openingspost met vette grote koeie letters bij dat er negatieve opmerkingen in feedback moeten en niet in de reeks.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Loedertje het volgende:
Done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |