Niks te dankenquote:Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Namens Aaahikwordgek bedank ik hierbij iedereen die solidair is met hem.
Cutting edge is het.quote:Op maandag 26 april 2004 20:48 schreef SCH het volgende:
Lees voor de lol eens dat onderzoek dat Lithion gaat doen![]()
![]()
quote:klant-georiënteerde productbetrouwbaarheid analyse-methode in een snel innovatief productontwikkelingsproces.
Zinloos gebagger, maar het houdt je van de straatquote:Op maandag 26 april 2004 20:52 schreef Lithion het volgende:
[..]
Cutting edge is het.
Hetgeen neerkomt op het gebruik van user-profiles in een hoog-innovatief product development process (zoals in sofware reliability engineering), waarbij de gebruikte methodiek aangepast zal moeten worden voor consumer electronics. Het legt een eerste directe link tussen marketing en reliability, cutting edge materiaal dus.quote:Op maandag 26 april 2004 20:54 schreef du_ke het volgende:![]()
![]()
.
quote:Amerikaanse laat geld na aan belastingdienst 26-04-2004
Een vorig najaar overleden Amerikaanse heeft 70 procent van haar geld nagelaten aan de belastingdienst. Maria Woods, in 1959 verhuisd van Duitsland naar de VS en daar 80 geworden, vond dit dé manier om haar dankbaarheid aan haar nieuwe vaderland te tonen, zegt haar advocaat Joseph Karp, die wel even moest wennen: meestal moet hij zorgen dat het geld van zijn cliënten juist niet in handen van de fiscus komt.
Aanvankelijk wilde Woods alles nalaten aan de IRS, zoals de Amerikaanse belastingdienst heet, maar op aandringen van vrienden nam zij ook een stichting voor artritisbestrijding op in haar testament. Woods heeft zo'n 98.000 dollar nagelaten.
Ah, dus daarom wilde je een biertje met me drinken.quote:Op maandag 26 april 2004 20:56 schreef kLowJow het volgende:
Bijna 6% van Nederlanders nu moslim![]()
![]()
oh.. en ik ben homo.. felicitaties mogen in dit topic
Zo zinloos dat de TU/e er een meerjarig onderzoeksproject van heeft gemaakt waar de komende jaren zich nog vele afstudeerders, promovendi en professoren op stuk mogen bijten.quote:Op maandag 26 april 2004 20:54 schreef SCH het volgende:
Zinloos gebagger
Ofwel je zegt dat jouw videorecorder beter is dan die van je concurrent en hoopt dat dan meer mensen het kopen. Ofwelquote:Op maandag 26 april 2004 20:57 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hetgeen neerkomt op het gebruik van user-profiles in een hoog-innovatief product development process (zoals in sofware reliability engineering), waarbij de gebruikte methodiek aangepast zal moeten worden voor consumer electronics. Het legt een eerste directe link tussen marketing en reliability, cutting edge materiaal dus.
Wat dat betreft had die kale toch gelijk over de stand van het onderwijsquote:Op maandag 26 april 2004 20:59 schreef Lithion het volgende:
[..]
Zo zinloos dat de TU/e er een meerjarig onderzoeksproject van heeft gemaakt waar de komende jaren zich nog vele afstudeerders, promovendi en professoren op stuk mogen bijten..
Neuckuh?quote:Op maandag 26 april 2004 20:56 schreef kLowJow het volgende:
oh.. en ik ben homo.. felicitaties mogen in dit topic
Jezus wat ben jij simpel.quote:Op maandag 26 april 2004 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Neuckuh?![]()
Noem het gastvrijquote:Op maandag 26 april 2004 21:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij simpel.
Nee. Het gaat om de koppeling tussen klantenwensen, productgebruik en productbetrouwbaarheid. Tot nu toe werd er vanuit marketingoogpunt gekeken naar het traject tot aan de verkoop van het product. Wat daarna kwam was niet belangrijk. Tegenwoordig speelt de productbetrouwbaarheid een veel grotere rol in de koopbeslissing van de klant dan vroegâh. Bovendien is het idee van productbetrouwbaarheid uitgebreid van een simpel 'het apparaat zorgt niet voor gevaarlijke situaties' tot waar zaken als 'het product voldoet niet aan mijn verwachtingen' en 'het apparaat werkt niet' waarbij geen technische fout geconstateerd kan worden, een rol spelen. Daardoor is ook de gebruiksfase van de klant belangrijk geworden bij het ontwerpen van producten. Bijkomende factor is dan nog dat de ontwikkeltijd van producten, onder druk van de klant, enorm is afgenomen. Een bepaald type TV werd vroegâh in 4 á 5 jaar helemaal ontwikkeld, tegenwoordig moet een nieuw type TV binnen een half jaar op de markt geplaatst kunnen worden. Dat heeft mede tot gevolg dat informatie over betrouwbaarheid pas na 2 a 3 generaties de organisatie binnen komt sijpelen. Bovendien is de prijserosie ook enorm toegenomen. Dat heeft mede tot gevolg dat een bepaald type TV een groter schare aan klanten zal bereiken. Mensen met mindere technische affiniteit zullen vaak toch een tv kopen die een hogere mate van technische affiniteit vereist (of een zéér duidelijke handleiding) en dat zul je dus mee moeten nemen in je productontwerp.quote:Op maandag 26 april 2004 21:05 schreef du_ke het volgende:
Ofwel je zegt dat jouw videorecorder beter is dan die van je concurrent en hoopt dat dan meer mensen het kopen.
En wat is het academische belang hiervan?quote:Op maandag 26 april 2004 21:21 schreef Lithion het volgende:
Mijn onderzoek richt zich op het groeperen van klanten. Gegeven een bepaald product, volgens welke criteria zou je klanten dan kunnen groeperen en hoe ziet de praktische uitvoering daarvan eruit.
In een notedop. Er zitten nog wat andere haken en ogen aan het verhaal..
In beginsel is het geheel een fundamenteel onderzoek (waar ik dus een deel van voor mijn rekening neem). Het moet verschillende bedrijfskundige disciplines bij elkaar brengen waar dat tot nu toe nog nooit gebeurd is, maar wel de noodzaak voor bestaat vanwege de veranderde situatie in productontwikkelingsprocessen. Daarbij zal ik een case-study uitvoeren voor een bepaald product, maar dat vormt maar een deel van m'n onderzoek.quote:Op maandag 26 april 2004 21:23 schreef du_ke het volgende:
En wat is het academische belang hiervan?
Omdat de NOS zich niet bijster veel hoeft aan te trekken van eeen stuk of wat pubers. En dit soort zaken geen nieuws is maar al lang bekend en oud nieuws.quote:Op maandag 26 april 2004 21:27 schreef pberends het volgende:
http://nieuws.fok.nl/nieuws/40996
Wat grappig. 357 reacties.
Dus was het journalistiek interessant om het aan het publiek te melden. Waarom deed de NOS dat dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |