Dat zei je vader ook tegen de verloskundige toen hij jou uit je moeder trokquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:14 schreef Camoth het volgende:
Altijd lachen met jou![]()
Ik ben die klant die telkens potten appelmoes door de winkel smijt zodat jij weer moet dweilenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:14 schreef Camoth het volgende:
en jij bent wat?
Ik ben blij dat je een nieuwe hobby hebt kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook tegen de verloskundige toen hij jou uit je moeder trok.
En dat is?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een nieuwe hobby hebt kunnen vinden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben die klant die telkens potten appelmoes door de winkel smijt zodat jij weer moet dweilen.
Hoe kom je er bij dat het een grapje isquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:18 schreef Camoth het volgende:
....onee, wacht, hij maakt een grapje.... hahahaha lachen zeg
![]()
Als we jou niet hadden...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het een grapje is
Ik heb gewoon een grafhekel aan mokkels die nog hulp nodig hebben bij het veters strikken, dus ik maak ze het leven zo moeilijk mogelijk.
plaatje is wegquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Racistisch plaatje: Vieze smerige moslims
Momenteel zit ik in de 'irritante puber die de Fok!-crew verveelt'-fasequote:Wat ben je momenteel? Skater, gothic, alto? .
Omdar iedereen zelf maar die discipline op moet brengen, we zijn geen oppas centrale.quote:Op maandag 12 juli 2004 02:09 schreef Sloggi het volgende:
Even serieus:
yvonne: Waarom ga je niet serieus op mijn suggestie in FB in?
Het is geen lemming, het is zowaar gebeurd toen ik gisteren naar huis fietste. Ik zie dus geen reden om mijn topic niet toe te staan, als je al die andere topics wel toestaat.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:41 schreef gelly het volgende:
Ja, ik erger me ook aan de talloze anti-politie topics, maar dat is nog geen reden om die topics maar niet toe te staan, of om een lollige lemming toe te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |