Zo zou ik het niet uitdrukken, maar RichardQuest mag best kappen met zijn posts.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:56 schreef Tomek het volgende:
Pleur op man grafhoer
Eenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet uitdrukken, maar RichardQuest mag best kappen met zijn posts.
Nee, die zou zeggen: 'Zzzzzeg Richardzzzkmest, ophoudzzzen met die poszztszzzzz van je, of ik vermoord je, ik zzzzzweer het je, echt manzzz, of ik neem die zzzuszz van je te grazzzzen.'quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eenmoslims
zou het ook niet zo uitdrukken.
Doodverwensingen jegens mij komen voornamelijk van de zgn. moslimbashers, een moslim heeft dat nog niet tegen mij gedaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, die zou zeggen: 'Zzzzzeg Richardzzzkmest, ophoudzzzen met die poszztszzzzz van je, of ik vermoord je, ik zzzzzweer het je, echt manzzz, of ik neem die zzzuszz van je te grazzzzen.'
Moslimbashers? Je bedoelt islamcritici, neem ik aan? Tja, aangezien jij het in 90% van je posts opneemt voor moslims is dat zo gek niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Doodverwensingen jegens mij komen voornamelijk van de zgn. moslimbashers, een moslim heeft dat nog niet tegen mij gedaan.
Oh ja ... criticiquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Moslimbashers? Je bedoelt islamcritici, neem ik aan? Tja, aangezien jij het in 90% van je posts opneemt voor moslims is dat zo gek niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |