Weet ik niet. Dat laat ik geheel aan jou overquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:55 schreef gelly het volgende:
Mja. Je verwacht een antwoord ofzo ?
Kijk eens in het EK forum zou ik zeggenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:07 schreef Rapid het volgende:
Gelly, waar mag men verder zeiken over dat gezanik over Dick Advocaat.
Het schijnt topic nr 100 te zijn, is er een centraal topic?
Als er 1 forum is wat helemaal staat volgebaggerd en totaal niet is bijgehouden is het het EK forum wel, wat een zooi topics staan daarinquote:Op zondag 20 juni 2004 20:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Kijk eens in het EK forum zou ik zeggen
Ik heb het gelezen, ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:31 schreef gelly het volgende:
Ik heb kastanova verzocht op te houden met trollen.
Wat doe je hier te zeuren ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:44 schreef TheFruitNerd het volgende:
Waarom is dit topic dicht gegooid?
Officieel gezien zou de fp weer online moeten zijn, maar mijn probleem is hiermee nog steeds niet opgelost. Een slotje lijkt me dan ook niet terecht. Daarnaast, geef even een reden waarom er een slotje op komt ipv je het gemakkelijk af te maken met "Over".![]()
Je me excuse.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat heeft dat met KLB te maken?
Ej pssst, het ging vanaf de openingspost al nergens over...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:54 schreef Camoth het volgende:
Kan iemand effe mijn topic over de politie sluiten. Het gaat al uren helemaal nergens meer over namelijk.![]()
Goh, iemand die ook vind dat het dicht moet. thnx matequote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej pssst, het ging vanaf de openingspost al nergens over...
Naja, over een mokkel wat de politie van hun werk afhoudt omdat ze aandacht tekort komt....
ga weg, griezel....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:54 schreef Camoth het volgende:
Kan iemand effe mijn topic over de politie sluiten. Het gaat al uren helemaal nergens meer over namelijk.![]()
En ik vind dat je gebanned moet worden vanwege een overdaad aan kuttopics...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
Goh, iemand die ook vind dat het dicht moet. thnx mate![]()
DAT zou nog eens nieuwswaarde hebben...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 02:00 schreef laffer het volgende:
[..]
ga weg, griezel....
open een topic over hoe je je ramen van je bordeel spettervrij kijgt ofzo
Laffer was zo vriendelijk hiermee te demonstreren wat ik bedoelde. Bedankt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 02:00 schreef laffer het volgende:
[..]
ga weg, griezel....
open een topic over hoe je de ramen van je bordeel spettervrij kijgt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |