OMDAT hij alles verneukt en het ergste: hij haalt er niet uit wat er in zit. Tel daarbij op wat arrogantie en eigenwijsheid en tadaaa:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:59 schreef Steijn het volgende:
Het wordt onderhand eentonig. De beste man kan niets meer goed doen in de ogen van sommigen. Hoe kunnen jullie nu werkelijk denken dat je even deskundig bent als Advocaat, jullie hebben per definitie al een gigantische informatie achterstand. Ik stel voor dat we er van nu af aan mee stoppen en dat iedereen zich gaat warmlopen voor de aanstaande wedstrijd.
je sig deugtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:49 schreef Spideyman het volgende:
*waarheid als een koe*
Dus als een elftal slecht presteert ligt dat volledig aan de coach. Zijn de speler makke marionetten die als zombies over het veld lopen, lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:49 schreef Spideyman het volgende:
OMDAT hij alles verneukt en het ergste: hij haalt er niet uit wat er in zit. Tel daarbij op wat arrogantie en eigenwijsheid en tadaaa:
je hebt een LUL van een bondscoach.
in dit geval is het iig zijn schuld!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dus als een elftal slecht presteerd ligt dat volledig aan de coach. Zijn de speler makke marionetten die als zombies over het veld lopen, lijkt mij niet.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:59 schreef Steijn het volgende:
Het wordt onderhand eentonig. De beste man kan niets meer goed doen in de ogen van sommigen. Hoe kunnen jullie nu werkelijk denken dat je even deskundig bent als Advocaat, jullie hebben per definitie al een gigantische informatie achterstand. Ik stel voor dat we er van nu af aan mee stoppen en dat iedereen zich gaat warmlopen voor de aanstaande wedstrijd.
Deskundigheid ligt op straat. Leg je oor eens te luister bij echte kenners.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:59 schreef Steijn het volgende:
Hoe kunnen jullie nu werkelijk denken dat je even deskundig bent als Advocaat, jullie hebben per definitie al een gigantische informatie achterstand.
Gullit en Numan zeiden vandaag hetzelfde op Ned 2.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deskundigheid ligt op straat. Leg je oor eens te luister bij echte kenners.
Volgens mij komt de onzekerheid voort uit een miserabele kwalificatie en een zo mogelijk nog slechtere voorbereiding. Tel daar het onvermogen van Dick bij op om met de media om te gaan en je krijgt wat je nu hebt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:51 schreef Maja het volgende:
Die onzekerheid wordt alleen maar aangepraat door de media. Als die alleen schrijven dat alles alleen maar slecht is, heeft dat een negatieve invloed.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je sig deugt![]()
Pcies, als je de media normaal te woord staat en niet altijd maar weer zo arrogant/semi-geirriteerd dan zijn de kritieken vanzelf minder negatief. Bovendien vind ik dat ie als bondscoach ook verantwoording verschuldigd is ... dus leg eens was uit Dick.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:19 schreef Dentist het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Koeman in 3 tellen op een redelijke manier kan uitleggen waarom je iemand níet op een bepaalde positie moet opstellen, maar dat de bondscoach nog niet 1x heeft uitgelegd waarom hij bepaalde keuzes maakt.. Dat zou al een hoop rust in de tent brengen, aangezien nu iedereen denkt dat 'hij maar wat doet' en in paniek is.
Ga maar eens uitleggen waarom Zenden begon tegen de Duitsers.. en bijvoorbeeld een Sneijder niet.. Dan wordt het volk vanzelf rustig.
en waardoor komt aat denk je, juist omdat de media hem zwart maakt en iedere achterlijke mongool daar achteraan looptquote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:12 schreef APK het volgende:
De kritiek is terecht.
Advocaat is een zenuwpees en die onzekerheid heeft een effect op de spelers.
Omdat het slecht was. Zeker het spel tegen de Duitsers. Daar zaten selectiefouten bij...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:55 schreef starbuck het volgende:
Hoe kan je nou kritiek hebben op de kwalificatie als we in de eindronde staan??
Hoe kan je nou kritiek hebben als we pas 1 wedstrijd hebben gespeeld en in die wedstrijd 1-1 spelen tegen Duitsland??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |