abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20007638
Het wordt onderhand eentonig. De beste man kan niets meer goed doen in de ogen van sommigen. Hoe kunnen jullie nu werkelijk denken dat je even deskundig bent als Advocaat, jullie hebben per definitie al een gigantische informatie achterstand. Ik stel voor dat we er van nu af aan mee stoppen en dat iedereen zich gaat warmlopen voor de aanstaande wedstrijd.
pi_20007813
we moeten Dickie Dik steunen, als iedereen zich gaat bemoeien met jou werk ga je ook fouten maken

dus kom hier alleen als je Advocaatje wilt steunen

als je alleen maar dom commentaar op hem hebt ga je dat maar ergens anders uiten
pi_20008624
Ja vind ik ook! Laten we eerst die man even de kans geven de Tjechen te pakken en de Letten
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_20008656
Als ik hem was zou ik gewoon doen wat het volk wilt, mocht het dan fout gaan kan hij in zn eentje lekker iedereen zwart maken
pi_20008658
Wat een gezeik over het gezeik op Advocaat
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:49:10 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20008741
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:59 schreef Steijn het volgende:
Het wordt onderhand eentonig. De beste man kan niets meer goed doen in de ogen van sommigen. Hoe kunnen jullie nu werkelijk denken dat je even deskundig bent als Advocaat, jullie hebben per definitie al een gigantische informatie achterstand. Ik stel voor dat we er van nu af aan mee stoppen en dat iedereen zich gaat warmlopen voor de aanstaande wedstrijd.
OMDAT hij alles verneukt en het ergste: hij haalt er niet uit wat er in zit. Tel daarbij op wat arrogantie en eigenwijsheid en tadaaa:

je hebt een LUL van een bondscoach.

Nu schijnt hij robben alsnog in de basis te zetten morgen (maar sneyder weer niet ) dus misschien wordt het nog wat.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20008809
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:49 schreef Spideyman het volgende:
*waarheid als een koe*
je sig deugt
pi_20008819
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:49 schreef Spideyman het volgende:
OMDAT hij alles verneukt en het ergste: hij haalt er niet uit wat er in zit. Tel daarbij op wat arrogantie en eigenwijsheid en tadaaa:

je hebt een LUL van een bondscoach.
Dus als een elftal slecht presteert ligt dat volledig aan de coach. Zijn de speler makke marionetten die als zombies over het veld lopen, lijkt mij niet.
pi_20008842
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:53 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dus als een elftal slecht presteerd ligt dat volledig aan de coach. Zijn de speler makke marionetten die als zombies over het veld lopen, lijkt mij niet.
in dit geval is het iig zijn schuld!
de coach is sowieso altijd persoonlijk verantwoordelijk.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:55:33 #10
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_20008859
quote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_20008909
quote:
Hoe kunnen jullie nu werkelijk denken dat je even deskundig bent als Advocaat, jullie hebben per definitie al een gigantische informatie achterstand.
Deskundigheid ligt op straat. Leg je oor eens te luister bij echte kenners.
pi_20008974
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:58 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Deskundigheid ligt op straat. Leg je oor eens te luister bij echte kenners.
Gullit en Numan zeiden vandaag hetzelfde op Ned 2.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 01:06:42 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_20009059
Je hebt groot gelijk hoor Steijn!
Ik wordt ook doodziek van dat geouwehoer over Advocaat en de voetballers.
Wel allemaal oranje vlaggetjes ophangen, en oranje shirts dragen, maar ondertussen geen goed woord over hebben voor de voetballers en hun coach.
Wees eens wat positiever, dat komt de sfeer in ieder geval ten goede.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_20010148
De 16 miljoen bondscoaches zijn er altijd geweest en zullen er ook altijd zijn. Niks nieuws.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 02:12:11 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_20010202
De kritiek is terecht.
Advocaat is een zenuwpees en die onzekerheid heeft een effect op de spelers.

We hebben iemand als Cruyff nodig 'wie' niemand begrijpt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 19 juni 2004 @ 09:51:21 #16
497 Maja
Ja denk!?!
pi_20012002
Die onzekerheid wordt alleen maar aangepraat door de media. Als die alleen schrijven dat alles alleen maar slecht is, heeft dat een negatieve invloed.
pi_20012036
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 09:51 schreef Maja het volgende:
Die onzekerheid wordt alleen maar aangepraat door de media. Als die alleen schrijven dat alles alleen maar slecht is, heeft dat een negatieve invloed.
Volgens mij komt de onzekerheid voort uit een miserabele kwalificatie en een zo mogelijk nog slechtere voorbereiding. Tel daar het onvermogen van Dick bij op om met de media om te gaan en je krijgt wat je nu hebt.
En zeker bij het NL-elftal is het de schuld van de coach als hij faalt. Hij stelt tenslotte zelf z'n selectie samen (veel meer dan een clubcoach). En nu hij in de media de schuld van het falen al min of meer op z'n spelers aan het afschuiven is moet ik nog meer van um als ik eerst al moest.
Alsof het al erg genoeg was dat ie het WK in Amerika verpeste met z'n behoudende geklooi. Weg met die man voor het volgend WK.
pi_20012189
tr0e geen dikkiedik advocatenreep meer.. en hij mag ookwel wat vrolijker kijken zeg sjeeeessssjj..
  zaterdag 19 juni 2004 @ 11:19:31 #19
9756 Dentist
Toept over...
pi_20012887
Wat ik niet begrijp is dat Koeman in 3 tellen op een redelijke manier kan uitleggen waarom je iemand níet op een bepaalde positie moet opstellen, maar dat de bondscoach nog niet 1x heeft uitgelegd waarom hij bepaalde keuzes maakt.. Dat zou al een hoop rust in de tent brengen, aangezien nu iedereen denkt dat 'hij maar wat doet' en in paniek is.

Ga maar eens uitleggen waarom Zenden begon tegen de Duitsers.. en bijvoorbeeld een Sneijder niet.. Dan wordt het volk vanzelf rustig.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:21:08 #20
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_20013864
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

je sig deugt

Dit moet vanavond de opstelling zijn !
pi_20014090
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 11:19 schreef Dentist het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Koeman in 3 tellen op een redelijke manier kan uitleggen waarom je iemand níet op een bepaalde positie moet opstellen, maar dat de bondscoach nog niet 1x heeft uitgelegd waarom hij bepaalde keuzes maakt.. Dat zou al een hoop rust in de tent brengen, aangezien nu iedereen denkt dat 'hij maar wat doet' en in paniek is.

Ga maar eens uitleggen waarom Zenden begon tegen de Duitsers.. en bijvoorbeeld een Sneijder niet.. Dan wordt het volk vanzelf rustig.
Pcies, als je de media normaal te woord staat en niet altijd maar weer zo arrogant/semi-geirriteerd dan zijn de kritieken vanzelf minder negatief. Bovendien vind ik dat ie als bondscoach ook verantwoording verschuldigd is ... dus leg eens was uit Dick.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:38:26 #22
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20014127
dat gezeik is normaal! de meeste hebben het te hoog in hun bol. met een team als in 98 zou het lukken om het EK te winnen, maar nu echt niet meer. Realistisch is dat..
OJAAJOH?
pi_20015460
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:12 schreef APK het volgende:
De kritiek is terecht.
Advocaat is een zenuwpees en die onzekerheid heeft een effect op de spelers.
en waardoor komt aat denk je, juist omdat de media hem zwart maakt en iedere achterlijke mongool daar achteraan loopt
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:55:47 #24
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_20015479
Kritiek op de coach mag, maar pas als we uitgeschakeld zijn of kampioen zijn geworden.

Hoe kan je nou kritiek hebben op de kwalificatie als we in de eindronde staan??

Hoe kan je nou kritiek hebben als we pas 1 wedstrijd hebben gespeeld en in die wedstrijd 1-1 spelen tegen Duitsland??

Wat moet de bondscoach eigenlijk doen met al die kritieken, ?? bij studio sportzomer moet hij dit veranderen, bij sbs 6 moet hij zus veranderen, bij jan mulder moet hij zichzelf veranderen..??

en Cruiff moet gewoon zijn bek houden totdat hij zelf eens de moed toont om bondscoach te worden.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:59:29 #25
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_20015529
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:55 schreef starbuck het volgende:

Hoe kan je nou kritiek hebben op de kwalificatie als we in de eindronde staan??

Hoe kan je nou kritiek hebben als we pas 1 wedstrijd hebben gespeeld en in die wedstrijd 1-1 spelen tegen Duitsland??
Omdat het slecht was. Zeker het spel tegen de Duitsers. Daar zaten selectiefouten bij...
overigens zjin deze wel goed opgepakt.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')