abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:48:46 #1
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20439497
Ja hoor gisteren was het weer zo ver. Naar de NEXT in Utrecht, studentenavond, 1 euro een biertje. Leuk.
Nou, nee hoor. Ga je ff naar buiten om naar de snackbar op de hoek te gaan, wil je naar binnen om je jas te halen en naar huis te gaan, kom je er niet meer in. \"Nee, ik zei net toen je naar buiten ging dat je niet meer naar binnen mocht.\" Nou nee hoor, hij zei alleen dat ik mn biertje moest binnen laten. Dus dat zeg ik. Zegt hij: \"Wil je beweren dat je niet beschonken bent?\" Ik: \"Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik wil gewoon even mn jas pakken en naar huis. Duurt 10 seconden.\" Nou ik mocht er dus echt niet in he. En een meisje naast me ook niet.
Okee, dat is nog tot daaraan toe. Maar dan gaan die apen ook nog eens bijdehand lopen doen: \"Hee dan gaan jullie toch weer op je bankje zitten?\" (We zaten buiten ff te ouwehoeren op een tafel van t cafe ernaast voordat we een patatje gingen eten). \"Wil je ff aan de kant gaan, dan kunnen de mensen eruit.\" \"Nee, ik wil mn jas\"
Nou zo ging dat nog een kwartier door, totdat er een watergevecht ontstond binnen dat zich naar buiten verplaatste. Dus waren die monkeys daar ff mee bezig, en ik sneak naar binnen. Ben ik 2 meter verwijderd van mn jas, pakt die dikke IQloze mongool me bij mn shirt, dat uitscheurt, en sleurt me naar buiten.
Komt er uiteindelijk een barman naar buiten in verband met dat watergevecht. Dus ik leg hem de situatie uit, ook over dat meisje dat gewoon een nummertje had (mijn jas hing over een kruk, ik was er al vroeg). Wil hij naar binnen om de jassen te halen, mag hij niet naar binnen. EEN MEDEWERKER. Niet te geloven. Zegt die vriend van me: \"Die dame mag toch wel even dr jas gaan halen?\" Die aap: \"wat zei je tegen me?\"
Wat een aggressieve nutteloze autoritaire debiele kutmongolen zijn het toch ook zeg. En dan ook nog als een ordinaire bedelaar hun handje ophouden als je naar buiten gaat. Flikker op zeg, zoek een echte baan.
Ik kom dus nooit meer in die kuttent. Dat zei ik ook nog. Zegt ie: \"Nou dat zal schelen in de omzet\" Wat een debiel, als ik niet ga, gaat de groep waarmee ik ben ook niet, worden er geen mensen meer gebeld, ofwel er komen dan zo 20 mensen niet op een avond. Maar dat snapte die niet. En daarom is hij dus ook uitsmijter.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:52:10 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_20439586
uitsmijters

anabole tyfushonden zijn het
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_20439618
gossie
pi_20439628
-
-
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:55:32 #5
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20439656
ik kan ff niet bedenken hoe ik moet reageren hier,
ff geen zin om te lezen dat hele stukje :\')

uitsmijters, bah!
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_20439657
Dus je was gewoon strontlazarus en mocht daarom niet meer naar binnen?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_20439671
En voordat je naar buiten ging had jijzelf niet kunnen bedenken dat je misschien niet meer terug naar binnen mocht, en dus je jas direct mee had kunnen nemen?

Ik snap t probleem, maar vind niet dat de uitsmijter jou aan de tijd hoeft te herinneren.
En dat ze geen verstand hebben is maar beter ook, anders zouden ze gek worden van al die zeurende mensen ieder weekend weer opnieuw.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:57:18 #8
619 pierce
We hebben een P.....
pi_20439702
Uitsmijters... BAH!

Is het jullie ook wel eens opgevallen dat alle uitsmijters hun kauwgom eten alsof ze bang zijn dat hun kaken aan elkaar blijven plakken?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:58:32 #9
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_20439733
kijk, daarom neem ik nooit een jas mee
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_20439804
Dat komt door de steroiden.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:01:27 #11
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20439806
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:55 schreef LostFormat het volgende:
Dus je was gewoon strontlazarus en mocht daarom niet meer naar binnen?
Nee ik was niet lam.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:56 schreef MiSs-TaKe het volgende:
En voordat je naar buiten ging had jijzelf niet kunnen bedenken dat je misschien niet meer terug naar binnen mocht, en dus je jas direct mee had kunnen nemen?
Ik heb geeneens een horloge. Plus zo raar is het niet hoor om even naar buiten te gaan om te snacken en later weer naar binnen.
quote:
Ik snap t probleem, maar vind niet dat de uitsmijter jou aan de tijd hoeft te herinneren.
Dat hoeft ie ook niet. Hij moet me gewoon ff mn jas laten pakken, kan ik naar huis, is hij ook van het gezeur af. T is gewoon autoritair doen om het autoritair doen.
pi_20439827

Heerlijk!
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:03:17 #13
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_20439844
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:02 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding]

Heerlijk!
:\'(
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:04:06 #14
66842 Spiller
Bourgeoisie.
pi_20439857
Zeik niet ofzo, zonder uitsmijters zouden er allemaal achtelijke medelanders in de cafe\'s zitten.
pi_20439870
quote:
[afbeelding]

Heerlijk!
pi_20439880
Ik hoor veel mensen klagen over uitsmijters maar in alle jaren dat ik uitga en alle tenten waar ik geweest ben, heb ik nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Als ik dus dit soort verhalen hoor, ga ik dan ook altijd twijfelen of het echt wel aan de uitsmijters gelegen heeft.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_20439950
quote:
[afbeelding]

Heerlijk!

pi_20439965
Ik houd van pizza\'s.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:08:12 #19
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20439969
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:04 schreef Spiller het volgende:
Zeik niet ofzo, zonder uitsmijters zouden er allemaal achtelijke medelanders in de cafe\\\'s zitten.

Ja hoor.
Die bijdehandste baak was overigens een medelander, maar wtf heeft dat er nou weer mee te maken?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:10:11 #20
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440017
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:05 schreef LostFormat het volgende:
Ik hoor veel mensen klagen over uitsmijters maar in alle jaren dat ik uitga en alle tenten waar ik geweest ben, heb ik nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Als ik dus dit soort verhalen hoor, ga ik dan ook altijd twijfelen of het echt wel aan de uitsmijters gelegen heeft.
Ja hoor... ik heb ook wel eens een Marokkaan naar buiten zien vliegen die daarna 10 minuten onafgebroken in elkaar geslagen werd totdat de politie kwam. Lag zeker ook aan de Marokkaan.
En t ligt idd niet aan de uitsmijter dat een meisje van 1.50 hoog met blote armpjes niet ff naar binnen mag om dr jas te halen. Nee, is dr eigen schuld.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:10:29 #21
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_20440026
vraag of hij zijn kaart heeft. zonder dat ding mag hij niks

uitgescheurde shirt... kan je verhalen.

vraag volgende X aan een medewerker wie de baas is.

Met uitsmijters heb ik nooit problemen gehad. wou ik ook graag zo houden.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:11:18 #22
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440048
De baas was er niet
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:12:43 #23
41885 kless
pi_20440082
En dan ook nog als een ordinaire bedelaar hun handje ophouden als je naar buiten gaat.

-> ken ik alleen van het westen -> zijn ook geen vriendelijke mensen daar bij de deur.

in groningen heb je daar gelukkig geen last van.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:14:21 #24
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_20440125
\\\"Nee, ik zei net toen je naar buiten ging dat je niet meer naar binnen mocht.\\\" Nou nee hoor, hij zei alleen dat ik mn biertje moest binnen laten. Dus dat zeg ik. Zegt hij: \\\"Wil je beweren dat je niet beschonken bent?\\\" Ik: \\\"Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik wil gewoon even mn jas pakken en naar huis. Duurt 10 seconden.\\\" Nou ik mocht er dus echt niet in he. En een meisje naast me ook niet.
Okee, dat is nog tot daaraan toe. Maar dan gaan die apen ook nog eens bijdehand lopen doen: \\\"Hee dan gaan jullie toch weer op je bankje zitten?\\\" (We zaten buiten ff te ouwehoeren op een tafel van t cafe ernaast voordat we een patatje gingen eten). \\\"Wil je ff aan de kant gaan, dan kunnen de mensen eruit.\\\" \\\"Nee, ik wil mn jas\\\"
[/quote]

Tja.. en zo te horen ben je ook nog in discussie gegaan met die oeran oetangs.. dat maakt je op zijn minst net zo dom...
beer
pi_20440128
Hoe ben je uiteindelijk weer aan je jas gekomen dan
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:17:08 #26
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20440186
Heb je je jas nu weer terug?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_20440197
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:05 schreef LostFormat het volgende:
Ben ik het wel mee eens. Als het echt aan de uitsmijter zou liggen dan zou die zelf ook wel ontslagen worden. Een foutje maken of een situatie verkeerd inschatten kan altijd gebeuren....... maar ik kan me voorstellen dat ze je om een bepaalde tijd niet meer terug naar binnen willen halen.

Jij wil misschien echt wel je jas halen en vertrekken, maar het overgrote deel gebruikt dezelfde smoes en gaat nog ff lekker aan de bar staan hangen.
Dan heeft de portier er achteraf veel meer werk (en mischien ook weer ellende) van want voordat diegene weer vertrokken is... pff.

Het kwam ff lullig uit voor jou, maarja....... ik snap de reactie van de uitsmijter dan toch ook weer wel.

Ik moet eerlijk bekennen, hoeveel anabolen of steroïden of verstand ze hebben interesseerd me geen ene moer....... ik weet alleen dat ze er staan en dat ze ingrijpen als er problemen zijn, en dat telt.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_20440220
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:14 schreef daReaper het volgende:
Hé, goede vraag
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:20:08 #29
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440255
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:14 schreef daReaper het volgende:
Iemand gebeld die binnen stond en die heeft mn jas meegenomen. Moet je eens proberen, iemand bellen die op een dansvloer staat en dan uitleggen dat je niet naar binnen mag en uitleggen waar je jas ligt.
pi_20440259
Kutstudenten moeten helemaal gemeden worden uit het uitgaansleven.

Flikker toch op tyfus balletjes, die uitsmijter had je kop in moeten slaan
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_20440264
Tsja het verschild nogal.
Soms heb je gewoon rechtvaardige uitsmijters, maar je heb dus ook heel vaak van die gasten die misbruik maken van hun positie.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:21:13 #32
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440283
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:14 schreef ed_reeb het volgende:
Tja.. en zo te horen ben je ook nog in discussie gegaan met die oeran oetangs.. dat maakt je op zijn minst net zo dom...
Jij was zeker zonder jas naar huis gegaan?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:22:12 #33
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440309
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:20 schreef Careca het volgende:
Kutstudenten moeten helemaal gemeden worden uit het uitgaansleven.

Flikker toch op tyfus balletjes, die uitsmijter had je kop in moeten slaan
Jaaaa hooooor, alle studenten zijn balletjes.
pi_20440328
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:20 schreef ErikT het volgende:

[..]

Iemand gebeld die binnen stond en die heeft mn jas meegenomen. Moet je eens proberen, iemand bellen die op een dansvloer staat en dan uitleggen dat je niet naar binnen mag en uitleggen waar je jas ligt.
ken je die reclames? over dat zo\'n persoon gaat SMS\'en omdat die ander op de dansvloer staat? Goed idee hoor

M\'n zus flikte het ook om me te gaan lopen bellen terwijl ik in Brothers ben
\"WAAAAAAAAAT????\"
-\"xyxzgojfxuzygzgj\"
\"WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT????!!!!???\"
-\"xjgasdoijzxogosdaj\"
\"SMS EVEN!!!!\"
-\"jgjdaklhklx\"
\"SMS EVEN!!!!!!!!!!!!\"
-\"fjhlksdzx\"
TUUT TUUT

even later

bzzzt bzzt

\"ohhh, dat wilde ze! sms dan gewoon\"

Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:23:58 #35
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440353
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:20 schreef sieb het volgende:
Tsja het verschild nogal.
Soms heb je gewoon rechtvaardige uitsmijters, maar je heb dus ook heel vaak van die gasten die misbruik maken van hun positie.
Keer bij de Jam. Gingen we die trap af, stonden er 4 jongens van ik denk Marokkaanse afkomst. Vroegen aan ons of we een pasje hadden. Want dat hadden ze nodig volgens de uitsmijters. Wij: \"Nee, we komen hier voor t eerst.\" En wij lopen dus zo naar binnen. Discriminatie tot en met, kan allemaal in dit vrije land.
pi_20440363
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:22 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja ik volg het ook niet meer.

Studeren was vroeger misschien elitair, maar nu is het toch voor iedereen toegangelijk
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:24:54 #37
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440380
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef daReaper het volgende:
sms verhaal
goed punt, maar ik belde niet zelf. iemand anders ging t voor me oplossen
pi_20440405
Hebben ze daar geen inkt-stempels die je op je hand kan drukken?
pi_20440459
laat maar...
pi_20440545
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:22 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dank je dat wilde ik horen

Net zo goed als dat alle uitsmijters nietswetende, iqloze, nitwits zijn..

Je had gewoon pech dus!
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_20440586
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:10 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja hoor... ik heb ook wel eens een Marokkaan naar buiten zien vliegen die daarna 10 minuten onafgebroken in elkaar geslagen werd totdat de politie kwam. Lag zeker ook aan de Marokkaan.
En t ligt idd niet aan de uitsmijter dat een meisje van 1.50 hoog met blote armpjes niet ff naar binnen mag om dr jas te halen. Nee, is dr eigen schuld.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef ErikT het volgende:

[..]

Keer bij de Jam. Gingen we die trap af, stonden er 4 jongens van ik denk Marokkaanse afkomst. Vroegen aan ons of we een pasje hadden. Want dat hadden ze nodig volgens de uitsmijters. Wij: \\\"Nee, we komen hier voor t eerst.\\\" En wij lopen dus zo naar binnen. Discriminatie tot en met, kan allemaal in dit vrije land.
Jij maakt wel vanalles mee met die uitsmijtes hè.........en marokkanen trouwens
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:36:24 #42
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_20440637
dsejus hebben ze daar nooit van een stempelsysteem gehoord>?
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:37:07 #43
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440661
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:32 schreef Careca het volgende:

[..]

Dank je dat wilde ik horen

Net zo goed als dat alle uitsmijters nietswetende, iqloze, nitwits zijn..

Je had gewoon pech dus!
Was niet de eerste keer.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:34 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Jij maakt wel vanalles mee met die uitsmijtes hè.........en marokkanen trouwens
Ja, uitgaan is echt tof

Niet zo gek dat ik liever gewoon bij iemand zit tegenwoordig. Als ik discriminatie wil zien kijk ik wel TV, ruzie maak ik wel met mn kapotte fiets ofzo.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:37:39 #44
35662 Heintje
Gears of War.
pi_20440679
het is niet eens dat ie je niet binnen wil laten. Maar het mag gewoon niet.
En daar kan zelfs de directeru niks aan doen. dat zijn de regels van de gemeente.
Dus de uitsmijter had hier wel zeker gelijk. Al blijft het gewoon flauw.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik niet binnen kwam omdat ik een rainings broek aan had. Er zat niks anders op dan 20 KM naar huis te rijden en daarna weer 20 KM terug om een andere broek te halen. Ik had tenslotte een meidje beloofd om haar naar huis te brengen.
Ik heb toen ik binnen was ook niks gedronken. Ik gunde ze mijn geld niet.
Wat maakt het nou uit wat voor broek ik aan heb?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:38:58 #45
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_20440706
quote:
Zeik niet ofzo, zonder uitsmijters zouden er allemaal achtelijke medelanders in de cafe\\\'s zitten.
Ja. für auslander verboden moet er bij de ingang staan.

achterlijke rascist.

en jij gaat natuurlijk weer Salou onveilig maken deze zomer. Vinden die Spanjaarden ook leuk als er zo\'n melkmuil kotsend voor de Salzatent staat.
Kronkel in de kop jongen dat zal het zijn.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:46:08 #46
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20440890
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:37 schreef Heintje het volgende:
het is niet eens dat ie je niet binnen wil laten. Maar het mag gewoon niet.
En daar kan zelfs de directeru niks aan doen. dat zijn de regels van de gemeente.
Dus de uitsmijter had hier wel zeker gelijk. Al blijft het gewoon flauw.
Regel van de gemeente?
Dus stempels zijn illegaal?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:54:08 #47
41885 kless
pi_20441108
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:46 schreef ErikT het volgende:

[..]

Regel van de gemeente?
Dus stempels zijn illegaal?
het niet naar binnen mogen na een bepaalde tijd kan van de gemeente zijn.

stempels kunnen gelden als \"club lidmaatschap\"
En een club is een \"besloten groep\"
En daar mag je wel \"in en uit lopen\"waneer je maar wilt
iGEM
pi_20441233
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:07 schreef daeri het volgende:

[..]

[afbeelding]

. Volgens mij ben ik de enige die hem snapt? .
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:00:56 #49
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20441262
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:59 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Ik denk t ook ja
pi_20441364
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:00 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik denk t ook ja
Het Minister Rita Verdonk fantopic #2
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:07:07 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20441423
Dank de TS voor de goede uitgaans tip.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_20441854
Bij de Hollywood in rdam staat die uitsmijter ook altijd met ze handje op de bedelen. Voor wat \\\"klein geld\\\". Ik zeg: \\\"ik heb alleen maar groot geld\\\" en hij zegt: \\\"ik kan wel wisselen hoor\\\" is toch gewoon lachwekend zo een bedelaar
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:51:05 #53
41885 kless
pi_20442460
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:27 schreef Willy84 het volgende:
Bij de Hollywood in rdam staat die uitsmijter ook altijd met ze handje op de bedelen. Voor wat \\\\\\\"klein geld\\\\\\\". Ik zeg: \\\\\\\"ik heb alleen maar groot geld\\\\\\\" en hij zegt: \\\\\\\"ik kan wel wisselen hoor\\\\\\\" is toch gewoon lachwekend zo een bedelaar
Hoe is die gewoonte er in geslopen daar in het westen?

Bescherm geld is toch Maffia practijken?

Of moet ik het zien als Fooi?
iGEM
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:13:10 #54
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_20443063
Ik weet niet hoe het in Utrecht zit, maar wat iemand hier al eerder schreef, vaak mogen de uitsmijters mensen niet meer binnen laten. Dat heeft met de slluitingstijden-wet te maken.
Als de politie een kroeg betrapt op het binnenlaten van mensen na de officiele sluitingstijd, kan dat een behoorlijke boete opleveren. In Leiden krijgt zo\\\'n kroeg eerst een gele kaart en bij de tweede kaart moeten ze twee weken sluiten.
De portiers hadden dat best wel even wat vriendelijker aan je mogen uitleggen of helpen bij het zoeken van een andere oplossing maar ik kan me zo voorstellen dat jij niet de enige bent die met dit verhaal komt aanzetten en dat ze bij de 150e keer geen zin meer hebben om alles uit te leggen. Want iedereen gaat toch met ze in discussie..

Overigens sta ik ook wel eens na sluitingstijd bij een kroeg om toch nog naar binnen te gaan.. meestal mag dat wel als je het normaal vraagt en als er geen politie in de buurt is.
Money talks, Bullshit walks!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:13:35 #55
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_20443079
Ik weet niet hoe het in Utrecht zit, maar wat iemand hier al eerder schreef, vaak mogen de uitsmijters mensen niet meer binnen laten. Dat heeft met de slluitingstijden-wet te maken.
Als de politie een kroeg betrapt op het binnenlaten van mensen na de officiele sluitingstijd, kan dat een behoorlijke boete opleveren. In Leiden krijgt zo\\\\\\\'n kroeg eerst een gele kaart en bij de tweede kaart moeten ze twee weken sluiten.
De portiers hadden dat best wel even wat vriendelijker aan je mogen uitleggen of helpen bij het zoeken van een andere oplossing maar ik kan me zo voorstellen dat jij niet de enige bent die met dit verhaal komt aanzetten en dat ze bij de 150e keer geen zin meer hebben om alles uit te leggen. Want iedereen gaat toch met ze in discussie..

Overigens sta ik ook wel eens na sluitingstijd bij een kroeg om toch nog naar binnen te gaan.. meestal mag dat wel als je het normaal vraagt en als er geen politie in de buurt is.
Money talks, Bullshit walks!
pi_20444080
FF een realistische versie van hetgeen er gebeurd is:

Je was bezopen, wilde met je glas bier naar buiten, dat hij je er op moest wijzen dat het niet mocht toont al aan dat je je achterlijk gedroeg, je hebt op een bankje naast die kroeg lopen brallen als een mongool, bent vervolgens weer teruggelopen, je kwam er logischerwijs niet in omdat uitsmijters nu eenmaal een tyfushekel hebben aan typetjes als jij, hebt een grote bek op gezet tegen hem omdat je uiteraard even stoer moest doen voor dat wijf dat naast je stond en dus kwam je er met geen mogelijkheid meer in.

Oftewel, je hebt nog geluk gehad met die uitsmijter, ik zou graag gezien hebben dat je met jas en al onder dat snackbarbankje was geschopt...
En boehoe, 20 kutstudentjes die geen cent te makken hebben en alleen maar de sfeer verneuken met hun zwakbegaafde gebral, die zullen ze echt missen .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:50:29 #57
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20444135
Ja Kasanova idd zo ging het.

kutgast.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:51:48 #58
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20444176
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:48 schreef kastanova het volgende:
FF een realistische versie van hetgeen er gebeurd is:

Je was bezopen, wilde met je glas bier naar buiten, dat hij je er op moest wijzen dat het niet mocht toont al aan dat je je achterlijk gedroeg, je hebt op een bankje naast die kroeg lopen brallen als een mongool, bent vervolgens weer teruggelopen, je kwam er logischerwijs niet in omdat uitsmijters nu eenmaal een tyfushekel hebben aan typetjes als jij, hebt een grote bek op gezet tegen hem omdat je uiteraard even stoer moest doen voor dat wijf dat naast je stond en dus kwam je er met geen mogelijkheid meer in.

Oftewel, je hebt nog geluk gehad met die uitsmijter, ik zou graag gezien hebben dat je met jas en al onder dat snackbarbankje was geschopt...
En boehoe, 20 kutstudentjes die geen cent te makken hebben en alleen maar de sfeer verneuken met hun zwakbegaafde gebral, die zullen ze echt missen .
Feit blijft dat hij onthouden werd van zijn eigendom, zonder duidelijke reden.
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:53:00 #59
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20444212
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:13 schreef Kiki het volgende:
Als de politie een kroeg betrapt op het binnenlaten van mensen na de officiele sluitingstijd, kan dat een behoorlijke boete opleveren. In Leiden krijgt zo\\\\\\\\\\\\\\\'n kroeg eerst een gele kaart en bij de tweede kaart moeten ze twee weken sluiten.

Ja als die gast gewoon een reden geeft (bv die), dan ga ik wel wachten totdat de laatste mensen naar buiten zijn. Maar hij zegt dus: \"ik heb het je net verteld toen je naar buiten liep.\" En dat was gewoon niet zo. Simpel. En dat hij dan ook nog lomp tegen me gaat lopen doen slaat helemaal nergens op.
pi_20444470
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Feit blijft dat hij onthouden werd van zijn eigendom, zonder duidelijke reden.
Uitsmijters hebben het recht om mensen de toegang te weigeren zonder reden.
Als zij niet willen dat je naar binnen komt, ook al is het omdat hun vriendin ongesteld is, dan kom je niet binnen... En als ik het verhaal van de TS (de meest positieve versie dus) lees zie ik genoeg redenen om hem niet meer naar binnen te laten...
En het is geen onthouden van eigendom, het is eerder huisvredebreuk toen de TS sneaky naar binnen slipte.
Zijn jas is namelijk niet afgepakt en binnen neergelegd, hij heeft zijn jas zelf binnen gelegd en is nog een te grote cheapass om de garderobe te betalen en vergeet hem vervolgens met zijn dronken kutkop mee naar buiten te nemen; eigen schuld dus...
Als de kroeg om 9:00 dicht en opgeruimd is en al het personeel al naar huis is, dan ga je toch ook niet piepen over \"onthouden van zijn eigen eigendom\" .
pi_20444571
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:53 schreef ErikT het volgende:
Maar hij zegt dus: \\\"ik heb het je net verteld toen je naar buiten liep.\\\" En dat was gewoon niet zo.
Goh nee, jij bent met je dronken kop vast helderder dan een nuchter persoon hé... .
quote:
Simpel. En dat hij dan ook nog lomp tegen me gaat lopen doen slaat helemaal nergens op.
Toen hij zei dat je je bier weg moest zetten, zei jij vast \"Ja hoor meneer, ik zal het direct doen\"
Ga sprookjes schrijven en maak kleine kinderen wat wijs, kneus...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:05:03 #62
81202 blublub
snob and a half
pi_20444583
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef ErikT het volgende:

[..]

Keer bij de Jam. Gingen we die trap af, stonden er 4 jongens van ik denk Marokkaanse afkomst. Vroegen aan ons of we een pasje hadden. Want dat hadden ze nodig volgens de uitsmijters. Wij: \\\"Nee, we komen hier voor t eerst.\\\" En wij lopen dus zo naar binnen. Discriminatie tot en met, kan allemaal in dit vrije land.
jeetje, heb jij al die tijd in Lutjebroek gewoond ofzo, als je nou nog niet weet dat ze discrimineren in de Jam

en dat het een vrij land is slaat nergens op. die tent is het bezit van een zeker persoon (ook wel de eigenaar genoemd) en die bepaald wie er wel of niet naar binnen mag. het is geen openbare gelegenheid. jij laat toch ook niet zomaar iedereen jouw huis binnen
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:07:23 #63
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20444645
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Uitsmijters hebben het recht om mensen de toegang te weigeren zonder reden.
Als zij niet willen dat je naar binnen komt, ook al is het omdat hun vriendin ongesteld is, dan kom je niet binnen... En als ik het verhaal van de TS (de meest positieve versie dus) lees zie ik genoeg redenen om hem niet meer naar binnen te laten...
En het is geen onthouden van eigendom, het is eerder huisvredebreuk toen de TS sneaky naar binnen slipte.
Zijn jas is namelijk niet afgepakt en binnen neergelegd, hij heeft zijn jas zelf binnen gelegd en is nog een te grote cheapass om de garderobe te betalen en vergeet hem vervolgens met zijn dronken kutkop mee naar buiten te nemen; eigen schuld dus...
Als de kroeg om 9:00 dicht en opgeruimd is en al het personeel al naar huis is, dan ga je toch ook niet piepen over \\\\\\\"onthouden van zijn eigen eigendom\\\\\\\" .
Ok, lekker stereotype. We weten niet, en dan bedoel ik helemaal niet, of TS wél of niet dronken was. Hijzelf heeft geen mededeling gedaan over het aantal biertjes dat hij heeft gedronken, noch over het feit of hij toen over de \\\'dronken zijn\\\' grens is gegaan. Die grens weten wij meestal niet, zeker niet hier, aangezien jij noch ik hem ooit hebben ontmoet IRL, denk ik.

Jouw stereotype student, interpreteer ik d.m.v lezen van je posts, is een dronken, bier-zuipende student. Daarom is het misschien zo dat je dingen verkeerd ziet.

Ik zie het misschien ook wel verkeerd, we zullen het ws nooit weten.

TS, heb je je jas eik nog terug, ik heb namelijk niets gelezen of je die terug hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 06-07-2004 17:08:28 (Contaminatie in m'n post verbetert. :X) ]
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:12:11 #64
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20444769
Overigens, kasta, dit gelezen?:
quote:
Komt er uiteindelijk een barman naar buiten in verband met dat watergevecht. Dus ik leg hem de situatie uit, ook over dat meisje dat gewoon een nummertje had (mijn jas hing over een kruk, ik was er al vroeg). Wil hij naar binnen om de jassen te halen, mag hij niet naar binnen. EEN MEDEWERKER. Niet te geloven
Een medewerker niet binnen laten?
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:12:50 #65
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20444791
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:04 schreef kastanova het volgende:
Goh nee, jij bent met je dronken kop vast helderder dan een nuchter persoon hé... .
Hee. Ik loop naar buiten samen met iemand, we hebben het over de Tour. We gingen ff naar buiten want binnen was het warm. Ik ben dus in gesprek en loop met mn biertje in mn hand naar de deur, die gast zegt: \"Laat je m binnen staan?\" Ik zet m op de tafel, we lopen naar buiten en gaan daar ff zitten.
quote:
Toen hij zei dat je je bier weg moest zetten, zei jij vast \\\"Ja hoor meneer, ik zal het direct doen\\\"
Ga sprookjes schrijven en maak kleine kinderen wat wijs, kneus...
Echt knap dat jij dat allemaal weet. Net alsof je god bent die alles van bovenaf bekijkt. Domme betweterige kutmongool ben je.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:16:11 #66
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20444874
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:01 schreef kastanova het volgende:
Ja ja, ik was daar al om 22:45 toen er net 20 mensen waren en net als altijd in het café hang ik dan mn jas gewoon over mn kruk of mn stoel waarop ik zit. Is wat anders als je naar een discotheek gaat, die tent is geen discotheek, maar een café.
En ik vergat helemaal niet mn jas mee te nemen. We gingen even naar buiten voor de frisse lucht. En daar besloten we nog ff naar de snackbar te gaan.
Maar jij weet alles zo goed, lijkt me heerlijk om alles te weten. Lijkt me dan wel weer vervelend om zo\\\'n klootzak te zijn, maar dat zit dan waarschijnlijk op hetzelfde allel.
pi_20444935
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ok, lekker stereotype. We weten niet, en dan bedoel ik helemaal niet, of TS wél of niet dronken was. Hijzelf heeft geen mededeling gedaan over het aantal biertjes dat hij heeft gedronken, noch over het feit of hij toen over de \\\\\\\'dronken zijn\\\\\\\' grens is gegaan. Die grens weten wij meestal niet, zeker niet hier, aangezien jij noch ik hem ooit hebben ontmoet IRL, denk ik.

Jouw stereotype student, interpreteer ik d.m.v lezen van je posts, is een dronken, bier-zuipende student. Daarom is het misschien zo dat je dingen verkeerd ziet.
Lekker naïef lego .
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:48 schreef ErikT het volgende:
Naar de NEXT in Utrecht, studentenavond, 1 euro een biertje. Leuk.
Zegt hij: \\\"Wil je beweren dat je niet beschonken bent?\\\" Ik: \\\"Wat heeft dat er nou mee te maken?
Hij is dus al dolblij dat het bier maar een euro kost, dronk bier aangezien hij met glas en al naar buiten wilde lopen en reageert niet ontkennend op de vraag of hij beschonken is .
Nogal naïef om dan te denken dat hij vrij nuchter was en nog maar 1 of 2 biertjes gehad heeft, helemaal aangezien die brallende, studerende vetkleppen altíjd pas naar de snackbar gaan als ze al dronken zijn, aangezien ze denken dat een nieuw bodempje ze weer nuchter krijgt...
En ja, ik woon in Utrecht en ik weet dus welke types bij die snackbar komen; brallende, provocerende en aan wijven zittende, bolle teringstudenten zonder geld.

Mijn versie komt in ieder geval dichter in de buurt van de waarheid, dan de versie van dat benevelde, subjectieve knaapje dat zich voordoet als een zielig, braaf ventje dat gepest werd door een uitsmijter terwijl hij de goedheid zelve is.

Zoals ik al zei, ik vind het prijzenswaardig dat de uitsmijter zich nog kon beheersen, ik zou de kans gegrepen hebben om hem zijn mond fysiek te snoeren... .
pi_20445039
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, kasta, dit gelezen?:
[..]

Een medewerker niet binnen laten?
Wat denk je zelf?
Was het echt een medewerker die er door zijn eigen personeel uitgeschopt wordt of zou het toch aan het gebrekkige waarnemingsvermogen van de TS hebben gelegen die het verhaal constant verdraait in zijn voordeel?
Mijn visie op het hele verhaal werd daarmee alleen maar geloofwaardiger...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:22:40 #69
81202 blublub
snob and a half
pi_20445055
Kasta, ik ken die snackbar ookgoed, ik ben ook een student, maar ik lust geen bier, drink altijd met mate, en kom toch bij die snackbar. dus je Mariaplaatssnackbarlogica gaat niet op

en als ik daar kom dan zitten er bijna altijd alleen maar Marrokanen hoor
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:23:26 #70
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445079
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Lekker naïef lego .
[..]
Heb ik ergens mijn vermoedens geuit? Over zijn toestand?

We weten überhaupt niet hoe laat dit gebeurde, als het, stel, om 23:00 gebeurde, zou het heel goed kunnen zijn dat hij nog niet dronken was. Die kans neemt wel toe naar mate de avond vordert, maar is nooit 100 % zeker.
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:24:26 #71
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445109
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Was het echt een medewerker die er door zijn eigen personeel uitgeschopt wordt ...
Dat zegt TS nergens.
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:24:41 #72
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445117
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:18 schreef kastanova het volgende:
Hij is dus al dolblij dat het bier maar een euro kost, dronk bier aangezien hij met glas en al naar buiten wilde lopen en reageert niet ontkennend op de vraag of hij beschonken is .
Jij zou liegen? Natuurlijk had ik wat bier op, hehe. Maar er is nog altijd een verschil tussen beschonken en dronken.
quote:
Nogal naïef om dan te denken dat hij vrij nuchter was en nog maar 1 of 2 biertjes gehad heeft, helemaal aangezien die brallende, studerende vetkleppen altíjd pas naar de snackbar gaan als ze al dronken zijn, aangezien ze denken dat een nieuw bodempje ze weer nuchter krijgt...
Idd, daarom ga ik altijd naar de snackbar. Niet omdat je gewoon honger krijgt als je laat op bent, nee, dat is het echt niet.
quote:
En ja, ik woon in Utrecht en ik weet dus welke types bij die snackbar komen; brallende, provocerende en aan wijven zittende, bolle teringstudenten zonder geld.
O ja, nou ik heb netjes mn patatje met betaald, en ook nog met een meisje gepraat dat ik al een jaar niet gezien had, en ik heb haar niet aangeraakt. En bol? Ik weeg nog geen 65 kilo.
quote:
Mijn versie komt in ieder geval dichter in de buurt van de waarheid, dan de versie van dat benevelde, subjectieve knaapje dat zich voordoet als een zielig, braaf ventje dat gepest werd door een uitsmijter terwijl hij de goedheid zelve is.
Idd jouw versie komt veel dichter bij. Want jij weet alles en jij was erbij.
En ik lul maar wat uit mn nek, verzin een verhaal en lag in mn bed toen dit alles gebeurde.
quote:
Zoals ik al zei, ik vind het prijzenswaardig dat de uitsmijter zich nog kon beheersen, ik zou de kans gegrepen hebben om hem zijn mond fysiek te snoeren... .
Geweld is jouw oplossing. Chapeau.
Ik hoop dat ik je nooit tegenkom in Utrecht, wat een ambetant persoon ben jij zeg,.
pi_20445153
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef ErikT het volgende:
Hee. Ik loop naar buiten samen met iemand, we hebben het over de Tour. We gingen ff naar buiten want binnen was het warm. Ik ben dus in gesprek en loop met mn biertje in mn hand naar de deur, die gast zegt: \\\"Laat je m binnen staan?\\\" Ik zet m op de tafel, we lopen naar buiten en gaan daar ff zitten.
Uhuh, de uitsmijter vraagt iedereen die met een glas bier in de hand, in de buurt van deur loopt of ze het biertje weg willen zetten, je verhaal wordt echt steeds geloofwaardiger... :\').
quote:
Echt knap dat jij dat allemaal weet. Net alsof je god bent die alles van bovenaf bekijkt. Domme betweterige kutmongool ben je.
Goh, zo heb je vast niet ook gereageerd tegen de uitsmijter die je nog meer dwars zat en alles beter wist hé?
Nee hé, toen, in notabene beschonken toestand kon je je wél beheersen en sprak je hem de hele tijd met \"meneer\" aan hé? :\')
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:26:39 #74
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445161
quote:
Ik weeg nog geen 65 kilo.
[offtopic]Ik ben nog zwaarder ook. [/offtopic]
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:26:56 #75
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445170
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Was het echt een medewerker die er door zijn eigen personeel uitgeschopt wordt of zou het toch aan het gebrekkige waarnemingsvermogen van de TS hebben gelegen die het verhaal constant verdraait in zijn voordeel?
Mijn visie op het hele verhaal werd daarmee alleen maar geloofwaardiger...
Dit wordt echt grappig. Ik stond daar toch echt met de barman te praten die het probleem wilde oplossen. Maar die werd echt niet meer binnen gelaten. Maarrr, wederom, die jongen had waarschijnlijk snel ergens een barman shirt vandaan getoverd, mij ervan overtuigd dat hij barman was, en ik accepteerde dat want ik was dronken, en zodoende werd hij niet toegelaten. Dat is idd de waarheid.
pi_20445200
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:22 schreef blublub het volgende:
Kasta, ik ken die snackbar ookgoed, ik ben ook een student, maar ik lust geen bier, drink altijd met mate, en kom toch bij die snackbar. dus je Mariaplaatssnackbarlogica gaat niet op
Euuh, well duh, je bent een wijf...
Had ik het over wijven bij die snackbar
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:28:32 #77
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445208
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:26 schreef kastanova het volgende:

Goh, zo heb je vast niet ook gereageerd tegen de uitsmijter die je nog meer dwars zat en alles beter wist hé?
Nee hé, toen, in notabene beschonken toestand kon je je wél beheersen en sprak je hem de hele tijd met \\\"meneer\\\" aan hé? :\\\')
Dat weten wij niet, hoe hij reageert. Of je moet alwetend zijn, wat niemand is.
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:29:02 #78
81202 blublub
snob and a half
pi_20445218
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuh, well duh, je bent een wijf...
Had ik het over wijven bij die snackbar
ik ben geen wijf en jah, je had t over studenten. er zijn ook vrouwelijke studenten weet je

en jah meisjes komen dus ook in die snackbar, en vrijwel nooit brallers, alleen Marrokanen
pi_20445247
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat weten wij niet, hoe hij reageert. Of je moet alwetend zijn, wat niemand is.
We hebben net gezien hoe in nuchtere toestand reageert op iemand die het niet met hem eens is, notabene op het internet...
Dat weten we dus wel .
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:31:27 #80
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445272
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:26 schreef kastanova het volgende:
Uhuh, de uitsmijter vraagt iedereen die met een glas bier in de hand, in de buurt van deur loopt of ze het biertje weg willen zetten, je verhaal wordt echt steeds geloofwaardiger... :\\\').
Wat lul je nou? Ik loop NAAR de deur, vanuit de bar, en sta op het punt naar buiten te stappen. Gek he, dat hij dat dan zegt? DAT IS ZN WERK.
quote:
Nee hé, toen, in notabene beschonken toestand kon je je wél beheersen en sprak je hem de hele tijd met \\\"meneer\\\" aan hé? :\\\')
Hij zei: \"je mag niet naar binnen.\" Ik vragen waarom, reden gaf hij niet. Toen zei ik tegen mn vriend: \"nou dan blijven we wel ff buiten staan.\" Toen ging die gast bijdehand lopen doen, daarom werd ik boos. Die vriend was nog verbaasd dat ik eerst berustte in de situatie en later boos werd. Hij vond het gewoon helemaal belachelijk en stond alleen maar verbaasd te zijn eigenlijk. En te vragen wat nou het probleem was.
Maar idd, eigenlijk ging het zo. Ik kwam besmeurd met mayonaisse de snackbar uit, probeerde de next weer in te rennen, knalde daarbij tegen de uitsmijter op en daarom liet ie me niet binnen. Om diezelfde reden mocht dat meisje ook buiten blijven wachten.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:31:32 #81
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445275
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

We hebben net gezien hoe in nuchtere toestand reageert op iemand die het niet met hem eens is, notabene op het internet...
Dat weten we dus wel .
Niet. Internet is een medium waar mensen misschien reacties anders uiten dan IRL?
Some say in ice
pi_20445276
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:50 schreef ErikT het volgende:
Ja Kasanova idd zo ging het.

kutgast.
ErikT, snap het dan.

De enige kutgast hier dat ben jij. Daarom ben je ook die tent uitgeschopt

Duhhhhh.
pi_20445293
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb ik ergens mijn vermoedens geuit? Over zijn toestand?

We weten überhaupt niet hoe laat dit gebeurde, als het, stel, om 23:00 gebeurde, zou het heel goed kunnen zijn dat hij nog niet dronken was. Die kans neemt wel toe naar mate de avond vordert, maar is nooit 100 % zeker.
Ben je zijn belabberde advocaat of zit je bij dezelfde studentenvereniging? .
Zulke zwakke uitvluchten ben ik niet meer tegengekomen sinds de Lewinsky rechtzaak...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:33:17 #84
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445311
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat weten we dus wel .
Niet met me eens is...
Jaja. Je loopt me gewoon uit te maken voor leugenaar, brallende irritante bolle meisjes aanrandende kutstudent en had het liefst gezien dat ik tegen de vlakte was geslagen.
Ja...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:34:09 #85
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445328
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:31 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

ErikT, snap het dan.

De enige kutgast hier dat ben jij. Daarom ben je ook die tent uitgeschopt

Duhhhhh.
Lezen. Ik ben er niet uitgeschopt, ik mocht er zonder reden niet terug in, net als een ander meisje, om mijn jas te halen.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:34:10 #86
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445329
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zulke zwakke uitvluchten ben ik niet meer tegengekomen sinds de Lewinsky rechtzaak...
Kijk voortaan eens in het profiel van iemand voordat je hem/haar ergens voor uitmaakt.
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:35:05 #87
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445343
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zit ik nou ook al bij een studentenvereniging? Gezellig zeg, mn leven neemt opeens een sociale vlucht.
pi_20445386
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:24 schreef ErikT het volgende:
Jij zou liegen? Natuurlijk had ik wat bier op, hehe. Maar er is nog altijd een verschil tussen beschonken en dronken.
En mensen die gedronken hebben zijn immers de eerste die het door hebben dat ze nét iets teveel gedronken hebben hé? :\')
Jij snapt het...
quote:
Idd, daarom ga ik altijd naar de snackbar. Niet omdat je gewoon honger krijgt als je laat op bent, nee, dat is het echt niet.
Ontbijt ken ik, middageten ken ik ook nog, avondeten kan er ook nog bij, maar nachteten omdat je zo lang op bent .
Je hebt gelijk, de snackbarren zitten snachts tijdens een uitgaansavond vol met nuchtere zakenmannen die moesten overwerken, geen dronken mensen te bekennen :\')
quote:
Ik weeg nog geen 65 kilo.
Komt omdat je geen vreten kunt betalen aangezien je poloshirtje zo duur was, sloeber...
quote:
Geweld is jouw oplossing. Chapeau.
Ik hoop dat ik je nooit tegenkom in Utrecht, wat een ambetant persoon ben jij zeg,.
Ik zou je de bek uitspoelen met m\'n urine als je dergelijke woorden uit die bekraagde kutkop van je zou spuwen...
pi_20445424
Kasta,

Wacht maar tot zijn holmaat InWonderland erbij komt, dan maken ze gehakt van je
quote:
ErikT:

Ik ben dus Erik. En ik moet van een vriend van mij die ik op Fok! heb gekregen een foto album maken. Dat is trouwens InWonderland. Wij kennen elkaar van de studie. We keken rond in het eerste jaar en begrepen al heel gauw dat we op elkaar aangewezen waren. We studeren nl natuurkunde (hij) en sterrenkunde (ik). Gelukkig bleek dit een beetje mee te vallen en liepen er nog meer geschikte mensen rond daar. In Utrecht gebeuren al deze spannende dingen. Daar woon ik dus ook. Alleen soms ben ik in het weekend nog bij mijn ouders in Hellevoetsluis, ook omdat ik daar nog hockey.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:41:14 #90
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445453
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:37 schreef kastanova het volgende:

Komt omdat je geen vreten kunt betalen aangezien je poloshirtje zo duur was, sloeber...
Shown your true colors, kasta.

Weet jij überhaupt wel hoe duur zijn poloshirt was? En hoe oud dat is?

En je hebt ook mensen die van nature (minder) zwaar zijn.
Some say in ice
pi_20445455
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:31 schreef ErikT het volgende:
Wat lul je nou? Ik loop NAAR de deur, vanuit de bar, en sta op het punt naar buiten te stappen.
Op zich vrij knap, terwijl je nog naar de deur toeloopt al naar buiten stappen...
Je weet nu al niet meer hoe het allemaal hoort te gaan, laat staan gisteren naar je bierquotum van 5 lauwe pisglaasjes bier...
quote:
Hij zei: \\\"je mag niet naar binnen.\\\" Ik vragen waarom, reden gaf hij niet. Toen zei ik tegen mn vriend: \\\"nou dan blijven we wel ff buiten staan.\\\" Toen ging die gast bijdehand lopen doen, daarom werd ik boos.
Tja, dat doen ze hé, die uitsmijters, die gaan gewoon brave mensen die zwijgend voor de kroeg staan pesten, wat een rekels zijn het toch ook hé :\')
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:41:16 #92
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445457
Gottegottegot. Dit topic kan beter dicht. Lekker op de man spelen, ik heb wel wat beters te doen.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:42:22 #93
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445478
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:39 schreef MarkyMarkx het volgende:
Kasta,

Wacht maar tot zijn holmaat InWonderland erbij komt, dan maken ze gehakt van je
[..]
Oh, vrienden zijn meteen holmaten? Vlieg een eind op, het liefste een of andere gracht in, voor een rondvaartboot. Dank u.
Some say in ice
pi_20445494
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:26 schreef ErikT het volgende:
Dit wordt echt grappig. Ik stond daar toch echt met de barman te praten die het probleem wilde oplossen. Maar die werd echt niet meer binnen gelaten.
Tja, dat zijn de betere uitsmijters, eigen personeel niet meer naar binnen laten...
\"Nee joh, je hoeft niet meer te werken, zometeen nog even de rest van het personeel naar buiten werken en dan ga ik zelf bier tappen\" :\').
pi_20445529
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Kijk voortaan eens in het profiel van iemand voordat je hem/haar ergens voor uitmaakt.
Je sexcamt met hem?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:45:54 #96
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445550
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:37 schreef kastanova het volgende:
En mensen die gedronken hebben zijn immers de eerste die het door hebben dat ze nét iets teveel gedronken hebben hé? :\\\\\\\')
Jij snapt het...
Ik drink al lang genoeg alchol om te weten wanneer ik dronken bent. Projectie dus.
quote:
Ontbijt ken ik, middageten ken ik ook nog, avondeten kan er ook nog bij, maar nachteten omdat je zo lang op bent .
Je hebt gelijk, de snackbarren zitten snachts tijdens een uitgaansavond vol met nuchtere zakenmannen die moesten overwerken, geen dronken mensen te bekennen :\\\\\\\')
wat jij niet kent, bestaat niet. idd.
quote:
Ik geloof dat ik dit jaar op een wielrenshirt na nog geen kledingstuk gekcoht heb. En polo\\\'s heb ik niet eens.
quote:
Ik zou je de bek uitspoelen met m\\\\\\\'n urine als je dergelijke woorden uit die bekraagde kutkop van je zou spuwen...
Kraagjes, ja idd. Het liefst vijf bovenop elkaar. En dan mn haar goed nat maken, met veel gel en wax, mn broek omkrullen, bootschoenen aan en brallen maar.

[ Bericht 4% gewijzigd door ErikT op 06-07-2004 17:51:06 ]
pi_20445552
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:41 schreef ErikT het volgende:
Gottegottegot. Dit topic kan beter dicht. Lekker op de man spelen, ik heb wel wat beters te doen.
Huh? En net zeg je nog dat niemand weet hoe je echt bent en nu is het op de man spelen
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:47:51 #98
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445592
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je sexcamt met hem?
Nee, enorme <piep> mijn profiel. M\'n leeftijd? Advocaat?

Sorry kasta, maar dit getuigt van weinig kennis van begrijpend lezen.
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:47:54 #99
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445595
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:41 schreef kastanova het volgende:
Op zich vrij knap, terwijl je nog naar de deur toeloopt al naar buiten stappen...
Je weet nu al niet meer hoe het allemaal hoort te gaan, laat staan gisteren naar je bierquotum van 5 lauwe pisglaasjes bier...
Oeee, hij maakt een taalfout. Nu is het meteen een ruziezoekende meisjes betastende brallende koorbal.
quote:
Tja, dat doen ze hé, die uitsmijters, die gaan gewoon brave mensen die zwijgend voor de kroeg staan pesten, wat een rekels zijn het toch ook hé :\\\')
Waarom denk je nou dat ik dit topic open? Omdat het normaal is?
pi_20445623
Gewoon volgende keer terugkomen met een gun en die uitsmijter neerknallen , schijnt af en toe te kunnen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:49:36 #101
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445630
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Huh? En net zeg je nog dat niemand weet hoe je echt bent en nu is het op de man spelen
Ga ff met je piemel spelen ofzo zeg. Maak je zelf nooit wat mee en moet je daarom andere mensen afzeiken? Je bent zeker zo\'n gast die te mietig was om bij een studentenvereniging te gaan, nu geen vrienden heeft, jaloers is op gasten met wel vrienden en daarom tegen verenigingen aanschopt?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:50:13 #102
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20445646
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:45 schreef ErikT het volgende:
wat jij niet kent, bestaat niet. idd.
Als je nu eens eerst ontnuchtert zou je gelezen hebben dat ik die snackbar wel degelijk ken...
quote:
Ik geloof dat ik dit jaar op een wielrenshirt na nog geen kledingstuk gekcoht heb. En polo\\\'s heb ik niet eens.
Dat zeg ik; sloeber .
Ga in de horeca werken voor een extra zakcentje zou ik zeggen, ik las dat je in Utrecht tegenwoordig maar een half avondje achter de bar hoeft te staan en het daarna overgenomen wordt door de uitsmijters...
quote:
Kraagjes, ja idd. Het liefst vijf bovenop elkaar.
Och, dan heb je je jas ook niet nodig lijkt me :\').
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:50:28 #103
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445650
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:49 schreef Beach het volgende:
Gewoon volgende keer terugkomen met een gun en die uitsmijter neerknallen , schijnt af en toe te kunnen
Oh ja, geweld is dé oplossing voor alles
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:51:26 #104
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445673
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:50 schreef kastanova het volgende:

Dat zeg ik; sloeber .
Ga in de horeca werken voor een extra zakcentje zou ik zeggen, ik las dat je in Utrecht tegenwoordig maar een half avondje achter de bar hoeft te staan en het daarna overgenomen wordt door de uitsmijters...
Dat iemand niets koopt, betekent niet dat hij/zij het niet kán kopen.
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:52:50 #105
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20445691
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:47 schreef ErikT het volgende:
Oeee, hij maakt een taalfout.
Heeft weinig met taalfouten te maken knul, je vertelde echter wel weer een heel andere versie van het verhaal... Veelzeggend...
quote:
Omdat je voor lul stond met je dronken kop en via internet toch nog enigszins voldoening probeert te halen omdat de uitsmijter 5 maatjes te groot voor je was...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:54:13 #106
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445714
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je nu eens eerst ontnuchtert zou je gelezen hebben dat ik die snackbar wel degelijk ken...
Sjonge jonge, cursus begrijpend lezen. Je hebt het zelf over \'s nachts eten omdat je dan honger hebt, dat je dat niet kent. Daar reageer ik op, en nu begin je weer over de snackbar. Aardig HBO niveau.
quote:
Dat zeg ik; sloeber .
Nee je zei dat ik dure polo\'s koop en daardoor geen geld heb om eten te kopen.
quote:
Kansloze poging tot grappig zijn.
quote:
Och, dan heb je je jas ook niet nodig lijkt me :\\\').
En nog één.
Je bent zeker de leukste thuis?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:54:19 #107
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20445719
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee, enorme <piep> mijn profiel. M\\\'n leeftijd? Advocaat?

Sorry kasta, maar dit getuigt van weinig kennis van begrijpend lezen.
Ik zei dan ook, een belabberde advocaat...
En ik ken genoeg potentiele wannabe rechtenstudenten van jouw leeftijd hoor, ventje :\')
pi_20445735
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:47 schreef ErikT het volgende:
Nee.

Omdat je hier WEL je frustraties kwijt kunt, voor die uitsmijters scheet je 107 kleuren stront
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:55:42 #109
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20445759
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:49 schreef ErikT het volgende:
Ga ff met je piemel spelen ofzo zeg. Maak je zelf nooit wat mee en moet je daarom andere mensen afzeiken? Je bent zeker zo\\\\\\\'n gast die te mietig was om bij een studentenvereniging te gaan, nu geen vrienden heeft, jaloers is op gasten met wel vrienden en daarom tegen verenigingen aanschopt?
Ja, je hebt gelijk, fuck man, ik wilde zo graag meebrallen en biertjes drinken tijdens het piekuur, maar ik mocht nooit meedoen...
Een dieptepunt in m\\\'n leven...
Ik benijd je man, weet je dat
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:55:52 #110
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445762
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:52 schreef kastanova het volgende:
Heeft weinig met taalfouten te maken knul, je vertelde echter wel weer een heel andere versie van het verhaal... Veelzeggend...
Quote jij ff die 2 HEEEEEL andere versies dan die ik heb gepost?
quote:
Omdat je voor lul stond met je dronken kop en via internet toch nog enigszins voldoening probeert te halen omdat de uitsmijter 5 maatjes te groot voor je was...
Jaaaa idd, dat was het, niet omdat ik dacht: hee, dat zullen andere mensen ook wel eens meemaken, en dan heb je wellicht een goed topic. Helaas komt er dan zo iemand als jij voorbij die het lekker loopt te verneuken.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:56:51 #111
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445778
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:54 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

Nee.

Omdat je hier WEL je frustraties kwijt kunt, voor die uitsmijters scheet je 107 kleuren stront
Ja idd. He-le-maal gelijk heb je. 7 kleuren stront, en daarom liep ik naar binnen toen ze ff niet keken. Ik rende van ze weg omdat ik bang was.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:59:35 #112
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20445822
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Dat iemand niets koopt, betekent niet dat hij/zij het niet kán kopen.
Ooooooh, het is zo\'n stinkendrijke student die wacht op het piekuur, nee, ok, domme ik, niet bij nagedacht .
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:00:02 #113
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zei dan ook, een belabberde advocaat...
En ik ken genoeg potentiele wannabe rechtenstudenten van jouw leeftijd hoor, ventje :\\\\\\\')
En waar haal jij de wijsheid vandaan dat ik ook rechten wil gaan studeren? Naast die \'wannabe\' rechtenstudenten?
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:02:03 #114
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20445877
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ooooooh, het is zo\\\'n stinkendrijke student die wacht op het piekuur, nee, ok, domme ik, niet bij nagedacht .
Ja ik zat erop te wachten. De hele dag al.
Nou nee hoor. Toevallig liep ik langs en ik ken 1 barman daar en die zei dat ik moest komen want het bier was een euro en het werd gezellig en druk want het is vakantie.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:03:40 #115
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20445911
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En waar haal jij de wijsheid vandaan dat ik ook rechten wil gaan studeren? Naast die \\\'wannabe\\\' rechtenstudenten?
FYI, dat wil ik niet.
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:03:48 #116
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20445915
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:54 schreef ErikT het volgende:
Sjonge jonge, cursus begrijpend lezen. Je hebt het zelf over \\\'s nachts eten omdat je dan honger hebt, dat je dat niet kent. Daar reageer ik op, en nu begin je weer over de snackbar. Aardig HBO niveau.
Ik heb een ludiek idee om te bekijken hoeveel normale, nuchtere mensen snachts naar de snackbar om hun honger weg te werken, we gaan vannacht 4:00 even op het forum vragen hoeveel mensen naar de snackbar gaan omdat ze zo\'n honger hebben, tel jij? :\').
quote:
Nee je zei dat ik dure polo\\\'s koop en daardoor geen geld heb om eten te kopen.
Naja, dan is kennelijk toch je sms verslaving...
quote:
Kansloze poging tot grappig zijn.
[..]

En nog één.
Je bent zeker de leukste thuis?
Ik ben de leukste van Utrecht, alhoewel die uitsmijter ook kans maakt met zijn \"personeel weigeren\" beleid
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:05:45 #117
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20445956
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:55 schreef ErikT het volgende:
Jaaaa idd, dat was het, niet omdat ik dacht: hee, dat zullen andere mensen ook wel eens meemaken, en dan heb je wellicht een goed topic.
Inderdaad man, dit topic had potentie!
Allemaal mensen die gepest worden door uitsmijters terwijl ze op weg zijn naar de kerk, je zou geschiedenis geschreven hebben!

[ Bericht 7% gewijzigd door kastanova op 06-07-2004 18:14:05 ]
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:07:58 #118
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20445995
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:02 schreef ErikT het volgende:
Nou nee hoor. Toevallig liep ik langs en ik ken 1 barman daar en die zei dat ik moest komen want het bier was een euro en het werd gezellig en druk want het is vakantie.
Laat me raden, dat was dezelfde \"barman\" die later de tent niet meer in kwam?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:10:53 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20446050
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:03 schreef kastanova het volgende:
Ik heb een ludiek idee om te bekijken hoeveel normale, nuchtere mensen snachts naar de snackbar om hun honger weg te werken, we gaan vannacht 4:00 even op het forum vragen hoeveel mensen naar de snackbar gaan omdat ze zo\\\'n honger hebben, tel jij? :\\\').
Volgens mij zit jij wel eens \'s nachts tot 4 uur te werken aan je homepage ofzo. Of gewoon te computeren, whatever. Als je dan om 19:00 ofzo als laatste hebt gegeten, dan krijg jij 9 uur later geen honger? Bizar...
quote:
Naja, dan is kennelijk toch je sms verslaving...
En nog een hypothese, we naderen de 10.
quote:
Ik ben de leukste van Utrecht, alhoewel die uitsmijter ook kans maakt met zijn \\\"personeel weigeren\\\" beleid
Ik vind je redelijk niet grappig.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:11:30 #120
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20446067
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Laat me raden, dat was dezelfde \\\"barman\\\" die later de tent niet meer in kwam?
Nee t was een andere. Ze hebben er meerdere, maar dat geloof je zeker ook niet?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:16:27 #121
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20446168
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:10 schreef ErikT het volgende:
Volgens mij zit jij wel eens \\\'s nachts tot 4 uur te werken aan je homepage ofzo. Of gewoon te computeren, whatever. Als je dan om 19:00 ofzo als laatste hebt gegeten, dan krijg jij 9 uur later geen honger? Bizar...
Ja en dan ga ik naar de snackbaar om uitgebreid te eten :\')
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:18:34 #122
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20446222
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee t was een andere. Ze hebben er meerdere, maar dat geloof je zeker ook niet?
En ze lekken sprekend op elkaar en waren een beetje wazig?
Dude, je zag gewoon dubbel...
Werden ze ook allebei tegengehouden door de uitsmijter toen ze wilden werken?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:19:36 #123
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20446252
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Lekken?
Some say in ice
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:19:54 #124
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20446256
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ja en dan ga ik naar de snackbaar om uitgebreid te eten :\\\')
Nee dan eet je thuis wat. Maar als je in de stad loopt en je krijgt honger, ben je niet thuis. En dus ga je naar de snackbar. Is dit nou echt zo heel raar? Ben je uberhaupt wel eens wezen stappen?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:20:25 #125
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20446272
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vind je nou niet dat je jezelf genoeg belachelijk hebt gemaakt?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:26:52 #126
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20446430
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:19 schreef ErikT het volgende:
Nee dan eet je thuis wat. Maar als je in de stad loopt en je krijgt honger, ben je niet thuis. En dus ga je naar de snackbar. Is dit nou echt zo heel raar? Ben je uberhaupt wel eens wezen stappen?
Neuuh, op de 4 jaar die ik achter de bar werkte na, ben ik nooit in een kroeg geweest :\').
Werken van 17:00 tot 4:00 en ik at nooit tussendoor, maar teerde gewoon op de vroege avondmaaltijd...
Weet je hoe dat kan? Ik zoop niet tijdens het werk, dus kreeg geen dronkemansvreetkick...

Tip; laat die 5 biertjes eens een avond staan, blijf nuchter en let eens op hoeveel meer de drinkende mensen eten dan de nuchtere...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:30:14 #127
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20446487
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:20 schreef ErikT het volgende:

[..]

Vind je nou niet dat je jezelf genoeg belachelijk hebt gemaakt?
Och, in vergelijking met iemand die deuren doorloopt terwijl hij nog naar de deur toeloopt, blijft volhouden dat eigen kroegpersoneel de toegang geweigerd wordt en de draad een beetje kwijt raakt na 5 euro bier, valt het op zich mee...

pi_20446650
uitsmijters zijn over het algemeen kut..
redelijk goede vriend van me die bij een cafe werkt, die zei dat zelf,
al die uitsmijters die daar gewerkt hebben waren allemaal kut,
enige wat ze doen is afzeiken, en laten zien hoeveel macht ze wel niet hebben..

maar zelfs \'t personeel binnenlaten is wel heel erg debiel omfg..
ik ben tegen geweld, maar zulke mensen moeten echt eens hard aangepakt worden, vind ik
pi_20446712
hmmz klote..

Ik ga bijna altijd naar de brothers, de uitsmijters zijn best vriendelijk daar, maar ook wel streng bij de entree. Vind ik maar goed ook want de brothers staat sowieso bekend als een veilige tent. Zij doen iig hun werk zoals het hoort
url
  dinsdag 6 juli 2004 @ 20:37:34 #130
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20447561
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:30 schreef kastanova het volgende:
Och, in vergelijking met iemand die deuren doorloopt terwijl hij nog naar de deur toeloopt,
Pak je me weer op m'n taalfout. Wat ben je toch een held.
quote:
blijft volhouden dat eigen kroegpersoneel de toegang geweigerd wordt
Nee ik moet mn verhaal gaan veranderen omdat jij dat zegt? Jij, die er niet eens bij was? Maar die wel denkt alles te weten?
quote:
en de draad een beetje kwijt raakt na 5 euro bier, valt het op zich mee...
Je weet ook nog hoeveel geld ik gisteren heb uitgegeven aan bier. Dit is echt knap. Ik ga nu de camera zoeken in mn kamer, want ik geloof het allemaal niet meer.
quote:
Ja heel grappig. Kijk eens naar jezelf. Mensen uitmaken voor leugenaar aangaande een onderwerp waarvan je niks weet, generaliseren bij het leven, kansloze grappen maken ipv normaal antwoord te geven en je volstrekt belachelijk maken in een topic waar je gewoon niks te zoeken hebt omdat je nog nooit een uitsmijter in het echt gezien lijkt te hebben.

Get a life.

en dan ook nog van die kansloze plaatjes posten die dan een dis ofzo zouden moeten zijn. Nou, briljant. Maar wel begrijpelijk dat je die plaatjes nodig hebt, want zelf heb je nog geen grap kunnen maken.
pi_20448035
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 20:37 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]

Nee ik moet mn verhaal gaan veranderen omdat jij dat zegt? Jij, die er niet eens bij was? Maar die wel denkt alles te weten?
[..]

Je weet ook nog hoeveel geld ik gisteren heb uitgegeven aan bier. Dit is echt knap. Ik ga nu de camera zoeken in mn kamer, want ik geloof het allemaal niet meer.
[..]

Ja heel grappig. Kijk eens naar jezelf. Mensen uitmaken voor leugenaar aangaande een onderwerp waarvan je niks weet, generaliseren bij het leven, kansloze grappen maken ipv normaal antwoord te geven en je volstrekt belachelijk maken in een topic waar je gewoon niks te zoeken hebt omdat je nog nooit een uitsmijter in het echt gezien lijkt te hebben.

Get a life.

en dan ook nog van die kansloze plaatjes posten die dan een dis ofzo zouden moeten zijn. Nou, briljant. Maar wel begrijpelijk dat je die plaatjes nodig hebt, want zelf heb je nog geen grap kunnen maken.
hehe tis weer hig-life hier zo te zien en alle honden lijken gelijk te bijten!

Maarja uitsmijters heb je natuurlijk in alle soorten (niet maten).
Marokkanen die geweerd worden zijn best normaal tegenwoordig, maar daar stoor ik me niet aan aangezien dat veel gezeik bespaard...
Misschien ligt dat trouwens niet eens aan de uitsmijters zelf, maar eerder aan de baas van de tent

Mij is nog nooit wat gebeurd iig, en dat vind ik prima zo.

ben ik trouwens de enige die uitsmijters altijd groet bij het naar buiten gaan?
pi_20448068
Uitsmijters..

zal er verder maar geen woorden meer aan vuil maken
Live it!
pi_20448320
Uitsmijters

Altijd lachen met die gasten.

- Zij ze zelf dik in de dertig, staan ze meisjes van 16 te versieren of zo. Hoe zielig.
- Houden ze een leeftijdscontrole. Sta je bij je maten, wordt je er uitgelicht omdat jij toevallig de uk van het stel bent. Enfin, je laat je pas zien. Staan ze daar met een kromme bek te kijken van "Goh hé, je mag tóch binnen". Tuurlijk joh, ik kom hier bijna wekelijks en ben net 24. Dus dat is boffen
pi_20448834
Het verzoek aan Kastanova of ie wil stoppen met trollen.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:57:22 #135
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_20449519
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:59 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

nee hoor ik snap hem ook

Enne doe mij ook maar een uitsmijter
Make love not war!
pi_20449605
Helemaal mee eens. Die uitsmijters zijn over het algemeen de grootste, meest kansloze soort mensen die er bestaan. Ze geilen gewoon op de macht die ze hebben en doen echt zo overdreven.

uitsmijters
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:41:16 #137
41885 kless
pi_20450602
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:09 schreef Blanchimont het volgende:
Uitsmijters

Altijd lachen met die gasten.

- Zij ze zelf dik in de dertig, staan ze meisjes van 16 te versieren of zo. Hoe zielig.
- Houden ze een leeftijdscontrole. Sta je bij je maten, wordt je er uitgelicht omdat jij toevallig de uk van het stel bent. Enfin, je laat je pas zien. Staan ze daar met een kromme bek te kijken van "Goh hé, je mag tóch binnen". Tuurlijk joh, ik kom hier bijna wekelijks en ben net 24. Dus dat is boffen
Denk je dan niet .. van GOH zullen we eens een andere tent bezoek ipv deze met die lummelige uitsmijters?
iGEM
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:46:31 #138
1484 kastanova
Ah mên..
pi_20450758
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:29 schreef gelly het volgende:
Het verzoek aan Kastanova of ie wil stoppen met trollen.
Maar hij speelt zo leuk mee .
pi_20451448
wat nou meespelen??

Ze moeten gewoon allemaal ****, die Kl*te kots uitsmijters!

Allemaal hetzelfde, bah!

Live it!
pi_20453121
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar hij speelt zo leuk mee .
Kasta nu kappen het is leuk geweest.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_20456198
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 20:37 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het was niet eens een taalfout.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20456317
Wat vrijwel altijd werkt is gewoon netjes aan de uitsmijter vragen of je geld kan pinnen. Als dat tenminste binnen niet mogelijk is. Daar zijn ze nogal gevoelig voor.
ATTENTIE!!! Wil Simon naar rij 4 !!!!!!????????????
vak voor de melk daarginds bij de kaas vak voor de suiker die vind je er naast vak voor het snoep vak voor de koek vak voor de frisdrank, daar om de hoek
pomptiedomptiedom.....
pi_20458487
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 06:02 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
Wat vrijwel altijd werkt is gewoon netjes aan de uitsmijter vragen of je geld kan pinnen. Als dat tenminste binnen niet mogelijk is. Daar zijn ze nogal gevoelig voor.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_20458679
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 06:02 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
Inderdaad, want bij het verrichten van die actie zal de uitsmijter.. ?
  woensdag 7 juli 2004 @ 12:43:58 #145
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20461647
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 04:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Het was niet eens een taalfout. [afbeelding]
Ik zat ook al te twijfelen. Maar ja, whatever.

Die van dat pinnen vind ik wel slim.
pi_20462779
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:48 schreef ErikT het volgende:
Ja hoor gisteren was het weer zo ver. Naar de NEXT in Utrecht, studentenavond, 1 euro een biertje. Leuk.
Nou, nee hoor. Ga je ff naar buiten om naar de snackbar op de hoek te gaan, wil je naar binnen om je jas te halen en naar huis te gaan, kom je er niet meer in. \"Nee, ik zei net toen je naar buiten ging dat je niet meer naar binnen mocht.\" Nou nee hoor, hij zei alleen dat ik mn biertje moest binnen laten. Dus dat zeg ik. Zegt hij: \"Wil je beweren dat je niet beschonken bent?\" Ik: \"Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik wil gewoon even mn jas pakken en naar huis. Duurt 10 seconden.\" Nou ik mocht er dus echt niet in he. En een meisje naast me ook niet.
Okee, dat is nog tot daaraan toe. Maar dan gaan die apen ook nog eens bijdehand lopen doen: \"Hee dan gaan jullie toch weer op je bankje zitten?\" (We zaten buiten ff te ouwehoeren op een tafel van t cafe ernaast voordat we een patatje gingen eten). \"Wil je ff aan de kant gaan, dan kunnen de mensen eruit.\" \"Nee, ik wil mn jas\"
Nou zo ging dat nog een kwartier door, totdat er een watergevecht ontstond binnen dat zich naar buiten verplaatste. Dus waren die monkeys daar ff mee bezig, en ik sneak naar binnen. Ben ik 2 meter verwijderd van mn jas, pakt die dikke IQloze mongool me bij mn shirt, dat uitscheurt, en sleurt me naar buiten.
Komt er uiteindelijk een barman naar buiten in verband met dat watergevecht. Dus ik leg hem de situatie uit, ook over dat meisje dat gewoon een nummertje had (mijn jas hing over een kruk, ik was er al vroeg). Wil hij naar binnen om de jassen te halen, mag hij niet naar binnen. EEN MEDEWERKER. Niet te geloven. Zegt die vriend van me: \"Die dame mag toch wel even dr jas gaan halen?\" Die aap: \"wat zei je tegen me?\"
Wat een aggressieve nutteloze autoritaire debiele kutmongolen zijn het toch ook zeg. En dan ook nog als een ordinaire bedelaar hun handje ophouden als je naar buiten gaat. Flikker op zeg, zoek een echte baan.
Ik kom dus nooit meer in die kuttent. Dat zei ik ook nog. Zegt ie: \"Nou dat zal schelen in de omzet\" Wat een debiel, als ik niet ga, gaat de groep waarmee ik ben ook niet, worden er geen mensen meer gebeld, ofwel er komen dan zo 20 mensen niet op een avond. Maar dat snapte die niet. En daarom is hij dus ook uitsmijter.
anders haal je toch gewoon de politie er even bij omdat zij je jas hebben ("gejat") ...krijg je hem zo weer mee (kom je vermoedelijk alleen de volgende keer die tent niet meer in)
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:13:13 #147
74075 qizl
--just live --
pi_20464106
@kastanova voor iemand die zijn hand verbrand aan een magnetron maaltijd heb je wel een grote bek naar anderen dat ze dom zijn. En je hokje vakje denken over studenten is eerder vermakelijk dan reeel.

Je bent echt een ongelooflijke scheet weet je dat ?
boredom makes one do crazy things, and boy am i ..... !
irony is wasted on the brainless.... let alone sarcasm.
violence aint the answer.... it's the solution !!!
pi_20464676
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:13 schreef qizl het volgende:
@kastanova voor iemand die zijn hand verbrand aan een magnetron maaltijd heb je wel een grote bek naar anderen dat ze dom zijn. En je hokje vakje denken over studenten is eerder vermakelijk dan reeel.
wat een NERD
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:39:17 #149
74075 qizl
--just live --
pi_20464841
ach wat schattig een kasta kloon.
boredom makes one do crazy things, and boy am i ..... !
irony is wasted on the brainless.... let alone sarcasm.
violence aint the answer.... it's the solution !!!
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:04:37 #150
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_20465537
quote:
Zeik niet ofzo, zonder uitsmijters zouden er allemaal achtelijke medelanders mensen in de cafe\'s zitten.
Want zeker in het uitgaanscircuit (drank enzo) zijn het niet alleen de medelanders die voor problemen zorgen. En ook niet bijna alleen.
Krekker is de bom!
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:34:07 #151
41885 kless
pi_20467663
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 10:46 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Inderdaad, want bij het verrichten van die actie zal de uitsmijter.. ?
Je met je vers gepinde poen weer naarbinnen laten om het daar omte zetten in drank zodat je weer platzak het pand verlaat
iGEM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')