Ach, meestal kanker jij gewoon op het beleid, maar nu er een rechts iemand is gebanned ben je o zo blij.quote:Op maandag 26 april 2004 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]Huillie, soms kunnen ze niet anders.
KEREL? Toon eens een beetje respect voor anderen, jochie. "Kerel" zeg je maar tegen je moeder of zo.quote:Kerel, het zal me aan mijn reet roesten.
En dat laat je over aan de beoordeling vd FA's?quote:Ik vind Aaah okay, maar hij ging in de fout dus de ban was terecht.
Jij was er niet vanochtend, je lult uit je navelquote:Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, meestal kanker jij gewoon op het beleid, maar nu er een rechts iemand is gebanned ben je o zo blij.
Bron?quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij was er niet vanochtend
Sinds wanneer is kerel een scheldwoord?quote:Op maandag 26 april 2004 15:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@Ype
[..]
KEREL? Toon eens een beetje respect voor anderen, jochie. "Kerel" zeg je maar tegen je moeder of zo.
[..]
En dat laat je over aan de beoordeling vd FA's?
Nou - suggeren dat Cohen de holocaust aan het uitvoeren is, gaat wel wat ver toch?quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef Goodluck het volgende:
Maar waarom is aaaaah nou eigenlijk voor een week gebanned ? Volgens mij ging hij echt niet onnodig ver over de schreef als je het vergelijkt met andere "incidentjes" van "bepaalde" users hier.
Bek houwen, nageboorte.quote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
't is net Ploegendienst. Dora weg, gaat Aaaah tekeer. Aaaah geband en ineens is Dora terug![]()
Sinds gisteren, toen heeft Dora zijn eerste zaadlozing gehadquote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kerel een scheldwoord?
Schandequote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Kan die Dora ook niet weg - zo ontzettend![]()
![]()
Oh, en als wethouder suggereren dat je elkaar gerust met "kankerjood" mag beschimpen niet ? Vind ik van exact hetzelfde kaliber!quote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou - suggeren dat Cohen de holocaust aan het uitvoeren is, gaat wel wat ver toch?
Ik wens niet zo aangesproken te worden.quote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kerel een scheldwoord?
Van wie ?quote:Op maandag 26 april 2004 15:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
En de FA's zijn erachter gekomen dat Xeus een kloon is. Jammer.
Goed, dan bannen we Aboutaleb ook. Je moet even aan een FA vragen of ze Aboutaleb van het forum willen bannen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Oh, en als wethouder suggereren dat je elkaar gerust met "kankerjood" mag beschimpen niet ? Vind ik van exact hetzelfde kaliber!
Die wethouder is vast ook geband op Fok! dan, hoorquote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Oh, en als wethouder suggereren dat je elkaar gerust met "kankerjood" mag beschimpen niet ? Vind ik van exact hetzelfde kaliber!
Als je op IRC was had je het geweten.quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Van wie ?
Ik heb begrepen dat jij mensen graag 'begeleidt' bij hun eerste zaadlozing. Gelukkig ben/was ik niet 1 van jouw slachtoffers, ik ben ook wat ouder dan 8, dus niets voor jou.quote:Op maandag 26 april 2004 15:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Sinds gisteren, toen heeft Dora zijn eerste zaadlozing gehad
quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed, dan bannen we Aboutaleb ook.
Ok meid, wat jij wilt.quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wens niet zo aangesproken te worden.
Zeg op of ik laat Aah voor een maand verbannen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je op IRC was had je het geweten.
=)quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van wie ?
Een raketaanval is er niets bij.quote:Op maandag 26 april 2004 15:44 schreef SCH het volgende:
Kan dat LPF-volk nou weer ff dimmen - hij is maar martelaar voor een weekje hoor
Een discussie over een wethouder die iets zegt, is totaal wat anders dan Cohen beschuldigen van genocide.quote:Op maandag 26 april 2004 15:44 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Maar goed, je zou in theorie kunnen zeggen dat dergelijke discussies dan eveneens niet zouden mogen plaatsvinden op het forum.
Nee, de vergelijking valt ,naast ironisch bedoeld aangezien Cohen zelf Joods is, precies in dezelfde context als de uitspraken van Aboutaleb.quote:Op maandag 26 april 2004 15:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een discussie over een wethouder die iets zegt, is totaal wat anders dan Cohen beschuldigen van genocide.
Dat was dan ook slechts de inleiding op zijn ban, daarna ging hij de GSL beledigen, tsja..........................quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Nee, de vergelijking valt ,naast ironisch bedoeld aangezien Cohen zelf Joods is, precies in dezelfde context als de uitspraken van Aboutaleb.
Dat ben ik niet met je eens, maar jij zei dat we er neit over konden discussiëren.quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Nee, de vergelijking valt ,naast ironisch bedoeld aangezien Cohen zelf Joods is, precies in dezelfde context als de uitspraken van Aboutaleb.
Zodra Cohen roept, dat wat hem betreft alle Joden elkaar onderling met 'he kanker SS-er' gaan begroeten, kan ik me iets bij die logica voorstellen. Tot die tijd is het gelul van het zuiverste water..quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ik discrimineer geen mensen hoor. Racisme is bij honden echter heel normaal.quote:Op maandag 26 april 2004 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens is Dora's bijschrift discriminatoir.
Nee dat was het niet, Aaaaah zal dat als een belediging opvatten Goodluck.quote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef Monidique het volgende:
En volgens mij was het geen ironische opmerking, hoor.
Sidekick en sizzler moeten zich gewoon niet zo gedragen als NSB'ers. Alles doorspelen naar de FA's om zoveel mogelijk users gebanned te krijgen, dat is toch te ziek voor woordenquote:Op maandag 26 april 2004 15:51 schreef zakjapannertje het volgende:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen
Ik kan me vergissen hoor, maar hoe stond jij een tijdje geleden ook alweer tegenover de opmerkingen van Klaas De Vries inzake de term "deporteren" ?quote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, maar jij zei dat we er neit over konden discussiëren.
Er is niets mis met discussiëren over een wethouder, er is wel iets mis met de opmerking dat Cohen een holocaust uitvoerde, dat is namelijk geen discussie, tenzij Aaah! er argumenten voor heeft, wat mij zou betwijfelen.
Dat vermoed ik en lijkt me ook het meest waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
Wie zegt nou dat zij dat doorspelen?
Teleurstellend he? Straks blijkt hij nog inquote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ook gij, sizzler ?
Lees je de feedbacktopics eigenlijk weleens ?quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
Wie zegt nou dat zij dat doorspelen?
Van Pronk bedoel je zeker? Ik weet mijn exacte mening niet meer, dat heeft er ook niets mee te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Goodluck het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, maar hoe stond jij een tijdje geleden ook alweer tegenover de opmerkingen van Klaas De Vries inzake de term "deporteren" ?
Ik haal die 2 altijd door elkaar. Gek he ?quote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Van Pronk bedoel je zeker? Ik weet mijn exacte mening niet meer, dat heeft er ook niets mee te maken.
Het gaat me meer om hetgeen wat je hiervoor schreef: het was volgens jou volstrekt absurd dat Aaaaah Cohen holocaustpraktijken verweet. Bij Jan pronk vond je dat kennelijk opeens wel oke ?quote:Wat mijn mening over "Pronk" is, heeft niets te maken met de vraag of je moet kunnen discussiëren over een wethouder die vindt dat men de begroeting met 'jodenhaat' niet moet verwarren met antisemitsme.
Ja.quote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Lees je de feedbacktopics eigenlijk weleens ?
Waarom? FA's lezen mee en iedereen kan toch een FA mailen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat vermoed ik en lijkt me ook het meest waarschijnlijk.
Je hebt ten eerste al ongelijk, ik heb nooit gezegd dat ik het wel oke vond.quote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef Goodluck het volgende:
Het gaat me meer om hetgeen wat je hiervoor schreef: het was volgens jou volstrekt absurd dat Aaaaah Cohen holocaustpraktijken verweet. Bij Jan pronk vond je dat kennelijk opeens wel oke ?
Kun je even uitschrijven hoe die twee met elkaar te vergelijken zijn dan?quote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef Goodluck het volgende:
Het gaat me meer om hetgeen wat je hiervoor schreef: het was volgens jou volstrekt absurd dat Aaaaah Cohen holocaustpraktijken verweet. Bij Jan pronk vond je dat kennelijk opeens wel oke ?
Tja, je hebt altijd van die mensen he.quote:Op maandag 26 april 2004 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? FA's lezen mee en iedereen kan toch een FA mailen?![]()
Oooh, zou pberends het echt gedaan hebben denk jequote:Op maandag 26 april 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd van die mensen he.
[afbeelding]
You are one sick puppyquote:Op maandag 26 april 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 april 2004 15:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie zit er te bannen onder account van Nikky? | #2 Het zou wel de enige manier zijn om wat passie in dat huishouden te krijgen.
Waarom is dat sick? Ik vind het sick als mensen anderen gaan verraaien door een NSB-mailtje te sturen naar de FA's.quote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
You are one sick puppy
Hoe wou jij de term "deporteren" anders uitleggen dan een di-recte holocaust-vergelijking dan ?quote:Op maandag 26 april 2004 16:00 schreef Monidique het volgende:
Ten tweede vind ik het sowieso niet te vergelijken: De overheid gebruikt de term 'deporteren', de media gebruikt de term 'deporteren' en dat kan ik niet zeggen van Cohens Holocaust.
Uiteraard actiever, ik heb het immers geopend.quote:Op maandag 26 april 2004 16:04 schreef kLowJow het volgende:
Ah.. dus dit is het (actievere) SCT..
Vraag dat de mensen op het ministerie maarquote:Op maandag 26 april 2004 16:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Hoe wou jij de term "deporteren" anders uitleggen dan een di-recte holocaust-vergelijking dan ?
Als een ander woord voor "uitzetting" en als een woord dat ook gebruikt wordt door de overheid en de media.quote:Op maandag 26 april 2004 16:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Hoe wou jij de term "deporteren" anders uitleggen dan een di-recte holocaust-vergelijking dan ?
de wederopstanding is daar!quote:Op maandag 26 april 2004 16:06 schreef Xeus het volgende:
Silmarwen
Waarom? Er is zelfs een knopje voor bij elk topic. En mensen hebben die vrijheid nu eenmaal, net als FA's de vrijheid hebben er niks mee te doen. Maar om dan gelijk de NSB en dergelijke er weer bij te halen is zooooooo 2003quote:Op maandag 26 april 2004 16:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom is dat sick? Ik vind het sick als mensen anderen gaan verraaien door een NSB-mailtje te sturen naar de FA's.
Hou nou toch op. Iedereen weet dat Pronk op de 2e wereldoorlog en de deportatie van Joden doelde. Ik kan "concentratiekamp" ook als synoniem voor azc gaan gebruiken. Echter, iedereen zal weten waar ik exact op doel. Laten we elkaar nou geen mietje gaan noemen!quote:Op maandag 26 april 2004 16:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als een ander woord voor "uitzetting" en als een woord dat ook gebruikt wordt door de overheid en de media.
Het naaien van andere mensen vind ik sowieso nooit goed.quote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom?
Die vrijheid hadden de NSB'ers ook ja.quote:Er is zelfs een knopje voor bij elk topic. En mensen hebben die vrijheid nu eenmaal
En daarom gebruikt Verdonks eigen ministerie het woord deportatie ook veelvuldig in de rapportage?quote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Hou nou toch op. Iedereen weet dat Pronk op de 2e wereldoorlog en de deportatie van Joden doelde. Ik kan "concentratiekamp" ook als synoniem voor azc gaan gebruiken. Echter, iedereen zal weten waar ik exact op doel. Laten we elkaar nou geen mietje gaan noemen!
Ja doei. Dan begint die nikkky weer tegen me aan te zeuren dat ik andere mensen 'op een rare manier nadoe'. Stom mens.quote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand de kloon Sidekink maken ?
Behalve SCH, natuurlijkquote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Laten we elkaar nou geen mietje gaan noemen!
Ik weet niet of hij daar op doelde, hoor, hij gebruikte gewoon de termen van de overheid.quote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef Goodluck het volgende:
Iedereen weet dat Pronk op de 2e wereldoorlog en de deportatie van Joden doelde.
Dan doe jij het toch met dieren johquote:Op maandag 26 april 2004 16:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het naaien van andere mensen vind ik sowieso nooit goed.
quote:Op maandag 26 april 2004 16:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey je bent weer terug
Het knopje zit er. Maar het is ZOOOOOOO laf en achterbaks.quote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Er is zelfs een knopje voor bij elk topic. En mensen hebben die vrijheid nu eenmaal, net als FA's de vrijheid hebben er niks mee te doen. Maar om dan gelijk de NSB en dergelijke er weer bij te halen is zooooooo 2003
Adam Smith?quote:Op maandag 26 april 2004 16:12 schreef Xeus het volgende:
[..]
Raad eens van wie deze quote is: "Property was not made by government, but government by and for it. The one is primary and self-existent; the other is secondary and derivative.".
Mee eens. Maar dan nog is het vergelijken van mensen die het wel doen omdat ze zich gekwetst of wat dan ook voelen, met NSB'ers gewoon not-done.quote:Op maandag 26 april 2004 16:12 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Het knopje zit er. Maar het is ZOOOOOOO laf en achterbaks.
Ik heb en zal het nooit gebruiken. Gatverdamme....
Dan weersta je haar toch ?quote:Op maandag 26 april 2004 16:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja doei. Dan begint die nikkky weer tegen me aan te zeuren dat ik andere mensen 'op een rare manier nadoe'. Stom mens.
Nee, ik ben geen moslim.quote:Op maandag 26 april 2004 16:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan doe jij het toch met dieren joh
Komop Monidique, je kunt beter als dit!quote:Op maandag 26 april 2004 16:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij daar op doelde, hoor, hij gebruikte gewoon de termen van de overheid.
ik doe ene gokje hoorquote:Op maandag 26 april 2004 16:12 schreef Xeus het volgende:
[..]
Raad eens van wie deze quote is: "Property was not made by government, but government by and for it. The one is primary and self-existent; the other is secondary and derivative.".
Nee, Edmund Burke.quote:Op maandag 26 april 2004 16:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Adam Smith?
Dag. Fijn dat je er was.quote:Op maandag 26 april 2004 16:14 schreef Xeus het volgende:
[..]
Nee, Edmund Burke.
zakjapannertje, Johan_de_With.
Ja, kga idd ff.quote:Op maandag 26 april 2004 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dag. Fijn dat je er was.
Ben je weer unbanned? Ik las dat dat mens nikky jou gebanned had.quote:Op maandag 26 april 2004 16:14 schreef Xeus het volgende:
[..]
Nee, Edmund Burke.
zakjapannertje, Johan_de_With.
Ik heb, volgens mij, al mijn mening duidelijk gemaakt in het betreffende topic, dus dat hoeft niet over te worden gedaan. Heb jij, of iemand anders, trouwens het adres daar van?quote:Op maandag 26 april 2004 16:14 schreef Goodluck het volgende:
Komop Monidique, je kunt beter als dit!
quote:Op maandag 26 april 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 april 2004 16:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Het is "geen zin meer an".quote:Op maandag 26 april 2004 16:22 schreef Ype het volgende:
Volgens mij hebben de modureetorz er geen zin meer in.
Typo huillie.quote:Op maandag 26 april 2004 16:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is "geen zin meer an".
quote:Op maandag 26 april 2004 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maerycke
![]()
2 zielen, 1 gedachte
Donder eens op met je geblaat.quote:Op maandag 26 april 2004 16:23 schreef UnderWorld_ het volgende:
Dubbel, slotje. Iedereen naar het andere topic.
Wat een mooie dag....quote:Op maandag 26 april 2004 16:33 schreef SCH het volgende:
Wat een mooie dag
quote:Op maandag 26 april 2004 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, tot nu toe hebben we aanschouwd:
opluikend flirtpotentieel
Discussies over Pronk
Aanmaningen over te lopen naar mijn schepping
De terugkeer van Xeus
Ype
Nikky is gewoon een lieverdje johquote:Op maandag 26 april 2004 16:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nikky is vriendelijk... erg vriendelijk.
Zo vriendelijk dat ik het bijna sneu voor haar ga vinden als ik haar bash.
Wat ben je toch een geile moslim.quote:Op maandag 26 april 2004 16:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Donder eens op met je geblaat.
quote:ONDERWIJSGELD GAAT OP AAN BUREAUCRATIE
Het extra geld dat de rijksoverheid de afgelopen twintig jaar in het onderwijs heeft gestoken, gaat vrijwel volledig op aan de toenemende bureaucratisering van scholen.
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1082957171646.html
quote:Op maandag 26 april 2004 16:34 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat een mooie dag....
Wat een mooie dag.... voor de ban.
Voor pberendsquote:NEDERWIET MET VEEL THC IS NIET GEVAARLIJK
Wetenschappers en deskundigen op het gebied van drugs zijn verdeeld over de vraag of een verhoogd THC-gehalte (tetrahydrocannabinol) in nederwiet een verhoogd risico voor gebruik met zich meebrengt.
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1082957170626.html
SM, daar houd ik van, slaafje.quote:Op maandag 26 april 2004 16:37 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat ben je toch een geile moslim.![]()
Gezien het wegblijven van de mods denk ik dat er vandaag weinig meer gebanned gaat worden.quote:Op maandag 26 april 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
www.nieuws.nlquote:SP wil bewijs na het stemmen per computer 26-04-2004
Het stemmen met een computer bij verkiezingen moet achteraf controleerbaar worden gemaakt door bijvoorbeeld een papieren bewijs uit te printen. Dit maakt een hertelling mogelijk. Dat vindt de SP in Tilburg maandag, nadat de partij bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen kritiek kreeg op de twijfelachtige betrouwbaarheid van computerstemmen.
De SP-fractie verwijst bij het standpunt naar de stemtelling bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Veel Amerikanen zouden volgens de fractie het idee hebben dat er sprake was van een foute telling toen George Bush de nieuwe president van Amerika werd.
Het hertellen van elektronische stemmen, de manier waarop Nederlanders stemmen, is onmogelijk, omdat het computergeheugen niet is veranderd. Met een papieren bewijs kan volgens de SP-fractie wel hertelling plaatsvinden doordat mensen deze tegelijk met hun digitale stem in een stembus kunnen deponeren.
Volgens de Volkskrant maandag hangt de betrouwbaarheid van een stemming af van de controleerbaarheid ervan. De software van Amerikaanse stemcomputers zou niet zijn beveiligd waardoor stembussen eerder gesloten kunnen worden of een kiezer meerdere stemmen uit kan brengen. De software van Nederlandse stemmachines zou geheim zijn, waardoor de kiezer niet kan controleren of ermee is geknoeid en of er een fout in het programma zit.
[Copyright 2004, Novum]
Wat is hier esoterisch aan, stompske van me ?quote:Op maandag 26 april 2004 16:34 schreef Ype het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 april 2004 16:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
SM, daar houd ik van, slaafje.
Ik houd er ook van om irritante mensen op de brandstapel te zetten.
Er is toch nog nooit gefraudeerd bij de Nederlandse stembusgang (berichtgeving in de media bedoel ik)?quote:Op maandag 26 april 2004 16:41 schreef zakjapannertje het volgende:
de SP wil vh anti-bureaucratie-imago af, zo te lezen:
[..]
www.nieuws.nl
En hoe wil je dat dan waarmaken?quote:Op maandag 26 april 2004 16:40 schreef SCH het volgende:
Ype, mag ik jouw NSB-er zijn?
Je ziet het een beetje contralateraal, rare rechtse-bal-knobbel van me.quote:Op maandag 26 april 2004 16:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is hier esoterisch aan, stompske van me ?
Dat is polemiek, stip in een boxer.quote:Op maandag 26 april 2004 16:55 schreef Ype het volgende:
[..]
Je ziet het een beetje contralateraal, rare rechtse-bal-knobbel van me.
Polemiek of niet, je blijft mijn visueelkwabberige remspoor.quote:Op maandag 26 april 2004 16:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is polemiek, stip in een boxer.
Vereerd, kokhalzende cumgorgelaar.quote:Op maandag 26 april 2004 16:57 schreef Ype het volgende:
[..]
Polemiek of niet, je blijft mijn visueelkwabberige remspoor.
Iets met onder je duiken?quote:Op maandag 26 april 2004 16:54 schreef Ype het volgende:
[..]
En hoe wil je dat dan waarmaken?
Hehehehehe.quote:Op maandag 26 april 2004 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Iets met onder je duiken?
Hij wil het, hij wil het, hij wil hetquote:Op maandag 26 april 2004 17:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Last time I checked, I still was straight.quote:Op maandag 26 april 2004 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wil het, hij wil het, hij wil het![]()
Ohja, jammer dat ik niet elke seconde dat ik over straat loop tegen ene hoofddoek hoef aan te kijken.quote:Op maandag 26 april 2004 17:19 schreef pberends het volgende:
Zo 1,5% van de inwoners van Friesland en Groningen zijn moslim. Dat is vele malen lager dan het landelijk gemiddelde. Kortom deze mensen snappen er geen reet van, want ze hoeven elke dag de realiteit niet mee te maken. Achterlijke schijnheilen.
En 0% van Drenthe en 3,4% van Kijkduinquote:Op maandag 26 april 2004 17:19 schreef pberends het volgende:
Zo 1,5% van de inwoners van Friesland en Groningen zijn moslim.
Dat maakt niks uit lieverd, daar voel IK toch niks vanquote:Op maandag 26 april 2004 17:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Last time I checked, I still was straight.
Ik had het niet over realisten zoals jij.quote:Op maandag 26 april 2004 17:20 schreef Ype het volgende:
[..]
Ohja, jammer dat ik niet elke seconde dat ik over straat loop tegen ene hoofddoek hoef aan te kijken.
Dude, ik ben zowat opgegroeid met moslims, hoeveel meer realiteit wil je het hebben?
quote:Op maandag 26 april 2004 17:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit lieverd, daar voel IK toch niks van![]()
He trouwens.quote:Op maandag 26 april 2004 17:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het niet over realisten zoals jij.
Welke goede zijn dat dan?quote:Op maandag 26 april 2004 17:23 schreef Ype het volgende:
[..]
He trouwens.
Ik heb alleen maar positieve dingen van en met moslims meegemaakt, mag ik nu dan ook zeggen dat alle moslims goed zijn?
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 26 april 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke goede zijn dat dan?
En ik alleen maar negatieve dingen, maar ik zeg niet dat alle moslims slecht zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 17:23 schreef Ype het volgende:
[..]
He trouwens.
Ik heb alleen maar positieve dingen van en met moslims meegemaakt, mag ik nu dan ook zeggen dat alle moslims goed zijn?
Nee, dat doet pberends wel.quote:Op maandag 26 april 2004 17:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En ik alleen maar negatieve dingen, maar ik zeg niet dat alle moslims slecht zijn.
Nee hoor.quote:Op maandag 26 april 2004 17:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, dat doet pberends wel.
Ach, ik heb ook wel wat slechte dingen meegemaakt, maar ik probeer hier een punt te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 17:28 schreef SCH het volgende:
Ik heb positieve en negatieve dingen meegemaakt met moslims.
Alleen mijn islamitische konijnen vond ik wat minder, die fokken als moslims man
Das echt gelul. Ik maak me net zoals elke politicus alleen meer druk over de dingen die fout gaan dan die goed gaan.quote:Op maandag 26 april 2004 17:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, dat doet pberends wel.
Okay.quote:Op maandag 26 april 2004 17:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee hoor.
quote:Op maandag 26 april 2004 17:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Das echt gelul. Ik maak me net zoals elke politicus alleen meer druk over de dingen die fout gaan dan die goed gaan.
Daar zeg je het al; 'jouw' moslims waren hoogopgeleid en 'waren niet vies' van Nederlanders. In tegenstelling tot de meeste overige moslims.quote:Op maandag 26 april 2004 17:27 schreef Ype het volgende:
Ik trap wel gedeeltelijk voor je af:
Mijn stiefmoeder.
Verschillende vrienden en vriendinnen van mijn stiefmoeder (uit verschillende landen in Afrika, Midden-Oosten, Noord-Afrika en de Balkan).
Mijn ex (Irak).
Turken uit Eindhoven waar ik heb gewoond.
Studiegenoten van me (geen idee welk(e) land(en)).
Sinds wanneer ben jij een echte politicusquote:Op maandag 26 april 2004 17:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Das echt gelul. Ik maak me net zoals elke politicus alleen meer druk over de dingen die fout gaan dan die goed gaan.
En dat baseert meneer zomaar even op één van de vier voorbeelden die ik geef.quote:Op maandag 26 april 2004 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar zeg je het al; 'jouw' moslims waren hoogopgeleid en 'waren niet vies' van Nederlanders. In tegenstelling tot de meeste overige moslims.Ype = suggestief
![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 17:32 schreef Ype het volgende:
[..]
En dat baseert meneer zomaar even op één van de vier voorbeelden die ik geef.
Hoe noemt men dat ook alweer?pberends=selectief
quote:Op maandag 26 april 2004 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]pberends=lief
quote:Op maandag 26 april 2004 17:35 schreef Ype het volgende:
[..]pberends=door zijn argumenten heen
Tralalalalala.quote:Op maandag 26 april 2004 17:36 schreef pberends het volgende:
[..]pberends=maar niet door z'n kotssmiley's
quote:Op maandag 26 april 2004 17:36 schreef pberends het volgende:
[..]pberends=maar niet door z'n kotssmiley's
Smiley is Nederlands?quote:Op maandag 26 april 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Tralalalalala.
Leer Nederlands ofzo, analfabeet.
Mensen hebben het recht om fouten te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 17:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En jij maakt ook met grote regelmaat taalfouten.
Is het zo?quote:Op maandag 26 april 2004 17:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Smiley is Nederlands?
En jij maakt ook met grote regelmaat taalfouten.
Dat moet jij zeggen nerd.quote:Op maandag 26 april 2004 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mensen hebben het recht om fouten te maken.
Dat vindt jij. Betekend dat dat iedereen dit vind?quote:Op maandag 26 april 2004 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mensen hebben het recht om fouten te maken.
Nee, maar het zou wel prettig zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 17:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Betekend dat dat iedereen dit vind?
Dat is correct, lichtblauwe theoriticus.quote:Op maandag 26 april 2004 17:58 schreef Ype het volgende:
Ja, wij Groningers en Drethenaren mogen nu echt niets meer zeggen inderdaad.
Okay.quote:Op maandag 26 april 2004 17:59 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat is correct, lichtblauwe theoriticus.
[afbeelding]
Wat een walgelijke vergelijking zeg. Moderators vergelijken met nazi-hulpjes. Bah.quote:Op maandag 26 april 2004 15:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sidekick en sizzler moeten zich gewoon niet zo gedragen als NSB'ers. Alles doorspelen naar de FA's om zoveel mogelijk users gebanned te krijgen, dat is toch te ziek voor woorden.
Zeeuwen ook hun bek houden dan, die zijn ook lichtblauw. De rest is niet lichtblauw noch staan die aangeduid als gebieden met ´het laagste percentage´.quote:Op maandag 26 april 2004 18:02 schreef gelly het volgende:
Gek dat het dan voor brabanders, limburgers en zeeuwen niet geldt X-ray
Dus ik mag aannemen dat jij nooit meer kritiek zult uiten op bijvoorbeeld moslimlanden gezien het feit dat je er niet woont?quote:Op maandag 26 april 2004 18:06 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Zeeuwen ook hun bek houden dan, die zijn ook lichtblauw. De rest is niet lichtblauw noch staan die aangeduid als gebieden met ´het laagste percentage´.
Ik vergelijk jullie niet met nazi-hulpjes, maar zeg alleen dat jullie methoden sterke gelijkenissen vertonen met die vd NSB. Waar die methoden vervolgens voor gebruikt worden is niet relevant.quote:Op maandag 26 april 2004 18:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vergelijking zeg. Moderators vergelijken met nazi-hulpjes. Bah.![]()
Nee? Waarom spelen jullie dan informatie over policyoverschrijdingen e.d. (die NIET topicverpestend zijn) door naar de FA's? Kozzmic deed het goed, hij greep in principe nooit in, tenzij een bepaalde post schadelijk voor de discussie kon zijn. Dat is weer wat anders dan moderators die moderaten om het moderaten.quote:Alsof wij erop uit zijn om zoveel mogelijk users te bannen.....
Mensen die niet in moslimlanden wonen zullen idd veel gemakkelijker zeggen dat het daar perfect gaat, net zoals Drenten beweren dat het heel goed gaat in de Schilderswijk.quote:Op maandag 26 april 2004 18:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Dus ik mag aannemen dat jij nooit meer kritiek zult uiten op bijvoorbeeld moslimlanden gezien het feit dat je er niet woont?
Wat ben jij een hypocriet figuur Dora, je talloze scheldpartijen op Kozzmic in de FB topics ben ik iig nog niet vergeten.quote:Op maandag 26 april 2004 18:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nee? Waarom spelen jullie dan informatie over policyoverschrijdingen e.d. (die NIET topicverpestend zijn) door naar de FA's? Kozzmic deed het goed, hij greep in principe nooit in, tenzij een bepaalde post schadelijk voor de discussie kon zijn. Dat is weer wat anders dan moderators die moderaten om het moderaten.
Dat is de vraag niet.quote:Op maandag 26 april 2004 18:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mensen die niet in moslimlanden wonen zullen idd veel gemakkelijker zeggen dat het daar perfect gaat, net zoals Drenten beweren dat het heel goed gaat in de Schilderswijk.
Talloze scheldpartijen op Kozzmic?quote:Op maandag 26 april 2004 18:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat ben jij een hypocriet figuur Dora, je talloze scheldpartijen op Kozzmic in de FB topics ben ik iig nog niet vergeten.
Nee, jij, of 1 van je talloze klonen.quote:Op maandag 26 april 2004 18:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Talloze scheldpartijen op Kozzmic?.
Ben je niet in de war met andere mensen vd POL-SC-kliek?
Het heeft minder waarde.quote:Op maandag 26 april 2004 18:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Dus ik mag aannemen dat jij nooit meer kritiek zult uiten op bijvoorbeeld moslimlanden gezien het feit dat je er niet woont?
Ach Leidschendam-centrum is een nette buurt.quote:Op maandag 26 april 2004 18:09 schreef Maerycke het volgende:
Ik mag voortaan officieel meepraten dus
Nee.quote:Op maandag 26 april 2004 18:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, jij, of 1 van je talloze klonen.
Een Drenth of Grunner kan misschien helderder nadenken over dergelijke dingen.quote:Op maandag 26 april 2004 18:17 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Het heeft minder waarde.
Kijk een Drenth of Greun die zegt dat het allemaal wel meevalt, dat is net zo ongeloofwaardig als een NLer die zegt dat het allemaal wel meevalt op de Westbank.
Het is nog niet te laat.quote:Op maandag 26 april 2004 18:22 schreef SCH het volgende:
Had ik verdorie het "X-Ray tovert zijn vaste statistiekjes tevoorschijn" - moment gemist
Toch wel opmerkelijk dat in mijn gebied relatief veel meer moslims wonen, maar dat jij moord en brand schreeuwt. Jij bent het dus die in een gebied woont met relatief weinig moslims. Eigenlijk heb jij dus geen recht van spreken.quote:Op maandag 26 april 2004 17:55 schreef X-Ray het volgende:
Percentage islamieten onder de niet-westerse allochtonen per COROP-gebied, 1 januari 2003
[afbeelding]
Niet alle niet-westerse allochtonen zijn islamiet
Er zijn echter ook duidelijke verschillen omdat lang niet alle niet-westerse allochtonen islamiet zijn. Zo is bijna driekwart van de niet-westerse allochtonen woonachtig in Zuidwest-Gelderland islamiet, direct gevolgd door Noord Limburg met 73 procent. De gebieden rond de grote steden liggen rond de 50 procent. De laagste percentages islamieten onder de niet-westerse allochtonen zijn te vinden in de COROP-gebieden ‘Overig Groningen’ (37 procent) en ‘Kop van Noord-Holland’ (38 procent).
Ron Tas
Bron: Statline
http://www.cbs.nl/nl/publ(...)m
Ik scheld niet hoor, het was die gellyquote:Op maandag 26 april 2004 18:21 schreef Silmarwen het volgende:
Gelly en Dora ga maar ergens anders schelden![]()
Ik vinnum zo lief - hij heeft ovor iedere discussie zijn eigen grafiekjes en statistiekjes onder de knopquote:Op maandag 26 april 2004 18:23 schreef Ype het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat.
Dat 75% vd niet-westerse allochtonen in jouw gebied moslim is, betekent nog niet dat 75% vd gehele moslim is. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 26 april 2004 18:23 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dat in mijn gebied relatief veel meer moslims wonen, maar dat jij moord en brand schreeuwt. Jij bent het dus die in een gebied woont met relatief weinig moslims. Eigenlijk heb jij dus geen recht van spreken.
Zou er een verband zijn tussen percentage moslims en hardheid van het water?quote:Op maandag 26 april 2004 18:25 schreef SCH het volgende:
Bij mij in de buurt wonen best veel smurfen volgens X-Ray, ook door de waterkraan
Denk het niet, wel met hun integratie en de kwaliteit van hun blokfluitspelquote:Op maandag 26 april 2004 18:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Zou er een verband zijn tussen percentage moslims en hardheid van het water?
Het aantal spitsmuizen scheen ook een erg goede indicator te zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het niet, wel met hun integratie en de kwaliteit van hun blokfluitspel![]()
Met zacht water heb je veel boslims. Kijk maar hier in apeldoornquote:Op maandag 26 april 2004 18:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Zou er een verband zijn tussen percentage moslims en hardheid van het water?
Draai er maar omheen, het is een feit dat ik in een gebied woon met relatief veel moslims. Jij woont in de grote steden waar misschien veel allochtonen lopen, maar relatief minder moslims. Volgens jou redenering heb jij dus geen recht van spreken als het om moslims gaat, het zijn er immers relatief heel weinig.quote:Op maandag 26 april 2004 18:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat 75% vd niet-westerse allochtonen in jouw gebied moslim is, betekent nog niet dat 75% vd gehele moslim is. Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op maandag 26 april 2004 18:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Boehoehoe... ik ben een zak hooi.
Bijna goedquote:Op maandag 26 april 2004 18:17 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach Leidschendam-centrum is een nette buurt.
Eigenlijk zou je dat hooi nog even moeten doorhalenquote:Op maandag 26 april 2004 18:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
LOL.quote:Op maandag 26 april 2004 18:23 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dat in mijn gebied relatief veel meer moslims wonen, maar dat jij moord en brand schreeuwt. Jij bent het dus die in een gebied woont met relatief weinig moslims. Eigenlijk heb jij dus geen recht van spreken.
Duh. Elke stemmachine wordt al leeggeprint na afloop, hoor. Direct na sluiting van het stembureau wordt de lijst uitgeprint..quote:Op maandag 26 april 2004 16:41 schreef zakjapannertje het volgende:
de SP wil vh anti-bureaucratie-imago af, zo te lezen:
[..]
www.nieuws.nl
Heb je nou nog niet genoeg van die aanstellerij?quote:Op maandag 26 april 2004 18:31 schreef Silmarwen het volgende:
Dora niet zeiken Gelly heeft gelijk hijs immers mod
quote:Op maandag 26 april 2004 18:29 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Draai er maar omheen, het is een feit dat ik in een gebied woon met relatief veel moslims. Jij woont in de grote steden waar misschien veel allochtonen lopen, maar relatief minder moslims.
Nee, jij woont in een gebied waarvan de meeste allochtoonse bewoners moslim zijn. In de steden, zoals waar ik woon, zijn echter veel meer moslims aanwezig, zowel absoluut als procentueel. Hetgeen op het kaartje te zien is en in de tekst eronder.quote:Op maandag 26 april 2004 18:29 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Draai er maar omheen, het is een feit dat ik in een gebied woon met relatief veel moslims. Jij woont in de grote steden waar misschien veel allochtonen lopen, maar relatief minder moslims. Volgens jou redenering heb jij dus geen recht van spreken als het om moslims gaat, het zijn er immers relatief heel weinig.
Nee ik ben vrouw en zeik graag door bovendien koesterde ik nog wrok jegens Yvonne en Inso wegens het onrechtmatig sluiten van mij topic op een zeer onrespectvolle manier.quote:Op maandag 26 april 2004 18:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet genoeg van die aanstellerij?
Ja, maar in jouw huis wonen geen moslims, dus ik vind niet dat je recht van spreken hebt.quote:Op maandag 26 april 2004 18:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]![]()
.
In Den Haag is 11% islamitisch. Dat is dus sowieso al meer dan in jouw kutdorp. Het aandeel vd moslims in de niet-westerse allochtonen is dan irrelevant.
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 april 2004 18:31 schreef Silmarwen het volgende:
Jezus wat een huppelkut ben jij zegquote:Op maandag 26 april 2004 18:31 schreef Silmarwen het volgende:
Omdat Aaahikwordgek is gebanned door de corrupte crew.quote:Op maandag 26 april 2004 18:32 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom heeft iedereen die kut hond als avatar?
Geweldig.quote:Op maandag 26 april 2004 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar zeg je het al; 'jouw' moslims waren hoogopgeleid en 'waren niet vies' van Nederlanders. In tegenstelling tot de meeste overige moslims.Ype = suggestief
![]()
Vrouwen die zich beroepen op het feit dat ze vrouw zijn en dus mogen zeiken... iiiiiiiiiieeeeeeeeeuwwwwwww....quote:Op maandag 26 april 2004 18:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik ben vrouw en zeik graag door bovendien koesterde ik nog wrok jegens Yvonne en Inso wegens het onrechtmatig sluiten van mij topic op een zeer onrespectvolle manier.
Wil je in de crew ofzo dat je hun kont kust
Neen, ik ben het deze keer gewoon met ze eens.quote:Op maandag 26 april 2004 18:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik ben vrouw en zeik graag door bovendien koesterde ik nog wrok jegens Yvonne en Inso wegens het onrechtmatig sluiten van mij topic op een zeer onrespectvolle manier.
Wil je in de crew ofzo dat je hun kont kust
quote:Op maandag 26 april 2004 18:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat hooi nog even moeten doorhalen
Totdat ik je op een meeting even billenkoek geef. Dan is het huilen geblazen voor dikke Jaap.quote:Op maandag 26 april 2004 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vinnum zo lief -
He, niets mis met vrouwen he.quote:Op maandag 26 april 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus wat een huppelkut ben jij zeg![]()
Dat zei Sidekick ook altijd.quote:Op maandag 26 april 2004 18:34 schreef Ype het volgende:
[..]
Neen, ik ben het deze keer gewoon met ze eens.
Met of zonder zweepje?quote:Op maandag 26 april 2004 18:34 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Totdat ik je op een meeting even billenkoek geef. Dan is het huilen geblazen voor dikke Jaap.
Heb je er problemen mee?quote:Op maandag 26 april 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus wat een huppelkut ben jij zeg![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 18:34 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Totdat ik je op een meeting even billenkoek geef.
quote:Op maandag 26 april 2004 18:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat zei Sidekick ook altijd.
Maar dan ook ALTIJD.
Ik heb totaal geen behoefte om mod te worden, zo goed?quote:Op maandag 26 april 2004 18:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat zei Sidekick ook altijd.
Maar dan ook ALTIJD.
Het gaat toch om verislamisering? Daar klagen jullie toch altijd over? Het feit is dat in het gebied waar jullie wonen een klein percentage van de allochtonen islamiet is.quote:Op maandag 26 april 2004 18:33 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nee, jij woont in een gebied waarvan de meeste allochtoonse bewoners moslim zijn. In de steden, zoals waar ik woon, zijn echter veel meer moslims aanwezig, zowel absoluut als procentueel. Hetgeen op het kaartje te zien is en in de tekst eronder.
Jij had zeker een slecht cijfer voor tekstverklaring?
quote:Op maandag 26 april 2004 18:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat Aaahikwordgek is gebanned door de corrupte crew.
Naar de keuken jijquote:Op maandag 26 april 2004 18:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heb je er problemen mee?
Zo ja dan lees je het toch niet!![]()
Ja ik doe Yvonne en Inso na.quote:Op maandag 26 april 2004 18:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vrouwen die zich beroepen op het feit dat ze vrouw zijn en dus mogen zeiken... iiiiiiiiiieeeeeeeeeuwwwwwww....![]()
![]()
Kijk, ik hoef me nog niet druk te maken over die moskee's.quote:De laagste percentages islamieten onder de niet-westerse allochtonen zijn te vinden in de COROP-gebieden ‘Overig Groningen’ (37 procent) en ‘Kop van Noord-Holland’ (38 procent).
Prima.quote:Op maandag 26 april 2004 18:35 schreef SCH het volgende:
Waarom blazen we Den Haag niet op, zijn we van al die kutmoslims en van die kutX-Ray af en van die kutDora af
Feitenlijk zouden de amerikanen na Falluhjah hun strijd tegen terrorisme moeten verplaatsen naar Den Haag.quote:Op maandag 26 april 2004 18:36 schreef X-Ray het volgende:
In DH en A'dam is de populairste jongensnaam Mohammed en is de jeugd op scholen in meerderheid islamitisch.
quote:Op maandag 26 april 2004 18:35 schreef SCH het volgende:
Waarom blazen we Den Haag niet op, zijn we van al die kutmoslims en van die kutX-Ray af en van die kutDora af
Jij mag dan eerst weg hoorquote:Op maandag 26 april 2004 18:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
![]()
Och heden, nu MOETEN ze wel slecht zijn ja.quote:Op maandag 26 april 2004 18:36 schreef X-Ray het volgende:
In DH en A'dam is de populairste jongensnaam Mohammed en is de jeugd op scholen in meerderheid islamitisch.
Jij bent martelares en krijgt een standbeeldquote:Op maandag 26 april 2004 18:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
![]()
Niet alleen in Den Haag. Ook in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht is Mohammed de meest populaire jongensnaamquote:Op maandag 26 april 2004 18:36 schreef X-Ray het volgende:
Ik zeg al tijden: als ze die Den Haag-invasionwet in actie zetten, dan sta ik op het strand van Scheveningen en vraag ze of ze niet effe door willen lopen de Schilderswijk in.quote:Op maandag 26 april 2004 18:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Feitenlijk zouden de amerikanen na Falluhjah hun strijd tegen terrorisme moeten verplaatsen naar Den Haag.
Adolf ook.quote:Op maandag 26 april 2004 18:37 schreef SCH het volgende:
Mohammed ist mooie naam hoor
Net zo mooi als Adolf ja.quote:Op maandag 26 april 2004 18:37 schreef SCH het volgende:
Mohammed ist mooie naam hoor
quote:Op maandag 26 april 2004 18:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En Ype jij mag dat maar alleen omdat je het bent hoor
Maar een groot percentage islamieten. Godsamme, is dat nou echt zo moeilijk?quote:Op maandag 26 april 2004 18:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het gaat toch om verislamisering? Daar klagen jullie toch altijd over? Het feit is dat in het gebied waar jullie wonen een klein percentage van de allochtonen islamiet is.
Gesubsidieerd project opzetten ter bevordering van de naam Jan dan maar?quote:Op maandag 26 april 2004 18:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet alleen in Den Haag. Ook in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht is Mohammed de meest populaire jongensnaam.
Ja en dat vind ik een loos argument. Veel kinderen uit moslim gezinnen heette Mohammed dat betekend niet dat er meer moslim kinderen zijn alleen meer kinderen met die naam.quote:Op maandag 26 april 2004 18:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet alleen in Den Haag. Ook in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht is Mohammed de meest populaire jongensnaam.
Dutroux ook.quote:Op maandag 26 april 2004 18:39 schreef Monidique het volgende:
Mohammed klinkt in ieder geval beter dan Geert.
Heel ver, dusquote:Op maandag 26 april 2004 18:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Adolf ook.
Mohammed was de voorloper van Detroux.quote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dutroux ook.
Die heette Joseph...quote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Goebbels
quote:Op maandag 26 april 2004 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij mag dan eerst weg hoor![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent martelares en krijgt een standbeeld
Ook belachelijk. Echt gevarieerd zijn de namen die moslims hun kinderen geven niet.quote:Op maandag 26 april 2004 18:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik een loos argument. Veel kinderen uit moslim gezinnen heette Mohammed dat betekend niet dat er meer moslim kinderen zijn alleen meer kinderen met die naam.
Dat is geen mooie naam.quote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die heette Joseph...
Aaahikdachtal.quote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het eens zijn met de crew duh![]()
Niet orgineelquote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mohammed was de voorloper van Detroux.
Waarom wil je dan de immigratie zo streng maken? De allochtonen die Nederland binnenkomen en naar Den Haag, etc gaan zijn toch haast niet islamitisch. Dan is er toch geen probleem? Of ben je eigenlijk een xenofoob?quote:Op maandag 26 april 2004 18:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Maar een groot percentage islamieten. Godsamme, is dat nou echt zo moeilijk?
Wat een enorme belediging malloot. Hoe durf je iemand zo te beledigen?quote:Op maandag 26 april 2004 18:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mohammed was de voorloper van Detroux.
Ik vind het tijdloze humor. Detroux was vast moslim.quote:Op maandag 26 april 2004 18:41 schreef Silmarwen het volgende:
Niet orgineel
Je hebt helemaal gelijk! Ik zie eindelijk het licht! Omdat moslims niet goed zijn in het uitkiezen van namen moeten ze wel 'pure evil' zijn!quote:Op maandag 26 april 2004 18:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ook belachelijk. Echt gevarieerd zijn de namen die moslims hun kinderen geven niet.
Mohammed, Achmed, Ali, Hakim, Fatima, Snorrina en nog meer oerlelijke namen.
Think againquote:Op maandag 26 april 2004 18:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik een loos argument. Veel kinderen uit moslim gezinnen heette Mohammed dat betekend niet dat er meer moslim kinderen zijn alleen meer kinderen met die naam.
Een erg groot deel wel. De afgelopen tien jaar is het percentage allochtonen met 10 procentpunten toegenomen. Dus een islamisering van 5 procentpunten.quote:Op maandag 26 april 2004 18:42 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waarom wil je dan de immigratie zo streng maken? De allochtonen die Nederland binnenkomen en naar Den Haag, etc gaan zijn toch haast niet islamitisch. Dan is er toch geen probleem?
Als het gaat om achterlijke buitenlandse invloeden wel ja. Moderne moslims verwelkom ik met open armen.quote:Of ben je eigenlijk een xenofoob?
Wil jij Dutroux eens niet zo vergelijken met Mohammedquote:Op maandag 26 april 2004 18:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vind het tijdloze humor. Detroux was vast moslim.
En ook omdat ze de wereld willen overheersen zodat iedereen Ramin of Mohammed heet.quote:Op maandag 26 april 2004 18:43 schreef Ype het volgende:
Je hebt helemaal gelijk! Ik zie eindelijk het licht! Omdat moslims niet goed zijn in het uitkiezen van namen moeten ze wel 'pure evil' zijn!
Allochtoon of moslim?quote:Op maandag 26 april 2004 18:43 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Think again
Helft jeugd in grote steden allochtoon
Nee, ik ging iets te ver. Sorry Detroux.quote:Op maandag 26 april 2004 18:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wil jij Dutroux eens niet zo vergelijken met Mohammed.
Dat is juist fijn.quote:Op maandag 26 april 2004 18:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En ook omdat ze de wereld willen overheersen zodat iedereen Ramin of Mohammed heet.
Niet leuk Dora en dan bedoel ik echt niet leuk.quote:Op maandag 26 april 2004 18:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wil jij Dutroux eens niet zo vergelijken met Mohammed.
Ik zou toch eens leren lezen vrind.quote:Op maandag 26 april 2004 18:42 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waarom wil je dan de immigratie zo streng maken? De allochtonen die Nederland binnenkomen en naar Den Haag, etc gaan zijn toch haast niet islamitisch. Dan is er toch geen probleem? Of ben je eigenlijk een xenofoob?
En het grootste aantal moskeeen toch?quote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik zou toch eens leren lezen vrind.
Den Haag heeft na Amsterdam het grootste percentage moslims van heel NL
Ach ik verdedig geen pedos tenminste.quote:Op maandag 26 april 2004 18:44 schreef SCH het volgende:
En weer een linkje uit de ouwe doos van onze haagse moslimhater
Het toelaten van vluchtelingen zou dat dus tegengaan gezien het grootste deel daarvan niet moslim is.quote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik zou toch eens leren lezen vrind.
Den Haag heeft na Amsterdam het grootste percentage moslims van heel NL
Oh, hemel! Gebruiken die moslims nu ook al kantoorpanden om te bidden?quote:Op maandag 26 april 2004 18:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En het grootste aantal moskeeen toch?
quote:Op maandag 26 april 2004 18:46 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach ik verdedig geen pedos tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |