Ik woon in Osdorp . en dit heb ik hier nooit gehoord Natuurlijk zijn er wat " Boefjes " Maar niet echt veel . Noorda liegt , Noorda zei al eerder dat Marokkanen overlast zorgen aan de bejaarden . Maar volgens Job Cohen en Kuipers waren deze beschuldigen onzin . Noorda zegt helemaal de waarheid niet . Natuurlijk zijn er Criminele Nederlanders van Marokkaanse afkomst en Turken die voor overlast zorgen .. die moeten hard aangepakt worden daar ben ik het mee-eens ...quote:Van Fok / Parool
AMSTERDAM - In Osdorp maken negen criminele bendes, bestaande uit 145 jonge jongens, op straat de dienst uit. Veertien andere groepen veroorzaken overlast of houden zich 'hinderlijk' op. Dit blijkt uit gecombineerde onderzoeken van politie en VU-onderzoeker Jaap Noorda.
Noorda concludeerde dat de 23 jeugdbendes - met in totaal ruim vijfhonderd leden, voornamelijk bestaande uit Marokkaanse jongens - voor lichte tot zware overlast zorgen in het stadsdeel. Deze groepen bestaan volgen hem uit verschillende categorieën jongeren. De harde kern die veelvuldig met politie in aanraking is geweest, lichte criminelen en risicojongeren die dreigen het slechte voorbeeld te gaan volgen.
Dat er veel Marokkaanse jongens bij betrokken zijn is niet opmerkelijk. Zij maken vijftig procent uit van de jeugdpopulatie en vormen een groep 'die in zijn geheel kampt met werkloosheid en een beperkt toekomstperspectief'.
Hoe noemen ze dit fenomeen ook al weer... het is iets dat te maken heeft met nestbevuiling...quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
Waar ik woon heb je nooit overlast bij mij in de buurt wonen Marokkanen en Turken en Nederlanders en wij hebben het hier naar onze zin
Maroksdorp ipv Osdorp.quote:Op maandag 26 april 2004 14:11 schreef Vamos het volgende:
Ik maak me meer zorgen over het feit dat 50% van de A'damse jeugd in Osdorp Marokkaan is...
quote:Op maandag 26 april 2004 14:33 schreef R@b het volgende:
[..]
Maroksdorp ipv Osdorp.
Begint inderdaad op een enclave te lijken, als al 50% van de jeugd van Marokkaanse komaf is.
Je behoort toch toevallig niet tot de in het artikel beschreven groep? Want dan kan ik me het ''naar het zin hebben'' begrijpenquote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
Waar ik woon heb je nooit overlast bij mij in de buurt wonen Marokkanen en Turken en Nederlanders en wij hebben het hier naar onze zin
Maak het hard, en dien een aanklacht tegen Noorda én de politie in, die ook aan het onderzoek meededen. Alsmede tegen de gemeente die het onderzoek gebruikt voor beleidsbepaling.quote:Het enige wat Noorda wil is Haat overbrengen aan de Nederlanders zodat wij geen werk kunnen krijgen![]()
![]()
Je kan het alleen naar je zin hebben als je crimineel bent begrijp ik?quote:Op maandag 26 april 2004 14:38 schreef R@b het volgende:
[..]
Je behoort toch toevallig niet tot de in het artikel beschreven groep? Want dan kan ik me het ''naar het zin hebben'' begrijpen
Jij moet gewoon je eigen bericht nog is goed nalezen.quote:Op maandag 26 april 2004 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar zie je dat dat 50 % van Marokkaanse afkomst is ??
Heb je bron ? Of zit je gewoon wat te zeggen ?
Koop eens een leesbril, of jat er een voor mijn part:quote:Op maandag 26 april 2004 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar zie je dat dat 50 % van Marokkaanse afkomst is ??
quote:Op maandag 26 april 2004 14:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je eigen bericht nog is goed nalezen.
Haha, snapt zn eigen tekst niet eensquote:Zij maken vijftig procent uit van de jeugdpopulatie en vormen een groep 'die in zijn geheel kampt met werkloosheid en een beperkt toekomstperspectief'.
En dus zijn er nog 9 bende's actief in één stadsdeel. Cohen kan immers niet overal tegelijk op de thee verschjinen.quote:Op maandag 26 april 2004 14:40 schreef R@b het volgende:
[..]
Koop eens een leesbril, of jat er een voor mijn part:
Dat er veel Marokkaanse jongens bij betrokken zijn is niet opmerkelijk. Zij maken vijftig procent uit van de jeugdpopulatie VIJFTIG PROCENT, 50%, 50 procent, VIJFTIG%
jawel ... je moet de boel bij elkaar houden dus doet hij dat gewoon met zijn allen in 1 pandquote:Op maandag 26 april 2004 14:41 schreef Bela het volgende:
[..]
En dus zijn er nog 9 bende's actief in één stadsdeel. Cohen kan immers niet overal tegelijk op de thee verschjinen.
Wel als jeugdbendes op straat de dienst uitmaken, zoals het artikel vermeldt:quote:Op maandag 26 april 2004 14:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je kan het alleen naar je zin hebben als je crimineel bent begrijp ik?
Wat jij zegt is ook onzin en raakt kant nog wal.quote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef Meki het volgende:
dat zegt Noorda ( Mensen zonder hersens die in Noorda zitten )
en wat Noorda zegt is onzin
En wat versta jij onder 'op straat de dienst uitmaken'?quote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef R@b het volgende:
[..]
Wel als jeugdbendes op straat de dienst uitmaken, zoals het artikel vermeldt:
In Osdorp maken negen criminele bendes, bestaande uit 145 jonge jongens, op straat de dienst uit.
Blijft moeilijk he, lezen?
Hoezo? Overtollig water trekt altijd naar het laagste punt. Daar is niets vreemds aan. Ofwel er gebeurt iets aan verbetering van stadsdeel Osdorp, ofwel er gebeurt iets aan kunstmatige spreiding van bevolkingsgroepen. Alleen maar klagen lost niets op.quote:Op maandag 26 april 2004 14:11 schreef Vamos het volgende:
Ik maak me meer zorgen over het feit dat 50% van de A'damse jeugd in Osdorp Marokkaan is...
Vergeet je de zionisten en Amerika niet te noemen?quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik woon in Osdorp . en dit heb ik hier nooit gehoord Natuurlijk zijn er wat " Boefjes " Maar niet echt veel . Noorda liegt , Noorda zei al eerder dat Marokkanen overlast zorgen aan de bejaarden . Maar volgens Job Cohen en Kuipers waren deze beschuldigen onzin . Noorda zegt helemaal de waarheid niet . Natuurlijk zijn er Criminele Nederlanders van Marokkaanse afkomst en Turken die voor overlast zorgen .. die moeten hard aangepakt worden daar ben ik het mee-eens ...
Het enige wat Noorda wil is Haat overbrengen aan de Nederlanders zodat wij geen werk kunnen krijgen![]()
![]()
in Den Haag zit geen regeringquote:Op maandag 26 april 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
In Osdorp zijn er weinig problemen met Marokkanen
Bron : Ik woon in Osdorp dus ik weet dat
Ik ben benieuwd naar de wetenschappelijke verhandeling waarin je ons verklaart waarom de uitspreken van Noorda nog zonder bronvermelding reeds tot onzin zijn gebombardeerd.. Daar zal toch niets slechts ongefundeerd wensdenken achter zitten?quote:Op maandag 26 april 2004 14:42 schreef Meki het volgende:
dat zegt Noorda ( Mensen zonder hersens die in Noorda zitten )
en wat Noorda zegt is onzin
Ik heb ook nooit problemen met Kampers, dat zijn de liefste mensen ter wereld.quote:Op maandag 26 april 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
Op straat een pistool kopen of 'lenen' en een onderwijzer voor z'n kop schieten.quote:Op maandag 26 april 2004 14:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En wat versta jij onder 'op straat de dienst uitmaken'?
Oude vrouwtjes helpen oversteken, parkjes aanharken, de hond uitlaten en boodschappen doen voor bejaarden, auto's wassen, graffiti verwijderen... De zaken waar jeugdbendes zich gewoonlijk mee bezig houden.quote:Op maandag 26 april 2004 14:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En wat versta jij onder 'op straat de dienst uitmaken'?
Wat voor werk zie jij jezelf doen dan ? Je plaatst een bericht, maar weet eigenlijk inhoudelijk totaal niet waar het over gaat. Je 'lees- en begripniveau' komt hierdoor bijzonder laag over.quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik woon in Osdorp . <<knip>>
Het enige wat Noorda wil is Haat overbrengen aan de Nederlanders zodat wij geen werk kunnen krijgen![]()
![]()
Meki, je bent echt grappigquote:Op maandag 26 april 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
Nee DUH! De eigen buurt wordt altijd ontzien.quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
Ik zie het met me eigen ogenquote:Op maandag 26 april 2004 14:50 schreef RealLife het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Bron: ik lees kranten dus weet dat
Dat roepen kampers nou ook !quote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie het met me eigen ogen
Natuurlijk is er overlast maar die komt vrijwel weinig voor
Lolbroekquote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk van joden, homo's en ander brandhout die jullie in een kwaad daglicht willen stellen?quote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 april 2004 14:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Den Haag zit geen regering
Bron: Ik woon in Den Haag en ik zie ze nooit
De politiemannetjes durven er niet eens te komen. En maar raar opkijken als in een onderzoek blijkt dat er allerlei bendes zijn die het ene criminele feit na het andere plegen. In plaats dat ze er wat aan doen, maar nee hoor.quote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nee DUH! De eigen buurt wordt altijd ontzien.
En uiteraard is het nooit waar. Marokkaantjes zijnen de gemene razzzistszze politie zit erachter.
quote:Op maandag 26 april 2004 14:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De politiemannetjes durven er niet eens te komen. En maar raar opkijken als in een onderzoek blijkt dat er allerlei bendes zijn die het ene criminele feit na het andere plegen. In plaats dat ze er wat aan doen, maar nee hoor.
Ik denk liever in oplossingen en het eerste wat in me opkomt om dit op te lossen lijkt me politie-ingrijpen.quote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Fraaie redenering
![]()
Soms ook een Maroc?quote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Fraaie redenering
![]()
Dat zou je leuk vinden he?quote:Op maandag 26 april 2004 15:00 schreef Masker het volgende:
[..]
Soms ook een Maroc?![]()
Noorda moet eens wat vaker de park gaan checken.quote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Meki het volgende:
Noorda zegt de waarheid niet Noorda zegt alleen de geruchten
"gecombineerde onderzoeken" = geruchten?quote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Meki het volgende:
Ga eens winkelen op Tussenmeer of Osdorpplein.quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
Ik woon in Osdorp . en dit heb ik hier nooit gehoord
Hoezo? voor geweld, autokraken, diefstal, allerlei soorten overlast zijn toch niet alleen oude vrouwtjes de doelgroep?quote:Op maandag 26 april 2004 15:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik kan me voorstellen dat iemand die nooit problemen ondervindt terwijl hij er woont verbaasd is om zoiets te lezen. Misschien zou het anders liggen als je een kwetsbare bejaarde vrouw was? (Ik probeer maar wat hoor: je bent niet echt de "doelgroep" van criminele jeugdbendes lijkt me)
Die anderen, jaaa!! Dat is uitschot. Maar mijn meki doet zoiets NOOOIT!!quote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Misschien zitten ze in hun grot, beter zoeken.quote:Op maandag 26 april 2004 15:04 schreef Meki het volgende:
Osdorpplein daar kom ik elke dag langs Ik zie nooit wat ...
Dijkgraafplein daar hoor ik wel negatiefs over .....
quote:Op maandag 26 april 2004 15:04 schreef Meki het volgende:
Iets wat jij niet ziet betekent echter nog niet dat het er niet is!quote:Op maandag 26 april 2004 15:04 schreef Meki het volgende:
Mss toch eens die oogkleppen afdoenquote:Op maandag 26 april 2004 15:04 schreef Meki het volgende:
ffs, gebruik leestekensquote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Meki het volgende:
Nou, kwam toch een aardige discussie over losquote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
Kijk liever bij de Nederlanders het veld op en dan spelers slaan ... toen hoorde ik niemand wat zeggen over geweld bij Nederlanders ...
Oorkleppen af doen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
Kijk liever bij de Nederlanders het veld op en dan spelers slaan ... toen hoorde ik niemand wat zeggen over geweld bij Nederlanders ...
Ja hoor, iedere Nederlander keurde die actie goedquote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
Wat gebeurde er vorigeweek ook alweer bij de wedstrijd tussen Ajax en de Maroc-profs?quote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
Welke Argumentenquote:Op maandag 26 april 2004 15:11 schreef Monidique het volgende:
Meki, kom je nog met argumenten, of blijft het bij jouw ervaring?
Een minder erge versie van wat blanke hooligans even eerder deden. De integratie kan dus geslaagd genoemd worden.quote:Op maandag 26 april 2004 15:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat gebeurde er vorigeweek ook alweer bij de wedstrijd tussen Ajax en de Maroc-profs?
Dat vraag ik mij inderdaad af.quote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke Argumenten
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke Argumenten
Je bent best een slimme Osdorper Meki !quote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke Argumenten
Niet?quote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
toen hoorde ik niemand wat zeggen over geweld bij Nederlanders ...
quote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke Argumenten
Dat was Feest wat Ajax had gedaan bij Fijenoord dat was wraakquote:Op maandag 26 april 2004 15:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat gebeurde er vorigeweek ook alweer bij de wedstrijd tussen Ajax en de Maroc-profs?
Rare manier van feesten.quote:Op maandag 26 april 2004 15:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat was Feest wat Ajax had gedaan bij Fijenoord dat was wraak![]()
Waar halen ze deze Bullshit vandaan zeker een van jullie fokkersquote:Noorda concludeerde dat de 23 jeugdbendes - met in totaal ruim vijfhonderd leden, voornamelijk bestaande uit Marokkaanse jongens - voor lichte tot zware overlast zorgen in het stadsdeel. Deze groepen bestaan volgen hem uit verschillende categorieën jongeren. De harde kern die veelvuldig met politie in aanraking is geweest, lichte criminelen en risicojongeren die dreigen het slechte voorbeeld te gaan volgen.
Ik verkeer in de naïeve veronderstelling dat allochtone jongeren zoals Meki op zich minder last ondervinden van een criminele jeugdbende dan een autochtoon van gemiddelde leeftijd.quote:Op maandag 26 april 2004 15:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo? voor geweld, autokraken, diefstal, allerlei soorten overlast zijn toch niet alleen oude vrouwtjes de doelgroep?
Uit gecombineerde onderzoeken hebben ze die gegevens.quote:Op maandag 26 april 2004 15:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar halen ze deze Bullshit vandaan zeker een van jullie fokkers
Argumenten heb ik genoeg
Dat is inderdaad erg naief.quote:Op maandag 26 april 2004 15:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik verkeer in de naïeve veronderstelling dat allochtone jongeren zoals Meki op zich minder last ondervinden van een criminele jeugdbende dan een autochtoon van gemiddelde leeftijd.
Brand los zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar halen ze deze Bullshit vandaan zeker een van jullie fokkers
Argumenten heb ik genoeg
Da's dan ook de grootste overlast op straat.quote:Criminaliteit in Osdorp gedaald
Gewapende overvallen, inbraken en diefstallen van auto’s namen af in 2003. Wel was er een toename van straatroven, diefstallen uit auto’s en zakkenrollerij. Hier besteedt de politie in 2004 dan ook meer aandacht aan. Bron
als jij betaalt vind ik het goed hoorquote:Op maandag 26 april 2004 15:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ga eens winkelen op Tussenmeer of Osdorpplein.
Dijkgraafplein, ook zo'n fijne plek.
Osdorper Ban, een heer-lij-ke buurt. Weet je wat, ga anders eens in de tram zitten, altijd gezellig!
Moet ik verder gaan?
om meer abbonees te lokkenquote:Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef Loedertje het volgende:
55 jeugdbendes actief in Den Haag
http://forum.fok.nl/showtopic.php/254855/1/25
en
http://forum.fok.nl/topic/255186
Het blijgt gek dat het *platteland* wél in staat is om dit soort jongeren aan te pakken terwijl ze in het Westen van het land alleen maar gillen met vetgedrukte koppen in de krant..
quote:50% van de jongeren: Laat ik enkel de 13-24 jarigen nemen. In Osdorp zijn dat er 6183 in totaal. Dus zo'n 3100 van hen zijn Marokkaan. Dit is met de aanname dat alle jongeren die in Osdorp actief zijn ook echt in Osdorp wonen en ook 100% van de bende uit Marokkanen bestaat. Laten we ook maar eens de meiden uitsluiten dan komen we op grof weg 1550. Daarvan zijn er 45 onverbeterlijk (3,2%) en 100 licht crimineel (6,4%). 10% pleegt derhalve strafbare feiten. Verder zijn er zo'n 334 (21,5%) "hinderlijk".
3% moet men opsluiten en de sleutel weggooien. 6,4% moet men "corrigeren" wanneer men stout is. Als dat gebeurd dan is het voorbeeld weg en dan is een beetje gangbaar surveilleren genoeg om de schoffies koest te houden.
Ruim 30% van de Marokkaanse jonge jongens in Osdorp zou je dus als enigzins kutmarokkaan kunnen omschrijven. Dan hebben we het over een hooprisicofactoren; mannelijk, jonge leeftijd, laag opleidingsniveau, en in een achterbuurt. Gewoon aanpakken men is nu in kaart gebracht en nu daadkrachtig te werk gaan.
Disclaimer: bovenstaand is geen wetenschap.
Misschien kan Cohen dan een kopje koffie gaan drinken met ze en de boel gezellig bij elkaar houdenquote:Op maandag 26 april 2004 14:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De politiemannetjes durven er niet eens te komen.
Ach, aangezien in Den Haag alleen al meer mensen wonen dan in heel Drenthe, vind ik dat niet zo gek.quote:Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef Loedertje het volgende:
55 jeugdbendes actief in Den Haag
Marokkaanse straatbende ongrijpbaar
en
Groningse straatbende niet ongrijpbaar
Het blijft gek dat het *platteland* wél in staat is om dit soort jongeren aan te pakken terwijl ze in het Westen van het land alleen maar gillen met vetgedrukte koppen in de krant..
Het gaat erom of men van plan is iets aan te pakken i.p.v. het alleen maar te constateren.quote:Op maandag 26 april 2004 15:35 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach, aangezien in Den Haag alleen al meer mensen wonen dan in heel Drenthe, vind ik dat niet zo gek.
Of je zorgt voor een politiemacht met ballen, dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 15:34 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Misschien kan Cohen dan een kopje koffie gaan drinken met ze en de boel gezellig bij elkaar houden![]()
Het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke Argumenten
Marokkanen janken altijd dat ze niet als NLer gezien worden, maar als je aan Marokkanen zelf vraagt hoe ze zich voelen dan is het antwoord zelfs bij 3e generatie 'Marokkaan', zelfs bij peuters op de lagere school al.quote:Op maandag 26 april 2004 15:41 schreef meki2 het volgende:
Marokkanen zijn pas marokkanen als ze iets stelen of een junk in elkaar slaan maar als een marokkaan (in nederland geboren dan)wereldkampioen boksen word dan is het een nederlander
Nee natuurlijk niet. Dat is dizzzcriminerend en zzztigmatizzerend.quote:Op maandag 26 april 2004 15:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of de straat op daadwerkelijk actie ondernemen.
en waarom voelen ze zich niet goed omdat die klootzakken van nos en die hele media ze zwart makenquote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Marokkanen janken altijd dat ze niet als NLer gezien worden, maar als je aan Marokkanen zelf vraagt hoe ze zich voelen dan is het antwoord zelfs bij 3e generatie 'Marokkaan', zelfs bij peuters op de lagere school al.
Dus niet janken.
Ja precies. Daarom is de begrafenis in het land van herkomst al geregeld bij de geboorte. Ja, jullie voelen je echt NLer.quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef meki2 het volgende:
[..]
en waarom voelen ze zich niet goed omdat die klootzakken van nos en die hele media ze zwart maken
je hebt gelijk maar zo is het toch bij elke geloof, het staat en valt met indoctrinatiequote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja precies. Daarom is de begrafenis in het land van herkomst al geregeld bij de geboorte. Ja, jullie voelen je echt NLer.
Die kinderen van 10 op het schoolplein die bleren dat ze Marokkaan zijn voelen zich zeker ook zwart gemaakt door de NOS?
Wat is er mis als ze zich zelfs over 50 generaties nog Marokkaan voelen ? Voor de wet zijn ze Nederlandersquote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Marokkanen janken altijd dat ze niet als NLer gezien worden, maar als je aan Marokkanen zelf vraagt hoe ze zich voelen dan is het antwoord zelfs bij 3e generatie 'Marokkaan', zelfs bij peuters op de lagere school al.
Dat lijkt me niet nodig waarde X-Rayquote:Dus niet janken.
??quote:Op maandag 26 april 2004 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een aantal maanden geleden weze slapen in een moskee in Osdorp, en ik moet zeggen dat ik de Marokkaanse jeugd daar juist heel interessant vond, vooral omdat er in de betreffende moskee veel jongeren te vinden waren, dat doet me altijd deugd
helemaal niet de islam is de meeste uitgekotste geloof op dit momentquote:Op maandag 26 april 2004 15:51 schreef Mons het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar zo is het toch bij elke geloof, het staat en valt met indoctrinatie
quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mis als ze zich zelfs over 50 generaties nog Marokkaan voelen ? Voor de wet zijn ze NederlandersNederlanders met marokkaans bloed ja ik fax je morgen
[..]
Hoezo ? Ik meen dat serieus, ik weet niet meer hoe die moskee heette, maar er was toen een 2-daagse georganiseerd (zoals ze door heel nederland georgniseerd worden) om jongeren wat meer te betrekken bij de islam, er waren lezingen in het Nederlands. Het viel me toen op dat er veel jongeren op af kwamenquote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Meki het volgende:
[..]
??ga een rondje fietsen dat doet je wel goed
Ja klopt idd, maar innerlijk of uiterlijk doet er voor de wet niet toe. Al voelt iemand zich een varken of een poedel, voor de wet is hij Nederlander, en daar ben ik blij meequote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef meki2 het volgende:
[..]
Nederlanders met marokkaans bloed ja ik fax je morgen
welke Moskee ?? Al Mohadaine , Al Kabierquote:Op maandag 26 april 2004 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik meen dat serieus, ik weet niet meer hoe die moskee heette, maar er was toen een 2-daagse georganiseerd (zoals ze door heel nederland georgniseerd worden) om jongeren wat meer te betrekken bij de islam, er waren lezingen in het Nederlands. Het viel me toen op dat er veel jongeren op af kwamen
Dan moeten ze ook niet zeuren dat ze niet als NLer behandeld worden.quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mis als ze zich zelfs over 50 generaties nog Marokkaan voelen ? Voor de wet zijn ze Nederlanders
[..]
Volgens mij Masdjied Al Kabier, komen veel baard-jongens op afquote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef Meki het volgende:
[..]
welke Moskee ?? Al Mohadaine , Al Kabier
die ken ik waarom ben je naar die Moskee gegaanquote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens mij Masdjied Al Kabier, komen veel baard-jongens op af
Is een vrij nieuwe moskee, met een winkel en een kapper erin
Er was een 2-daagse bijeenkomst met lezingen gegeven door broeder Boushtaquote:Op maandag 26 april 2004 16:15 schreef Meki het volgende:
[..]
die ken ik waarom ben je naar die Moskee gegaan
Beetje trendy?quote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens mij Masdjied Al Kabier, komen veel baard-jongens op af
Is een vrij nieuwe moskee, met een winkel en een kapper erin
Zekers ! Was echt gezellig met de broeders, iets verder op was er een lekkere Marokkaanse eettent/snackbarquote:Op maandag 26 april 2004 16:25 schreef Meki het volgende:
oow zo
was het leuk
Ja, waar zou dat nu aan kunnen liggen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef Loedertje het volgende:
Het blijft gek dat het *platteland* wél in staat is om dit soort jongeren aan te pakken terwijl ze in het Westen van het land alleen maar gillen met vetgedrukte koppen in de krant..
Geen idee. vertel?quote:Op maandag 26 april 2004 16:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ja, waar zou dat nu aan kunnen liggen?
![]()
![]()
![]()
Bevolkingsdichtheid!quote:Op maandag 26 april 2004 16:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geen idee. vertel?
demografische opbouw, etniciteit, bevolkingsdichtheid, sociale controle, sociale klassen, etc.quote:Op maandag 26 april 2004 16:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geen idee. vertel?
Maar ik begrijp dan de reden om dan maar niks te doen nog niet....quote:Op maandag 26 april 2004 16:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
demografische opbouw, etniciteit, bevolkingsdichtheid, sociale controle, sociale klassen, etc.
Waar baseer jij 'niks te doen' op? Volgens mij zijn het er gewoon te veel in de dichtbevolkte steden!quote:Op maandag 26 april 2004 16:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dan de reden om dan maar niks te doen nog niet....
alternatieve verklaringen kunnen worden gevonden in demografische en sociologische kenmerken van de populatie in de verschillende landsdelen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
om meer abbonees te lokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |