Zal ik zeker doen, en ik zou werkelijk niet weten waarom ik me verantwoordelijk zou moeten voelen voor een paar idioten. Iedereen is er (relatief) goed vanaf gekomen en het hele voorval wordt nu wel erg opgeblazen. Moet er ook nog een stille tocht komen?quote:SCH schreef in het vorige topic:
Nee, voel je vooral niet verantwoordelijk en ga vooral lekker feestvieren.
quote:Ga maar mooi een feestje bouwen daar, je kan zeker wat rdammers verwachten daar. Have fun
Ik hoop ook niet dat het gebeurd, alleen een laffe actie, van Adam, zou wel eens kunnen betekenen een laffe actie van Rdam.quote:dr Dag
Ten eerste ben ik op de fiets en ten 2de ben ik sowieso niet alleen.. En al helemaal niet bang in MIJN stad.
Voor niemand niet en al helemaal niet voor een stel kneuzen uit rotterdam die nietsvermoedende supporters opwachten om in elkaar te slaan. .
Gegen die Mauer und abschießen
Kom jij ook zondag met je grote muil?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:41 schreef altface het volgende:
als je klapen van de ME krijgt om dat je blijft staan tijdens een charge niet gaan huilen heof als er ineens een politie hond aan je been hang.....
Jij bent net zo triest als die gasten die dat gedaan hebben.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:40 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat het gebeurd, alleen een laffe actie, van Adam, zou wel eens kunnen betekenen een laffe actie van Rdam.
Bijdeweg, nu praat je wel als een held, maar als het 10 tegen 1 is ...![]()
Ne..e maar het is wel altijd zo dat als er iets is en je krijgt klappen dat die stomme kut hooligans het weer gedaan hebben toch ? maar in 70% van alle ´voetbal´rellen is het de schuld van de ME en NIET van het hooligan tuig.......quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kom jij ook zondag met je grote muil?
Lever eens een interessante bijdrage man.
Waarom doen jullie altijd net of jullie (met jullie bedoel ik de hooligans) niet bang zijn voor de ME of zoals eerder gezegd een 10 tegen 1 situatie. Ga je grote bek maar eens houden en praten over voetbal of ben je toch niet zo'n voetbalfan.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:41 schreef altface het volgende:
als je klapen van de ME krijgt om dat je blijft staan tijdens een charge niet gaan huilen heof als er ineens een politie hond aan je been hang.....
Nee joh tuurlijk niet. Laten we het snel vergeten, we hebben er allemaal geen zak mee te maken - we gaan lekker weer over tot de orde van de dag - waarom zou je je ook druk maken of iets aantrekken van wat er om je heen gebeurt. Ach, als er een dode bij valt misschien. Maar dan nog, kan jij toch niks aan doenquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, en ik zou werkelijk niet weten waarom ik me verantwoordelijk zou moeten voelen voor een paar idioten. Iedereen is er (relatief) goed vanaf gekomen en het hele voorval wordt nu wel erg opgeblazen. Moet er ook nog een stille tocht komen?
Tijdens een huldiging van Ajax is er geen 10 tegen 1 situatie,quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:40 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat het gebeurd, alleen een laffe actie, van Adam, zou wel eens kunnen betekenen een laffe actie van Rdam.
Bijdeweg, nu praat je wel als een held, maar als het 10 tegen 1 is ...![]()
Ik ben geen hooligan maar hou me bezig met het supporters gebeurn IN en OM stadions...quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Waarom doen jullie altijd net of jullie (met jullie bedoel ik de hooligans) niet bang zijn voor de ME of zoals eerder gezegd een 10 tegen 1 situatie. Ga je grote bek maar eens houden en praten over voetbal of ben je toch niet zo'n voetbalfan.....
Ik?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Jij bent net zo triest als die gasten die dat gedaan hebben.....
Ik trek me er wel iets van aan. Ik heb me afkeur erover uitgesproken, net als 99% van alle Ajacieden. Wat moet ik verder nog doen dan? Een rouwperiode van 10 dagen nemen? Moeten we stille tochten organiseren en om 12 uur alle treinen maar weer stil leggen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee joh tuurlijk niet. Laten we het snel vergeten, we hebben er allemaal geen zak mee te maken - we gaan lekker weer over tot de orde van de dag - waarom zou je je ook druk maken of iets aantrekken van wat er om je heen gebeurt. Ach, als er een dode bij valt misschien. Maar dan nog, kan jij toch niks aan doen
Het heeft er niks mee te maken dat het mijn club niet is. Ik vind dat zo kort na zo'n gebeurtenis het niet gepast is om te doen alsof er niks is gebeurd. Dat is respectloos en duidt er ook niet op alsof je echt heel erg vindt. Je schuift het nogal weg, en dat gebeurt eigeniljk altijd bij voetbalsupporters. Een paar van die malloten, wat natuurlijk onzin is want het was een hele kudde.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik trek me er wel iets van aan. Ik heb me afkeur erover uitgesproken, net als 99% van alle Ajacieden. Wat moet ik verder nog doen dan? Een rouwperiode van 10 dagen nemen? Moeten we stille tochten organiseren en om 12 uur alle treinen maar weer stil leggen?
Over tot de orde van de dag ja, inderdaad. Ik kan wel alle feestelijkheden gaan schrappen maar waarom zou ik? Ik kan er inderdaad niets aan doen en heb er niets mee te maken, net zo min als dat ik me er verantwoordelijk voor voel. Makkelijk praten aangezien het niet om jouw club gaat. Wij worden kampioen en dat ga ik echt niet minder vieren of er minder van genieten door een paar malloten die niet normaal na kunnen denken.
Het is redelijk normaal dat hij kwaad is en het is bekend dat sommige dingen dan nogal verrot uit zijn bek komen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens kan die Van der Herik z'n bek is niet houden, z;n eigen supporter beleid klopt ook van geen kant. Of zijn we die leuke boot tocht die ZIJN supporters van plan waren alweer vergeten.
die boot naar VOLENDAM wat was daar mis mee dan ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens kan die Van der Herik z'n bek is niet houden, z;n eigen supporter beleid klopt ook van geen kant. Of zijn we die leuke boot tocht die ZIJN supporters van plan waren alweer vergeten.
Als ie zich niet normaal kan gedragen in de media, waarom is ie dan nog voorzitter.... En trouwens als Van der Herik zich ook zo onmogelijk opsteld als tegen de KNVB dan snap ik idd dat er op dit soort gebieden een slechte samenwerking is, al ligt dat natuurlijk niet alleen aan Van der Herik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is redelijk normaal dat hij kwaad is en het is bekend dat sommige dingen dan nogal verrot uit zijn bek komen.
Iemand het AD sportwereld gelezen? Stond een stuk in dat de samenwerking tussen Ajax en feyenoord sowieso bar slecht is op dit gebied.
Amen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik trek me er wel iets van aan. Ik heb me afkeur erover uitgesproken, net als 99% van alle Ajacieden. Wat moet ik verder nog doen dan? Een rouwperiode van 10 dagen nemen? Moeten we stille tochten organiseren en om 12 uur alle treinen maar weer stil leggen?
Over tot de orde van de dag ja, inderdaad. Ik kan wel alle feestelijkheden gaan schrappen maar waarom zou ik? Ik kan er inderdaad niets aan doen en heb er niets mee te maken, net zo min als dat ik me er verantwoordelijk voor voel. Makkelijk praten aangezien het niet om jouw club gaat. Wij worden kampioen en dat ga ik echt niet minder vieren of er minder van genieten door een paar malloten die niet normaal na kunnen denken.
Het waren er enkele tientallen, dat is toch te verwaarlozen met die tienduizenden supporters die naar een huldiging komen, laat staan die honderdduizenden supporters wereldwijd. Dat vind ik inderdaad enkele. Ik vind wel dat ze misschien direct gecoriggeerd hadden kunnen worden, maar ik was er niet bij dus weet niet hoe dat verder gegaan is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er niks mee te maken dat het mijn club niet is. Ik vind dat zo kort na zo'n gebeurtenis het niet gepast is om te doen alsof er niks is gebeurd. Dat is respectloos en duidt er ook niet op alsof je echt heel erg vindt. Je schuift het nogal weg, en dat gebeurt eigeniljk altijd bij voetbalsupporters. Een paar van die malloten, wat natuurlijk onzin is want het was een hele kudde.
Dat weet jij,ik de politie en Feyenoord donders goed.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:56 schreef altface het volgende:
[..]
die boot naar VOLENDAM wat was daar mis mee dan ?
En dat is nou precies de struisvogeltactiek waar het voetbal aan ten gronde gaat.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:59 schreef devv05 het volgende:
Ik voel me verder dan ook niet verantwoordelijk en ga gewoon feestvieren.. Als dat volgens jou respectloos is, sja jammer dan.. Ik zie het als een incident waar ik verder geen enkele invloed op heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |