quote:Op zondag 25 april 2004 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie o wie?
]
quote:Op zondag 25 april 2004 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
AMG zegt ook:
hails from London, the child of parents who had ties to the entertainment industry. Performing poorly in school, she switched to the Bush Davies Ballet School when she was 11 years old. She remained there until she was 17, when she focused her attention on music rather than dance. She pulled together a band, Pink Ash, and remade herself into Susie Reptile, the leader of the band of seven in which she was the only female. Over the course of a year, she holed up in her room to write and record, using a four-track and some keyboards. She emerged with 15 new compositions and dreams of a publishing contract. Before the year was over,
signed a contract with publisher EMI and was set to begin recording for Polygram Records. She settled in Los Angeles and in 1993 put out her eponymous debut, an effort that is largely autobiographical.
NEE!!!!!! Zie OP!quote:Op maandag 26 april 2004 09:00 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
is googelen toegestaan?
Helaas....quote:Op maandag 26 april 2004 09:00 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
is googelen toegestaan? Zo ja, dan heb ik het antwoord wel
quote:Op maandag 26 april 2004 09:14 schreef bukgeit het volgende:
The Blue Nile.. laatst zelf ook willen vragen
Hmmm. Niet gezien.quote:Op maandag 26 april 2004 09:51 schreef bukgeit het volgende:
Jonger. Cape Fear.
Mis je ook niet veel aanquote:Op maandag 26 april 2004 09:53 schreef Berkery het volgende:
Hmmm. Niet gezien.
quote:Op zondag 25 april 2004 18:24 schreef UIO_AMS het volgende:
zie sig!
quote:ullie - zondag 25 april 2004 @ 19:36
Hee ssst, we zijn naar het Bimhuis gegaan om naar free-jazz improvisaties te luisteren remember...
Ik weet niet of je op mij reageerde, maar Christina Ricci is van 1980, Juliette Lewis van 1973quote:Op maandag 26 april 2004 09:51 schreef bukgeit het volgende:
Jonger. Cape Fear.
Geen idee, maar dat zijn in Hellraiser I de laatste woorden van de hoofdpersoon (Larry)quote:Op maandag 26 april 2004 10:32 schreef Mark het volgende:
Is die niet van Machine Head?
Inderdaad, pas geleden nog Wilson Philips gevraagd, dus het leek me wel gepastquote:Op maandag 26 april 2004 11:24 schreef bukgeit het volgende:
Mama's & Papa's?
Stiekem editten, he?quote:Op maandag 26 april 2004 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
The Stooges
Mott the Hoople
Hoobastank
Harry van Hoof
Neerlands Hoop in Bange dagen
Cool in the Gang
LL Cool J
Coolio
Cool down Café
Fool
Dan mag je hem vanmiddag van hier uit knippen en plakken...quote:Op zondag 25 april 2004 23:32 schreef Mark het volgende:
Dubbel, dan maar ruimte reserveren voor
- stand -
* geen bands. Cool Down Café ken ik niet.quote:Op maandag 26 april 2004 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
The Stooges
Mott the Hoople
Hoobastank
Harry van Hoof *
Neerlands Hoop in Bange dagen
Cool in the Gang
LL Cool J *
Coolio *
Cool down Café
Fool
Mis je niks aanquote:Op maandag 26 april 2004 11:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
* geen bands. Cool Down Café ken ik niet.
Juliettequote:Op maandag 26 april 2004 09:58 schreef Z het volgende:
Ben wat van haar aan het beluisteren, bar en bar slecht, schaamteloos gejat en vooral erg slechte teksten. Ze heeft wel een aardige stem trouwens.
Ok, prima! Mark +1quote:Op maandag 26 april 2004 11:45 schreef Mark het volgende:
The Stooges
Mott the Hoople
Hoobastank
Kool and the Gang
Tool
The Doors
3 Doors Down
Toontje Lager
Herman Brood and his Wild Romance
Doop
Hoover als reserve
quote:Op maandag 26 april 2004 11:48 schreef bukgeit het volgende:
bukgeit's pimplist: tool, noodweer, doop, foo fighters, fleetwood mac, linda, roos & jessica, the roots, the doors, the stooges, hoobastank, mannenkoor karrespoor, hooverphonic, fool's garden, roots syndicate, goo goo dolls, i am kloot, 3 doors down, doobie brothers, zoot woman, boomtown rats, the cooper temple clause, wool, woost, loop, moose, looper, room 101, boo!, hood, sun kil moon, koop, mauro pawlowski & the grooms, moonlizards, poor righteous brothers, boo radleys, noonday underground, magoo, blood brothers, toots & the maytals, noon, drowning pool, pooier 666, roots radiacs, hoodoo gurus, the aloof, loose, cool for august, the pooh sticks, cooper, raise the roof, the books, booming support, supertroopers, wake oloo, ten foot pole, goombay dance band, hootie & the blowfish, gellybooty, mitsoobishy jacson![]()
Oei, dubbele woordwaarde!quote:Op maandag 26 april 2004 12:05 schreef Berkery het volgende:
Kajagoogoo,
quote:Op maandag 26 april 2004 12:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bloodhound Gang, Frankie Goes to Hollywood, Dr. Hook, Heideroosjes, Infectious Grooves, Kajagoogoo, Maywood, Moody Blues, Racoon, Yazoo
Nope, een heel bekende naam in hetzelfde straatjequote:Op maandag 26 april 2004 13:00 schreef bukgeit het volgende:
Link Wray?
Die is het inderdaad niet, maar met Link Wray en Dick Dale zitten jullie wel heel erg warm!quote:Op maandag 26 april 2004 13:17 schreef Jimmy het volgende:
toch niet Dick Dale?
Wheeh, al genoemd door Berkery.quote:Op maandag 26 april 2004 13:28 schreef Z het volgende:
The Moody Blues![]()
Ok.quote:Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef Z het volgende:
35007
Ohw, die staat er ook al... Laten we maar stoppen....
Deal.quote:Op maandag 26 april 2004 13:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ok.
starfish pool
Gewoon jaloers? Duane Eddy it is!quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef bukgeit het volgende:
Moet Duane niet met dubbel 'o'?
Da's toch met die dame die maar niet geraden werd recentelijk?quote:Op maandag 26 april 2004 14:31 schreef ranja het volgende:
Uit welke 3 personen bestaat The matrix?
quote:Op maandag 26 april 2004 14:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's toch met die dame die maar niet geraden werd recentelijk?
Danm you bukgeit, damn you!quote:Op maandag 26 april 2004 15:25 schreef bukgeit het volgende:
Het is toch een groep?
Of:quote:Op maandag 26 april 2004 14:31 schreef ranja het volgende:
Uit welke 3 personen bestaat The matrix?
In ieder geval dan Scott Spock (Zonder dubbel O )quote:Op maandag 26 april 2004 15:03 schreef bukgeit het volgende:
Het productieteam van Avril Lavigne... geen idee wat hun namen zijn.
dat is al 1quote:Op maandag 26 april 2004 16:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
In ieder geval dan Scott Spock (Zonder dubbel O )
Eh, Ranja, neem jij deze vraag over? Of doen we de nieuwe?quote:Op maandag 26 april 2004 17:11 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is al 1
overigens is het niet alleen Avril, ook oa Christina Aguilera en een paar nummers Liz Phair.
Helemaal goed.... Belsen +1quote:Op maandag 26 april 2004 17:32 schreef belsen het volgende:
Lauren Christy, Graham Edward en Scott Spock...
Staan ze toch gewoon tussen de Thank you's...
En een zeer welkome 'hello' to you, Ranja...quote:Op maandag 26 april 2004 17:34 schreef ranja het volgende:
hello
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 17:38 schreef ranja het volgende:
Waterboys
Erg knap van je Z!quote:Op maandag 26 april 2004 17:44 schreef Z het volgende:
Amsterdam
Zal ik je eraan herinneren dat je op de fotoknop mag drukken als je het goede antwoord als eerste weet?quote:Op maandag 26 april 2004 17:46 schreef Z het volgende:
Israel.
Prachtig Jimmy, nog geen gok?quote:Op maandag 26 april 2004 17:50 schreef Jimmy het volgende:
Young
En een goed antwoord van Methodmich...quote:Op maandag 26 april 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Viool
Als je als eerste het goede antwoord op een van de letter-vragen geeft.quote:Op maandag 26 april 2004 17:58 schreef Z het volgende:
Mag ik al een gok wagen?
En het is inderdaad doedelzak, Jimmy...quote:Op maandag 26 april 2004 17:56 schreef Jimmy het volgende:
Doedelzak
Tja, als hij kon toveren, dan zou de wereld er inderdaad een stuk blommiger uitzien...quote:Op maandag 26 april 2004 18:03 schreef Jimmy het volgende:
Toveren
Dat is erg jammer, want we hebben al, oei, 1 heel triviapunt in de prijzenpot...quote:Op maandag 26 april 2004 18:05 schreef ranja het volgende:
die vragen zijn te makkelijk om mee te kunnen doen op m'n werk
ik kijk altijd net als er al een antwoord staat
ik bedoel maarquote:Op maandag 26 april 2004 18:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is erg jammer, want we hebben al, oei, 1 heel triviapunt in de prijzenpot...
Nee, snel doe nog een gokje...quote:Op maandag 26 april 2004 18:07 schreef Jimmy het volgende:
Everthing you do (zo heette het toch?
Ik herken die foto echt niet.
Nee, helaas, het antwoord is goed, maar het gokje niet...quote:Op maandag 26 april 2004 18:08 schreef ranja het volgende:
Every breath you take.
Iggy Pop?
Helaas, het is ook Peter te Bos niet...quote:Op maandag 26 april 2004 18:14 schreef ranja het volgende:
Eikel.
Nederlandse Iggy Peter te Bos dan?
quote:Op maandag 26 april 2004 18:18 schreef ranja het volgende:
Tong80.
Rick de Leeuw!
Is goed, doe een vraag...quote:Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Schliessbaum - In De Krochten Van De Geest - Betaalde Liefde - 1 op 1 Miljoen - De Jacht - Meer! Meer! Meer! - Met Hart En Ziel - Andere Plaats, Andere Tijd - Het Grote Geheim - Hotel Nostalgia - Dichterbij Dan Ooit - >tk
In 1 keer goed!quote:Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Schliessbaum - In De Krochten Van De Geest - Betaalde Liefde - 1 op 1 Miljoen - De Jacht - Meer! Meer! Meer! - Met Hart En Ziel - Andere Plaats, Andere Tijd - Het Grote Geheim - Hotel Nostalgia - Dichterbij Dan Ooit - >tk
Pavement...quote:Op maandag 26 april 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk de uitvoerende er ook nog bij, maar die weet je vast.
Dus: Belsen +1 en nieuwe vraag
Ranja gaat mijn punt nog zetten zeker.
quote:Neem de laatste trein naar Klompstad
Ik zie je daar op het station
Je kunt er zijn om half vier
Ik heb hier je kaartje, toe maak haast
Want ik vertrek morgen en ik moet je echt nog zien
We hebben nog maar een nacht samen
Tot de morgen mijn trein brengt en ik moet gaan
En ik weet niet of ik ooit nog thuis zal zijn
Neem de laatste trein naar Klompstad
Ik wacht daar op het station
Nog even tijd voor koffie-kussen
En een kort gesprekje, oh nee, oh nee...
Neem de laatste trein naar Klompstad
En nu hang ik maar op
Ik kan je toch niet horen, alleen op dit station
Ik voel me rot
En ik weet niet of ik ooit nog thuis zal zijn
quote:Op maandag 26 april 2004 19:41 schreef ranja het volgende:
Monkees - Last train to clarksville
quote:Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef Gambolputty het volgende:
Jaren-80-Italo-disco-hoek?
zeg maar nietquote:Op maandag 26 april 2004 20:42 schreef Gambolputty het volgende:
New Wave dus.... de Within-Temptation-hoek, zeg maar![]()
Die jaquote:Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef bukgeit het volgende:
Het is dat nummer van Liaisons Dangereuses - Los Ninos Del Parque
quote:Op maandag 26 april 2004 21:21 schreef Gambolputty het volgende:
De DVD met New Wave-classics?![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heren
Het antwoord op mijn vraag was dus Lauren Christy, maar ik geloof dat de meesten dit al opgezocht hadden......
inderdaad, behalve een concert en Sophie's clips ook 3 clips van haar eerdere band...quote:Op maandag 26 april 2004 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet het!!! Kan me herinneren dat er bij de DVD van Sophie Ellis Baxter een promootje van Theaudience zat/zit.......
quote:Op maandag 26 april 2004 22:42 schreef bukgeit het volgende:
Cat -familie van Sufjan en Barry- Stevens
Wiens woorden zijn dit?quote:"You can't be the Rolling Stones. You've gotta quit while your relatively handsome. We are the kings of indie rock. When we quit, indie rock will die."
Erg jammer dat ze stopppen idd. Gelukkig heb ik ze een keer live gezienquote:Op maandag 26 april 2004 23:20 schreef bukgeit het volgende:
Klote dat ze stoppen, maar indie rock gaat niet dood!
TheSilentEnigma +1
Ja. Stuk minder erg.quote:Op maandag 26 april 2004 23:31 schreef Z het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze stopppen idd. Gelukkig heb ik ze een keer live gezien
On topic, Wu-Tang
The Sweaters, dan...quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:30 schreef ranja het volgende:
[..]
koud
Ik geef mij gewonnen. On topic, (nog) geen idee.quote:Op maandag 26 april 2004 23:59 schreef bukgeit het volgende:
The double 'o'
ranja +1
Voor Z, die al slaapt: Saturday Looks Good To Me
Inderdaad. Allison Shaw en de rest.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
cranes
die kloppen allemaal (behalve Dag, zuster ursula, maar scheelt zo weinig)quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:03 schreef ranja het volgende:
Banger hart
Ritme van de regen
Alles wat ademt
Malle babbe
Zuster Ursula (of hoe heet die?)
Het werd zomer (of hoe heet die?)
Jan Klaasen de trompetter
Zondag
Qua stijl zit je wel een beetje in de richting, maar qua band totaal niet...quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:57 schreef ranja het volgende:
die achterste lijkt op eentje van Depeche mode
dan zou ik beter kijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:57 schreef ranja het volgende:
die achterste lijkt op eentje van Depeche mode
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:06 schreef dolle_hond het volgende:
hoezo scheidsrechtersbal
ranja had toch gewoon punt en vraag
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:28 schreef Berkery het volgende:
Curiousity Killed The Cat?
Uit Rotterdam...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:35 schreef Berkery het volgende:
The Dutch![]()
quote:As you wake up on an evening of another wasted day
You question your health and your being sane
You wake up more tired than before you went to bed
You try to switch off the voices that rattle round your head
Then you stumble to the kitchen looking for something to eat
And discover a rat that's gnawing at a piece of rotting meat
It screams while you stand paralysed, it seems to sense your fear
And its black coral eye it stares back at you, then it finally disappears
And the honey has gone moulded, the milk has gone thick
Your stomach turns as you knuckle down, you swear then you go sick
You trie to dress and comb your hear, you trie to wash and shave
But your hands won't keep still and the mirror can't stand the reflection of your face
Then you leave this nest of garbage, more choking ten alive
The rain smashes on your face, the wind moans and cries
The boys all grin like Statans, and the old man calls you scum
You breathe again as you enter the subway, that takes you from slum to slum
Where a woman's heaving trouble with a negro blocking her way
As she starts to hit, the negro hits back while you just look awayt
Your destination's not that5 far from the station you get of
And the girl grins while remembering your face, then she starts to laugh...
Drum me
I am cold
I am longing for a dream
Ik mag het hopen...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:59 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, ken de naam wel.
had ze aan de foto niet herkend en aan de hints ook niet maar de naam is natuurlijk wel bekend.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik mag het hopen...
Echt niemand die het weet?
Clan of Xymox dusquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:53 schreef belsen het volgende:
En dan nog maar een tip: het is eigenlijk de enige echte Nederlandse waveband...
Dusss...
Oké, Spasmodique is dus niet zo bekend...quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:14 schreef belsen het volgende:
SP...
Nee, iets met beestjes...quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:42 schreef Z het volgende:
Iets met snelle auto's?
Andere beestjes...quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:50 schreef Berkery het volgende:
Beatles - I am the walrus
Bonham - Sharks can't sleep
Shangri Las - ?
Ja, maar wat voor honden...quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Eh.....honden?
Yep, een bulldog...quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou, Trees Bonham had het over een Bulldog, de Shangri Las ook en de Beateltjes waarschijnlijk ook wel.
Mooi, lekker snel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:02 schreef Berkery het volgende:
Def Leppard?
Eén mooi exemplaar, belsen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:02 schreef belsen het volgende:
Def Leppard!
...
Ja, lief is-ie, n'est ce pas?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:08 schreef Z het volgende:
[..]
Eén mooi exemplaar, belsen!
quote:Voor het drijven, vormeloze oceanen
deed ik al mijn beste
tot uw zingende ogen glimlachen en de vingers
trokken me die in uw ogen houdt van.
En u zong "Het zeil aan me, zeil aan me
liet me omhels u."
Hier ben ik, hier wacht ik om u te houden.
Droomde ik u over me droomde?
Was hier u toen ik volledig zeil was?
Nu leunt mijn dwaze boot, gebroken liefde die op uw rotsen wordt verloren.
Want u zong, "Raak me niet, raak me niet, kom morgen terug."
Oh mijn hart, oh mijn hart gooit van het verdriet.
I'm zo in verwarring gebracht zoals een pasgeboren kind.
I'm zo doorzeefde zoals het getijde.
Zou ik me amid de brekers moeten bevinden?
Of zal ik met dood mijn bruid liggen?
Hoor me zingen: "Zwem aan me, zwem aan me, laat me omhels u."
"Hier ben ik. Hier ben ik, wachtend om u te houden. "
Een bama dus.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:14 schreef Z het volgende:
De bambi onder de lama's!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef bartrid het volgende:
da's song to the siren van tim buckley toch?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef belsen het volgende:
Tim Buckley!
Robert Plant heeft op een van z'n solo albums ook een geweldige cover opgenomen van dit nummer. Maar die van this mortal coil is wel 1 van de mooiste.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:29 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik kende tot vanmorgen alleen de versie van This Mortal Coil![]()
belsen + 1
[
So close en yet so far...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:41 schreef Z het volgende:
Horns of Plenty?
Las het gisteren op teletekst.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
De Bintangs gaan uit elkaar. Als geboren Beverwijker ben ik vandaag in een grafstemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |