Ik vraag het even aan Anthraxx, dat is de enige blauwe die ik zie.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:30 schreef ranja het volgende:
Kan iemand het archief even kopieren?
En ik dacht in eerste instantie aan deze.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:32 schreef Zander het volgende:
Ow, da's een andere Joan.
Bedankt voor de tip, leuk nummer, tijd niet gehoord.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:32 schreef Zander het volgende:
"Oh Rosie, don't you do that to the boys.."
quote:Dr. Joan Singer Spicknall, founder and director of The Suzuki Music School of Maryland, Inc., is foremost, a music educator and performer. As a scholarship student in Piano at the Peabody Conservatory (now the Peabody Institute of Johns Hopkins University, she received a Teachers Certificate, B.M., and M.M., and her postgraduate work continued in Chamber Music. While holding a Teaching Assistantship at the University of Maryland, she received her D.M.A. in Piano Performance and Pedagogy, with minors in Theory and Music Literature. She taught in colleges in Maryland, Indiana, and Iowa, notably, the University of Maryland, Saint Mary of the Woods, Rose-Hulman Institute of Technology, Morningside College, and Loyola College, as well as others. Dr. Spicknall became interested in Suzuki Method, and completed all the levels of training through the S.A.A., Inc. She founded THE SUZUKI MUSIC SCHOOL OF MARYLAND, INC. in 1988, and serves as the Director and a Piano Instructor. The School offers instruction in all instruments and voice, Suzuki and Traditional Methods, as well as a variety of Enrichment Opportunity Classes. It also sponsors a Music and Arts Camp in the Summer. Dr. Spicknall has presented papers and lectures at conferences nationally and internationally. Most recently she was invited to be part of a PEOPLE TO PEOPLE MUSIC EDUCATORS DELEGATION TO SOUTH AFRICA, where she also presented a paper. She has been invited to participate in their programs before, as well as upcoming delegations to other countries. Earlier in 2003 she was honored to participate in the 23rd Annual Engineers in Concert at the Rose-Hulman Institute of Technology, an event she co-founded with a student while serving on the faculty there.
jij ook al... ik ook dus.quote:Op zondag 25 april 2004 00:55 schreef Seborik het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg constant een of andere hoerige kutbug wanneer ik meer dan enkele linkjes tegelijk probeer toe te voegen.
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:30 schreef ranja het volgende:
Kan iemand het archief even kopieren?
[
Zeg, er komen hier ook kleine kinderen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:55 schreef Seborik het volgende:
Godverdomme.
.. hoerige kutbug ... fucking language.. good fuckers
Je hebt gelijk. Ik heb direct m'n signature aangepast.quote:Op zondag 25 april 2004 14:44 schreef Zander het volgende:
[..]
Zeg, er komen hier ook kleine kinderen.
Meer dan geweldig zelfsquote:Op zondag 25 april 2004 01:05 schreef Seborik het volgende:
Jane, je icoon is echt geweldig.
quote:Op zondag 25 april 2004 17:23 schreef Zander het volgende:
Beter zo, ja.
"A moon beam through the prune in june
Reveals your chest. I see your lovely beans
And in the magic go-kart, I bite your neck" [afbeelding]
Bellen, langs gaan, bloemetjes! dan komt alles weer goed! Ruzie met familie is niet leuk, vooral ruzie met moeders....quote:Op zondag 25 april 2004 20:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
.....
Mag ik daar meer informatie over? (precieze titel, bestelnummer, waar heb je hem gevonden etc)quote:Op zondag 25 april 2004 01:16 schreef Seborik het volgende:
Shostakovich heeft geweldige muziek geschreven. Bijvoorbeeld zijn concerten. Nu kwam ik gisteren een opname tegen van Philips. Een box met daarop alle 6 de concerten. Twee cello-. viool-, en pianoconcerten.
Goede opnames had ik al, maar deze zijn echt geweldig. Met klassieke muziek ben je eigenlijk nooit klaar. Al die verschillende opnames.
quote:Op maandag 26 april 2004 13:07 schreef Summoner het volgende:
Hallo. Ik heb zonet een waar Delirium Cordia-moment beleefd bij de tandarts. Een uur lang gestoken en geprikt en gesneden en geradbraakt door een kneuzige tandarts die op een van de Stooges lijkt en een onhandige assistente die vandaag voor het eerst was. Zometeen maar lekker even met een emmer bier in de zon zitten.
Oef, gelukkig, je zei Muad. In de eerste oogopslag las ik 'Maud'.quote:Op zondag 25 april 2004 20:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Van harte gefeliciteerd Muad !
*insert knuffelsmiley.quote:Op maandag 26 april 2004 21:08 schreef Jane het volgende:
Goedenavond trouwens, Muziek. Het is kut op mijn werk. Zal jullie er verder niet mee vermoeien.
Zullen we ons eigen Nightwish-concert houden?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is inderdaad vrij kut.
Topidee! Ik heb ook een DVD-speler. De rest moet jij even regelen, en neem dan gelijk een aantal kratten bier mee.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we ons eigen Nightwish-concert houden?
Een beamer, een DVD-speler, een goeie 5.1 receiver en een vijftal zware boxen moet volstaanaangezien jij alle DVD's hebt
Beamer wordt problematisch maar ik heb wel een breedbeeldquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Topidee! Ik heb ook een DVD-speler. De rest moet jij even regelen, en neem dan gelijk een aantal kratten bier mee.
Om de kosten een beetje te drukken kunnen we wel 4 of 5 kaartjes verkopen, 20 Euro kostte het in Paradiso toch? Moet je een aardig eind mee kunnen komen.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:58 schreef MuadDib het volgende:
Zorn is goed voor postbodes![]()
Hi-di-ho!quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:35 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!![]()
Het regende in Rome
MuadDib, nog gefeliciteerd!![]()
Waarom in godsnaam Eindhoven?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
Wil jij zondag een hapje met me eten in Eindhoven Dino??
Anderen mogen ook natuurlijk, maar het wordt wel Eindhoven!
ja hoor, leukquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
Wil jij zondag een hapje met me eten in Eindhoven Dino??
Anderen mogen ook natuurlijk, maar het wordt wel Eindhoven!
Morgen tentamen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:13 schreef Seborik het volgende:Morgen Zorn.
Ha dat dacht ik al, ik draaide 'm net nog, maar dacht dat zij 'm misschien ergens anders vandaan hadden. Leuke muziekquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:27 schreef Seborik het volgende:
Het is een verzappade versie van de openingszin van het album "La Mano Cornuda" van de Supersuckers.
11quote:Op woensdag 28 april 2004 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Maar gelukkig begint Zorn over een uurtje of 12
Rekenen is moeilijk zonder koffie opquote:Op woensdag 28 april 2004 09:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
11
en ik ben al heel nieuwsgierig
ik vinnem wel leuk!quote:Op woensdag 28 april 2004 09:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
Yeah, vanmiddag lekker op mijn motor touren..
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik vinnem wel leuk!
DR op z'n motor
(2.32 Mb)
Met hamers en sikkels ?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:57 schreef Z het volgende:
Vette bike hoor! Ga je hem nog anarchistisch rood spuiten?
http://www.downtownmusicgallery.com/Main/index.htmquote:Op woensdag 28 april 2004 15:35 schreef Zander het volgende:
Ik vind de distributie trouwens ook niet echt geweldig, in Utrecht zijn ze in ieder geval moeilijk te vinden (alleen de Plaatboef en de Jazzwinkel hebben 't een en ander).
Ja, ik had deze al vaker bekeken, wel een fraaie collectie in ieder geval. Misschien kan ik daar die Hasidic New Wave cds bestellen, want die kan ik hier dus ook nergens in de winkel vinden.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:37 schreef Seborik het volgende:
http://www.downtownmusicgallery.com/Main/index.htm
Dit is de perfecte site voor jou.
NLStore heeft ze.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:51 schreef Zander het volgende:
[..]
Ja, ik had deze al vaker bekeken, wel een fraaie collectie in ieder geval. Misschien kan ik daar die Hasidic New Wave cds bestellen, want die kan ik hier dus ook nergens in de winkel vinden.
quote:In de top 40 van beste Nederpophits, gekozen door lezers van De Telegraaf en luisteraars van Sky Radio, staat Van Dik Hout met 'Stil in mij' op de eerste plaats. Ook in de NL Top 100 van 3FM staat deze plaat op nummer één.
Het publiek kon kiezen uit 250 Nederlandstalige nummers. In totaal hebben ruim tienduizend mensen hun stem uitgebracht. De volledige top 40 staat op de website van De Telegraaf. Later zal ook een verzamel-cd met deze nummers worden uitgebracht.
De top 5 ziet als volgt uit:
1. Van Dik Hout - Stil in mij
2. Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
3. De Poema's - Zij maakt het verschil
4. Veldhuis en Kemper - Ik wou dat ik jou was
5. Clouseau - Daar gaat ze
veldhuis en kemper ...DAT MEEN JE NIETquote:Op woensdag 28 april 2004 17:13 schreef Zander het volgende:
Brr, hoe is het mogelijk...
[..]
Wat een wansmaak weer, zeg. Ik vind uit die top 5 alleen Frank Boeijen nog wel te pruimen (ondanks dat hij altijd zo onverstaanbaar zingt).
Ik mag eigenlijk nog niet eens op een brommer zitten.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:35 schreef Seborik het volgende:
En je hebt vast geen motorrijbewijs, DR?
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:33 schreef Seborik het volgende:
Zorn was gaver dan dat je je kunt voorstellen!
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef Seborik het volgende:
Ganryu Island!
quote:bird calls, pattering, thwacking, and more
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:46 schreef Seborik het volgende:
Ja, dat deed Zorn dus gewoon live! Hij zat op een gegeven moment z'n saxofoon te dempen met z'n knie!![]()
![]()
Aha ik snap het al iets beter !quote:Op donderdag 29 april 2004 11:49 schreef Seborik het volgende:
Ah, je hebt nog nooit foto's gezien van hoe Zorn saxofoon speelt.
Zoek maar eens op internet.
Dat was mijn 2de icoon ooitquote:Op donderdag 29 april 2004 12:00 schreef Seborik het volgende:
Wel leuk dat Ipecac-icoon trouwens.
Klopt, daar had ik dan ook een kopietje van ter beschikking willen stellenquote:Op donderdag 29 april 2004 13:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En ik wil hier ook even aan toevoegen dat het, volgens AMG, niet de eerste is. In '94 was er ook al een.
Dank, dat wordt twee-en-een-halve week non-stop luisterenquote:Op donderdag 29 april 2004 13:55 schreef Seborik het volgende:
Gefeliciteerd met je Bernstein-cd's Dino!
Ah, ik las verkeerd. Is die nu voor mij dan?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Klopt, daar had ik dan ook een kopietje van ter beschikking willen stellen
Hmmm, geef dan even het goede antwoord, en mail je naam en adres naar het mailadres in mijn profiel.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ik las verkeerd. Is die nu voor mij dan?
ik heb inmiddels meer dan 20 iconen gehadquote:Op donderdag 29 april 2004 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben inmiddels pas aan met derde icoon toe. Hiervoor Divine Intervention hoes van Slayer en de cover van Arise van Sepultura.
Ik nomineer deze als "Meest irritant"!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb inmiddels meer dan 20 iconen gehad
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:40 schreef Z het volgende:
[..]
Ik nomineer deze als "Meest irritant"!
Ja, ik mail je wel even. En zal dan ook het goede antwoord mailen. Vind ik het niks, dan mag de volgende die het weet de cd hebben, want dan heb ik er toch niks aan.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hmmm, geef dan even het goede antwoord, en mail je naam en adres naar het mailadres in mijn profiel.
tis wel erg doorzichtig hèquote:Op donderdag 29 april 2004 13:59 schreef Seborik het volgende:
Bosbeetle. Suck-up.
Heb je ook al zo'n Plato Maniacs pas?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:40 schreef Summoner het volgende:
Wow, was dat niet even de saaiste platenbeurs waar ik geweest ben! Stuk of acht stands, weinig bijzonders, geen gave boxen als The Great Deceiver of Parachute Years waar ik voor kwam. Gelukkig vond ik nog een gave Praxis cd.
Daarna maar de Plato gelopen, want dit kon natuurlijk niet!
Addict...!quote:Op donderdag 29 april 2004 17:40 schreef Summoner het volgende:
Daarna maar de Plato gelopen, want dit kon natuurlijk niet!
Waarom had ik die opmerking zelf al bedacht?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:55 schreef Seborik het volgende:
Knip je haar af.
Misschien werkt ie er niet voor niets nu niet meer... sommige mensen kunnen er echt moeilijk over doen, zo weet ik helaas uit ervaring.quote:Maar nee, er heeft eerder een jongen met lang haar en metalshirt gewerkt.
Ha, dat was ik ook al van plan, ik ga in ieder geval de tweedehands lp-verzameling weer eens aanvullen. Wel even door een enorme stapel James Last-platen heenwerken, maar goed.. je moet er wat voor over hebben. Hopelijk doen flink veel oude hippies afstand van hun collectie of zo...quote:Op donderdag 29 april 2004 17:57 schreef Z het volgende:
Ik ga morgen de rommelmarkten doen.
Nee, ik had juist gehoord dat ze over hem erg positief waren. Nou ja, ik zoek lekker verder en wacht het ondertussen af. In de krant stond vandaag weer eens niks.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:12 schreef Zander het volgende:
[..]
Misschien werkt ie er niet voor niets nu niet meer...
Nee, wat is dit, hoe werkt het en hoe kun je eraan komen.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:55 schreef Seborik het volgende:
Heb je ook al zo'n Plato Maniacs pas?
quote:Op donderdag 29 april 2004 17:57 schreef Z het volgende:
Addict...!
Precies mijn reactie, ik voel me ontheiligd.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:32 schreef PdeHoog het volgende:
o mijn god.....oranje modjes
whehehehehequote:Op vrijdag 30 april 2004 02:51 schreef Summoner het volgende:
[..]
Precies mijn reactie, ik voel me ontheiligd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 03:27 schreef Summoner het volgende:
Pas maar op PdeHoog, anders straft God jou wellicht met de gehele Tzadik catalogus gratis thuis bezorgd!
Via de site. Je kunt hem ook in de winkels gebruikenquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:47 schreef Summoner het volgende:
[..]
Nee, wat is dit, hoe werkt het en hoe kun je eraan komen.
Alleen in Den Haag overigens. De website is ook van de winkel in Den Haag, niet van de Plato-keten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:24 schreef Seborik het volgende:
Via de site. Je kunt hem ook in de winkels gebruiken
en van z'n familiequote:Op vrijdag 30 april 2004 03:57 schreef Zander het volgende:
Hmm, zo wil ik ook wel bestraft worden.Maar goed, ik krijg dan vast het complete oeuvre van R. Kelly thuis, of zo.
Ik vond het ook al zo vreemd, had nog nooit van die pas gehoord.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:46 schreef fripper het volgende:
Alleen in Den Haag overigens. De website is ook van de winkel in Den Haag, niet van de Plato-keten.
Ow, lullig.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:46 schreef fripper het volgende:
[..]
Alleen in Den Haag overigens. De website is ook van de winkel in Den Haag, niet van de Plato-keten.
Die heb ik ook. Altijd fijn voor de jazz-inkopen in Utrecht.quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:09 schreef Zander het volgende:
Ik heb wel zo'n Boudisque-spaarkaart.
Zeer poppy ja. Weinig scheurende gitaren en het rauwe aspect van de sound is vrijwel absent. Leuke plaat hoor! Maar best 'poppy'.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:03 schreef nipeng het volgende:
Zeg Summo hoe is "Motorpsycho - Phanerothyme"?
Is dat een van de poppy psycho albums?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:35 schreef Seborik het volgende:
Volgens Allmusic is de eerste Maiden Voyage uitgebracht op Knallsyndikate (nooit van gehoord).
Hehe, herkenbaar.quote:
Nou ja, Motorpsycho heeft toch heel wat mooie platen uitgebracht (Blissard, Timothy's Monster, Angels & Daemons at Play, de live-cd's, Trust Us), maar ik vind Phanerothyme ook eigenlijk een van de betere (al dan niet het beste) albums. Geen idee of ik met mijn 20 Motorpsycho-albums kwalificeer als een die-hard fan, maar ik vind juist de pre-Demon Box periode weer een stuk minder interessant dan hun latere werk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:30 schreef Zander het volgende:
Jullie laten "poppy" klinken alsof het een slechte zaak is, maar ik vind het toch zeker wel een geslaagde plaat, net als "Let them eat cake". Eerlijk gezegd vind ik (blasfemie!) de 'poppy' Motorpsycho zelfs beter dan hun oudere werk, al denken de die-hard fans daar uiteraard anders over.
Maiden Voyage is een veredelde demo-tape die was uitgebracht in een hele kleine oplage, totaal niet meer aan te komen tegenwoordig. De "echte" debuut-CD is Lobotomizer, die nog wel regelmatig opduikt in de schappen van (tweedehands) cd-zaken; moet niet al te lastig zijn om aan te komen.quote:Volgens Allmusic is de eerste Maiden Voyage uitgebracht op Knallsyndikate (nooit van gehoord).
Ha, volgens mij weet ik welk board dat is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Goodmorning muziek!
Torrent is geweldig. Vooral als je een niet nader te noemen bulletinboard vol met bootlegs ontdekt.
Alleen jammer dat de jazz-winkel van Boudisque in Utrecht is verdwenen. De resterende jazz-cd's hebben een paar rekjes gekregen achterin de pop-afdeling.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:07 schreef fripper het volgende:
Die heb ik ook. Altijd fijn voor de jazz-inkopen in Utrecht.
Dat is maar tijdelijk toch, omdat ze aan het verbouwen zijn? Hoop ik, tenminste...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:48 schreef fripper het volgende:
Alleen jammer dat de jazz-winkel van Boudisque in Utrecht is verdwenen. De resterende jazz-cd's hebben een paar rekjes gekregen achterin de pop-afdeling.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:30 schreef Zander het volgende:
Jullie laten "poppy" klinken alsof het een slechte zaak is, maar ik vind het toch zeker wel een geslaagde plaat, net als "Let them eat cake". Eerlijk gezegd vind ik (blasfemie!) de 'poppy' Motorpsycho zelfs beter dan hun oudere werk, al denken de die-hard fans daar uiteraard anders over.
Ik pluk altijd fietsen uit de oud ijzer container !quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:35 schreef Zander het volgende:
Ik koop altijd expres afgeragde oude fietsen met een terugtrap-rem en zonder versnellingen, die dingen gaan bij mij allemaal toch binnen de kortste keren kapot.
is-tie eindelijk binnen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets!
En hij is heel mooi!
En kost maar heeeeeeeeel veel geld!
Dino, morgen nog hapje eten?
Doe ik!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
is-tie eindelijk binnen?
Feli iig en veel plezier ermee. Kun je een keertje naar Delft komen fietsen voor een appeltaarten-meet![]()
![]()
Ik heb deze van de fietsenmaker gekocht, wel tweedehands, maar hij heeft 'm opgeknapt. Opzich een erg goede fiets. Alleen het licht gaat bij mij altijd snel kapot.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:35 schreef Zander het volgende:
Ik koop altijd expres afgeragde oude fietsen met een terugtrap-rem en zonder versnellingen, die dingen gaan bij mij allemaal toch binnen de kortste keren kapot.
Ik heb een licht dat ik niet eens aan hoef te zetten!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb deze van de fietsenmaker gekocht, wel tweedehands, maar hij heeft 'm opgeknapt. Opzich een erg goede fiets. Alleen het licht gaat bij mij altijd snel kapot.
Bij mij zou dat licht ook minimaal 1 keer uit zichzelf aan gaan, daar zou het niet veel meer doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb een licht dat ik niet eens aan hoef te zetten!Doet ie helemaal zelf!
Ik moest gelijk aan de tv-serie MacGyver denken..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, tape doet wonderen.
Die maakt hele fietsen van een vierkante centimeter tape.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:17 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan de tv-serie MacGyver denken..
Die fietsers van tegenwoordig ook.....ze worden steeds luierquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb een licht dat ik niet eens aan hoef te zetten!Doet ie helemaal zelf!
Ik had je gister volgens mij al gefeliciteerd, maar ik doe het lekker nog een keerquote:Op zondag 2 mei 2004 10:56 schreef Mahavishnu het volgende:
Resultaten eerste deel toelatingsexamen conservatorium zijn binnen,
Gehoortest: 9,2
Algemene Muziekleer: 9,3.
quote:Op zondag 2 mei 2004 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had je gister volgens mij al gefeliciteerd, maar ik doe het lekker nog een keer
* PdeHoog feliciteert Mahavishnu met debehaalde resultaten
![]()
Nu nog even de praktijktest, toch?
gefeliciteerdquote:Op zondag 2 mei 2004 10:56 schreef Mahavishnu het volgende:
Resultaten eerste deel toelatingsexamen conservatorium zijn binnen,
Gehoortest: 9,2
Algemene Muziekleer: 9,3.
* PdeHoog houdt een Emile Ratelband-achtig praatjequote:Op zondag 2 mei 2004 12:40 schreef Mahavishnu het volgende:
[..].
Yep, de praktijktest is begin juni. Moet er nog wel flink voor oefenen..
Zorn zekerquote:Op zondag 2 mei 2004 13:31 schreef Zander het volgende:
Mooie cijfers, in ieder geval.
Haha, ik moest gisteren naar een verjaardag en ik had op verzoek van de jarige een paar cdtjes gekopieerd van John Zorn en nog wat andere muziek. De overige gasten waren er niet zo van gecharmeerd toen hij het opzette, to put it mildly.. Ze dachten gelijk dat ik een of andere halve gare was... "You call this music?" "Mag Metallica weer aan?"
quote:Op zondag 2 mei 2004 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zorn zeker![]()
![]()
edit: 't was nog zorn ook. Ik moet eens leren lezen.
Friesland he? Af laten zinken dat stuk grond.quote:
* PdeHoog neemt zich voor geen onaardige opmerkingen meer te maken over mensen die niet uit de beschaafde delen van Nederland komen in de uithoeken van het nederlands grondgebied wonenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:15 schreef Beathoven het volgende:
Dat wil ik even herzien. Als je, met nog 4 kilometer te gaan en nog 20 minuten tijd, door glas rijdt, moet de achterband het nniet begeven. Dan moet je namelijk terug om een nog slechtere fiets van het zusje van een vriend op te halen. Een fiets zonder licht, zonder versnellingen en het ergste: zonder rem.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oftewel, voor mij is dit wel voldoende.
"Heb je ook jazz zoals Norah Jones of die nieuwe cd van Trijntje Oosterhuis", dat hoorde ik ook nog.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:38 schreef Summoner het volgende:
"Slaat de cd over ofzo?"
"Hoeveel nummers hoor ik nu door elkaar heen?"
"Wat een stelletje idioten. En hier luister jij naar?"
Die zeurende zeikstem van Trijntje Oosterhuis is de moeite van downloaden nog niet waard.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:31 schreef Zander het volgende:
"Heb je ook jazz zoals Norah Jones of die nieuwe cd van Trijntje Oosterhuis", dat hoorde ik ook nog.
Ik heb er zelf totaal geen verstand van, maar m'n pa heeft een aardige collectie fado-cds, dus ik zal hem binnenkort eens om wat namen vragen voor je. Amalia Rodriguez was bij de overige familieleden trouwens niet zo populair. "He, heb je nou alweer een cd van Imelda Marcos opstaan.. "quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben door Barend en van Dorp, en door berichten in nl.muziek geïnteresseerd geraakt in fado.
Hier nog mensen die tips hebben? Ik zal er binnenkort eens een topic over openen, weer een goedlopend topic van mijn hand.
Zander: "Jawel. Wil je dat graag horen? Dan haal ik het even op. Nee joh, geen probleem! Ik ben er zo weer."quote:Op zondag 2 mei 2004 18:31 schreef Zander het volgende:
"Heb je ook jazz zoals Norah Jones of die nieuwe cd van Trijntje Oosterhuis", dat hoorde ik ook nog.
Klopt, in de Plato. Op dinsdagochtend vóór 12:30. Dus ik zie hem daar nooit.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef Z het volgende:
Bukgeit werkt trouwens toch in een platenzaak in Groningen...?
Ook het rondrijden in een auto met open ramen met toch wel vrij hard Iron Maiden aan (zoals het hoort dusquote:Op maandag 3 mei 2004 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
-- vrij positief verhaaltje over een mooie dag --
zoiets als mijn leeftijd?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
met halve literblikken Heineken rondlopende vrouwen van middelbare leeftijd
Al zo'n 15 jaar zonder...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:57 schreef SunChaser het volgende:
Was dat met of zonder Fish?
Be affraid - be very affraid!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:23 schreef Zander het volgende:
Wat in Satan's naam is dit?
...
Attack of the 50 ft. Breezah Chicks ?
The Rasmus! Ook op de agterbank!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:23 schreef Zander het volgende:
Wat in Satan's naam is dit?
Christina milian DIP IT LOW !!!!!!!!!
The rasmus goede band!!!
Attack of the 50 ft. Breezah Chicks ?
Het was een redelijk katertje, maar je afbeulen in de sportschool, gevolgd door een sauna bezoekje doen wonderenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 03:44 schreef MuadDib het volgende:
MuadDib heeft een fantastisch Marillion concert meegemaak en wil niet weten wat voor kater 'ie morgen gaat hebben
Het Brenda Fassie topic van mij, van gisteren is hetzelfde lot beschoren, vrees ikquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:51 schreef Seborik het volgende:
Bah, m'n Ayuo-topic heeft nog niet eens 16 views gehaald. Wat een harde wereld.
Ik zag vandaag zomaar iemand in het Haggardtopic posten. Eerst wilde ik 'm wegsturen, maar toen bedacht ik me dat het níet alleen voor Summo en mij geopend was. Toen was ik er wel blij mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:09 schreef Zander het volgende:
Daarom open ik tegenwoordig eigenlijk ook nooit meer aparte topics over nieuwe platen of artiesten die me interesseren, de respons is vaak toch een beetje teleurstellend.
M'n ma en d'r vriend vonden disc 2 van 'The Circle Maker' trouwens een mooie cd, had 'm afgelopen weekend opgezet toen we in de auto zaten. Ik stond er best van te kijken, eigenlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:51 schreef Seborik het volgende:
Net de nieuwe Zorns uit de happy happy birthday-serie besteld. Ben heel erg nieuwsgierig naar die Electric Masada-opname.
9 views voor mijn Son Vol-topic tquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:51 schreef Seborik het volgende:
Bah, m'n Ayuo-topic heeft nog niet eens 16 views gehaald. Wat een harde wereld.
Ja, daar had je het nog over.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:46 schreef Zander het volgende:
Ha, dat lijkt me wel gaaf. Ik heb Dave Douglas een paar weken geleden ook nog gezien in het Bimhuis, was ook wel erg goed. Had ik zijn laatste cd met Bill Frisell hier al geplugged?
Hehe, hoe meer topics hoe beter.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
9 views voor mijn Son Vol-topic t![]()
Nou ja, als het niet uit de lengte komt, dan uit de breedte. Zal ik maar gewoon wat meer topics gaan openen![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:32 schreef Zander het volgende:
Da's wel een feestje waard hoor. Biertje, iemand?
Ik zie net dat mijn vierde () fok!verjaardag alweer geruisloos voorbij is gegaan...
I love my job !quote:"it's like the contents of a dog's shit after it's eaten too much Edam".
quote:Slipknot: 'Iowa' - Braaksel op muziek gezet
Het eerste contact met 'Iowa', Slipknots tweede album, is de stinkende walm die opstijgt uit het duur en vaak onleesbaar vormgegeven cd-tekstboekje. Dat blijkt representatief te zijn voor het totaalpakket. De bedorven lucht blijft namelijk hangen gedurende de 66 minuten die de plaat duurt.
De negen Amerikaanse muzikanten rochelen, braken, beuken en stuiptrekken zich als hardnekkige waanzinnigen door hun ellendige teringherrie heen. Want teringherrie is het, net zoals bij veel andere bands uit de zogeheten 'nu metal'. In dit genre blijkt het er allemaal niet zo veel toe te doen of ergens een melodie valt te ontdekken of de luisteraar een zelfs maar primitieve vorm van een compositie kan ontdekken. Het is puur geluidsgeweld, waarbij de enige tellende motto's zijn: heel hard en heel veel.
Qua uiterlijk profileren de heren zich als shockrockers. Ze dragen allen maskers die het ooit leuk deden in bloederige films als 'Hellraiser' en 'Halloween'. Slipknot zoekt het in extremen, in zowel uiterlijk vertoon als muziek. Extremisten trekken altijd aandacht en vandaar dat van het debuut in de VS zo'n twee miljoen exemplaren zijn verkocht. Het zijn voornamelijk 15-jarigen die zich voelen aangetrokken tot deze verrotte muziek, die slechts door de tijdgeest kan bestaan.
Slipknot wijst in de teksten op een zieke wereld. En vergeet helaas zelf naar de dokter te gaan.
En toen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:15 schreef Seborik het volgende:
Hallo, dit is echt ongelooflijk, maar die dame die me Motorpsycho aanraadde kent de Fields of The Nephilim en vindt ze cool.
Moet je de recensie op Allmusic van het laatste Limp Bizkit album eens lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:08 schreef Zander het volgende:
Het is alweer een oudje, maar deze review van een Slipknot-cd vind ik ook nog steeds wel erg vals:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |