Gisteren ook 1 gekochtquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:22 schreef Peregrijn het volgende:
Relaxed, alleen baal ik lichtelijk van een vetvlek in mijn suede jas. Eens kijken hoe ik dat er uit ga krijgen
waarom onzeker en zenuwachtig??quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Brak, onzeker, zenuwachtig...
Omdat ik vanavond naar de verjaardag van mijn ex ga, waar zijn nieuwe vriendinnetje ook is.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:27 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
waarom onzeker en zenuwachtig??![]()
Heb je een broodbakmachien aangeschaft?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:33 schreef DarkElf het volgende:
uitgeslapen, lekker ontbeten, in afwachting van het eerste broodbak product en benieuwd naar de voortgang van ons toekomstige ubermooie geweldige huis
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik vanavond naar de verjaardag van mijn ex ga, waar zijn nieuwe vriendinnetje ook is.
Waarom ik ga? Omdat we elkaar nog dagelijks spreken. Heb ook zijn ex al een paar keer ontmoet. Daar ligt het niet aan.
Alleen ik ben onzeker omdat ik daar dus vanavond een andere rol heb. Nu ben ik dan echt 'op visite' omdat zij de 'gastvrouw' is enzo.
Nou ja goed, velen zullen het zowieso stom vinden dat ik ga, maar goed...
Neuh, nieuw vriendin is niet jaloers. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:41 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
BegrijpelijkGewoon jezelf zijn.. En maar hopen dat zijn nieuwe vriendinnetje niet zo jaloers is.. En gewoon normaal tegen je doet
Waarom stom? Je hebt met hem denk ik toch lange tijd gehad en kent hem best goed.. Alhoewel de meesten niet meer vrienden zijn met hun ex..
Succes iig![]()
Anders doe je je nieuwe superschoenen aan, misschien helpt datquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
OT: ga maar eens douchen en een matra verzinnen zodat ik vanavond toch een bak zelfverzekerdheid uit straal!
hebben wij iedere dagquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heb je een broodbakmachien aangeschaft??
Vers brood is...
Haha! Het nadeel is dat ze zo hoog zijn dat ik na een kwartier onherroepelijk pijn in mijn voeten krijg en als ik een beetje door de kamer strompel zal dat niet veel doen voor mijn zelfgevoel, zeg maar!quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:39 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Anders doe je je nieuwe superschoenen aan, misschien helpt dat
Same here. Ik moet ook boodschappen doen maar gatver ik heb er geen zin in...quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Ontzettend lui. Ik moet nu eigenlijk douchen en naar de supermarkt. Maar ik heb geen ziiiiin.
wat vervelend voor je ((((knuffff))))quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:35 schreef Xilantof het volgende:
moe
en verder verkeerd in een toestand die rond uit: KUT. te noemen is.
Ken het gevoel . . .quote:Op zondag 25 april 2004 02:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop alleen dat ik snel ergens vandaan HET inzicht krijg te weten wat ik moet gaan doen. Ertussen inhangen is nl ook geen optie...
Ik wil verder, met of zonder...
Pessimist.quote:Op zondag 25 april 2004 03:44 schreef hardsilence het volgende:
Down.
Enige positiviteit is verloren.
Hier in enschede is een mooi wijdse tuin met gele, paarsrozig achtige en geel-witte bloemen. Het bezoek best waardquote:Op zondag 25 april 2004 11:32 schreef DarkElf het volgende:
lekker geslapen, lekker ontbeten, de zon schijnt en mijn humeur is prima.
straks lekker naar buiten en een terras opzoeken.
Ach meiske tochquote:Op zondag 25 april 2004 13:41 schreef diannetjhu het volgende:
uitgeput en gebroken
quote:Op zondag 25 april 2004 13:42 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ach meiske toch![]()
![]()
Wattisser?
ben al wegquote:uitgeput en gebroken
Bemoeiziek persoonquote:Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
[..]
ben al weg
Vriendinnetje tochquote:Op zondag 25 april 2004 13:41 schreef diannetjhu het volgende:
uitgeput en gebroken
Dat lijkt me wel engquote:Op zondag 25 april 2004 16:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ongelofelijk kut![]()
We hebben brand gehad in huis van donderdag op vrijdagnacht.. de hele keuken afgefiktEn de rest van het huis is gewoon helemaal zwart en onder het roet. Naar het ziekenhuis geweest en alles.. ik schrik me nu constant de pleuris van alle geluiden en alles.
En ik heb zo'n geweldige vader die gewoon nog niet eens is komen kijken.. hij mag wegblijven nu ook.
Ik ben zoo moe.. wou dat ik gewoon eens zou kunnen slapen![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 13:41 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hier in enschede is een mooi wijdse tuin met gele, paarsrozig achtige en geel-witte bloemen. Het bezoek best waard
Ja.. best wel. Ben ook erg happy dat we er allemaal goed uitgekomen zijn, als de hond ons niet wakker had gemaakt...quote:Op zondag 25 april 2004 16:06 schreef brighton het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel engGelukkig zijn jullie nog heel
OT:
Ik voel me goed, hopen dat ik 't een beetje kan vasthouden
quote:Op zondag 25 april 2004 22:50 schreef zwaaibaai het volgende:
mwah: herstellende van een buikgriep die ik na mijn normale griep kreeg, ik heb gehoord dat ik ontslagen word per 1 juni en ik moet ontzettend ver reizen om op mijn werk te komen, joepie....
Oi! Ga jij eens gauw slapen!quote:Op maandag 26 april 2004 00:58 schreef Jumparound het volgende:
Moemaar geen zin om te slapen!
Maarja, toch maar wel doen
Truste allemaal!
Oi, ik was zo wegquote:Op maandag 26 april 2004 01:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi! Ga jij eens gauw slapen!
Ga ik hetzelfde doen!
Afschuwelijk lijkt me dat...jullie hond verdient wel een extra kluif voor t wakker-blaffen denk ikquote:Op zondag 25 april 2004 16:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ongelofelijk kut :')
We hebben brand gehad in huis van donderdag op vrijdagnacht.. knip-knip-knipperdeknip...
veel suc6 bij je sollicitatiequote:Op maandag 26 april 2004 08:56 schreef Ilsjuhh het volgende:
wel goed, beetje zenuwachtig alleen.....ik haat sollicitatie gesprekken....oke ben wel blij dat ik op gesprek mag komen, maar ik ben altijd enorm zenuwachtig.....vooral als ik er alleen heen moet.....en moet dus alleen naar den haag......en ik ben al niet zo goed met openbaar vervoermaar we zien wel......volgens mijn planning ben ik dr een uur voordat t gesprek begint en dan kan ik iig nog een bus ofzo missen
Dat is t ultieme voorbeeld van heerlijk wakker wordenquote:Op maandag 26 april 2004 10:53 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
OT: net wakker geworden door het zonnetje dat door m'n raam schijnthoe lekker
* uitrekent: nog 6 jaar te gaan......quote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef Copycat het volgende:
Ben nog redelijk fit. Gelukkig maar want vanavond begin ik met sporten.
Ben vandaag al flink productief geweest, qua schrijven en dan vanavond beginnen met mijn lichaam wat meer in shape te krijgen.
Wat een misplaatste arrogantie had ik 10 jaar geleden om te denken dat ik voor eeuwig strak en soepel zou blijven zonder er iets voor te hoeven doen...
Weheheh the good ol' days jaquote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef Copycat het volgende:
Ben nog redelijk fit. Gelukkig maar want vanavond begin ik met sporten.
Ben vandaag al flink productief geweest, qua schrijven en dan vanavond beginnen met mijn lichaam wat meer in shape te krijgen.
Wat een misplaatste arrogantie had ik 10 jaar geleden om te denken dat ik voor eeuwig strak en soepel zou blijven zonder er iets voor te hoeven doen...
goed zo netjes je strafregels geschrevenquote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef Maanvis het volgende:Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
Kutcynix
Echt, ik raad je aan het meteen te vertellen, die lange periode van onzekerheid is nog veel kutter dan een blauwtje lopenquote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef King_of_cubes het volgende:
verliefd maar onzeker, ik weet niet of het wederzijds is![]()
![]()
CtrlC - CTRL-Vquote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef Maanvis het volgende:Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
![]()
Ik
Ben
Sjaggerijnig
Kutcynix
gefeliciteerdquote:Op maandag 26 april 2004 20:33 schreef Wolkje het volgende:
Wel oke.
Morgen gaan Cloudchaser en ik drie jaar met elkaar!!!!!!!!!![]()
oei, die heb ik ook eens gebroken. Ongelofelijk hoeveel verband er voor zo'n klein teentje uit de kast wordt gehaald en hoeveel pijn zo'n miniscuul stukkie vlees kan doen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:31 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me wel goed.....wil alleen me bed in, maar ik zou op me mams wachten die naar de 1e hulp is omdat ze waarschijnlijk dr kleine teen heeft gebroken
quote:Op maandag 26 april 2004 22:33 schreef Nuongirl het volgende:
Herboren
En daarnast gelukkig met vriendlief
quote:Op maandag 26 april 2004 22:32 schreef Copycat het volgende:
Voel me goed.
Ben ruim twee uur in de sportschool bezig geweest (okay, eerste uur was introductie dus heb mezelf niet echt in het zweet gewerkt) en meteen een nieuwe afspraak voor donderdag gemaakt. Ik word nog wel eens sportief...
Da's motiverend!quote:Op maandag 26 april 2004 22:35 schreef Sport_Life het volgende:
![]()
Ik moet juist minder gaan sporten anders haal ik school nietquote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's motiverend!
![]()
ze had dr eigenlijk zowat geen pijn aan toen ze weg ging, hij stond alleen in een nogal vreemde hoek.....t lullige is alleen dat ze zaterdag naar spanje gaat om te duiken, maar dat kan dan vast nog wel, anders is dat knap lullig aangezien ze dr erg veel zin in heeft.....quote:Op maandag 26 april 2004 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
oei, die heb ik ook eens gebroken. Ongelofelijk hoeveel verband er voor zo'n klein teentje uit de kast wordt gehaald en hoeveel pijn zo'n miniscuul stukkie vlees kan doen.
Sterkte voor je moeder!
en gerustgesteldquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:30 schreef DarkElf het volgende:
ietwat nerveuzig
Joh, maar beter zo dan andersom. Als ze je echt leuk vind dan is dat over een weekje ook nog wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:41 schreef Jumparound het volgende:
Ik baal nog steeds
Voelde me bijna de hele nacht hopperdeflopper en kon daarom helemaal niet slapen. Uiteindelijk 2 uur geslapen, zit nu extreem brak op mijn werkquote:Op maandag 26 april 2004 22:36 schreef LaPluche het volgende:
Hopperdeflopper
Ja, maar dan moet ik haar nog wel tegenkomen natuurlijk! En dat in leiden, en dan ook nog zomaarquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, maar beter zo dan andersom. Als ze je echt leuk vind dan is dat over een weekje ook nog wel.
Oh, sorry, dan heb ik je verhaal [verkeerd]begrepen. Ja, dan kan je idd niet veel anders dan elke avond rond hetzelfde tijdstip rondhangen op de plek waar je haar zag. Hmmm, succes.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik haar nog wel tegenkomen natuurlijk! En dat in leiden, en dan ook nog zomaar
* Jumparound is veel te verlegen om zomaar iets te zeggen, daarom baalt hij ook ernstig op dit moment
Helaasquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En Peregrijn, al wat gehoord? *altijd nieuwsgierig is*
Bellen ze vandaag of ze het huis willen of niet?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:34 schreef Brighteyes het volgende:Bel nou!
Nou ja, de keuring is vanmorgen geweest en nu zit ik dus heel erg te hopen op een bod.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:43 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Bellen ze vandaag of ze het huis willen of niet?
Nou daar zit ik dan lekker meequote:Op dinsdag 27 april 2004 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan heb ik je verhaal [verkeerd] begrepen. Ja, dan kan je idd niet veel anders dan elke avond rond hetzelfde tijdstip rondhangen op de plek waar je haar zag. Hmmm, succes.
Ehh, dat is toch juist ongunstig?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:20 schreef Faithy het volgende:
TAKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vroeger in ieder geval wel!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ehh, dat is toch juist ongunstig?
gaaf Faithy!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:20 schreef Faithy het volgende:
TAKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb eindelijk mijn nieuwe camera!!!!!!!!!!!!!!!
Nikon F75 dus, met een 20-80 en een 70-300 lens, voor de mensen die er verstand van hebben
ben erg blij, ik geniet van het lekkere weer, en euhm.. nog meer
woei!
was leuk heh??quote:Op maandag 26 april 2004 18:52 schreef diannetjhu het volgende:
Ik heb er een evil genoegen in dat mn schoonzusje aan Ronald's ex heeft verteld dat we gaan samenwonen... en dat zij dat duidelijk niet zo leuk vind...
Mjah, moet ze maar niet constant zo hard gillen hoe hard ze over hem heen is.. Tis gewoon een trut
En verder voel ik me wel ok.. had geen zin in therapie vandaag en ook niet morgen en dat heb ik ook laten merken, maar het maakt allemaal niet uit.. tis lekker weer en vanavond lekker naar mn vriend, waar ik gisteravond echt een heerlijke avond bij heb gehad![]()
Jammerquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:34 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
HelaasIs niks geworden.
Gedraag je hequote:Op dinsdag 27 april 2004 22:39 schreef gekke_sandra het volgende:
Martini... wijn... rum... wijn... nog btje martini...
Al zeg ik het zelf, ik zie er goed uit vanavonden nee, komt niet door de alcohol!
Het beloofd een geweldige avond te worden!!!!!!!!!!![]()
En nu dus: moequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:35 schreef ElCriz het volgende:
Superrrrrrr![]()
...En als iemand die maar dondersgoed (met de nadruk op 'donder', want dat hoor ik nu buiten) beseft dat het nu time for bed is
Nog steeds moe, maar ik moet wel zo richting werkquote:Op woensdag 28 april 2004 00:18 schreef ElCriz het volgende:
[..]
En nu dus: moe
Hier wel....quote:Op woensdag 28 april 2004 07:39 schreef Maerycke het volgende:
Gelukkig schijnt de zon helemaal niet
Welke zon? Hier is er geen zon hoor!quote:Op woensdag 28 april 2004 07:35 schreef zwaaibaai het volgende:want ik wil in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |