Ok veel duidelijker, dat is die zanger van The Darknessquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Ja, behalve dat ze al een aantal concerten hebben moeten afzeggen is het vooral voor de man erg lastig. Hij moet namelijk worden geopereerd aan zijn Oesophagus en wel in het gebied van zijn stembanden. De kans bestaat dat hierdoor zijn stem veranderd. En dat is nou juist zijn / hun handelsmerk.
Dat is hem inderdaad iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ok veel duidelijker, dat is die zanger van The Darkness
quote:HAWKINS FACES OPERATION
THE DARKNESS singer JUSTIN HAWKINS has revealed he is to undergo throat surgery.
The vocalist told Los Angeles’ KROQ radio he’s going under the knife later this month to correct a recurring heartburn problem.
He told the Kevin and Bean morning show: “I’m going to have an operation . (It’s on) my oesophagus, because I get acid reflux, which comes into my throat and is the reason why I had to cancel a couple of shows this tour.”
Hawkins said he’ll undergo the treatment during the band’s month long break, set to begin next week.
The singer admitted the surgery does come with risks, which he says his colleagues are concerned about. He added: “Certain people are (worried) but they’re going to insist on the smallest tube possible for the key hole and then some people are going to help me to try and get back.
“They don’t anticipate that it’ll be any permanent damage but it will take a while to get it back to normal.”
Hawkins and his bandmates appeared on the show at the completion of their US stint which saw them directed by Quentin Tarantino on Jimmy Kimmel Live on Tuesday night (April 20).
Published: 21-04-2004-19-54
Ravi Shankar!quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Kunnen we Ravi Shankar ook opnemen in de OP? Volgens mij zijn er al 10.000 vragen geweest over deze man of zijn familieleden.
On topic, geen idee
Done! Ik wilde er niet zelf over beginnenquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Kunnen we Ravi Shankar ook opnemen in de OP? Volgens mij zijn er al 10.000 vragen geweest over deze man of zijn familieleden.
Da's toch geen nummer?quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:15 schreef bukgeit het volgende:
Rubber Soul
Leek mij ook, maar de hint kwam zo mooi uit. Nowegian Wood staat op Rubber Soul?quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's toch geen nummer?
Zeg ik Norwegian Wood![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar de hint kwam zo mooi uit. Nowegian Wood staat op Rubber Soul?
Yes, maar dat is meteen het enige nummer waarvan ik dat zeker weet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar de hint kwam zo mooi uit. Nowegian Wood staat op Rubber Soul?
Is toch wel een goed album...quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yes, maar dat is meteen het enige nummer waarvan ik dat zeker weet.
De voorbode van Revolver. Harrison zegt op Anthology, dat die tijd zo goed en creatief was dat hij de scheidslijn tussen die albums eigenlijk amper ziet...quote:1. Drive My Car
2. Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
3. You Won't See Me
4. Nowhere Man
5. Think for Yourself
6. Word
7. Michelle
8. What Goes On
9. Girl
10. I'm Looking Through You
11. In My Life
12. Wait
13. If I Needed Someone
14. Run for Your Life
Over gelezen, maar...quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:52 schreef Berkery het volgende:
Omdat het weer foute vrijdag is....![]()
Welke band bestaat uit de volgende leden?
Het Beest
Nico Haat
Denny Antichristiaan
Vader Macabraham
Marco Borsatan
Ik vond hun site van de week, leek me wel een goeie voor foute vrijdagquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:59 schreef Mark het volgende:
Patatje Metal!!!!
Hier nog steeds niet, ook niet na een F5-je of 3!quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:07 schreef Mark het volgende:
damn, net deed ie het nog
(ha, daar is tie weer)
Plak de url even in je adres balk, dan zie je hem wel denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet, ook niet na een F5-je of 3!
makkelijke vragen over 80's bands bedoel je? of vragen over coldplay en radiohead?quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:31 schreef MrWizzel het volgende:
Foute vrijdag is weer bezig![]()
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 23 april 2004 11:16 schreef Mark het volgende:
Voel me een beetje Koning van de Wansmaak
En dit is tweequote:Op vrijdag 23 april 2004 11:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mijn stem heb je![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ape?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:37 schreef bukgeit het volgende:
Weet je nog, Mark? Van de tuinmeubelen
Kan niet missen....quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:39 schreef bukgeit het volgende:
Richard Clayderman
Ik moet toch iets als jullie weigeren wansmaak te herkennen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:40 schreef belsen het volgende:
Beetje inspiratieloos op de 'foute vrijdag'...
Heel goed! bukgeit +1quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:48 schreef bukgeit het volgende:
Afrika Bambaata?
Hoeft niet alleen maar wansmaak te zijn vandaag toch, anders kom ik de dag niet doorquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:50 schreef Jimmy het volgende:
Da's toch geen wansmaak!
Ah, eindelijk weer een punt voor UIOquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Frans Bauer
Heb dit opgezocht en Jennifer Warnes staat op 1 met Bird On A Wire?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ah, eindelijk weer een punt voor UIO
UIO_AMS +1
Niet in Nederland hoor, daar is het Frans Bauer!quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Heb dit opgezocht en Jennifer Warnes staat op 1 met Bird On A Wire?
http://www.dela.nl/main.html?page=/vi/pages/muziektop5.php3quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Niet in Nederland hoor, daar is het Frans Bauer!
Oh ok!quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:00 schreef bukgeit het volgende:
Ik bedoel alle titels tesamen. Ga maar vragen bij de crematoria, het is de hele dag Fransje Bauer.
Vandaar dat het altijd zo druk is op de vrijdag!quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:00 schreef Jimmy het volgende:
Dooie mensen hebben dus ook al geen smaak.
Woehoeiquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:57 schreef bukgeit het volgende:
Ah, eindelijk weer een punt voor UIO
UIO_AMS +1
Nee, die ken ik toevallig, maar (als worstelaar) ziet hij er in ieder geval heel anders uit...quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Was die worstelaar Stone Cold Steve Austin (heeft toch ook een band die zo heet)?
Hij heeft wel in musicals gespeeld, maar dit is hem niet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:06 schreef Jimmy het volgende:
Lijkt op deze foto op de acteur Tim Curry. Heeft die toevallig ook muziek uitgebracht?
iggy + 1quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sergio Mendes
Brasil '66, toen wist ik genoeg. SI inderdaad geen slechte muziek op deze vrijdagquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
iggy + 1
welke hint deed het hem
quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:49 schreef Mark het volgende:
On topic: de 2 broers van de 4e verdieping
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:16 schreef Mark het volgende:
Voel me een beetje Koning van de Wansmaak
JAAAH! Eindelijk!quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:54 schreef Z het volgende:
Was dat niet Laibach?
quote:On this record, though, they completely abandon any sort of rock-related clichés, instead delivering eight songs of lively guitar feedback. According to, while the band tried to record the vocals for their
album one evening, a band in the neighboring studio proceeded to play "some funky metal overdrive." Frustrated over the incident,
turned every amplifier in their studio to ten+ and leaned as many guitars as they could against them, creating a cacophony of ear-piercing feedback. The group recorded the session and mixed it into digestible sections. Surprisingly, the resulting record has quite a serene feel, with the feedback taking on a beautiful ambient aura. Nothing eventful occurs during these pieces, making it more of a meditative album in the spirit of Brian Eno's Ambient 4.
Klopt, dat is hem niet. Bovendien is Loveless wel degelijk gestructureerd, zitten zelfs dance-achtige ritmes in (was dan ook een van de grondleggers voor de madchester rage).quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:28 schreef Z het volgende:
Ik zat aan Loveless te denken, maar dat is hem niet (eight songs).
Dat klinkt interessantquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:30 schreef ranja het volgende:
...
Dit is echt een zootje ongeregeld
...
Klinkt goed, waar kan ik hem bestellen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:52 schreef bukgeit het volgende:
En ik de Some Funky Metal Overdrive Recording Session.
En dan zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:35 schreef ranja het volgende:
..ode aan een fan die zelfmoord heeft gepleegd omdat hij juist het noise-gehalte van de band zo goed vond.
Zo moet je het lezenquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:35 schreef ranja het volgende:
Het album is uitgebracht als een soort ode aan een fan (die zelfmoord heeft gepleegd) omdat hij juist het noise-gehalte van de band zo goed vond.
ik ga niet eens zoekenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:42 schreef Jimmy het volgende:
Maar eens opgezocht, en album titel zei me vrij weinig.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo moet je het lezen
Ok primaquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:39 schreef bukgeit het volgende:
Russel Mills (ook wel: Undark) - Pearl & Umbra. Een half sterrenensemble doet er op mee en Thurston speelt een mopje gitaar. Kutplaat trouwens.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:38 schreef methodmich het volgende:
Iets van Tom Petty & The Heartbreakers toch? Maar dan nog een titel...
Methodmich +1quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:45 schreef methodmich het volgende:
Gokje: You Don't Know How It Feels?
quote:are one of the more unusual bands to find shelter under the ever-expanding umbrella term indie-rock. Hyper prolific and militantly lo-fi, there are over a hundred
songs scattered across compilations and label samplers, most of them recorded (by choice) on a department store boom box. Although many musicians have contributed to
releases, by far the person most identified with the outfit is singer/guitarist John Darnielle. In fact, many
tracks feature only Darnielle's nasal bleat and his primitive, yet frenzied, acoustic guitar. Taking the name from the Screaming Jay Hawkins song "Big Yellow Coat," Darnielle donned the
moniker in 1991 while working as a nurse in a California State hospital, and began releasing cassette-only albums for the Shrimper label.
Hij heeft een rolletje in een amerikaanse serie (die ik zelf nog niet gezien heb), dat wist ik ook niet tot ik op Google naar zijn foto zocht. Maar was in de jaren '80 vooral bekend als muzikant. Je moet er even een bandana bijdenken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:19 schreef Jimmy het volgende:
Da's toch een acteur?
Je bent al heel warmquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:44 schreef Z het volgende:
Is dat niet de gitarist van de E-Street Band? Maar hoe hij heet weet ik niet...
Ik had geloof ik niet door dat je ook soloplaten mocht noemen. Je had het ook over op meespelen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:11 schreef ranja het volgende:
Het zal dan ook wel niet Matt Johnson/ The the zijn?
Tja dat van Sonic youth... ze hebben natuurlijk een enorme discografie dus als beginner weet je niet altijd waar je beginnen moet en voor dat je dan bij bent... ik heb wel een periode gehad dat ik elke plaat kocht waar de naam Sonic youth op voorkwam. Maar dan blijkt toch niet alles even relevant (hoewel?). Maar dat zelfs een bukgeit niet op de soloalbums van Thurston en Lee komt zegt denk ik meer over Sonic youth dan over Bukgeit.
bukgeit + 1quote:Op zondag 25 april 2004 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Ja eeh, Tina Turner he.
Ze worden wel vaak in dat hokje gedrukt, hoewel ze ook zeer zeker andere invloeden hebben.....quote:Op zondag 25 april 2004 11:18 schreef Jimmy het volgende:
Ok, nu zie het plaatje. Geen idee, een 'gothic' metal band zal het vast zijn.
Autumn tears heeft geen gitaren, bas, drums........ dus is geen gothic-metalbandquote:Op zondag 25 april 2004 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
Autumn Tears?![]()
Ik ken van die 8358957537021757 indiebandjes er ook maar een stuk of 3 hoor.quote:Op zondag 25 april 2004 12:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wel jammer, dat 8358957537021757 indiebandjes hier wel bekend zijn, maar sommige andere genres totaal niet...
It is Nightwish, yes.quote:Op zondag 25 april 2004 13:22 schreef Ascaroth het volgende:
Is dat niet Nightwish?
Inderdaad.quote:Op zonadag 25 april 2004 15:04 schreef Zander het volgende:
Dat is 'A passage to Bangkok" van Rush, geloof ik.
"Our first stop is in Bogota
To check Columbian fields
The natives smile and pass along
A sample of their yield
Sweet Jamaican pipe dreams
Golden Acapulco nights
Then Morocco, and the East,
Fly by morning light"
The Mountain Goats ja! Had bukgeit al een punt van iemand gekregen hiervoor?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:48 schreef bukgeit het volgende:
Little Steven. Fantastische rol in The Sopranos.
Mountain Goats
Tja, zoals Spiderman zegt: met grote krachten komen grote verantwoordelijkhedenquote:Op zondag 25 april 2004 16:00 schreef Zander het volgende:
Argh, ik weet het antwoord op de vraag ook (tenminste, ik moet nog tussen twee namen gokken), maar dan moet ik er zelf weer een verzinnen.
Jaja, het is niet alleen foute rommel, dat ik aandraag!quote:Op zondag 25 april 2004 16:08 schreef Gambolputty het volgende:
Ze hebben nog echt bestaan ook..
Mark als muzikaal archeoloog
Iets specifieker graagquote:Op zondag 25 april 2004 16:21 schreef ranja het volgende:
Oh, een van de Abba's?
Bjorn had ik al goed gerekendquote:Op zondag 25 april 2004 16:32 schreef ranja het volgende:
Ik wou eerst weten of ik goed zatAfgaande op de foto denk ik dan Bjorn Ulvaus of hoe je dat schrijft
quote:Or wat I give mij I give ponto de Codicils, wat I give mij I give ponto I give codicils, galinha DE vandage the maizes lier volume de I give à de Ik I give wat I give mij I give ponto I give codicils encontrou-if com or respiradouro, unité d'ampleur I give une dos niks I give soulever I give ik I give nee wat I do not give mij I give ponto I give codicils I give plaint I give IF, wat I give mij I give ponto I give codicils, zo cible I give wel I give veut I give zeggen I give het I give wel I give à I give vandage I give DES Ik I give wat I give mij I give ponto I give codicils
Oké, ik kan hem niet meer editten, maar voor de volledigheid...quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:24 schreef belsen het volgende:
Idem hier, Mark!
Hee ssst, we zijn naar het Bimhuis gegaan om naar free-jazz improvisaties te luisteren remember...quote:Op zondag 25 april 2004 18:24 schreef UIO_AMS het volgende:
zie sig!
gek genoeg zit je hiermee nog het dichtst bijquote:Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef Berkery het volgende:
een roosje m'n roosje - Conny Vandenbos
quote:Kommen Sie anbeten das wat von mij, gekommen beten wat von mij an, gekommen beten wat Ik von mij an ein vento Di stellt. von Volumen d'il von legare von di Hühnervandage lagna von Silizium von ci der niks un'unità kommen d'ampleur von sollevare d'ik von nata anbeten wat von mij, gekommen beten wat von mij an, kommen anbeten zo von wel vuole von zeggen von het von wel d'obiettivo d'annonce von vandage d'Ik von dello von wat von mij
Ehh....quote:Op zondag 25 april 2004 20:04 schreef ranja het volgende:
Misschien maakt dit het duidelijker?
[..]
quote:Op zondag 25 april 2004 20:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ehh....![]()
theoretisch kan het natuurlijk ook zo zijn dat als ik her orgineel hier post dat jullie het dan nog niet wetenquote:Come dote mij wat, come dote mij wat, come dote mij wat Ik a Hen di vandage legare il volume di met. vento, nata ik sollevare niks un'unità d'ampleur ci si lagna come dote mij wat, come dote mij wat, come dote mij wat dello Ik vandage ad obiettivo wel het zeggen vuole wel zo
quote:Op zondag 25 april 2004 21:08 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht net even aan Skik - Op Fietse. Nu weer![]()
en dan als duits naar frans en dat als italiaans naar engels of zoiets....quote:Wie dot mij wat, wie dot mij wat, wie dot mij wat vandage
'k Hen de banden vol met wind, nee ik heb ja niks te klagen
Wie dot mij wat, wie dot mij wat, wie dot mij wat vandage
'k Soll wel zeggen ja het mag wel zo
...van Bonny St Claire, hier in een uitvoering van de Zingende Fresia'squote:Op zondag 25 april 2004 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sla je arm om me heen
bukgeit + 1quote:Op zondag 25 april 2004 21:54 schreef bukgeit het volgende:
Grace Jones - La Vie En Rose
Poison - Every Rose Has Its Thorn
Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow
dEUS - For The Roses
Bette Midler - The Rose
Bon Jovi - Bed Of Roses
Rolling Stones - Dead Flowers
Herman Emmink - Tulpen Uit Amsterdam
Annie MG Schmidt - Een stekkie van de fuck-fuck-fuchsia
Ronnie Tober - Breng Die Rozen Naar Sandra