Oh? Waar, wat? Niet een lerarenopleiding?quote:Volgens mij wel, mijn Gothic buurmeisje wilde dat gaan doen.
Ik dacht dat jij dat deed?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
HBO Geschiedenis bestaat niet, voor zover ik weet.
Beetje dimmen, potentieeltje.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:54 schreef dat tuig van de Withi het volgende:
Bek houden, toekomstige werknemer.
In Utrecht, meen ik. Maar jouw versie klinkt ook best.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh? Waar, wat? Niet een lerarenopleiding?
Nee en ja.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waardeloze baggertitel, ook waardeloze inleiding.
Laten we de gewetensvraag gaan stellen. Mag Sidekick nog wel het jubileumtopic deel 250 openen en zo ja, gaat hij dan trakteren op bier?![]()
Hij lijkt nu weg te zijn. We lullen deze vol en ook de volgende. Dan is Sidekick verplicht voor de rest van zijn leven ranja te drinken.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waardeloze baggertitel, ook waardeloze inleiding.
Laten we de gewetensvraag gaan stellen. Mag Sidekick nog wel het jubileumtopic deel 250 openen en zo ja, gaat hij dan trakteren op bier?![]()
Nee, we moeten een straf voor hem verzinnen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hij lijkt nu weg te zijn. We lullen deze vol en ook de volgende. Dan is Sidekick verplicht voor de rest van zijn leven ranja te drinken.
Weet je, ik kan niet geloven dat jij verwant bent aan speknek. Bewijs het eens gauw.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
Vroeger hield sidekick nog weleens statistieken bij van de slowchat....
*Vlug....hij is weg!! Haal die verstopte kratten bier te voorschijn en laten we gezellig gaan doen. Nu kan het nog*quote:Op donderdag 22 april 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hij lijkt nu weg te zijn. We lullen deze vol en ook de volgende. Dan is Sidekick verplicht voor de rest van zijn leven ranja te drinken.
Nostalgiequote:Op donderdag 22 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
Mijn ex heeft geschiedenis gestudeerd in A'dam (HBO) maar ik weet niet met zekerheid te zeggen of het wél of geen lerarenopleiding was... oké, hij was docent op middelbare, dus neem aan dat hij wel de lerarenopleiding heeft gedaan... maar je zal toch ook 'gewoon' geschiedenis kunnen studeren op HBO niveau?"quote:Op donderdag 22 april 2004 22:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh? Waar, wat? Niet een lerarenopleiding?
Inderdaad, misschien voelt hij zich nu te goed daarvoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
Ik voel spanning tussen het POL-kabinet sizzler-Sidekick.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
I'm your man!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk maar in de fotoboeken.......quote:Op donderdag 22 april 2004 23:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je, ik kan niet geloven dat jij verwant bent aan speknek. Bewijs het eens gauw.
Hij hoeft nu niet meer omhoog te likken, dus het getrap naar beneden zal snel beginnen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien voelt hij zich nu te goed daarvoor.![]()
tvlxd ?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:05 schreef Monidique het volgende:
Ik heb ook verwanten zitten op Fok!,.
Van Yvonne?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hij hoeft nu niet meer omhoog te likken, dus het getrap naar beneden zal snel beginnen.
...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
tvlxd ?
Geestverwanten?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:05 schreef Monidique het volgende:
Ik heb ook verwanten zitten op Fok!,.
je hebt wel gezeem in de titel gehouden. Hulde daarvoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:06 schreef Monidique het volgende:
Hey! Anders gaan we het hebben over 11 "alles wat je beweert is gelul Mokrokees" September!
Ook leuk,.
Nee, ik ben zo links als de zoon van Jaques (of hoe je mijn vaders naam ook schrijft) Wallage, daar zijn er maar weinig van.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geestverwanten?
the horrorquote:Op donderdag 22 april 2004 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Van Yvonne?
Hulde!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je hebt wel gezeem in de titel gehouden. Hulde daarvoor.
...door z'n kop geschoten werd.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Er was eens een politicus die...
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo links als de zoon van Jaques (of hoe je mijn vaders naam ook schrijft) Wallage, daar zijn er maar weinig van.
Ik blijf bij de Waal met dat koddige vingertje.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:08 schreef Monidique het volgende:
Nee, ik ben zo links als de zoon van Jaques (of hoe je mijn vaders naam ook schrijft) Wallage, daar zijn er maar weinig van.
* MokroKees - My way *quote:Op donderdag 22 april 2004 23:06 schreef Monidique het volgende:
Hey! Anders gaan we het hebben over 11 "alles wat je beweert is gelul Mokrokees" September!
Ook leuk,.
JFK?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
...door z'n kop geschoten werd.
bij de Reptillians?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
...
Die... zit op Mars.
de dader werd gepakt en...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
...door z'n kop geschoten werd.
Ja, sorry, ik kan je daar niet verder bij helpen. Ik weet niet of ik op hem lijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:10 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik blijf bij de Waal met dat koddige vingertje.
Gallie binnenviel.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Er was eens een politicus die...
...het bleek een moslim te zijn...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
de dader werd gepakt en...
door een nachtclubeigenaar omgelegd en ...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
de dader werd gepakt en...
Hitler!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gallie binnenviel.
Wat een onzin. Het is de wereldwijde joodse samenzwering natuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:10 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
bij de Reptillians?
wat niet verteld werd ...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
...het bleek een moslim te zijn...
...omdat de PvdA 69 zetels had gewonnen...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
wat niet verteld werd ...
... met een sexuele voorkeur voor veganisten ...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
...het bleek een moslim te zijn...
door een moslim meegenomen voor het avondmaal. De verhaallijn begint nu al splitspunten te krijgen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
door een nachtclubeigenaar omgelegd en ...
heel Gallie?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gallie binnenviel.
En dan kunnen we deze essay -(c) BSB- opsturen naar het Nederlands Instituur voor Letterdingen En Zo?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog 10.
Nee, slechts één moedig dorpje wist stand te houden.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
heel Gallie?
is BSB beetje aan het doorslaan of trolt die expres?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan kunnen we deze essay -(c) BSB- opsturen naar het Nederlands Instituur voor Letterdingen En Zo?
door JPB te demoniseren ...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
...omdat de PvdA 69 zetels had gewonnen...
Dan moet hij er eerst uit worden gejaagd.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
tempo heren, zo krijgen we Sidekick nooit op de kast.
... waarna een troetelturk hem op kwam zoeken ...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
door JPB te demoniseren ...
...en zijn vrouw om zich heen schoot...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
... waarna een troetelturk hem op kwam zoeken ...
nee. Ik heb gelijk. Discussie voorbijquote:Op donderdag 22 april 2004 23:15 schreef Tuana het volgende:
De politieke agenda wordt bepaald door de media (en voorbeelden mag je noemen!)
Ja, dat klopt, en de media maakt het nieuws. Noord-Korea en drieduizend doden boeien echter niet. Dat kun je eens aan de politiek voorleggen. Een drol als Koenders wil liever een hertelling van de soldaatjes in Irak.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:15 schreef Tuana het volgende:
Oké, discussieer over de volgende stelling:
[/sub] helpen jullie mij tenminste ook een beetje, aangezien ik hier een paper over moet schrijven [/sub]
BSB wil met liefde een essay voor je schrijven.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:15 schreef Tuana het volgende:
helpen jullie mij tenminste ook een beetje, aangezien ik hier een paper over moet schrijven
Daar heb je zeker gelijk in. Mede-bepaald, ja. Waar ik overigens geen waardeoordeel over geef. Kijk maar naar de hoeveelheid "naar aanleiding van de publicatie van dit of dat in de krant zus en zo... punt, punt, pint".quote:Op donderdag 22 april 2004 23:15 schreef Tuana het volgende:
[/sub] helpen jullie mij tenminste ook een beetje, aangezien ik hier een paper over moet schrijven [/sub]
Kun jij nu niet gewoon een slotje zetten, omdat we alweer moslims gaan bashen?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:16 schreef sizzler het volgende:
@ topictitel:
QUEM DI DILIGUNT, ADULESCENS MORITUR
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun jij nu niet gewoon een slotje zetten, omdat we alweer moslims gaan bashen?
In Notio Per Deus sec se troa in Roma sup consitroquote:Op donderdag 22 april 2004 23:16 schreef sizzler het volgende:
@ topictitel:
QUEM DI DILIGUNT, ADULESCENS MORITUR
Het essay der Anti-mediaquote:Op donderdag 22 april 2004 23:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
BSB wil met liefde een essay voor je schrijven.
Nee, dat gaan we niet, potentieel.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Politici die in kamerdebatten artikelen uit de krant aanhalen en ongeveer elke dag op actualiteitenprogramma's zijn te zien. Daarnaast hebben politieke partijen vaak hele afdelingen die contact houden met de pers om de standpunten van de partij in het nieuws te laten komen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:15 schreef Tuana het volgende:
we kunnen wat notoire baggeraars inviteren, dan zit het zo vol.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
SCH en Dora zijn nergens te bekennen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:20 schreef Kaalhei het volgende:
we kunnen wat notoire baggeraars inviteren, dan zit het zo vol.
Komop, je moet wel modden hoor!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
pberends, waar is die als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
we kunnen wat notoire baggeraars inviteren, dan zit het zo vol.
Ja, het zijn allemaal vuile ongelovigen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Komop, je moet wel modden hoor!![]()
Moslims die laten boeren onder het eten!![]()
![]()
![]()
Seksist!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Nadia Hupscher is het meest wezenloze kleinbeborste wezen dat ik ken.
In hoeverre kunnen wij spreken van een wisselwerking tussen politici en de media? Bijv: Een tweedekamerlid vertelt de journalist vertrouwelijke informatie, en journalist zorgt ervoor dat zelfde kamerlid vaak in de kranten staat.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Mede-bepaald, ja. Waar ik overigens geen waardeoordeel over geef. Kijk maar naar de hoeveelheid "naar aanleiding van de publicatie van dit of dat in de krant zus en zo... punt, punt, pint".
Ze zijn allemaal zo, geen uitzondering, dat in tegenstelling tot Joden.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, het zijn allemaal vuile ongelovigen.
Gooi er g.v.d. een slot opquote:Op donderdag 22 april 2004 23:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Seksist!
Ik vind je een gore kl, nou ja, Sizzler, mod hem verdomme!![]()
![]()
Fortuyn verschijnt niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
In hoeverre kunnen wij spreken van een wisselwerking tussen politici en de media? Bijv: Een tweedekamerlid vertelt de journalist vertrouwelijke informatie, en journalist zorgt ervoor dat zelfde kamerlid vaak in de kranten staat.
Kan een politicus de ("serieuze") media negeren, en zo ja in hoeverre? Moet je persé het spel meespelen, of kan je ook je eigen spelregels maken?
Bijv: Pim Fortuyn die bij 'showprogramma's' verschijnt en als het ware een nieuw spel speelt, naast het oude, reeds bestaande spel.
Nee, die kop van jou, je lijkt wel een Sizzler met een moslimtulband!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gooi er g.v.d. een slot op
Jouw lul is zo krom dat je bijnaam Uri is.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Seksist!
Ik vind je een gore kl, nou ja, Sizzler, mod hem verdomme!![]()
![]()
Photoshop is een geschenk van Allah.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, die kop van jou, je lijkt wel een Sizzler met een moslimtulband!
Ja, kan je die vragen uit je reader niet eens op eigen wijze hier neerzetten,quote:Op donderdag 22 april 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
In hoeverre kunnen wij spreken van een wisselwerking tussen politici en de media? Bijv: Een tweedekamerlid vertelt de journalist vertrouwelijke informatie, en journalist zorgt ervoor dat zelfde kamerlid vaak in de kranten staat.
Kan een politicus de ("serieuze") media negeren, en zo ja in hoeverre? Moet je persé het spel meespelen, of kan je ook je eigen spelregels maken?
Bijv: Pim Fortuyn die bij 'showprogramma's' verschijnt en als het ware een nieuw spel speelt, naast het oude, reeds bestaande spel.
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jouw lul is zo krom dat je bijnaam Uri is.
Ze trok die donkey-punch die ik haar gisteren gaf toch wel redelijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Nadia Hupscher is het meest wezenloze kleinbeborste wezen dat ik ken.
Ik heb tenminste een lul!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jouw lul is zo krom dat je bijnaam Uri is.
Wat mot je?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:25 schreef Flumina het volgende:
avond, lieve FOK-fundamentalistjes van me![]()
![]()
Allah is machtig, hij heeft een harddisk van 3 meter tachtig.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Photoshop is een geschenk van Allah.
Ja, inkomend.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een lul!![]()
Een goed gesprekquote:Op donderdag 22 april 2004 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat mot je?![]()
Dit zijn geen vragen uit een readerquote:Op donderdag 22 april 2004 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, kan je die vragen uit je reader niet eens op eigen wijze hier neerzetten,?
Waarom kom je dan uitgerekend hier ? Een goed gesprek met een biljartkeu ken je krijgen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:27 schreef Flumina het volgende:
[..]
Een goed gesprek
Een paar haastig uitgeprinte stencils dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit zijn geen vragen uit een reader![]()
heb je ze van het bord moeten overschrijven?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit zijn geen vragen uit een reader![]()
Jij kijkt zeker nooit naar het At Your Service programma? Is mijn dagelijkse verplichte kost - als Jonge Fortuynist zijndequote:Op donderdag 22 april 2004 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fortuyn verschijnt niet meer.![]()
Wat kan mij je poedel peper nou schelen ? Heb het liever hierover:quote:Op donderdag 22 april 2004 23:29 schreef Kaalhei het volgende:
Het gebruiken van negersmegma als kleurmiddel voor wiite chocolade is immoreel, mits Kant geen haarlak verbrandde.
helpen jullie mij tenminste ook een beetje, aangezien ik hier een paper over moet schrijven
waarover? Over de politieke aspiraties van je moeder?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:27 schreef Flumina het volgende:
[..]
Een goed gesprek
Oh? Link? Bron?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker nooit naar het At Your Service programma? Is mijn dagelijkse verplichte kost - als Jonge Fortuynist zijnde
Hij wil zijn kontje insmeren met honing en zijn beer er op los laten gaan.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:31 schreef Kaalhei het volgende:
een neger wil bij Wouter Bos logeren (NL2 BNN) wat doet tie....?
Oh.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Jan Pieterszoon Coen is flinker dan Hannibal.
eerst een nest bijenquote:Op donderdag 22 april 2004 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij wil zijn kontje insmeren met honing en zijn beer er op los laten gaan.
Bos booty.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De prof. waar ik college van heb is een eerste klas eikel die denkt dat hij geweldig is en studenten als een minderwaardig "iets" ziet. Hij vindt het teveel moeite om dingen op blackboard te zetten, of om de reader normaal (= leesbaar) te laten afdrukken. Je betaalt wél mooi 30 euro voor een reader met 20 artikelen, en van die 20 artikelen zijn er 3 niet leesbaar. (oké, dit is meer iets voor klaagbaak; dus ik houd op met klagen)quote:Op donderdag 22 april 2004 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een paar haastig uitgeprinte stencils dan?
Herr Jensen ?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Ik heb al een tijdje geen bepaalde gebruiker zijn obsessie met Deutschland zien uiten.
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:34 schreef Kaalhei het volgende:
Essay der NegerSmegma
Ach, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Herr Jensen ?
we zijn ook trots op je, je hebt een knuffel verdiend!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
De prof. waar ik college van heb is een eerste klas eikel die denkt dat hij geweldig is en studenten als een minderwaardig "iets" ziet. Hij vindt het teveel moeite om dingen op blackboard te zetten, of om de reader normaal (= leesbaar) te laten afdrukken. Je betaalt wél mooi 30 euro voor een reader met 20 artikelen, en van die 20 artikelen zijn er 3 niet leesbaar. (oké, dit is meer iets voor klaagbaak; dus ik houd op met klagen)
Maar de vragen die ik net stelde zijn dus vragen die ik zelf heb bedacht goh ik ben weer trots op mezelf.
Jawel, staten evolueren namelijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:37 schreef Monidique het volgende:
Realiseert 'ie zich wel dat als hij het HRR gaat herstellen, dat de Baltische "Duitse" gebieden daar niet bij zullen zijn?.
Nee, Tedje van Esquote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Herr Jensen ?
Je verdient eenquote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Tuana het volgende:
Maar de vragen die ik net stelde zijn dus vragen die ik zelf heb bedacht goh ik ben weer trots op mezelf.
De neger negeerde zijn ''Nee!'' en nam hem nogmaals.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:39 schreef Kaalhei het volgende:
De boze bronstige beer bonkte bazig Bos' billen.
Is een programma welke alleen LPF of JF leden mogen bekijken. Bij inschrijving moet je een eed afleggen waarin je belooft om niks te zeggen waar men dit programma kan kijken. Om het te kunnen kijken, moet je lid worden... dus ik zou zeggen: word lid!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh? Link? Bron?
Een Rooms Rijk zal nooit kunnen accepteren dat staten evolueren.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, staten evolueren namelijk.
"Der Sieg wird unser sein."quote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Ik heb al een tijdje geen bepaalde gebruiker zijn obsessie met Deutschland zien uiten.
Ja.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
is er genocide gepleegd in Noord-Korea en gaat Amerika oorlog voeren in naam van Kofi Annan?
De billen kletsten, maar Wouter gaf geen kick. Een ware professional.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:39 schreef Kaalhei het volgende:
De boze bronstige beer bonkte bazig Bos' billen.
en in Soedan?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
is er genocide gepleegd in Noord-Korea en gaat Amerika oorlog voeren in naam van Kofi Annan?
Dat is goed.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja.
Ach joh, we knuffelen allochtonen toch dood hier op fok! dus wat maakt het uit....quote:Op donderdag 22 april 2004 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
we zijn ook trots op je, je hebt een knuffel verdiend!![]()
let's go, Sil is er toch niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ach joh, we knuffelen allochtonen toch dood hier op fok! dus wat maakt het uit....![]()
How sweetquote:Op donderdag 22 april 2004 23:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je verdient een
Ach, Soedan, Algerije, Noord-Korea...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
en in Soedan?
Maar wel dat er wat bij geroofd wordt.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een Rooms Rijk zal nooit kunnen accepteren dat staten evolueren.
De jolige Josti jankte zijn jonkheer als een Jerommeke in zijn bakkesquote:Op donderdag 22 april 2004 23:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De neger negeerde zijn ''Nee!'' en nam hem nogmaals.
De dyslectische dogmaticus drilde zijn darmen met een demonstratie van Duitse degelijkheid.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De jolige Josti jankte zijn jonkheer als een Jerommeke in zijn bakkes
De tanden klapperden, maar ook daar bleef ons Wouterke professioneel en kordaat.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De jolige Josti jankte zijn jonkheer als een Jerommeke in zijn bakkes
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De dyslectische dogmaticus drilde zijn darmen met een demonstratie van Duitse degelijkheid.
Het is dus gewoon het haar!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:47 schreef Kaalhei het volgende:
Van schrik veranderde Bos vlug zijn kapsel:
[afbeelding]
Waarom?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:49 schreef Monidique het volgende:
Ik zet even Classic FM op.
waarom is Wilders niet gepersifleerdquote:Op donderdag 22 april 2004 23:47 schreef Kaalhei het volgende:
[afbeelding]
Die tweede foto....ik zou met mijn laatste krachten en centen een kappersbezoek voor hem regelen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:47 schreef Kaalhei het volgende:
[afbeelding]
Omdat je persiflages niet persifleren kunt.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
waarom is Wilders niet gepersifleerd
Intellectuele pauper.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:49 schreef Monidique het volgende:
Ik zet even Classic FM op.
Om elitair te lijken, terwijl daar absoluut geen reden voor is. Immers, ClassicFM is pop en ik ken de liedjes niet eens.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom?
En zo'n homo zo gewoon gebleven.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:52 schreef Tuana het volgende:
Don't mess with Wouter! Wouter is liefffffffff
ja, dat zeggen ze van moslimbaby's ook.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:52 schreef Tuana het volgende:
Don't mess with Wouter! Wouter is liefffffffff
Is er iets mis met Classic FM dan?!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Intellectuele pauper.
Waarom 2 keer?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Om elitair te lijken, terwijl daar absoluut geen reden voor is. Immers, ClassicFM is pop en ik ken de liedjes niet eens..
Ja, te commercieel.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
Is er iets mis met Classic FM dan?!
Ik open een gironummer voor het geval dit geen strikvraag is.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
Is er iets mis met Classic FM dan?!
Nou ja zeg. Sizzler, slotje!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Haat tegen controleurs neemt extreme vormen aan
Ook van zwakbegaafden die op een grenspost aflopen?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, dat zeggen ze van moslimbaby's ook.![]()
![]()
Ja, dan hadden ze maar "ah mein leben" moeten roepen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ook van zwakbegaafden die op een grenspost aflopen?
Ach, nog 5 to go.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[topic verzieken]
Slotje
[/topic verzieken]
Volgens mij is het "oh mein leben".quote:Op donderdag 22 april 2004 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze maar "ah mein leben" moeten roepen.
En ik maar lezen: de Assyrische Aambei.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:55 schreef Kaalhei het volgende:
Zijn assymetrische aambei werd door de aardige anchorman aardig de anus ingestampt.
Nee, dat is van Heino.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgens mij is het "oh mein leben".
Wat dan nog als hij bi- of homoseksueel blijkt te zijn? Bos is gewoon leuk. [/sub] Oké, ik geef het toe.... Martijn is leuker [sub]quote:Op donderdag 22 april 2004 23:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En zo'n homo zo gewoon gebleven.
Ken ik niet, ik ken wel Falco.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat is van Heino.
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
En ik maar lezen: de Assyrische Aambei.
ken je klassieke games, wolfenstein in dos 6.2quote:Op donderdag 22 april 2004 23:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik ken wel Falco.
Nee, Bas enquote:Op donderdag 22 april 2004 23:56 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat dan nog als hij bi- of homoseksueel blijkt te zijn? Bos is gewoon leuk. [/sub] Oké, ik geef het toe.... Martijn is leuker [sub]
ALLE baby's zijn liefquote:Op donderdag 22 april 2004 23:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, dat zeggen ze van moslimbaby's ook.![]()
![]()
Hij is een vriend van van Swieten!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, Sidekick, je forum is een hoer.
sizzler kent de uitslag al !quote:Op donderdag 22 april 2004 23:58 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hij is een vriend van van Swieten!
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
pervertquote:Op donderdag 22 april 2004 23:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
En ik maar lezen: de Assyrische Aambei.
Ja, totdat er een snor doordrukt. Dan is het hommeles.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
ALLE baby's zijn lief
Giro 555 ?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik open een gironummer voor het geval dit geen strikvraag is.
Volgens mij is het echt "oh" in plaats van "oh"!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Barbaar, dat heb je zeker van die de Waal geleerd.
Dat wilde je toch ?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
wat gaat dit topic hard zeg.
Behalve die van WimLex en Maxima, wat een lelijk kind is dat.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
ALLE baby's zijn lief
Of als ze hun snor drukken, dat is ook niet pluis.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, totdat er een snor doordrukt. Dan is het hommeles.
Wie? Ik?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat wilde je toch ?
Nu nog harder .... snel ... opschietuhhhhhquote:Op donderdag 22 april 2004 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jezus, wat gaat dit topic hard zeg.
Die nageboorte van die ene trut zal wel helemaal een draakje worden.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:00 schreef Flumina het volgende:
[..]
Behalve die van WimLex en Maxima, wat een lelijk kind is dat.
Dat is om Mabel te compenseren.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:00 schreef Flumina het volgende:
[..]
Behalve die van WimLex en Maxima, wat een lelijk kind is dat.
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, Bas enJoel
zijn leuker.
Yeah baby, yeah!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nu nog harder .... snel ... opschietuhhhhh
Ja, zulke slappe mietjes neem ik met genoegen mee naar mijn Reve-keldertje. Alleen voor die neger is het oppassen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:01 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ach, jij mag Bas én Joel hebben als dat jou gelukkig maakt....
Donner ook!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Balkenende is gek.
Dat komt door Wijkerslooth!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Donner ook!
Die heeft ook een eigen chauffeur!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat komt door Wijkerslooth!
ja, was ook bij Peter rrrrr. De Vries!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die heeft ook een eigen chauffeur!
Gezellige boel daar in je kelderquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, zulke slappe mietjes neem ik met genoegen mee naar mijn Reve-keldertje. Alleen voor die neger is het oppassen.
Aahikbenvolbloedschizofreen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat komt door Wijkerslooth!
Populist!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, was ook bij Peter rrrrr. De Vries!
dan gaat het sneller!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aahikbenvolbloedschizofreen.
Hoe denk je dat ze er hier bij kwamen om een eigen kelder op te richten ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:04 schreef Tuana het volgende:
[..]
Gezellige boel daar in je kelder
make up your mind!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
Ja, nee.
Waar is meki?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dan gaat het sneller!
http://www.nu.nl/news.jsp?n=312675&c=32quote:'Shell bedrijf met beste imago'
Uitgegeven: 22 april 2004 22:16
HAARLEM - Shell is, net als in de twee voorgaande jaren, het Nederlandse bedrijf met de beste reputatie. De multinational ligt op dat punt "een straatlengte voor" op zijn concurrenten. Vooral de degelijkheid van het olieconcern wordt gewaardeerd, zo stelt het blad Management Team op basis van eigen onderzoek.
Het fraaie imago komt wellicht wat ongeloofwaardig over, na alle perikelen over Shells al dan niet bewezen oliereserves van de afgelopen maanden. Maar het onderzoek is dan ook uitgevoerd in december, kort voordat de problemen rond de reserves aan het licht kwamen.
Circa duizend managers moesten antwoord geven op de vraag welk bedrijf hun favoriete werkgever is, met wie ze het liefst zaken zouden doen en van welke onderneming ze graag aandelen zouden willen bezitten.
Na Shell bezetten Philips en ABN Amro de plaatsen twee en drie. Ahold zakte van twee naar vier. Maar gezien het boekhoudschandaal dat het Zaanse concern in 2003 op zich zag afkomen is dat nog een fraaie prestatie.
Weet ik veel, bij mama?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar is meki?
Daar heeft pberends vast wel een plaatje van. Waar is die hilarische koffiezetter toch ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
make up your mind!
Papa was a Rolling Stone.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik veel, bij mama?
Zeker zijn zoon vermanend toe aan het spreken.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar heeft pberends vast wel een plaatje van. Waar is die hilarische koffiezetter toch ?
Hij is zijn omgekeerde hitlersnor aan het bijknippen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar is meki?
Ik ga zo slapen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie maakt deel 250? Johan? Monidique? Wolfensteinn?
Fascist is een hele goede regeringsvorm in Civilization 3 Conquests. Althans, 4 police, geen War Weariness, etc, maar Epublic is beter onder vredestijd.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Computerspel Civilization gaat met de dag achteruit
Ik ook,quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen.
Over slappe mietjes gesproken.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen.
Ik laat de eer voorbij gaan.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie maakt deel 250? Johan? Monidique? Wolfensteinn?
landsverraaier! Imam!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen.
Stap dan in, als je durft.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over slappe mietjes gesproken.
Nu begin jij ook al?! :'(quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over slappe mietjes gesproken.
Wie dan? Sizzler? ik?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik laat de eer voorbij gaan.
Ja, jij draagt de jurk, teef.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ook,.
Ja, moeten zeker rukken.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:08 schreef Tuana het volgende:
Wat een mietjes zijn jullie zeg! Nu al gaan slapen
Maar, maar, maar, jij zou het vrouwtje zijn?!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, jij draagt de jurk, teef.
Beginnen ? Dat doe ik al jaren.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu begin jij ook al?!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, moeten zeker rukken.![]()
![]()
waar heb je het over?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Beginnen ? Dat doe ik al jaren.
Nee, ik zei dat ik, als ik een vrouw was, lesbienne zou zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, jij zou het vrouwtje zijn?!
Make me beautiful, not uglyquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Make war, not love!
Daarna French revenge?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:09 schreef Monidique het volgende:
[..]. Latino Lovers is van 23:00 - 0:00.
Wij rechtse mensen betalen met ons werk een groot gedeelte van jouw studie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:08 schreef Tuana het volgende:
Wat een mietjes zijn jullie zeg! Nu al gaan slapen
Over de ronde billen van Britney.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
waar heb je het over?
Ja, dus we mogen je nog even bashen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wij rechtse mensen betalen met ons werk een groot gedeelte van jouw studie.
sorry: Erotiek op 5: Beverly Hills Bordelloquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarna French revenge?
Die zijn net zo groot als de neptieten van katja.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over de ronde billen van Britney.
nee, dát maakt je een man?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, moeten zeker rukken.![]()
![]()
je bedoelt Democracy, Republic is slechts een tussenfase naar Demcracy, of je nou oorlog voert of nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fascist is een hele goede regeringsvorm in Civilization 3 Conquests. Althans, 4 police, geen War Weariness, etc, maar Epublic is beter onder vredestijd.
HAHAHAHAHAHHAHA, JA!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil dat #250 He Sidekick, lullo ! heten zal. Omdat.
En daarom ook zo lekker.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zijn net zo groot als de neptieten van katja.
Ja, dan worden je armen evenwichtig belast.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
nee, dát maakt je een man?
kan je nog beter danoontje powerrrrrrrrr eten, of calvé pindakaas![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je bedoelt Democracy, Republic is slechts een tussenfase naar Demcracy, of je nou oorlog voert of niet
Heeft Britney nepbillen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En daarom ook zo lekker..
Nee, hoe kom je daar nu bij ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft Britney nepbillen?
jawel, risico's daarvan zijn makkelijk te vermijden, de kost gaat voor de baat uitquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:12 schreef Monidique het volgende:
[..].
Er is altijd risico, daarom nooit: democratie.
Dat suggereerde ik.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nu bij ?.
Overdrijven is ook een vak apart.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zijn net zo groot als de neptieten van katja.
Zet door, reageer desnoods op jezelf!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:13 schreef UnderWorld_ het volgende:
Snelste topic ooit dit? Of redden we dat niet?
Nee, een fotofinish word het niet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:13 schreef UnderWorld_ het volgende:
Snelste topic ooit dit? Of redden we dat niet?
Ik dacht dat je bedoelde dat ze net zo groot zijn. En dat scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat suggereerde ik.
Ik wil Katja best ff, he, je weet het, van ehm, he. Oh.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak apart.
DUS DAAROM OPSCHIETENquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, een fotofinish word het niet.
Hoe snel was de snelste?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, een fotofinish word het niet.
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe snel was de snelste?
OH JA. Ze moet haar mondje dan wel goed openhoudenquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wil Katja best ff, he, je weet het, van ehm, he. Oh.
Klootzak, jij weet ook niks!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe snel was de snelste?
2 uur tot nu toe.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe snel was de snelste?
Logisch.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klootzak, jij weet ook niks!
Ja, om de wortels te happen. Groentesex is gezond.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
OH JA. Ze moet haar mondje dan wel goed openhouden
Oh, met gemak dus!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
2 uur tot nu toe.
Topictitel dus!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Johan, staat die al klaar?
Aaaaaaaight!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
JA JA
Let's rock, where you watin' for? Christmas?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaaaaaaight!
Doe het zelf, ik ga tukken.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaaaaaaight!
OH JA JA JA JAquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaaaaaaight!
nee, LUL!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doe het zelf, ik ga tukken.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:18 schreef Flumina het volgende:
Ik ga slapen
Neeeeee!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:18 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |