Unaniem gekozenquote:Op woensdag 21 april 2004 14:32 schreef Dada het volgende:
Kuttitel.
door BVOquote:Op woensdag 21 april 2004 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Unaniem gekozen![]()
.
Ach wat maakt de titel uit. Overmorgen is dit topic toch weer vol. Zeker als BVO zo vaak achter elkaar post!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:32 schreef Dada het volgende:
Kuttitel.
Door Dizerquote:Op woensdag 21 april 2004 14:35 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
door BVO![]()
Il Figlio is een schilderij .. en het betekend letterlijk 'de Zoon' geloof ik..quote:Op woensdag 21 april 2004 16:22 schreef _bigmac_ het volgende:
Wie is Figilo eigelijk :S.
Haha dankje!quote:Op woensdag 21 april 2004 16:28 schreef Shir het volgende:
Goed opgelet dunn0w!
...ik wist het niet en vroeg het me ook een beetje af...![]()
Kijk op 241, het wordt spannendquote:Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha dankje!
A SON FOR A SON... ik ben benieuwd hoe het afloopt.
een schilderij kan toch niet vechtenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Il Figlio is een schilderij .. en het betekend letterlijk 'de Zoon' geloof ik..
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
een schilderij kan toch niet vechten![]()
Wat werd er gezegd dan? Ben het alweer vergetenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:48 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, tijdens de aftiteling....LEKKERE Spoiler zeg
Weten we gelijk hoe de rechtzaak verloopt morgen![]()
![]()
Nee, het is Il Figlio.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef Petracev het volgende:
Het is IL FILIO
volgens mij
ik weet t bijna zeker
Volgens mij zijn het 2 bigboobsquote:Op woensdag 21 april 2004 16:49 schreef Paradepaardje het volgende:
The Six bigboobsYeah babee!!
wie hoort bij wie dan?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:55 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het 2 bigboobs
2 hangboobs
en 2 mini boobs.
Bigboobs Yasminequote:Op woensdag 21 april 2004 16:56 schreef Paradepaardje het volgende:
[..]
wie hoort bij wie dan?
Dennis:quote:Op woensdag 21 april 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd dan? Ben het alweer vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef Petracev het volgende:
Het is IL FILIO
volgens mij
ik weet t bijna zekerBron.quote:Ludo en Stefano jagen achter de dief van ‘Il Figlio’ aan. Morris geeft de strijd op: het zal hem verder worst wezen of Jef weggaat of niet. Meneer Harmsen zorgt voor paniek bij Isabella als hij zich niet meer weet te herinneren waar hij haar vermomming heeft gelaten. Sjors vindt dat Milan en zij hun prille relatie nog even niet openbaar moeten maken.
Friends don't let friends remain beardless...
Westenwind dus..quote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef -Eddow- het volgende:
Hee die gast die al die vragen stelde in de rechtzaal die ekwam me bekend voor...
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Mini boobs : R.R
Het zou eerder zijn Yasmine Hangboobsquote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Bigboobs Yasmine
Hangboobs : Martine
Uuh kijk jij wel eens GTSTquote:Op woensdag 21 april 2004 17:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
rooie Rus
Ja idd!quote:Op woensdag 21 april 2004 17:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het zou eerder zijn Yasmine HangboobsEn Isabella heeft niet bepaald miniboobs
![]()
ze staat voor over.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuh kijk jij wel eens GTST
Isabella dr boobs zijn echt GIGA!!!!!!!!
Zie Bewijs:
[afbeelding]
Als dat kleine tieten zijn dan ben ik Michael Jackson
Wahaha waar slaat dat nu op.. wat wil je zeggen .. dat als je voorover gaat staan .. dat je dan gelijk grote borsten hebt? .. dat maakt echt weinig verschil..quote:Op woensdag 21 april 2004 17:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ze staat voor over..
dus ga maar een liedje zingen. Thriller ofzo
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ze staat voor over..
dus ga maar een liedje zingen. Thriller ofzo
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wahaha waar slaat dat nu op.. wat wil je zeggen .. dat als je voorover gaat staan .. dat je dan gelijk grote borsten hebt? .. dat maakt echt weinig verschil..
Ja. haha.. beetje telepathie.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike![]()
Die Rus heb behoorlijke jetsen hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die Rus..?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Rus heb behoorlijke jetsen hoor.
Nouw! ik wou het net gaan posten..quote:Op woensdag 21 april 2004 20:12 schreef RemCow het volgende:
Charlie: "Ik schrok me lam.",
.
Eindelijk af van dat stomme gezeik,quote:Op woensdag 21 april 2004 20:15 schreef R_ON het volgende:
Wat betreft Sil: maak je geen zorgen; vroeg of laat gaat dat kind dood. Dat is het lot van een kind van Laura.![]()
IDD.. hoe kan hij zo gehecht zijn aan een baby wat niet van hem is... en die hij haast nooit gezien heeft :S .quote:Op woensdag 21 april 2004 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Dennis moet niet zeiken over Sil
Petje af voor Charlie (en dat bedoel ik letterlijk)quote:Op woensdag 21 april 2004 20:36 schreef dunn0w het volgende:
Vandaag had Charlie wel een leuke pet op.![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Petje af voor Charlie (en dat bedoel ik letterlijk)
Ben ik de enige die haar een wandelende kerstboom vindt?
Vandaag was Isabella een wandelende kerstboom.Dat wat ze aanhd was echt om niet aan te zienquote:Op woensdag 21 april 2004 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat wat ze aan had in huize Alberts... was wel heeel fel ja..quote:Op woensdag 21 april 2004 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag was Isabella een wandelende kerstboom.Dat wat ze aanhd was echt om niet aan te zien
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:03 schreef gimme.shelter het volgende:
Dennis en Milan..kan iemand dat gezeik over die Sil is stoppen!! Laten ze zich is met wat nuttigs gaan bezighouden . Die Dennis is helemaal de vader niet en Milan heeft er geen reet mee te maken, behalve dat ie zijn eigen vader lekker dwars kan zitten...Walgelijk die twee![]()
Loodgieten!?quote:Op woensdag 21 april 2004 22:26 schreef BVO het volgende:
[..].
Laat dieMilan
eens een beroep leren.
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:27 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Loodgieten!?
Bah bah.. nu krijgen we weer een Milan-Robert-Ruzie![]()
.
Vergeet niet de saaiste doos uit de geschiedenis...quote:Op woensdag 21 april 2004 22:30 schreef dunn0w het volgende:
Milan en Sil zijn halfbroers.. maargoed allebei nogal saai...
Zit het blijkbaar *..gaap* in hun genen.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Vergeet niet de saaiste doos uit de geschiedenis...Daantje
Muts
, hun zus.
Arnie was ook niet veel natuurlijk...Lotje heb ik nooit gezien..quote:Op woensdag 21 april 2004 22:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zit het blijkbaar *..gaap* in hun genen....
Laura is de laatste tijd best leuk tochquote:Op woensdag 21 april 2004 22:42 schreef dunn0w het volgende:
Laura is ..... (Ik zal me inhouden hoor BVO) ..
Robert en Milan...dat Milan jaloers zou zijn...quote:Op woensdag 21 april 2004 23:00 schreef dunn0w het volgende:
Wat was de cliff ook al weer??
Oowjaa tuurlijk.. ja tis laat he... maar het heeft dus ook niet zoveel indruk gemaakt..quote:Op woensdag 21 april 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Robert en Milan...dat Milan jaloers zou zijn...
Wandelende kerstboom? Ze kan niet eens gewoon lopen dus laat staan wandelen.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze zijn ook allle 3 lelijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 08:25 schreef Fusion het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ze hebben alledrie precies dezelfde gezichtsuitdrukking
*Wandelen* wordt moeilijkquote:Op woensdag 21 april 2004 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2004 08:53 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ze zijn ook allle 3 lelijk.
JA wel.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:09 schreef BVO het volgende:
[..]Val je niet op vrouwen?
![]()
.
Martine ziet er voor haar leeftijd best redelijk uit, Victoria is een beetje witjes maar lelijk is z zeker niet (zeker haar lichaam nietquote:Op donderdag 22 april 2004 12:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
JA wel.
Inge is gewoon te oud en niet mooi.
Die Victoria is niet mijn typ en vind ik een raar wijf.
En Fadja tja in costa was ze wel geil .
Maar in gtst nope.
Bron: Het Spectrum.quote:RECHTZAAK SELMHORST BEGONNEN
Diverse getuigen werden gehoord, waaronder juwelier Ter Haar. Hij kon het vermiste diamantje uit Selmhorsts ring identificeren, die werd getoond in een opsporingsbericht op tv. Tevens kon de man bevestigen dat de ring, waar het diamantje toe behoorde, uit zijn winkel kwam.
Forensisch arts van der Giessen bevestigde dat er genetisch materiaal van Selmhorst onder de nagels van het slachtoffer is gevonden, wat er volgens hem op duidde dat er kort voor de dood van Berings een handgemeen moet zijn geweest. Hierop riep Selmhorst uit dat het "alleen maar een ruzie was". De rechter moest Selmhorst een paar keer tot de orde roepen.
De ex-man van Selmhorst, Dennis Tuinman, werd ook opgeroepen als getuige. Hij verklaarde dat Selmhorst "Pascale haatte". Benjamin Borges, eigenaar van café De Koning, nam tevens plaats in de getuigenbank. Hij leek echter nogal in de war, waardoor de Officier van Justitie amper antwoord kreeg op zijn vragen.
Donderdag 22 april laat de Officier van Justitie zijn eis horen.
Dat met die Juwelier was wel nep trouwens... hoe kan hij binnen 2 seconden zien dat het diamantje van Laura was? ..quote:Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Bron: Het Spectrum.
Yasmin is niet lelijkquote:Op donderdag 22 april 2004 08:53 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ze zijn ook allle 3 lelijk.
En 2 van hen zijn zo geschift dat ze een tijdje uit de maatschapij zijn gehaalt.
Door Dennisquote:Op donderdag 22 april 2004 15:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat met die Juwelier was wel nep trouwens... hoe kan hij binnen 2 seconden zien dat het diamantje van Laura was? ..
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Door Dennisomgekocht
.
Uitsloverquote:Op donderdag 22 april 2004 16:14 schreef BVO het volgende:
Ik heb de OP aangepast...staan de linkjes zo beter of willen jullie de oude linkjes terug? Niet dat het veel uitmaakt, maar ik denk ik vraag het ff.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Uitslover.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Hier stukje uit topic 13
Haha...is nog steeds niet gebeurd
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:53 schreef BVO het volgende:
[..].
Maar het gaat gebeuren hoor. Ooit
.
Nieuwste rage, zinnen die eindigen op een komma,quote:Op donderdag 22 april 2004 17:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja,
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja,
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:29 schreef BVO het volgende:
GTST jubileum (deel 10!) LLLLLLAURA GTST oermoeke!
Dennis en Milan vind je leuk wil je zeggen?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:17 schreef _bigmac_ het volgende:
Laura is het meest irri personage dat nu in gtst zit.
Nee heelemaal niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dennis en Milan vind je leuk wil je zeggen?.
Ik ben dan wel geen vrouw, maar kan me toch echt niet voorstellen dat er iemand is die zo'n zombiekop als die van Milan verdragen kan.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:24 schreef dunn0w het volgende:
Nee maar die zijn in ieder geval nog leuker om naar te kijken.
Ik bedoel dan ook meer Dennis... maar Milan heeft mooie ogen.. maar voor de rest beetje 'jongetje'. niet echt geweldig ofzo.. maar duizend keer beter dan Laura.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen vrouw, maar kan me toch echt niet voorstellen dat er iemand is die zo'n zombiekop als die van Milan verdragen kan.
Jij vind Dennis (de Kin) wel leuk dus?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook meer Dennis... maar Milan heeft mooie ogen.. maar voor de rest beetje 'jongetje'. niet echt geweldig ofzo.. maar duizend keer beter dan Laura.
Leuker dan Laura .. ja..quote:Op donderdag 22 april 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij vind Dennis (de Kin) wel leuk dus?.
Hij is toch niet lelijk? .. oke hij is ook niet geweldig.. maar zie hem nu eenmaal liever dan Laura.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:48 schreef Inca het volgende:
wat is er nu leuk aan Dennis![]()
Die van Benjamin is helemaalquote:Op donderdag 22 april 2004 17:56 schreef dunn0w het volgende:
Ja baard vind ik ook niets.. Bram en Hugo hadden/hebben dat ook.![]()
Waar zijn de Goede Sikken dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
Ze kunnen het beter Goede Sikken Slechte Sikken noemen ofzo.
Nee, maar volgens de gids wordt Stefano volgende week ontvoerd.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:10 schreef BVO het volgende:
Dit is trouwens alweer de 13683e post in de GTST-reeks.
Staat het overzicht van de komende week al op www.gtst.nl?
Alleen zonder dat wandelen danquote:Op woensdag 21 april 2004 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
quote:Maandag 26 april
Stefano is van de aardbodem verdwenen. Yasmin vermoedt dat Martine daar achter zit. Ook Janine gaat op onderzoek uit. Morris haat Nick, toch ontdekt hij dat zijn zus een afspraakje met hem gemaakt heeft. Dit betekent dat zij voor een belangrijke beslissing staat.
Dinsdag 27 april
Stefano is bijgekomen en ontdekt wie zijn ontvoerder is. Laura is doodsbang dat ze veroordeeld wordt. Het vuur waarmee Benjamin haar verdedigt, verrast haar zozeer dat ze er bijna iets achter zou gaan zoeken. Dan komt de uitspraak in haar strafzaak. Valerie vindt dat ze klaar is om Sils opvoeding op zich te nemen.
Woensdag 28 april
Morris krijgt de wind van voren als hij zich in Charlies zaken mengt. Ludo is niet van plan nog langer naar de pijpen van de schilderijdieven te dansen. Nog in de rechtszaal ontstaat een ruzie tussen Valerie en Dennis, de inzet: Sil. Ray spreekt Benjamin aan op zijn verantwoordelijkheid na het vonnis van Laura.
Donderdag 29 april
Benjamin draagt nieuwe bewijzen aan in de moordzaak. Maar het is de vraag of rechercheur Veldhuis hem gelooft. Robert probeert Milan ervan te overtuigen dat Sil en hij even belangrijk voor hem zijn. Dennis brengt een bezoekje aan Laura in de gevangenis. Hij wil haar laten inzien dat Robert wat betreft Sil in de netten van Valerie verstrikt zit.
Vrijdag 30 april
De politie ondervraagt Ludo over de verdwijning van Stefano. Ook Yasmin staat bij hem op de stoep en beschuldigt hem ervan Stefano 'weggewerkt' te hebben. Jef, Barbara en Charlie zitten in spanning over de uitslagen van Charlies onderzoeken. Janine maakt Sjors liefdevol duidelijk dat zij voor zichzelf zal moeten kiezen nadat zij een akelige aanvaring met Charlie heeft gehad.
Als mijn vrienden en ik het over Dennis hebben (jaja spannend leven heb ik he) dan noemen we niet zijn naam, maar zeggen we Kaak.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij vind Dennis (de Kin) wel leuk dus?.
Laura was goed hequote:Op donderdag 22 april 2004 20:19 schreef dunn0w het volgende:
Milan en Dennis beginnen nu wel vervelend te worden.. BVO je had toch gelijk.
milan is nog eens echt jaloers ook, echt een pak slaag voor die jongen. NU.quote:Donderdag 29 april
Robert probeert Milan ervan te overtuigen dat Sil en hij even belangrijk voor hem zijn.
Vrijdag 30 april
Janine maakt Sjors liefdevol duidelijk dat zij voor zichzelf zal moeten kiezen nadat zij een akelige aanvaring met Charlie heeft gehad.
Beetje ongeloofwaardig dat robin het moordwapen zou hebben verstopt. Weet iemand eigenlijk waarmee robin pascale heeft vermoord?quote:het moordwapen is niet gevonden
De stoftzuigerquote:Op donderdag 22 april 2004 20:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig dat robin het moordwapen zou hebben verstopt. Weet iemand eigenlijk waarmee robin pascale heeft vermoord?
Voor wat ze dennis heeft geflikt verdient ze die 10 jaar wel. oud lijk is het, straks weer 10 jaar doorgerot.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
10 jaar.
Met de stofzuiger.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig dat robin het moordwapen zou hebben verstopt. Weet iemand eigenlijk waarmee robin pascale heeft vermoord?
Die Dennis moet niet zeikenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Voor wat ze dennis heeft geflikt verdient ze die 10 jaar wel. oud lijk is het, straks weer 10 jaar doorgerot.
En die heeft de politie daar niet gevonden ofzo? Heeft robin snachts mee over straat lopen zeulen ofzo? Wat een onzin zeg. Hou het nou een beetje geloofwaardig die acties.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
De stoftzuiger
Tja van mij mag dennis ook 10 jaar wegrotten hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Dennis moet niet zeiken.
Dennisquote:Op donderdag 22 april 2004 20:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja van mij mag dennis ook 10 jaar wegrotten hoor.
De vriendin van Robinquote:Op donderdag 22 april 2004 20:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Welke rol heeft Lizelotte van Dijk gedaan in GTST?.
Charlie toch ??.
als vervanger van Aukje ??.
die stofzuiger staat daar gewoon nog in huis... maar ja ze hebben die natuurlijk niet gecontroleerd op dna of zulk soort dingenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:39 schreef Dada het volgende:
[..]
En die heeft de politie daar niet gevonden ofzo? Heeft robin snachts mee over straat lopen zeulen ofzo? Wat een onzin zeg. Hou het nou een beetje geloofwaardig die acties.
Met de koffie knoeien...quote:Op donderdag 22 april 2004 21:04 schreef S-Two het volgende:
wat iemand anders ook al zei: wat doet harmsen in die rechtzaal??
en dan zijn benjamin en ray er bijvoorbeeld niet... vaag
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Met de koffie knoeien...
Al zie je ze nooit samen ofzo...quote:Op donderdag 22 april 2004 21:17 schreef BVO het volgende:
[..].
Die man is blij dat 'ie nog wat te doen heeft. Daarnaast is Laura een vriendin van hem.
Iddquote:Op donderdag 22 april 2004 21:20 schreef dunn0w het volgende:
Mag ik ff me hart luchten over die kutsite van GTST... jezus overal moet je voor dokken.. Sjongejonge wat een gelduitbuiters daarzo.
Ben jij wel lid van de Media-rotzooi dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd.
Ik wilde net de afscheidsbrief van Paskwal lezen..
Heb wel zo'n media-ding, maar ben geen GTST-member.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ben jij wel lid van de Media-rotzooi dan?
Kun je mooi wat van die specials hier posten..
Zou wel super zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 21:29 schreef digispeed het volgende:
Wat is Martine toch heerlijk gemeen.
Ik heb gehoord dat de cliffhanger van dit jaar een herhaling wordt van een paar jaar geleden
Ludo en martine staan oog in oog en martine houdt ludo onder schot (net als bij bowien en ludo).
Maar ja of het echt waar is (wordt gefluitsterd in de wandelgangen bij HMG, daar werkt een vriendin van me)
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:34 schreef digispeed het volgende:
Martine heeft bijgetekend voor het volgende jaar (stond in de Margriet) dus ze zal niet
vermoord worden.
[img] adres van foto [/img]quote:Op donderdag 22 april 2004 21:35 schreef digispeed het volgende:
BTW domme vraag misschien maar hoe kan ik foto;s in dit bericht voegen
als je [img] http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/19718602.jpg [/img] zonder spaties doet krijg je:quote:Op donderdag 22 april 2004 21:37 schreef digispeed het volgende:
wat is een voorbeeld van het adres
gewoon de url.... klik op de afbeelding, rechterknop eigenschappen, en dan bij url... die link die daar staat... normaal gesproken http:// gevolgd daaro een web-adresquote:Op donderdag 22 april 2004 21:37 schreef digispeed het volgende:
hij kiest meteen de lekkerste uitquote:Op donderdag 22 april 2004 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
als je [[url= http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/19718602.jpg \]afbeelding[/url]] zonder spaties doet krijg je:
[afbeelding]
Wat dacht je dat?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
hij kiest meteen de lekkerste uitYasmin
[img] http://www.boompeed.com/passs/petjezij.bmp [/img]quote:Op donderdag 22 april 2004 21:37 schreef digispeed het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:34 schreef digispeed het volgende:
Martine heeft bijgetekend voor het volgende jaar (stond in de Margriet) dus ze zal niet
vermoord worden.
Jij hebt ook aan iedereen een hekel he?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
jammer.
Rosaquote:Op donderdag 22 april 2004 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt ook aan iedereen een hekel he?.
Wie zou je dan graag willen zien?
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:47 schreef digispeed het volgende:
Ik vind het juist heerlijk dat ze nog doorgaat. Eindelijk een beetje leven in de brouwerij.
Het mooiste zou zijn als Dian nu ook weer terug komt en dan samen met Martine tegen LUDO
Heerlijk ! I love soaps :-)
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:48 schreef Dada het volgende:
[afbeelding]
Haha robin. (ja ik weet ook wel dat het morris is, maar kijk die kop, sprekend robin.)
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Rosa
Robin![]()
![]()
.
Ludo
NinaDat kind heeft nog nooi een verhaallijn gehad.
Janine
Robert
Oude Charlie
Jef Laat hem met Anouck naar Hawai gaan zeg![]()
.
Hedwig
Glady'sHeeft nog nooi wat boeiends gedaan.
Daantje![]()
![]()
. Jezus, wat was Daantje Muts saai zeg.
BenjaminVroeger was hij leuk, de rol van lieve broer is minder.
RickEerste jaren was hij wel boeiend, werd al snel oersaai.
AnitaZie Rik.
Neeeee, valerie zou het moeilijk hebben in de cel. Ze doet wel kattig enzo maar zo is ze niet. Ze is zo lief met sil, ook wel gemeen maar toch vooral lief. En ze lijkt me ook een veeeeeeeel betere moeder dan dat verrotte lijk. En verder vind ik het gewoon leuk die verhaallijn dat zij het kindje bij laura probeert weg te houden.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:45 schreef _bigmac_ het volgende:
En Valerie mogen alle 3 lekker weg rotten in de cel.
Mee eens!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik weet een leuk einde.
Laura/Dennis/Milan/Valerie staan te vechten om Sil op een boot ofzo.
En opeens ontploft Sil in duizend stukjes alle 5 dood weg verhaallijn weg kut personages.
Die vond ik ook leuk. daniel dan.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:41 schreef digispeed het volgende:
he nee doe dan Daniel en Suzanne
Volgens mij heb jij meer de gtst parodie pittige tijden in je hoofd dan de echte gtst.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:45 schreef _bigmac_ het volgende:
Of : Ik ben rik en wil liever om me motor rijeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nou, wat zei ik.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:48 schreef _bigmac_ het volgende:
hoe zou pittige tijden er nu trouwens uit zien met de spelers van nu.
Ik denk dat Carlo als Milan een grote luier zou dragen.
Robin zou heelemaal te gek zijn.
Milan, handtas op pootjes..quote:Op donderdag 22 april 2004 22:41 schreef Dada het volgende:
rik en hedwig? gatverredamma zeg kom nou. Mooi niet. Het volgende topic zal gaan over milan: "milan de vrouwelijke handtas"
EDIT:
Of: "milan de handtas met pootjes" of "milan de levende handtas"
Dat is hem dunn0w, jouw aanpassing maakt hem perfect. Dank.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:52 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Milan, handtas op pootjes..
Die is het leukst.
Graag gedaan hoor..quote:Op donderdag 22 april 2004 22:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat is hem dunn0w, jouw aanpassing maakt hem perfect. Dank.
Ging hij ook niet nog eens als een gek tekeer boven scala? Dit was voordat pascale vermoord werd. Dacht nadat hij charlie voor het altaar had laten staan, maar weet het niet zeker. Hij gooide vanalles om en schreeuwde als een gek. Weet iemand wat ik bedoel? Was gewoon zooooooo achterlijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Milan:
*Schreeuwt als een debiel als Pascalle dood onderaan de trap ligt.
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Ging hij ook niet nog eens als een gek tekeer boven scala? Dit was voordat pascale vermoord werd. Dacht nadat hij charlie voor het altaar had laten staan, maar weet het niet zeker. Hij gooide vanalles om en schreeuwde als een gek. Weet iemand wat ik bedoel? Was gewoon zooooooo achterlijk.
Zijn voor jou de ogen genoeg? Of komt er meer bij kijken als iemand jou wil versieren? Ik bedoel vind jij milan nou ook een mooie man vanwege die ogen?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:04 schreef dunn0w het volgende:
Hij is gewoon een irritant persoon (met wel hele mooie ogen! )
Ik vind hem niet mooi.. en al helemaal geen 'man'. meer een jongentje.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Zijn voor jou de ogen genoeg? Of komt er meer bij kijken als iemand jou wil versieren? Ik bedoel vind jij milan nou ook een mooie man vanwege die ogen?
Dat is duidelijk. "Man" had ik beter niet kunnen schrijven, maar ja als ik jongetje had geschreven dan had mijn mening weer zo doorgeklonken he? Wilde nu alleen jouw mening horen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi.. en al helemaal geen 'man'. meer een jongentje.
Maar ik let wel heel erg op ogen.. en ook op lengte..
janine is ook echt de mooiste vrouw in gtst. Met afstand de mooiste zelfs.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:15 schreef _bigmac_ het volgende:
kijk nou Caroline is de mooiste vrouw die op dit moment in gtst zit.
En die is al 40 ofzo.
Nou er hebben in het verleden wel eens mooiere vrouwen in gezeten hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:24 schreef Dada het volgende:
[..]
janine is ook echt de mooiste vrouw in gtst. Met afstand de mooiste zelfs.
Neeeeeeee bah. janine is veeeeeeeeeeeeel mooier.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:27 schreef dunn0w het volgende:
Meike (Robine van der Meer )
Georgi Kwaky ofzoietsquote:Op donderdag 22 april 2004 23:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Aukje ( Charlie)
Katja
Glady's (echte naam weet ik niet.)
Angela schijf.
Georgina Verbaan.
aukje, was een lelijk irritant mormel.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Aukje ( Charlie)
Katja
Glady's (echte naam weet ik niet.)
Angela schijf.
Georgina Verbaan.
Ow sorry .. blijkbaar staat Janine hoog in het lijstje bij jullie..quote:Op donderdag 22 april 2004 23:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Neeeeeeee bah. janine is veeeeeeeeeeeeel mooier.
Inderdaad, janine is nou echt een mooie, natuurlijke vrouw. Prachtig.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:32 schreef dunn0w het volgende:
Ow sorry .. blijkbaar staat Janine hoog in het lijstje bij jullie..
Nee, Isa moet iets spannenders krijgen dan Milan..quote:Op donderdag 22 april 2004 23:30 schreef _bigmac_ het volgende:
We lullen lekker dit topic vol zo met ze 3e.
Weet iemand nog een leuk verhaal om Milan er uit te schrijven ??.
Mij lijkt het wel leuk als Isabella op hem verliefd word ofzo.
Word trouwens ook weer eens tijd voor een nieuwe personage in gtst.
Maar dan kan die nog terug komen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee, Isa moet iets spannenders krijgen dan Milan..
Milan... gaat op bezoek bij Daantje en beslisst daar ook maar te blijven... simpel meer effectief.
Het enige personage waar ik echt een bloedhekel aan hadquote:Op donderdag 22 april 2004 23:27 schreef dunn0w het volgende:
Meike (Robine van der Meer )
Ja dat valt een beetje tegen... in GTST met de mooie mannen.. maar ik vindt benjamin (met GEWOON haar en ZONDER gay-shirts) wel leuk om te zien.. ennuh stefano kan er ook mee door.. maar verder? nee niet echt..quote:Op donderdag 22 april 2004 23:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, janine is nou echt een mooie, natuurlijke vrouw. Prachtig.
Wie vindt jij nou de mooiste man/jongen in gtst?
katja in de playboy heb ik gezien (de oude dan, nieuwe (nog) niet). aukje had ik al geen zin in. Heb ik dus niet ingekeken. Maar ze moet er wel heel anders hebben uitgezien wil ik haar ook maar een beetje aantrekkelijk vinden. Er zit geen geluid bij de playboy dus dat is al een pluspunt.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Nou Dada ik weet niet of je de playboy met Aukje en Katja hebt gezien maar eeeh
En die droom van Rik over Glady's was ook best geil
Khad het ook over haar uiterlijk.. k had gedacht dat jullie haar wel knap zouden vinden.. niet dus..quote:Op donderdag 22 april 2004 23:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Het enige personage waar ik echt een bloedhekel aan had![]()
Vooral door dat gestalk met Ludo en Janine. Ik was blij toen ze door de gehaktmolen ging![]()
benjamin kan ik wel een beetje begrijpen. stefano ook wel maar dan moet hij wel zijn kleren aanhouden he? Van zijn magere lichaam moet hij het niet hebben.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:36 schreef dunn0w het volgende:
Ja dat valt een beetje tegen... in GTST met de mooie mannen.. maar ik vindt benjamin (met GEWOON haar en ZONDER gay-shirts) wel leuk om te zien.. ennuh stefano kan er ook mee door.. maar verder? nee niet echt..
Ja..quote:Op donderdag 22 april 2004 23:39 schreef Dada het volgende:
[..]
benjamin kan ik wel een beetje begrijpen. stefano ook wel maar dan moet hij wel zijn kleren aanhouden he? Van zijn magere lichaam moet hij het niet hebben.
Mwah... maargoed... wie vinden jullie dan (naast good-old Janinequote:Op donderdag 22 april 2004 23:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Vroeger wel toch ??,.
Heb net een site gevonden op google :
http://www.geocities.com/(...)l
Dan vind ik katja en angela schijf mooi. En van de huidige vind ik.....uhm.....de isabella van vroeger? Ja doe die maar, de isabella van vroeger. Verder zit er, naast janine, weinig (niets) in.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:43 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Mwah... maargoed... wie vinden jullie dan (naast good-old Janine) er goed uit zien?
Isabella van vroeger? ze zit er toch pas sinds 2000/2001 in? bij mijn weten is ze niet zo veel veranderd en ik vind haar geweldig!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan vind ik katja en angela schijf mooi. En van de huidige vind ik.....uhm.....de isabella van vroeger? Ja doe die maar, de isabella van vroeger. Verder zit er, naast janine, weinig (niets) in.
Ja ze is wel wit ja.. haha.... lucht op?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:50 schreef Dada het volgende:
Nou ze ziet er, in ieder geval, sinds haar terugkomst walgelijk uit met dat haar. Echt ziet er niet uit vind ik. Vandaag (of gisteren) had ze zo’n achterlijk nieuw kapsel (niet dat haar haar er daarvor beter uitzag hoor) met een bult op d’r achterhoofd. En dan wat make up op dat bleke huidje, echt walgelijk. Zo dat is eruit.
Ja, het moet er toch uit he. En dan liever op zo’n forum dan ergens op straat tijdens koopavond.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:52 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja ze is wel wit ja.. haha.... lucht op?
Ja eigenlijk wel he.. maargoed dat moet dan maarquote:Op donderdag 22 april 2004 23:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar voor topic 53 : Milan de lopende handtas ??.
Eigelijk wel een schande dat hij ze eigen topic krijgt.
milan: "handtas op pootjes"quote:Op donderdag 22 april 2004 23:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar voor topic 53 : Milan de lopende handtas ??.
Eigelijk wel een schande dat hij ze eigen topic krijgt.
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, het moet er toch uit he. En dan liever op zo’n forum dan ergens op straat tijdens koopavond.
Op het moment heeft ze geen leuke rol.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben het wel met je eens over die 'rare kleuren' .. maar ze heeft gewoon een leuke rol en ze speelt ook best goed .. vind ik dan.
Ja acteren doet ze goed. Alleen heeft ze op het moment niet veel te doen. Ze bemoeit zich een beetje met charlie en nick (GAAP) en ze hangt er nog een beetje bij bij martine (GAAP). Maar echt iets doen? Neuh.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:56 schreef dunn0w het volgende:
![]()
Maar ik ben het wel met je eens over die 'rare kleuren' .. maar ze heeft gewoon een leuke rol en ze speelt ook best goed .. vind ik dan.
Je bent me moeder niet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:01 schreef Svensational het volgende:
ik dacht dat jij 1.5 uur geleden al ging slapen???
Ow .. nou dankje... schrijf er maar wat leuks in dan!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey Dunnow ik keek net effe in je fotoboek had ik eigelijk veel eerder moeten doen.
Wanneer geef jij eens een reactie op mijn berichtquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:04 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ow .. nou dankje... schrijf er maar wat leuks in dan!
Heb ook gereageerd (weliswaar niet zo romantisch als big mac maar toch), ben boos. Nou ja boos, teleurgesteld.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:04 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ow .. nou dankje... schrijf er maar wat leuks in dan!
roxy is terug in de vorm van haar buitenechtelijke dochter wendela.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Die Roxie vond ik trouwens ook mega irrien dan maakt ze Ludo ook nog blind!!.
Haha... jij hebt niet eens een foto boek..quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb ook gereageerd (weliswaar niet zo romantisch als big mac maar toch), ben boos. Nou ja boos, teleurgesteld.
[TOPICVULLING] Al gebeurd..quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:
www.ho
[..]
Wanneer geef jij eens een reactie op mijn bericht![]()
Auw, jij prikt. Gemeen hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha... jij hebt niet eens een foto boek..daar word ik pas teleurgesteld van..
Weltruste!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey ik ga slapie Kuzzies!!
Jij!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef Dada het volgende:
Wie moet dan het nieuwe topic openen?
Ik prik?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Auw, jij prikt. Gemeen hoor.
JA. Uitermate onprettig.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik prik?![]()
![]()
Waar heppie het nouw over?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:20 schreef Dada het volgende:
[..]
JA. Uitermate onprettig.
Ik ga pas naar bed als het Milan (handtas met pootjes) - topic er is!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:19 schreef Dada het volgende:
Zoveel verantwoordelijkheid? Word ik wel zenuwachtig van.
Maar dan moet dit topic nog wel vol. En als iedereen naar bed gaat, lukt dat niet.
DAT IK GODVERREDOMME NIET IN JOUW LIJSTJE STA EN DAT JE DAARNA ZIT TE PRIKKEN.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waar heppie het nouw over?
'ons ONM'ers' .. kan ik hier enige strijdgevoelens uit opmerken?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Laat dit topic nog maar een paar daagies open! Anders lukt het ons ONM'ers nooit om jullie in te halen
quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
'ons ONM'ers' .. kan ik hier enige strijdgevoelens uit opmaken?
Dat is mooi. OK nou dan moeten we nog even iets verzinnen waarmee we dit topic vol krijgen he?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik ga pas naar bed als het Milan (handtas met pootjes) - topic er is!
Hehe! zo praatje niet tegen een klein/jong meisje.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:23 schreef Dada het volgende:
[..]
DAT IK GODVERREDOMME NIET IN JOUW LIJSTJE STA EN DAT JE DAARNA ZIT TE PRIKKEN.
ZO.
Verkeerde knopje.. maar onder het mom van 'zo snel mogelijk vol' had ik het maar laten staan.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Anders gaat Dunn0w even zich zelf quoten
Jij hoort ook bij de ONM'ers. Dada niet
Nee inderdaad. Volg onm niet. Hoor wel van wat vriendinnen dat onm leuker is dan gtst. Is dat nou zo (naar julie mening?)quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Anders gaat Dunn0w even zich zelf quoten
Jij hoort ook bij de ONM'ers. Dada niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |