IK vind dit niet echt met relaties te maken hebben omdat overspel juist hierbuiten gebeurt, het is onechtelijk zeg maarquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
meer een R&P onderwerp he?
Huh?quote:- Leegstaande huurwoningen
Volgens mij krijg je hiervoor zelfs op de koranschool een 1.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is dit een essay? Ik denk dat je er op het I-VMBO niet eens een 3 voor krijgt.
Dat roep je altijd ! Wat is hier mis mee ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is dit een essay? Ik denk dat je er op het I-VMBO niet eens een 3 voor krijgt.
Ja, je essays zijn dan ook wel vaker van matig niveau. Je roept zo maar wat dingen zonder het te onderbouwen, al ben ik het met een aantal zaken wel eens moet ik zeggen. Alleen horen er bij een essay ook argumenten en die kan ik in jouw stukje echt niet ontdekken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat roep je altijd ! Wat is hier mis mee ?
Maar hou het gaarne on-topic
"Iedereen die het niet met mij eens is, is ziek"quote:Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek
"Ik denk dat Alzheimer seksueel overdraagbaar is" (er zijn bepaalde vormen van dementie die een bijeffect kunnen zijn van een SOA. Zeg aub dat je dat bedoelt)quote:- Verspreiding van AIDS
- Verspreiding van SOA's/ Alzheimer
- Leegstaande huurwoningen
- Gebroken gezinnen
- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
- etc.
- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
"Ik wil mijn normen bij wet opdringen aan jou"quote:Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Wetten zijn een afspiegeling van de normen en waarden van de maatschappij. Blijkbaar valt het plegen van overspel binnen de huidige normen. Het is dus maatschappelijk gezien niet wenselijk dit in wetten vast te leggen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Inderdaad. Ik vind het nogal een hoog waar-bemoei-je-je-mee gehalte hebben, dit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Conclusies:
"Ik wil mijn normen bij wet opdringen aan jou"
Er zijn mensen die er behoefte aan voelen om zo nu en dan buiten de deur te naaien. Dit spreken ze onderling af . Open huwelijk. Hun zaak, niet de jouwe. Je hebt geen ene reet te maken met wie het met wie doet!
Maar dat is toch niet eerlijk ten opzichte van al die slachtoffers van bovenstaande problemen ??? Die zijn allemaal direct dan wel indirect slachtoffer geworden van overspel. Laat je die gewoon in de kou staan ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:02 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Wetten zijn een afspiegeling van de normen en waarden van de maatschappij. Blijkbaar valt het plegen van overspel binnen de huidige normen. Het is dus maatschappelijk gezien niet wenselijk dit in wetten vast te leggen.
Ik ben nog niet inhoudelijk ingegaan op je essay, maar ok dan:quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet eerlijk ten opzichte van al die slachtoffers van bovenstaande problemen ??? Die zijn allemaal direct dan wel indirect slachtoffer geworden van overspel. Laat je die gewoon in de kou staan ?
Joh!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels , omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Tot aan het stukje van "maximaal 4 kinderen" leek het verdacht veel op de katholieke heilstaatquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:18 schreef Lemmeb het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaah,
laten we wettelijk regelen dat iedereen moet trouwen met iemand van de andere sexe, alleen sex mag hebben binnen het huwelijk met de eigen partner en alleen om kindjes te maken, en maximaal 4 kinderen mag hebben (en daarna dus geen sex meer mag hebben).
Dan worden we vast allemaal gelukkig
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
Ej begrijp me niet verkeerd, ik doe zelf niet aan overspel enzo en moet er persoonlijk niks van hebben, maar jouw stukje is echt![]()
![]()
![]()
![]()
Seks in een homopaar is dus overspelquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij
- door Bansheeboy -
Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Seks in een heteropaar ook, als ze niet getrouwd zijn...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:40 schreef Toet het volgende:
Seks in een homopaar is dus overspel
Ja ok, hoewel ik dat een achterlijk idee vind kan ik me er nog iets bij voorstellen dat de TS die mening heeft. Maar homo's kunnen trouwen, maar volgens de TS zullen zij dus nooit seks kunnen hebben zonder overspel te plegen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:40 schreef Angeles het volgende:
[..]
Seks in een heteropaar ook, als ze niet getrouwd zijn...
Nee, inderdaad...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:46 schreef Toet het volgende:
Ja ok, hoewel ik dat een achterlijk idee vind kan ik me er nog iets bij voorstellen dat de TS die mening heeft. Maar homo's kunnen trouwen, maar volgens de TS zullen zij dus nooit seks kunnen hebben zonder overspel te plegen.
Wat een ongeloofelijke domme, kortzichtige kut opmerking, nee jij bent goed bezig echt waar.quote:activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Die zitten mij ook dwarsquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap nog steeds die leegstaande huurwoningen niet.
Nee, of je wel hard genoeg slaat en de juiste technieken gebruikt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:50 schreef Klonk het volgende:
wat is je volgende topic BSB ?, waarom je vrouwen mag slaan.
Ik denk dat BSB (iemand al opgevallen hoeveel dat op BSE lijkt t ::D) dat doordat mensen vreemdgaan er daardoor mensen zelfmoord plegen en daardoor huizen leeg komen te staan, dat het klinklare onzin is en mijn demente oma van 90 met slimmere opmerkingen komt daar gaan we het hier niet over hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:53 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Die zitten mij ook dwars
BSB naar het keldertjequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:55 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nee, of je wel hard genoeg slaat en de juiste technieken gebruikt.
Mijn gok: pa bedriegt ma, gaat ervan door met jonge blom. Betaalt geen alimentatie. Ma verhuist met kinders naar goedkoop huurflatje...heeee...da's juist het tegenovergestelde! Overspel bevordert de woningnood. Gotsie, je hebt gelijk BSB. Het is dus al die vieze overspelplegers hun schuld dat ik niet kan verhuizen! Jihad! Jihad!quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:04 schreef LostFormat het volgende:
Op je titel geef je in ieder geval zelf geen antwoord.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
[/b]
Je definitie van overspel is onjuist.quote:Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Bullshit. Overspel gebeurt overal. Misschien nog wel het minst op parkeerterreinen.quote:Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Lijkt me vreemd. Kenmerk van een gebroken gezin is dat de partners niet meer samen leven.quote:Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:
Dat is het probleem van die persoon, niet van de overspelige. Hoe hard het ook klinkt.quote:- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
Een aanname van je, die nooit aangetoond is.quote:- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
Een niet te realiseren oplossing. Verbieden lost niets op. Ik ben ook tegen overspel. Heb het zelf ondervonden.quote:Hoe overspel te verbieden dan ?
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Waarom zou je buitenechtelijke kinderen het recht op geboren worden ontzeggen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Deze definitie even wat verder overdacht levert wat vreemde conclusies op:quote:Wat is overspel ?
Hoe kom je erop dat parkeerterreinen en speelgoedwinkels(?) het terrein voor overspel bieden? Parken, bossen, hotelkamers, slaapkamers, auto's, ingebouwde muurkasten, wc's en lokaaltjes lijken me ook terreinen waar zowel liefdesspel als overspel zou kunnen plaatsen buiten de wat meer gangbare functies van de genoemde locaties.quote:Waarom overspel ?
Velen plegen overspel puur uit wanhoop of vanwege verlangens naar entertainment. De entertainers en de ge-entertainden zoeken elkaar vaak op, meestal bedrijven zij de liefde dan op buitenechtelijke wijze. Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Zo'n stellingname nodigt direct uit tot grondig zelfonderzoekquote:
Waarom overspel verbieden ?
Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek.
Overspel kan ook voor nieuw leven zorgen waar anders geen mogelijkheden tot voortplanting waren. Niet overspel maar onverstand veroorzaakt hiv- en SOAverspreiding. Vaak breken gezinnen reeds voordat overspelplaatsvindt. Slechte communicatie, koeionering, inflexibiliteit en gebrek aan oprechte aandacht voor een ander zie ik als grotere veroorzakers van gebroken gezinnen. Overspel zie ik eerder als een signaal dat er iets grondig mis is in een relatie. Gebeurt dit, dan is er dus al wat mis.quote:Overspel is verantwoordelijk voor vele problemen en rampen. Overspel is vaak de oorzaak voor gebroken gezinnen, de kinderen uit deze gezinnen komen vaak in de criminaliteit terecht omdat ze geen vader of moeder hebben om "etisch" gezien op terug te vallen. Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:
- Verspreiding van AIDS
- Verspreiding van SOA's/Alzheimer
- Gebroken gezinnen
- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
- etc.
- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
Ik pleit ervoor dat mensen voldoende worden voorgelicht, dat mensenvoldoende kritisch vermogen leren ontwikkelen, dat vanaf de kinderleeftijd al aandacht komt voor intermenselijke communicatie, sociale vaardigheden en kritisch zelfonderzoek en vooral dat mensen zich niet licht vrijheden door bevoogders laten ontnemen.quote:Hoe overspel te verbieden dan ?
Waarom is dit topic naar onzin verhuist ? Dit is toch geen onzin ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:08 schreef Frenkie het volgende:
enkeltje onzin
Nee, dit is geen onzin, dit is bagger, en daar hebben we helaas geen apart hoekje voor (behalve de delete knopquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom is dit topic naar onzin verhuist ? Dit is toch geen onzin ?
Je denkt toch niet dat er ook maar iemand is die die onzin van jou serieus neemtquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ff zonder dollen. Kan een mod dit topic gaarne verhuizen naar een serieus gedeelte of mij vertellen waarom dit voor onzin wordt aangezien ?
Doe je nu je avatar na?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ff zonder dollen. Kan een mod dit topic gaarne verhuizen naar een serieus gedeelte of mij vertellen waarom dit voor onzin wordt aangezien ?
zo ja, dan hoop ik dat ie snel van avatar wisselt en er eentje neemt met een galgquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Doe je nu je avatar na?
Dit stuk heb je niet onderbouwd met argumenten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek.
quote:- Verspreiding van AIDS
Juist niet, er zijn juist meer apart levende vaders/moeders.quote:- Leegstaande huurwoningen
Zelfmoord kan zo veel redenen hebben, mensen plegen ook zelfmoord omdat ze hun baan verliezen e.d.quote:- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
Is goed voor de economiequote:- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
En hoe wilde je dat gaan regelen dan? En aantonen?quote:Hoe overspel te verbieden dan ?
Er staan hiervoor wat argumenten..quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan een mod dit topic gaarne verhuizen naar een serieus gedeelte of mij vertellen waarom dit voor onzin wordt aangezien ?
De leegstaande huurwoningen zijn vaak een gevolg van gebroken gezinnen die weer het gevolg zijn van overspel, de gezinsleden komen vaak bij het Riag terecht dan wel "De grote rivieren" en worden daar langdurig opgevangen om de psychische schade te verhelpen...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:04 schreef LostFormat het volgende:
Waarom zou die er financieel op vooruit gaan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de ge-entertainde (overspelpleger) in kwestie er financiëel vaak op vooruit gaat na het verlaten van het gezin en dan meestal overgaat tot de koop van een huis of afzienbare bootwoning...
BSB, in wat voor wereld leef jij?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
De leegstaande huurwoningen zijn vaak een gevolg van gebroken gezinnen die weer het gevolg zijn van overspel, de gezinsleden komen vaak bij het Riag terecht dan wel "De grote rivieren" en worden daar langdurig opgevangen om de psychische schade te verhelpen...
Vergeet niet dat de ge-entertainde (overspelpleger) in kwestie er financiëel vaak op vooruit gaat na het verlaten van het gezin en dan meestal overgaat tot de koop van een huis of afzienbare bootwoning...
quote:Op woensdag 21 april 2004 09:14 schreef Deevay het volgende:
Ik heb geen zin om hele stukken van de OP te gaan quoten, maar wat TS wil is het wettelijk regelen van menselijk gevoel.
DAT GAAT NIET.
En als mensen van dezelfde sexe met elkaar getrouwd zijn (wat tegenwoordig goed geregeld is), is het dan ook nog overspel?quote:Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen je hebt er geen wettelijk geregelde relatie mee, dus overspel kan niet, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
In sommige landen heb je dit al. Daar maak je zelf geen keuze met wie je trouwt, de man mag dan wel overspel plegen, maar hier komen geen gebroken gezinnen door omdat de man dit mag doen en z'n vrouw moet haar mond houden. De vrouw heeft geen kans op overspel plegen omdat ze het huis niet uit mag, en als ze de kans wel ziet ... nja, dan wordt ze maar gestenigd.quote:Hoe overspel te verbieden dan ?
Dit is mijn eigen scenario, het kan zijn dat je het er niet mee eens ben, maar probeer dat met argumenten aan te vechtenquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:19 schreef Copycat het volgende:
Afzienbare bootwoning...
Uit welk scenario ben jij aan het citeren?
Die leegstaande huurwoningen slaan nog steeds als kut op Dirk.
Duh... Als je het topic eens goed doorleest, zie je argument na argument voorbij komen die jouw scenario onderuithalen. Alleen reageer jij nergens inhoudelijk op.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen scenario, het kan zijn dat je het er niet mee eens ben, maar probeer dat met argumenten aan te vechten
Bansheeboy mag niet voetballen van de Koranquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Wat is overspel ?
(...) activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Aangezien eenderde van alle relaties geen stand houdt, zou er een enorme leegstand moeten zijn, qua huurwoningen. Die is er echter niet, er is juist een tekort.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De leegstaande huurwoningen zijn vaak een gevolg van gebroken gezinnen die weer het gevolg zijn van overspel, de gezinsleden komen vaak bij het Riag terecht dan wel "De grote rivieren" en worden daar langdurig opgevangen om de psychische schade te verhelpen...
Bootwoning? Als dat waar is zouden ze elke ochtend files melden op de Rijn in plaats van de A2, want eenderde van Nederland zou nu inmiddels een bootwoning moeten hebben, volgens jou.quote:Vergeet niet dat de ge-entertainde (overspelpleger) in kwestie er financiëel vaak op vooruit gaat na het verlaten van het gezin en dan meestal overgaat tot de koop van een huis of afzienbare bootwoning...
Marklin: voor mensen die niet sporen....quote:Op woensdag 21 april 2004 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik moet zeggen, dat van die speelgoedwinkels is geniaal. Ik vraag me dan wel af waar precies ze het doen. Of zoeken ze de grootste Marklin-trein uit om daar een vluggertje in te maken?
Met toestemmingquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:54 schreef KreKkeR het volgende:ik vind je posts zo belachelijk, getuigen van debieliteit en daardoor lachwekkend geweldig zelfs belachelijk ? Jij bent de eerste die ik dat hoor zeggen welke ?
"omdat ik Moslim ben word ik als systeembeheerder ook gediscrimineerd" (tot daar, ok, prima) maar toen kwam 't "en daarom moet ik het doen met MSN versie 4.1 terwijl mijn collega's versie 4.2 hebben!!!" LOL! ... Dat is echt zo ! ja dat is ook 't grappige! dat je nu uitgerekend dat voorbeeld aanhaalt om je punt te maken te triest voor woorden toch! maar je bent 1 van de weinigen die er zo over denkt ik word op Fok! als 1 van de neutraalse fokkeers gezien
Had jij dat gedacht van Nikky in die speelgoedzaken? Ik niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:51 schreef yvonne het volgende:
Leegstaande huurhuizen
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Had jij dat gedacht van Nikky in die speelgoedzaken? Ik niet.
Werpt wel een heel ander licht op: "Ik werk in de leukste winkel van Nederland".
Nou en..?? van trekken word je leesblindquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:53 schreef yvonne het volgende:
En oppassen , van vreemdgaan krijg je Alzheimer
dit is de grootst mogelijke kolder die je tegen kunt komen, het erge is dat je het waarschijnlijk meent...quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom is dit topic naar onzin verhuist ? Dit is toch geen onzin ?
open doel topic...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:54 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom had ik ook alweer in dit topic gereageerd?
Met de geit, maar het is zijn eigen geit dus zo vreemd is het nietquote:Op maandag 17 mei 2004 10:59 schreef DoctorB het volgende:
Je zou bijna denken dat ie zelf is vreemd gegaan....
Moest even denken, maar toen viel 't muntje.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:16 schreef Klonk het volgende:
moet ie wel z'n laarzen aantrekken anders blijft die geit nooit staan
Jaquote:Op maandag 17 mei 2004 13:13 schreef CybErik het volgende:
dit topic nog open
wat een onnodige kick eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja
Neen, ik kan een vraag van een mede-user niet onbeantwoord latenquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat een onnodige kick eigenlijk
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, ik kan een vraag van een mede-user niet onbeantwoord laten
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat je antwoord gaat geven op een retorische vraag.... zeker bijna een maand laterquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden voor je signature ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat je antwoord gaat geven op een retorische vraag.... zeker bijna een maand later
nee, dat heeft cynix daar neergezetquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden voor je signature ?
Misschien is je volgende post wat zinnigerquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:47 schreef u2petre het volgende:
overspel is cool!
dat zou jouwn sig. moeten worden hequote:Op donderdag 3 juni 2004 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien is je volgende post wat zinniger![]()
ik had eigenlijk gehooptd at je zoiets zou zeggen als "en moslims zijn stom"quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:52 schreef u2petre het volgende:
[..]
dat zou jouwn sig. moeten worden he
maar overspel is een manier van spanning afreageren.. anders word het totale samenleven tussen man en vrouw onmogenlijk.
als de man zijn basisbehoefte ergens anders kan vervullen en zo de relatie op andere vlakken kan behouden.. dat is het cool
Dat is toch nergens voor nodig ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar hoe verwijderen we BSB uit de maatschappij?
sommigen vinden dat wel wenselijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch nergens voor nodig ?
Vergeet niet de solisten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Wat is overspel ?
quote:Waarom overspel ?
Velen plegen overspel puur uit wanhoop of vanwege verlangens naar entertainment. De entertainers en de ge-entertainden zoeken elkaar vaak op, meestal bedrijven zij de liefde dan op buitenechtelijke wijze. Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek. Overspel is verantwoordelijk voor vele problemen en rampen. Overspel is vaak de oorzaak voor gebroken gezinnen, de kinderen uit deze gezinnen komen vaak in de criminaliteit terecht omdat ze geen vader of moeder hebben om "etisch" gezien op terug te vallen. Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:
- Verspreiding van AIDS
- Verspreiding van SOA's/Alzheimer
- Gebroken gezinnen
- etc.
Hoe overspel te verbieden dan ?
Leg eens uitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
sommigen vinden dat wel wenselijk
zo moeilijk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leg eens uit
het is 10.18quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:16 schreef pfaf het volgende:
Biertopic?
Ach dat lezen we over 3 maand wel weer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:20 schreef pfaf het volgende:
Zou BSB het daar wel mee eens zijn?
Bier drinken is niet echt Kosjer enzo...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach dat lezen we over 3 maand wel weer.
Dat wordt mijn nieuwe essayquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
verderfelijke alcohol in zijn topic: blasphemy!
hoe verwijderen we alcohol uit de maatschappij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wordt mijn nieuwe essay
elke keer zijn ze weer geweldig....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:48 schreef pfaf het volgende:
BSB en essays.![]()
misschien moet hij daar een essay over schrijven: Dementie: een straf van Allahquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die BSB wordt blijkbaar dement (Alzheimer, komt misschien door overspel? Foei!) dattie niet eens meer weet dattie er al een essay over geschreven heb.....
Er bevinden zich nu eenmaal dwalenden in deze "maatschappij". Houd daar geen rekening mee, zij zijn geen onderdeel van Mohammed's (salla Allah oe aleyhi wa sallam) oemmah.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leg eens uit
Owke.. bij parkeertereinen kan ik me nog iets voorstellen. Maar speelgoedwinkels ?!?...quote:Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
BSB, je bent zojuist getrouwd, en je bent nog jong. Het leven kent soms rare wendingen. Dus nu al een streep trekken lijkt me iets te voorbarig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een getrouwd en welvarend man, dat staat op geen enkele manier in verhouding tot overspel, gelukkig
Ja kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:40 schreef TallMan het volgende:
Is dit hier een topic tegen overspel ? [13.gif]
Dzjazakou Llahou khairan !quote:Op zondag 6 februari 2005 22:34 schreef convinced het volgende:
Blijft een toppertje aghie!
He gadver, die is echt fout manquote:Op woensdag 21 april 2004 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
maar probeer dat met argumenten aan te vechten
Nou als allebei de partners in een huis van een minnar/minares zitten, dan staat dat huis voor niks leegquote:
Speelt die morgen ook?quote:
De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:12 schreef lone_wolf het volgende:
hey maar ik heb BsB n net eerstontdekt als entertainer....waar kan ik meer literatuur van hem vinden??
![]()
Speelgoedwinkels?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Wat is overspel ?
Waarom overspel ?
Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek. Overspel is verantwoordelijk voor vele problemen en rampen. Overspel is vaak de oorzaak voor gebroken gezinnen, de kinderen uit deze gezinnen komen vaak in de criminaliteit terecht omdat ze geen vader of moeder hebben om "etisch" gezien op terug te vallen. Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:
- Verspreiding van AIDS
- Verspreiding van SOA's/Alzheimer-
Leegstaande huurwoningen
- Gebroken gezinnen
- etc.
Hoe overspel te verbieden dan ?
idd! wij willen jou onzin essay niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:32 schreef shredder het volgende:
BSB hou es op met onzinnige essays omhoog te schoppen.
Waarom richt je geen BSB fanclub opquote:Op donderdag 23 februari 2006 04:25 schreef Super7fighter het volgende:
Pornografie, programma's die aanzetten tot overspel en het onbeschaamd etaleren van allerhande aberraties schuiven vrijelijk over de Nederlandse beeldbuis. Over notoire geschriften en verwerpelijke fenomen in de Nederlandse samenleving gesproken?
Goed voor de economie dus [14.gif]quote:- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 04:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom richt je geen BSB fanclub op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |