IK vind dit niet echt met relaties te maken hebben omdat overspel juist hierbuiten gebeurt, het is onechtelijk zeg maarquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
meer een R&P onderwerp he?
Huh?quote:- Leegstaande huurwoningen
Volgens mij krijg je hiervoor zelfs op de koranschool een 1.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is dit een essay? Ik denk dat je er op het I-VMBO niet eens een 3 voor krijgt.
Dat roep je altijd ! Wat is hier mis mee ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is dit een essay? Ik denk dat je er op het I-VMBO niet eens een 3 voor krijgt.
Ja, je essays zijn dan ook wel vaker van matig niveau. Je roept zo maar wat dingen zonder het te onderbouwen, al ben ik het met een aantal zaken wel eens moet ik zeggen. Alleen horen er bij een essay ook argumenten en die kan ik in jouw stukje echt niet ontdekken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat roep je altijd ! Wat is hier mis mee ?
Maar hou het gaarne on-topic
"Iedereen die het niet met mij eens is, is ziek"quote:Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek
"Ik denk dat Alzheimer seksueel overdraagbaar is" (er zijn bepaalde vormen van dementie die een bijeffect kunnen zijn van een SOA. Zeg aub dat je dat bedoelt)quote:- Verspreiding van AIDS
- Verspreiding van SOA's/ Alzheimer
- Leegstaande huurwoningen
- Gebroken gezinnen
- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
- etc.
- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
"Ik wil mijn normen bij wet opdringen aan jou"quote:Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Wetten zijn een afspiegeling van de normen en waarden van de maatschappij. Blijkbaar valt het plegen van overspel binnen de huidige normen. Het is dus maatschappelijk gezien niet wenselijk dit in wetten vast te leggen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Inderdaad. Ik vind het nogal een hoog waar-bemoei-je-je-mee gehalte hebben, dit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Conclusies:
"Ik wil mijn normen bij wet opdringen aan jou"
Er zijn mensen die er behoefte aan voelen om zo nu en dan buiten de deur te naaien. Dit spreken ze onderling af . Open huwelijk. Hun zaak, niet de jouwe. Je hebt geen ene reet te maken met wie het met wie doet!
Maar dat is toch niet eerlijk ten opzichte van al die slachtoffers van bovenstaande problemen ??? Die zijn allemaal direct dan wel indirect slachtoffer geworden van overspel. Laat je die gewoon in de kou staan ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:02 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Wetten zijn een afspiegeling van de normen en waarden van de maatschappij. Blijkbaar valt het plegen van overspel binnen de huidige normen. Het is dus maatschappelijk gezien niet wenselijk dit in wetten vast te leggen.
Ik ben nog niet inhoudelijk ingegaan op je essay, maar ok dan:quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet eerlijk ten opzichte van al die slachtoffers van bovenstaande problemen ??? Die zijn allemaal direct dan wel indirect slachtoffer geworden van overspel. Laat je die gewoon in de kou staan ?
Joh!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels , omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Tot aan het stukje van "maximaal 4 kinderen" leek het verdacht veel op de katholieke heilstaatquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:18 schreef Lemmeb het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaah,
laten we wettelijk regelen dat iedereen moet trouwen met iemand van de andere sexe, alleen sex mag hebben binnen het huwelijk met de eigen partner en alleen om kindjes te maken, en maximaal 4 kinderen mag hebben (en daarna dus geen sex meer mag hebben).
Dan worden we vast allemaal gelukkig
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
Ej begrijp me niet verkeerd, ik doe zelf niet aan overspel enzo en moet er persoonlijk niks van hebben, maar jouw stukje is echt![]()
![]()
![]()
![]()
Seks in een homopaar is dus overspelquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij
- door Bansheeboy -
Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Seks in een heteropaar ook, als ze niet getrouwd zijn...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:40 schreef Toet het volgende:
Seks in een homopaar is dus overspel
Ja ok, hoewel ik dat een achterlijk idee vind kan ik me er nog iets bij voorstellen dat de TS die mening heeft. Maar homo's kunnen trouwen, maar volgens de TS zullen zij dus nooit seks kunnen hebben zonder overspel te plegen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:40 schreef Angeles het volgende:
[..]
Seks in een heteropaar ook, als ze niet getrouwd zijn...
Nee, inderdaad...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:46 schreef Toet het volgende:
Ja ok, hoewel ik dat een achterlijk idee vind kan ik me er nog iets bij voorstellen dat de TS die mening heeft. Maar homo's kunnen trouwen, maar volgens de TS zullen zij dus nooit seks kunnen hebben zonder overspel te plegen.
Wat een ongeloofelijke domme, kortzichtige kut opmerking, nee jij bent goed bezig echt waar.quote:activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Die zitten mij ook dwarsquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap nog steeds die leegstaande huurwoningen niet.
Nee, of je wel hard genoeg slaat en de juiste technieken gebruikt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:50 schreef Klonk het volgende:
wat is je volgende topic BSB ?, waarom je vrouwen mag slaan.
Ik denk dat BSB (iemand al opgevallen hoeveel dat op BSE lijkt t ::D) dat doordat mensen vreemdgaan er daardoor mensen zelfmoord plegen en daardoor huizen leeg komen te staan, dat het klinklare onzin is en mijn demente oma van 90 met slimmere opmerkingen komt daar gaan we het hier niet over hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:53 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Die zitten mij ook dwars
BSB naar het keldertjequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:55 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nee, of je wel hard genoeg slaat en de juiste technieken gebruikt.
Mijn gok: pa bedriegt ma, gaat ervan door met jonge blom. Betaalt geen alimentatie. Ma verhuist met kinders naar goedkoop huurflatje...heeee...da's juist het tegenovergestelde! Overspel bevordert de woningnood. Gotsie, je hebt gelijk BSB. Het is dus al die vieze overspelplegers hun schuld dat ik niet kan verhuizen! Jihad! Jihad!quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap nog steeds die leegstaande huurwoningen niet.
Op je titel geef je in ieder geval zelf geen antwoord.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
[/b]
Je definitie van overspel is onjuist.quote:Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Bullshit. Overspel gebeurt overal. Misschien nog wel het minst op parkeerterreinen.quote:Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Lijkt me vreemd. Kenmerk van een gebroken gezin is dat de partners niet meer samen leven.quote:Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:
Dat is het probleem van die persoon, niet van de overspelige. Hoe hard het ook klinkt.quote:- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
Een aanname van je, die nooit aangetoond is.quote:- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
Een niet te realiseren oplossing. Verbieden lost niets op. Ik ben ook tegen overspel. Heb het zelf ondervonden.quote:Hoe overspel te verbieden dan ?
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Waarom zou je buitenechtelijke kinderen het recht op geboren worden ontzeggen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Deze definitie even wat verder overdacht levert wat vreemde conclusies op:quote:Wat is overspel ?
Hoe kom je erop dat parkeerterreinen en speelgoedwinkels(?) het terrein voor overspel bieden? Parken, bossen, hotelkamers, slaapkamers, auto's, ingebouwde muurkasten, wc's en lokaaltjes lijken me ook terreinen waar zowel liefdesspel als overspel zou kunnen plaatsen buiten de wat meer gangbare functies van de genoemde locaties.quote:Waarom overspel ?
Velen plegen overspel puur uit wanhoop of vanwege verlangens naar entertainment. De entertainers en de ge-entertainden zoeken elkaar vaak op, meestal bedrijven zij de liefde dan op buitenechtelijke wijze. Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Zo'n stellingname nodigt direct uit tot grondig zelfonderzoekquote:
Waarom overspel verbieden ?
Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek.
Overspel kan ook voor nieuw leven zorgen waar anders geen mogelijkheden tot voortplanting waren. Niet overspel maar onverstand veroorzaakt hiv- en SOAverspreiding. Vaak breken gezinnen reeds voordat overspelplaatsvindt. Slechte communicatie, koeionering, inflexibiliteit en gebrek aan oprechte aandacht voor een ander zie ik als grotere veroorzakers van gebroken gezinnen. Overspel zie ik eerder als een signaal dat er iets grondig mis is in een relatie. Gebeurt dit, dan is er dus al wat mis.quote:Overspel is verantwoordelijk voor vele problemen en rampen. Overspel is vaak de oorzaak voor gebroken gezinnen, de kinderen uit deze gezinnen komen vaak in de criminaliteit terecht omdat ze geen vader of moeder hebben om "etisch" gezien op terug te vallen. Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:
- Verspreiding van AIDS
- Verspreiding van SOA's/Alzheimer
- Gebroken gezinnen
- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
- etc.
- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
Ik pleit ervoor dat mensen voldoende worden voorgelicht, dat mensenvoldoende kritisch vermogen leren ontwikkelen, dat vanaf de kinderleeftijd al aandacht komt voor intermenselijke communicatie, sociale vaardigheden en kritisch zelfonderzoek en vooral dat mensen zich niet licht vrijheden door bevoogders laten ontnemen.quote:Hoe overspel te verbieden dan ?
Waarom is dit topic naar onzin verhuist ? Dit is toch geen onzin ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:08 schreef Frenkie het volgende:
enkeltje onzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |