Aanvulling:quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:04 schreef Angel22 het volgende:
Jessie Wat lekker zeg dat je weer binnen de waardes valt!!! Alleen dat ijzerOok veel rood vlees, en rode vruchten eten als aarbeien, aalbessen enzo... die bevatten ook veel ijzer en groene groenten als broccolli en spinazie.
wacht maar tot hij een groeispurt krijgtquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, dan is Luca inderdaad een stukje kleiner dan Christan, die zit al in 110 en met sommige shirts is 116 niet eens zo gek groot meer
Christan is gisteren precies drie-en-een-half gewordenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wacht maar tot hij een groeispurt krijgt(daar wacht ik dus al bijna 5 jaar op
)
volgens mij is christan gewoon groot uitgevallen en luca klein. hoeveel schelen ze in leeftijd?
luca wordt 11 juni 5
wat voor maat heeft Luca dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:20 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij is christan gewoon groot uitgevallen en luca klein. hoeveel schelen ze in leeftijd?
luca wordt 11 juni 5
Lekker LadyS, de storting vindt meestal tegelijkertijd plaats, dus je hoeft vast niet lang meer te wachten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:23 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij hebben vandaag de voorlopige teruggaaf gekregen van de belasting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Rewimo kan niet wachten tot het daadwerkelijk op de rekening staat![]()
![]()
![]()
t-shirts en truien koop ik in maat 104 dat zitten ze lekker oversized en zijn broeken zijn maat 98.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:26 schreef lily het volgende:
[..]
wat voor maat heeft Luca dan?
ik heb al 2 keer naar de bank gebeld en het stond er nog niet opquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker LadyS, de storting vindt meestal tegelijkertijd plaats, dus je hoeft vast niet lang meer te wachten.
Kun je eindelijk die koelkast weer vullen
Dit schreef Lady-wrb in het vorige deel:quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:26 schreef lily het volgende:
[..]
wat voor maat heeft Luca dan?
Wat voor maat heeft Damon eigenlijk?quote:luca heeft nu 98-104 want hij is de meter nu gepasseerd (zucht eindelijk )
ah, had ik gemistquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit schreef Lady-wrb in het vorige deel:
[..]
Wat voor maat heeft Damon eigenlijk?
nou hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:31 schreef lily het volgende:
[..]
ah, had ik gemist
inderdaad een kleintje die Luca
Damon heeft 104/110 en is 1.06m
Volgens mij is Christan dan dus ook groter dan Damon. Maar die twee schelen niet zo erg veel toch? Christan is van 19 oktober 2000. Damon is van juli (even uit mijn hoofd)?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:31 schreef lily het volgende:
Damon heeft 104/110 en is 1.06m
hee bedankt, (maar die heb ik de hele dag nog niet gesignaleerd geloof ik)quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:33 schreef LadyS het volgende:
pluisje kan je wel helpen denk ik, want die heeft het ook gedaan geloof ik
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hee bedankt, (maar die heb ik de hele dag nog niet gesignaleerd geloof ik)
o ja even kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:36 schreef Rewimo het volgende:
O, Lily, foto van Dipsy in het peutertopic
O wacht, dan ben ik vast weer eens in de war met Damey, sorryquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:38 schreef lily het volgende:
[..]
o ja even kijken
Damon is inderdaad vrij groot lady-wrb
Rewimo: hij is 11 maart 3 geworden
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:38 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mail me anders maar even, dan geef ik in 1 keer alles door, is het makkelijkst.
pluisje@fok.nl
H&M wil nog wel eens van die lekkere broeken hebben, zowel in de MAMA colelctie, als in de gewone LOGG collectie. Die hebben geen sluiting, maar blijven "hangen" doordat je de bovenkant een stukje oprolt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:39 schreef LadyS het volgende:
En wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een positiepymabroek zeg maar. Of een joggingbroek ofzo.
De joggingbroeken die ik heb zitten echt te strak nu. En hier in Lelystad is er nergens een te vinden (niet dat dat me echt verbaast ofzo, maar goed) Maar voordat ik stad en land ga afreizen naar die dingen, vroeg ik me af of jullie misschien weten waar je dat kon kopen?
of moest dit in het Z&G topic?![]()
Ik heb nog nooit positiekleding op de markt gezienquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:43 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, misschien eens op de markt proberen?
Nee, maar wel grote joggingbroekenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:46 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit positiekleding op de markt gezien
Ik ga zaterdag iig even kijken
*noteert*quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:44 schreef pluisje het volgende:
[..]
H&M wil nog wel eens van die lekkere broeken hebben, zowel in de MAMA colelctie, als in de gewone LOGG collectie. Die hebben geen sluiting, maar blijven "hangen" doordat je de bovenkant een stukje oprolt.
Ik heb er eentje uit beide collecties, en woon er de laatste weken zowat in
Ik heb afgelopen weekend hier bij de C&A gekeken.. Daar hadden ze bij de grote maten wel een acceptabele joggingbroek, maar die komt tot halverwege mijn buik en als ik dan ga zitten heb ik het gevoel of BabyS in 2-en wordt gehaktquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar wel grote joggingbroeken
Reply is al onderwegquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoi pluis, alles goed?
je hebt mail binnen nu en.........eh.......nu
Hé wat leuk, waarin/waarmee? Ik zit er zelf ook wel eens aan te denken, maar eens kijken of ik het ooit kan gaan doen als ik weer wat uitgruster en meer tijd heb...quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:31 schreef lady-wrb het volgende:
effe vraagje tussendoor. ik wil graag een internetwinkeltje beginnen maar ik heb geen flauw idee hoe en wat. kan iemand me vertellen hoe ik dat aan moet pakken?
ik heb bij miss Etam ook wel wat jogging achtige broeken gezien... die zijn wel wat prijzigquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:56 schreef LadyS het volgende:
*noteert*H&M Ulla Popken
ik heb het gelezen!!!!! thnx!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:52 schreef pluisje het volgende:
[..]
Reply is al onderweg
Ja zo'n brace heb ik ook, kan niet meer zonder, maar probeer er ook weer niet te gewend aan te raken ivm krachtverliesquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:19 schreef ikikke het volgende:
Zo'n skate ding heb ik wel, goeie tip !
Zat er al aan te denken om zo'n brace te zoeken, maar dit is wel een goede oplossing, thx !
ik kom helemaal om in de babyspullen en het lijkt me leuk om een winkeltje te beginnen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé wat leuk, waarin/waarmee? Ik zit er zelf ook wel eens aan te denken, maar eens kijken of ik het ooit kan gaan doen als ik weer wat uitgruster en meer tijd heb...
ja ik was ook al aan het zoeken geweest...en ergens in een eerder deel van het Speeltuinbankie heb ik mn verhaal ook al es gedaan, nog niet eens zo gek lang geleden, maar kan ik ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Ikikke, er is ergens een topic over RSI en zo, waar ik ook in gepost heb, ik zal eens kijken of ik het kan vinden voor je.
Edit: het wil nog niet erg...
Geloof dat ik dat destijds wel gelezen heb clauwheeequote:Op dinsdag 20 april 2004 19:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
ja ik was ook al aan het zoeken geweest...en ergens in een eerder deel van het Speeltuinbankie heb ik mn verhaal ook al es gedaan, nog niet eens zo gek lang geleden, maar kan ik ook niet meer vinden![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:19 schreef danosa het volgende:
Ik heb aan je autootje gedacht, heeft helpt geholpen Karin?![]()
Kan het niet vinden, hij moet ergens in Lifestyle staanquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:52 schreef ikikke het volgende:
In ieder geval al bedankt voor het zoeken, kom meestal niet verder met fok!ken dan ouders![]()
Ben verder nog helemaal niet bijgelezenquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:57 schreef bixister het volgende:
ik vergeet het steeds te vragen maar Eska, hoe is de verhuizing gegaan? en kun je alweer internetten?
als je klaar bent wel ff de link spammen hier hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kom helemaal om in de babyspullen en het lijkt me leuk om een winkeltje te beginnen.
om te beginnen maar eens op de manier van pluisje
allebei kan ookquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:11 schreef daniman het volgende:
katten zijn zulke lieve dieren he...
zal ik nou wel of niet een kat gaan nemen in de nabije toekomst? Of toch maar weer een parkiet? *twijfelt*
bij ons had een poesje bij haar eerste nestje 5 kittens.. En het was nog een klein beestje ookquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:00 schreef melonovy het volgende:
bedankt voor de snelle info meiden!
De poes is steeds mer aanhankelijk, mijn zus smelt daar nu helemaal van... Ze hoopt op niet te veel kittens, maardas dus echt afwachten. Jullie horen het wel.
een kat loopt met ingetrokken nagels hoor...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:38 schreef daniman het volgende:
ik vraag me echt af of dat goed gaat, ik doe het liever niet allebei... en een kat zou ik dolgraag willen maar dan vraag ik me weer af of scherpe kattennagels mijn laminaat niet gaan verwoesten...
Allebei gaat hier prima. En laminaat kan best tegen kattennagels hoor. Het ligt hier nu bijna 6 jaar en heeft tot nu toe 3 katten zonder problemen weerstaanquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:38 schreef daniman het volgende:
ik vraag me echt af of dat goed gaat, ik doe het liever niet allebei... en een kat zou ik dolgraag willen maar dan vraag ik me weer af of scherpe kattennagels mijn laminaat niet gaan verwoesten...
Ow, schattig!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:40 schreef LadyS het volgende:
[..]
bij ons had een poesje bij haar eerste nestje 5 kittens.. En het was nog een klein beestje ook
Ik hoop dat alles goed gaat met de poes..![]()
[afbeelding]
Neuh het laminaat is wel goed.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
een kat loopt met ingetrokken nagels hoor...
En anders heb je wel beroerd laminaat, hoor
in dat geval: ik wil een KAAAAAAAATTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Allebei gaat hier prima. En laminaat kan best tegen kattennagels hoor. Het ligt hier nu bijna 6 jaar en heeft tot nu toe 3 katten zonder problemen weerstaan
Nou, dan kunnen de nageltjes echt geen kwaad.. (probeer zelf maar een met je nagel krassen te maken, dat gaat je denk ik niet lukkenquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:46 schreef daniman het volgende:
[..]
Neuh het laminaat is wel goed.
Nou, de zus van melonovy krijgt kittens, dus ik zie mogelijkhedenquote:[..]
in dat geval: ik wil een KAAAAAAAATTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GMTAquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Nou, kijk Melonovy even lief aan (o nee, het was een vriendin van haar)
Het is wettelijk geregeld dat er niet gestunt mag worden met prijzen van babyvoeding. Waarom dat zo is weet ik niet, alleen zul je nooit bijvoorbeeld Nutrilon voor kinderen tot een jaar in de aanbieding zien bij een supermarkt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:55 schreef Wieteke het volgende:
Beetje rare vraag, maar wel typisch iets voor het Speeltuinbankje dus!
Ik was vandaag enthousiast in de AH m'n jokerstickers aan het plakken en toen las ik bij de voorwaarden dat het niet op sigaretten, postzegels, cadeaubonnen, en BABYVOEDING mocht. Waarom is dat? Zit daar ook een bepaalde 'accijns/ subsidie' op?
* miss_dynastie meldtquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:38 schreef daniman het volgende:
En let vooral niet op het geluid (au au auquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen de nageltjes echt geen kwaad.. (probeer zelf maar een met je nagel krassen te maken, dat gaat je denk ik niet lukken)
Het is zelfs een Europese wet die dat voorschrijftquote:Op woensdag 21 april 2004 09:04 schreef Jessicaa het volgende:
Volgens mij heeft het ook te maken met het stimuleren van borstvoeding. Als de babyvoeding steeds in de aanbieding is dan zouden er mensen kunnen gaan denken om over te stappen op babyvoeding omdat dat toch ook goedkoop is. Zo is het mij door de vk verteld.
Clauwheee *streng gezicht opzet* Neem je wel een beetje rust?!!!! Je moet ook aan jezelf (durven) denken hoor!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:58 schreef clauwheee het volgende:
Vrienden van mij hebben een parkiet en drie katten (!) en dat gaat ook prima!
Nou mensies ik ga slapen..en ben er de komende dagen errug weinig denk ik..Heb het erg druk.. morgen eerst gauw naar school en dan gelijk door naar het werk en daarna gelijk door naar een verjaardag, donderdag en vrijdag moet ik werken... Tussendoor hoop ik hier op het bankje uit te rusten... ik zie er best tegenop. Gelukkig is het alleen deze week zo.
Welnee.. Is een kwestie van goed opvoeden. Toen ik mijn Noorse Bosmutsjes kreeg (waren toen drie maanden oud) waren ze al hartstikke zindelijk. Op allebei één ongelukje na (op hun eerste dag hier in huis) hebben ze nooit ergens in huis gepiest.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou eerder vrezen voor mijn vloerbedekking Daniman, dat heb je toch in je slaapkamer liggen? Daar gaan ze vaak wel aan krabben en soms op piesen....
Ow, oké..... wat had de Aldi/ Lidl dan ook alweer gedaan dat niet mochtquote:Op woensdag 21 april 2004 09:26 schreef Rewimo het volgende:
Potjes babyvoeding mogen wel in de reclame hoor, het gaat om poedermelk voor zover ik weet (en dan dus de 1e fase). Per slot van rekening begin je over het algemeen pas na ongeveer een half jaar met bijvoeding (uitzonderingen daargelaten).
Tja, daar was die van ons al teveel verpest voorquote:Op woensdag 21 april 2004 09:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Welnee.. Is een kwestie van goed opvoeden. Toen ik mijn Noorse Bosmutsjes kreeg (waren toen drie maanden oud) waren ze al hartstikke zindelijk. Op allebei één ongelukje na (op hun eerste dag hier in huis) hebben ze nooit ergens in huis gepiest.
Krabben wilden ze nog wel 's proberen maar daar hebben ze plantenspuiten voor uitgevonden![]()
Tuurlijk, maar het zijn wel dingen waar je bij de aanschaf van een dier rekening mee moet houden, vind ik. Vandaar dat ik van tevoren even waarschuwquote:Bovendien vind ik eigenlijk wel dat je bereid moet zijn evenuele plasjes en/of alternatieve krabpalen (lees: je bankstel) te kunnen accepteren van je huisdier hoor. Huisdieren maken nu eenmaal af en toe wel 's wat stuk. Wil je dat niet neem dan een goudvis.
Mijn Bosmutsen zijn tegenwoordig zulke duveltjes dat ze voorlopig in de keuken moeten slapen 's nachtsquote:Op woensdag 21 april 2004 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
dat hun poekie niet altijd een engeltje is
quote:Op woensdag 21 april 2004 09:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn Bosmutsen zijn tegenwoordig zulke duveltjes dat ze voorlopig in de keuken moeten slapen 's nachts
's Kijken of ze dan doorkrijgen dat ze er 's nachts echt niet uitmogen en dat het dus geen zin heeft de hele nacht Huize Spindizzy op stelten te zetten![]()
En de buren danquote:(De keuken is twee verdiepingen onder de slaapkamer dus ze kunnen protesteren wat ze willen, we horen ze toch niet)
Ik heb geen burenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
En de buren dan???
Wat lief! Harrie zit wel altijd voor de badkamerdeur te wachten tot je klaar bent met douchen zodat hij de douchevloer kan drooglikkenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:53 schreef Lois het volgende:
Als die de kans krijgt gaat ie mee onder de douche.
woehahahahahahahahahaquote:Op woensdag 21 april 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Met slapen hebben wij geen problemen... wel even gehad, maar inmiddels is het nachtelijke janken weer opgehouden en slaapt hij keurig op zijn eigen kleedje dat op mijn kussen ligt
Zonder al te veel in details te treden: waar is het in hemelsnaam zo mis gegaan tussen jullie dat hij je zo zit te treiterenquote:Op woensdag 21 april 2004 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geen katten meer![]()
mijn ex wil ze niet teruggeven![]()
doerak wordt deze zomer 17
en wimpy 15
ik mis ze zo
En hoe denkt nummer drie eroverquote:Op woensdag 21 april 2004 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
<knip>
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik mis ze zo
ik wil je dr best over vertellen, maar liever niet hier op een open forumquote:Op woensdag 21 april 2004 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonder al te veel in details te treden: waar is het in hemelsnaam zo mis gegaan tussen jullie dat hij je zo zit te treiteren
Nummer drie is al een oude baas aan het worden. Die is 's naxhts gewoon hartstikke lief dus die mag boven blijven. Soms komt hij op bed liggen maar meestal ligt hij lekker de hele nacht op zijn dekentje op de bank te pittenquote:Op woensdag 21 april 2004 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoe denkt nummer drie erover??
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Maar die beesten hebben de eigenaardige gewoonte om op te zwellen 's nachts's Avonds als je in bed stapt heb je alle ruimte, maar als je 's nachts wakker wordt en je om wilt draaien lig je compleet klem
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Ja, dat ken ik! en dan nog hebben ze het lef je vuil aan te kijken of ze zeggen willen:
Lig!
Stil!
Trut!.
Niet stiekem meenemen hčquote:Op woensdag 21 april 2004 10:30 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga Dylan live bewonderen vanmiddag![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Hoor!!! Ga je ook foto's nemen dan en die hier plaatsen???quote:Op woensdag 21 april 2004 10:30 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga Dylan live bewonderen vanmiddag![]()
![]()
![]()
![]()
ow ik dacht dat ik hem wel mee mocht nemenquote:Op woensdag 21 april 2004 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet stiekem meenemen hč
Veel plezier!
Ik heb een mailtje gestuurd naar het adres in je profielquote:Op woensdag 21 april 2004 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil je dr best over vertellen, maar liever niet hier op een open forum
Zijn die andere twee dan niet jaloersquote:Op woensdag 21 april 2004 10:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nummer drie is al een oude baas aan het worden. Die is 's naxhts gewoon hartstikke lief dus die mag boven blijven. Soms komt hij op bed liggen maar meestal ligt hij lekker de hele nacht op zijn dekentje op de bank te pitten![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:22 schreef LadyS het volgende:
Wij hebben hier een aantal deurklinken om moeten draarien vanwege JennyAnders maakte ze gewoon de deuren open
Voor de rest valt het wel mee hier. Ze zijn zindelijk (vooral in de achtertuin die op een kattenbak lijkt) en ze slopen niet...
Miss-D.. Yian wordt niet verwend, he
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, katten in bed heb ik inmiddels wel afgeleerdHiervoor woonde ik met 3 katten in een tweekamerflat en toen sliepen ze wel bij me. Heel gezellig hoor
![]()
Dat is waar jaquote:Maar die beesten hebben de eigenaardige gewoonte om op te zwellen 's nachts's Avonds als je in bed stapt heb je alle ruimte, maar als je 's nachts wakker wordt en je om wilt draaien lig je compleet klem
Oh, das minderquote:Daarbij komt dat ik eigenlijk allergisch ben voor katten, en dat ik zonder katten dus een stuk minder benauwd wakker wordKatten wegdoen is uiteraard GEEN optie
ik ga meteen kijken, tot zoquote:Op woensdag 21 april 2004 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd naar het adres in je profiel
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:49 schreef bixister het volgende:
melonovy, hoeveel tepels heeft je zus zelf?en, een tweeling gekregen?
Mag ik dan stiekem een beeeeetje lachen???quote:Op woensdag 21 april 2004 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik hier even klagen....
over het feit dat ik net bij het maken van een heerlijke hartige taart () een jaap in mijn wijsvinger heb gesneden door mijn eigen stommiteit
Dank u
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:16 schreef Belana het volgende:
[..]
Mag ik dan stiekem een beeeeetje lachen???
Snijden ben ik sowieso geen held in, dat doet mister_d. Het bakken van de taart gaat ook wel met negen vingersquote:Ik hoop alleen niet dat je er al te erg last van hebt, want dan kun je geen taart voor ons snijden zaterdag.
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:50 schreef phluphy het volgende:
miss_d moet jij niet voor 12.00 uur dokter bellen? (kan me vaag iets herinneren)
Mag ik naar informeren naar hoe u dat voor elkaar heeft gekregen ??quote:Op woensdag 21 april 2004 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik hier even klagen....
over het feit dat ik net bij het maken van een heerlijke hartige taart () een jaap in mijn wijsvinger heb gesneden door mijn eigen stommiteit
Dank u
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag ik naar informeren naar hoe u dat voor elkaar heeft gekregen ??
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wilde even gauw met een keukenmesje het zakje met geraspte kaas opensnijden. Dat kun je dus beter met een schaar doen
Ach, daarom... ik had in mijn berichtje hierboven eigenlijk moeten schrijven: ik bel maandag de huisarts, als ik voor die tijd niet door mijn eigen stommiteiten in het ziekenhuis belandquote:Op woensdag 21 april 2004 17:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Moet je ook niet doen, he (zeer streng kijkend). Is niet al te bevordelijk . . .
![]()
![]()
komt u maaaaaarrrrrr.....quote:Op woensdag 21 april 2004 17:41 schreef LadyS het volgende:
ben terug vanDylan
en ik heb mooie fotootjes
ze staan in het fototopicquote:Op woensdag 21 april 2004 17:54 schreef Belana het volgende:
[..]
komt u maaaaaarrrrrr.....![]()
en hier een klein voorproefjequote:Op woensdag 21 april 2004 18:05 schreef LadyS het volgende:
[..]
ze staan in het fototopic
Ik zou het maar snel weggooien ja. Ik heb je niks gestuurdquote:Op woensdag 21 april 2004 19:36 schreef Wieteke het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reacties op mijn vraag over babyvoeding en (geen) korting.
Nog een gekke vraag, Rewimo, ik heb een mailtje in mijn hotmail met als afzender rewimo@fok.nl. Mijn adres is helemaal niet bekend bij Fok! Lijkt me een virus??
miss D: het zat vandaag niet mee. ik had net een mailtje naar je geschreven toen ik telefoon kreeg en tijdens dat telefoontje vliegen hier de stoppen dr uit. resultaat : weg mailtjequote:Op woensdag 21 april 2004 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd naar het adres in je profiel
Is goed joh, neem rustig je tijdquote:Op woensdag 21 april 2004 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
miss D: het zat vandaag niet mee. ik had net een mailtje naar je geschreven toen ik telefoon kreeg en tijdens dat telefoontje vliegen hier de stoppen dr uit. resultaat : weg mailtje![]()
vanmiddag was luca vrij dus had ik ook geen tijd om te mailen.
ik ga dr morgenochtend even voor zitten, is dat goed?
quote:Op woensdag 21 april 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, staat je goed, zo'n baby![]()
Zekerstewetenquote:Op donderdag 22 april 2004 07:44 schreef Jessicaa het volgende:
Ik moet weer om half 9 in het ziekenhuis zijn (dermatoloog)
Duimen jullie weer voor me?
quote:Op donderdag 22 april 2004 07:44 schreef Jessicaa het volgende:
Ja Ladys je kijkt er heeeeeel gelukkig bij. Het is ook wel een schat van een baby hoor!!!!!
Duimen jullie weer voor me?
Te laat met duimenquote:Op donderdag 22 april 2004 07:44 schreef Jessicaa het volgende:
Ha ha ha.... Ja Labi's leuk..quote:Op woensdag 21 april 2004 15:24 schreef ThunderChild het volgende:
Blerk, wat een gekat hier. Ben blij dat ik geen kat heb. Geef mij maar honden, veel leuker(zeker met een Labrador
)
Na het avond eten gisteren, helemaal niks meer........quote:Op donderdag 22 april 2004 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
Klinkt als een allergische reactie Jonnetje.
Wat heb je gegeten?
Nee hoor, dat kan vertraagd optreden.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:53 schreef Jonnetje het volgende:
Maar dan had ik dat pompoen-hoofd toch ook al eerder moeten hebben?
Nee die heb ik al gehad, en dat zit meer net onder je onderkaak, bij de lymfeklieren die daar zitten.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:52 schreef beefcake het volgende:
Lijkt dat niet een beetje op de bof?
mmm vage klachten hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 09:55 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Nee die heb ik al gehad, en dat zit meer net onder je onderkaak, bij de lymfeklieren die daar zitten.
Dit zit meer op mijn wang en jukbeen en iets daarboven, naast m'n oog...
quote:Op woensdag 21 april 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, staat je goed, zo'n baby![]()
Ik duim ook voor Meneer Angelquote:Op donderdag 22 april 2004 10:12 schreef Angel22 het volgende:
Duimen jullie voor em?????
We duimen wat af hier!quote:Op donderdag 22 april 2004 10:12 schreef Angel22 het volgende:
He bah Jonnetje wat eng zeg!!!! Wel goed in de gaten houden hoor!!!!
Spannende dag vandaag voor hubbie!!! Hij heeft vanmiddag om 1300 uur een SQL examen. Een onderdeel om database manager te gaan wordenHij is nu nog even de laatste puntjes op de i aan het zetten en dan gaat ie het vanmiddag gewoon halen!!! ik hoop het zo voor hem
Duimen jullie voor em?????
Daar dacht ik ook als eerste aanquote:Op donderdag 22 april 2004 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Jonnetje, wat heb jij nu voor iets vreemds? Het klinkt me eigenlijk als iets van netelroos in de oren
ik denk dat het van de bulten-sla komt!quote:Op donderdag 22 april 2004 09:59 schreef Jonnetje het volgende:
Maar het vreemde is dat ik niks "vreemds" heb gegeten...
Tenminste Aardappelpartjes, met (bulten) sla en een schnitzel, en dat eten we wel vaker.
Volgens mij kun je daarvoor dus voorlopige teruggave aanvragen. Ik kan alleen zo gauw niet vinden wat het drempelbedrag is.quote:Als u ziektekosten of andere buitengewone uitgaven heeft in 2003
Uw situatie:
- U heeft ziektekosten of andere buitengewone uitgaven
- U heeft een partner
- Uw partner is uw fiscale partner voor heel 2003
Aftrekbare ziektekosten en andere buitengewone uitgaven
Uitgaven voor ziekte en invaliditeit mag u aftrekken voor:
- uzelf, uw fiscale partner en uw kinderen die jonger zijn dan 27 jaar. Het gaat om uitgaven voor ziekte, invaliditeit en bevalling;
- ernstig gehandicapte personen van 27 jaar of ouder die bij u in huis wonen. Er is sprake van een ernstige handicap als iemand aanspraak kan maken op opname in een AWBZ-instelling. Het gaat om uitgaven voor ziekte, invaliditeit en bevalling;
- ouders, broers of zussen die bij u in huis wonen en afhankelijk zijn van uw zorg. Iemand is afhankelijk van uw zorg als hij normaal gesproken zou zijn aangewezen op beroepsmatige hulp of verzorging in een verzorgingshuis of verpleeghuis. Het gaat om uitgaven voor ziekte en invaliditeit.
Voor deze personen zijn de volgende uitgaven zijn aftrekbaar:
- ziekenfondspremies;
- premies voor een ziektekostenverzekering;
- medische hulp;
- verblijf in verzorgings- en verpleeghuizen;
- uitgaven voor extra gezinshulp;
- voorgeschreven medicijnen;
- huisapotheek;
- hulpmiddelen;
Info over wondroosquote:Op donderdag 22 april 2004 13:01 schreef ayla1 het volgende:
Jonnetje bel even het de HA, ik had ook zoiets en dat bleek wondroos te zijn.
Tis veels te mooi weer om saaie klusjes te doen johquote:Op donderdag 22 april 2004 13:08 schreef clauwheee het volgende:
Moet nog steeds beginnen...
Geen idee....quote:Op donderdag 22 april 2004 13:51 schreef Meaghan het volgende:
Jonnetje, zou het niet door een of ander bestrijdingsmiddel kunnen komen wat op de sla heeft gezeten? Ik heb wel vaker gehoord dat mensen hier hevig op kunnen reageren en dan vooral in het gezicht.
oeh nieuwe spele dingetjes is altijd goed hehehequote:Op donderdag 22 april 2004 13:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tis veels te mooi weer om saaie klusjes te doen joh
Jonnetje: als je maar wel gaat bellen als het erger wordt...oke?
Ik krijg vandaag eindelijk mijn nieuwe digicammetje. Dat jullie vast weten dat er een gigantische fotospam aan zit te komen. Heb tenslotte zowat twee maanden digicammen in te halen![]()
Oh en de nieuwe wasmachine is vanochtend ook bezorgd en die staat ook al te draaien![]()
Geen idee....quote:Op donderdag 22 april 2004 13:51 schreef Meaghan het volgende:
Jonnetje, zou het niet door een of ander bestrijdingsmiddel kunnen komen wat op de sla heeft gezeten? Ik heb wel vaker gehoord dat mensen hier hevig op kunnen reageren en dan vooral in het gezicht.
Hm, dat zou haast wel voldoende moeten zijn ja.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:58 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Geen idee....
Ik was de sla altijd wel errug heftig,
(gootsteen VOL water, sla in stukkies er in, roeren, soppen ff heen en weer en nog een keer soppen)
en gooi het daarna een keer in de sla-slinger.
(Ja, vast sla ritueel......)
Ik koop altijd kant en klare sla in een zakje, van Albert Heijnquote:Op donderdag 22 april 2004 13:58 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Geen idee....
Ik was de sla altijd wel errug heftig,
(gootsteen VOL water, sla in stukkies er in, roeren, soppen ff heen en weer en nog een keer soppen)
en gooi het daarna een keer in de sla-slinger.
(Ja, vast sla ritueel......)
Tis hier bewolkt geworden dus ben maar begonnenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tis veels te mooi weer om saaie klusjes te doen joh
Jonnetje: als je maar wel gaat bellen als het erger wordt...oke?
Ik krijg vandaag eindelijk mijn nieuwe digicammetje. Dat jullie vast weten dat er een gigantische fotospam aan zit te komen. Heb tenslotte zowat twee maanden digicammen in te halen![]()
Oh en de nieuwe wasmachine is vanochtend ook bezorgd en die staat ook al te draaien![]()
ik ook!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik koop altijd kant en klare sla in een zakje, van Albert Heijn![]()
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:39 schreef Jonnetje het volgende:
Ha ha ha.... Ja Labi's leuk..
(vooral als je met ze gaat wandelen, ze even los mogen en dan direkt de eerste de beste bagger sloot in springen...Lekkerrrrrrrrr. NOT!)
Zes weken is best langquote:Op donderdag 22 april 2004 11:25 schreef Jessicaa het volgende:
Over 6 weken terug voor de uitslag (eigenlijk 4 weken maar er was geen plek)
* miss_dynastie valt steil achteroverquote:Op donderdag 22 april 2004 11:29 schreef Jessicaa het volgende:
O en we hebben een voorlopge rekening gehad van de thuiszorg. Schrik 336 euro per periode (periode is 4 weken, maar onze eerste periode startte wij in de laatste week, dus daar betalen we voor 52 uur ook 336 euro en de periode erna voor 168 uur ook, heel vervelend dus weer)
Uiteindelijk komen we aan 7 periodes dus dat word door de 2300 euro!!!!!!!!! Maar ze hebben het berekend over 2002 en toen werkte ik nog. Hier krijgen we nu weer een formulier voor en dat moeten we invullen en dan word het herzien. Dan gaan de kosten naar 236 euro per periode ongeveer dan komen we aan de 1625 euro totaal. Niet dat we dan weten waar we dat vandaan moeten toveren maar goed. Balen he!!!
Daarvoor moet je bij Mariposa zijn... Die zit in de accountancy toch?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:06 schreef Rewimo het volgende:
Even gezocht voor je:
[..]
Volgens mij kun je daarvoor dus voorlopige teruggave aanvragen. Ik kan alleen zo gauw niet vinden wat het drempelbedrag is.
Veel plezier!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:41 schreef LadyS het volgende:
Angel wat jammerGelukkig kan ie het snel weer over doen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga winkelen vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eens kijken hoe lang ik het volhou
ja erg he...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je eindelijk geld, werkt je lijf niet mee LadyS![]()
dank jequote:Op donderdag 22 april 2004 17:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik heb ze net 50 cent gegevenquote:Op donderdag 22 april 2004 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de collecte van de Hartstichting nu bekend is geworden hoeveel de directeur verdient??
En dat is minder dan normaal?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb ze net 50 cent gegeven![]()
Nee is hetzelfde als altijd. Ik wist niets van het salaris van die directeur...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is minder dan normaal?
Ik geef in principe altijd een euro aan elk goed doel, maar heb de hartstichting deze keer een keertje overgeslagen en twee euro aan het leger des heils gegeven, die toevallig ook langskwamen
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:01 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee is hetzelfde als altijd. Ik wist niets van het salaris van die directeur...![]()
Directeuren Hartstichting verdienen 201.302 Euro!!quote:Op donderdag 22 april 2004 19:14 schreef ThunderChild het volgende:
Hoeveel mag deze flippo dan in zijn zak steken ??
En daar heb ik dus weer nare ervaringen meequote:Op donderdag 22 april 2004 19:32 schreef Angel22 het volgende:
Wat ik nog wel eens wil doen is als ze in de supermarkt staan met van die brieffies of je een blik bonen (ofzow) extra wil kopen voor een derde wereld land. Wat ze dan opsturen... dat vind ik dan wel kunnen nog...
Maar voor de rest wordt er aan de deur niet gekocht en gegeven.
Tja, ik zag het voorbij komen, en dacht meteen, ik zoek het even op:quote:Op donderdag 22 april 2004 16:31 schreef Troel het volgende:
Daarvoor moet je bij Mariposa zijn... Die zit in de accountancy toch?
YWquote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef Jessicaa het volgende:
Mariposa heel erg bedankt voor het opzoeken!!! Ik snap er inderdaad niet zo heel veel van, maar ik laat het Gerard straks even lezen en die komt er vast en zeker uit!!! Heel erg bedankt
die van jou is enorm liefquote:Op donderdag 22 april 2004 21:29 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahaha wie zegt dat de mijne LIEF is![]()
![]()
nope nog niets gehoordquote:Op donderdag 22 april 2004 21:41 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahaha is allemaal schijn hoor
Nee hoor is ie echt
Ja is goed ben benieuwd, je mag ze ook hier plaatsen hoor van Janneke, Bo en AliciaBo heeft het er nog over. Alicia in huisje
Heb je al wat over de thuiszorg gehoord? Of over het revalidatiecentrum?
Ik bemoei me misschien met dingen die me niets aangaan, hoor, maar jij bent toch het zusje van Julian? Is het dan niet de taak van je ouders om op dit soort dingen te lettenquote:Op donderdag 22 april 2004 21:30 schreef Sylvana het volgende:
Hoeven ze op canal+ zich niet aan de regels te houden ofzoOm 8 uur was " Van God los" te zien, een hartstikke gewelddadige film waarin mensen elkaar over hoop schieten, een hoop gescheld enzo. Me zusje wilde het eerst beneden kijken, maar ik heb het ff aangekeken met Julian, alleen ik vond het echt niet verantwoord om hem die beelden te laten zien, dus heb tegen me zusje gezegd dat ze maar ergens anders moest gaan kijken en heb voor Julian maar een videobandje opgezet, maar ik vind het echt niet kunnen om zulke films zo vroeg op de avond uit te zenden
ik wil gewoon een meissie hebben, niet al te oud en verzot op de zon, het park en de zandbak en wandelen/winkelenquote:Op donderdag 22 april 2004 21:49 schreef Jessicaa het volgende:
Erg eigenlijk dat er allemaal zo'n onduidelijkheid over is he!!!
Je word echt nergens goed voorgelicht.
Toen wij het kregen is er bv niks gezegd over de periodes enzo. Anders hadden we dat ook anders uitgekiend en zou ons dat dus al 1 periode gescheeld hebben.
Let daar dus goed op. Zodra je hulp wil kijk dan of je net in een neiwue periode valt. Ik kan je zo de data's ervan geven.
En als je hulp wil bij humanitas zijn ze wel heel flexibel kwa tijden enz. En mijn hulp stopt er half juni meeIs echt een leuke meid en heeft nu wel ervaring
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:50 schreef Knorretje het volgende:
ow jessicaa ik ben prima geslaagd voor de verf bij de gamma en heb net heerlijk een kloddertje roze hier en daar neergefrot en het knapt er ziende ogen van op dat bedje. Echt super kan niet wachten tot het helemaal af is strakkies
me ouders zijn weer eens een avond weg, dus ik moest weer oppassen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bemoei me misschien met dingen die me niets aangaan, hoor, maar jij bent toch het zusje van Julian? Is het dan niet de taak van je ouders om op dit soort dingen te letten![]()
Hoi Knorretjequote:Op donderdag 22 april 2004 21:28 schreef Knorretje het volgende:
mariposa ik heb niet een lief mannetje die het kan uitleggen want die snapt er nog minder van dan ik
maar eenvoudig gezegd (mits ik het snap) pak ik dus ons verzamelinkomen, bereken daar 11,2 % van en alle kosten die hoger zijn dan het bedrag dat daaruit komt is dan aftrekbaar ??
nou het is toch echt roze wat ik hier op mijn handen heb zittenquote:Op donderdag 22 april 2004 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Probeer je ons nu met zijn allen om de tuin te leiden![]()
![]()
Geweldig, laat die thuiszorg maar komen, je maakt een gelukkig mens van me. Nu alleen nog zien uit te vogelen hoe ik dan dat regel dat ik een voorlopige teruggaaf ga krijgen want die hebben we niet en hebben we dus wel nodig om de maandelijkse termijnen van de thuiszorg te betalen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:57 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Hoi Knorretje
Ja, makkelijk gezegd komt het daarop neer. Wat je het allerbeste kan doen, is even het aangifte programma downloaden en alles invullen, want het programma berekend automatisch de drempel en het verzamelinkomen. Wat ook erg helpt is de help lezen die in het programma zit, daar wordt op een redelijke manier uitgelegd wat wel aftrekbaar is en niet. Volgens mij komen bevallingskosten daar ook bij.
Nope nog niet ingestuurd (uitstel tot augustus) Maar ik heb dus totaal geen bonnetjes van afgelopen jaar, ik had er nooit van gehoord en bij stil gestaan dat dat soort dingen aftrekbaar zouden kunnen zijn. Dus dat schiet niet op voor afgelopen jaar.quote:Hebben jullie voor afgelopen jaar al aangifte gedaan? Zo, nee, is het misschien raadzaam, om je aangifte op je ziektekosten aan te passen, want gezien de dingen die ik over jou (helaas moet lezen) vermoedt ik dat jullie zeker hiervoor in aanmerking komen.
6 maal een periode van 4 weken (daar ga ik eerst maar eens van uit) zou komen op 1549.08 voor onsquote:Op donderdag 22 april 2004 22:05 schreef Jessicaa het volgende:
Zo knorretje dat zou even te gek zijn!!!!!!!!
Je kan je kosten ook berekenen he die je kwijt ben op de site van het cak!!!!
Ow, oké. Moet je zo vaak oppassen dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
me ouders zijn weer eens een avond weg, dus ik moest weer oppassen.
Je kunt het misschien even melden op www.kijkwijzer.nlquote:Julian die wilde het natuurlijk hartstikke graag zien, die vond het wel spannend natuurlijk, maar ik vond het echt niet verantwoorddus was weer een heel gedoe om Julian weer stil te kirjgen, want die zette het gelijk op een krijsen toen ik die film wegzapte en een videobandje voor hem op zette, maar gelukkig kalmeerde hij na een tijdje weer en heeft ie lief op schoot video zitten kijken
en nou ligt ie eindelijk lekker te slapen
ik ben uitgegaan van het verzamelinkomen van 2003 (das dus meer dan we nu hebben, ik had toen mijn wao en de aanvulling tot 100% van de werkgever) die is er af gegaan per 11 jan dit jaar aangezien ik niet meer in dienst ben en nu alleen nog de wao ontvang (70%) en dan komen we op een termijn bedrag van 258.08 per periodequote:Op donderdag 22 april 2004 22:16 schreef Jessicaa het volgende:
Hoeveel is jou termijn bedrag dan?
Wij hebben het opnieuw berekend en komen iets door de 200 euro nu!!! dus over het jaar waarin ik niet gewerkt heb.
VT kan je ook een programma van downloaden (wel de meest uitgebreide kiezen, maar buitengewone uitgaven staat er ook bij) en alles invullen, dan is het een kwestie van kiezen of je het in een keer wilt hebben of in termijnen. Termijnen lijkt mij handig, dat hebben wij ook ivm ons huis.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:02 schreef Knorretje het volgende:
Geweldig, laat die thuiszorg maar komen, je maakt een gelukkig mens van me. Nu alleen nog zien uit te vogelen hoe ik dan dat regel dat ik een voorlopige teruggaaf ga krijgen want die hebben we niet en hebben we dus wel nodig om de maandelijkse termijnen van de thuiszorg te betalen.
Uitstel is goed! Dat geeft je de tijd. Jullie nominale ziekenfondspremies mag je opgeven en dat deel dat de werkgever betaald. Verder mogen jullie voor 3 personen een huisapotheek van ¤23 p.p. opnemen. Misschien heb je nog wel een aantal facturen bewaard? Ook lenzen, brillen e.d. en de abonnnementen daarop mag je aftrekken. Kortom als je een beetje zoekt kan je heel ver komen. Misschien zou je ook nog als je echt facturen gehad hebt, de betreffende instelling kunnen vragen om een kopie factuur te sturen.quote:Nope nog niet ingestuurd (uitstel tot augustus) Maar ik heb dus totaal geen bonnetjes van afgelopen jaar, ik had er nooit van gehoord en bij stil gestaan dat dat soort dingen aftrekbaar zouden kunnen zijn. Dus dat schiet niet op voor afgelopen jaar.
Ja, ik moet iig 1 keer in de 3 weken op zondagochtend oppassen, zodat me ouders kunnen uitslapen ( terwijl ik er elke dag om 5 uur uit moet voor me krantenwijk en dan als ik moet oppassen dus om 7 uurquote:Op donderdag 22 april 2004 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ow, oké. Moet je zo vaak oppassen dan?
[..]
Je kunt het misschien even melden op www.kijkwijzer.nl
Ik heb even gekeken en de film is voor 16 jaar en ouder, dus hij mag niet voor tienen worden uitgezonden (al weet ik niet of dat anders is voor betaaltv)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |