Ze zijn het allemaal.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet zo te achterhalen zijn wie dat is, aangezien D66ers alle leidinggevende capaciteiten ontberen.
Het schijnt eveneens een naast familielid te zijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet zo te achterhalen zijn wie dat is, aangezien D66ers alle leidinggevende capaciteiten ontberen.
Ja, zijn broer. Maar WIE IS DAT ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het schijnt eveneens een naast familielid te zijn.
Piet de Withquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, zijn broer. Maar WIE IS DAT ?
Speknek.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, zijn broer. Maar WIE IS DAT ?
Ja. Maar ik denk dat het kabinet eerder met de LPF verdergaan dan de stekker eruit trekt en verkiezingen uitschrijft.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het belangrijk genoeg voor D66 om uit uit de coalitie te stappen ?
En anders is er ook nog CU en SGP.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat het kabinet eerder met de LPF verdergaan dan de stekker eruit trekt en verkiezingen uitschrijft.
Ja de kleurlozen inruilen voor de bruinhemdenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat het kabinet eerder met de LPF verdergaan dan de stekker eruit trekt en verkiezingen uitschrijft.
Dat zou een vrij bizarre wending zijn. Is zoiets eerder gebeurd in de Nederlandse politiek?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Motovatie crew inzake aanstellen humorlozen als modsquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Piet de With
Niet spotten met scouting nederland.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:48 schreef du_ke het volgende:
Ja de kleurlozen inruilen voor de bruinhemden.
Ja, in paars 1. Maar dat starte gewoon door.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou een vrij bizarre wending zijn. Is zoiets eerder gebeurd in de Nederlandse politiek?
Dat is wel wat anders dan een hele andere coalitiepartij:quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, in paars 1. Maar dat starte gewoon door.
quote:Tijdens deze kabinetsperiode vindt één mutatie plaats. In juni 1996 treedt staatssecretaris Linschoten (VVD) van Sociale Zaken af, omdat hij niet langer het vertrouwen geniet van PvdA en D66. Hem wordt verweten dat hij de problemen in de leiding van het CTSV (College van Toezicht Sociale Zekerheid) niet heeft kunnen oplossen. De Amsterdamse wethouder De Grave volgt hem op.
Dat was niet de reden voor de bijna-breuk.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat is wel wat anders dan een hele andere coalitiepartij:
Ook ja.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die haat is er toch slechts om je af te zetten tegen een mede mod hier op Fok!?
Ben je nu bezig de eenheid van de crew te destabiliseren?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:55 schreef sizzler het volgende:
Ook ja.
scherp
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij D66 stemtquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarlijk ?
Bezig? Bijna voltooid!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ben je nu bezig de eenheid van de crew te destabiliseren?
QED:quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bezig? Bijna voltooid!
Matig, Johan, geef nog eens dat linkje over de humorlozen
Je vergeet het CDA toch niet sjun?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:56 schreef sjun het volgende:
Ik vind dat we zuinig moeten zijn op de enige vleesch noch visch partij die Nederland nog kent: D66
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |