http://geenstijl.nl/quote:Zojuist bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat onbekenden GS-logger De Chileen thuis hebben opgezocht en zwaar hebben mishandeld. Drie mannen, getooid met bivakmutsen, belden even na 23.00 uur bij hem aan en sloegen hem met onder meer een honkbalknuppel buiten westen.
De Chileen, logger van GeenStijl maar vooral ook een goede vriend, werd net als andere redactieleden van GeenStijl al geruime tijd bedreigd.
De in allerijl gewaarschuwde hulpdiensten waren snel ter plaatsen en hebben hem met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar hij nu verblijft. Onze gedachten gaan uit naar zijn vriendin en zijn familie.
Tevens is het voor ons reden met onmiddellijke ingang te stoppen met GeenStijl. We zijn op, we zijn kapot en we hebben er als het zo moet geen zin meer in.
Of het nu Oud-Links aanhangers, milieu-extremisten, kaalkopjes of Stivorogekken waren, dat doet er niet toe. Blijkbaar kan je in dit land niet meer voor je mening uitkomen.
Help jij ze? Als je dat doet mag je wel een van mijn honkbalknuppels lenen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:16 schreef Opie het volgende:
Buigen voor dit soort terroristen? Doorgaan met die site en snel een beetje, ruggengraatloze pantydragers.
Ja, en toen stonden ze bij jou op de stoep.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:16 schreef Opie het volgende:
Buigen voor dit soort terroristen? Doorgaan met die site en snel een beetje, ruggengraatloze pantydragers.
Vriendjes bij een provider? Of bij de politie? Of bij de AIVD? Tuig is het.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:18 schreef Overlast het volgende:
Hoe zouden ze aan zijn adres komen?
Ze waren toch anoniem?
Ja want die doen dit soort dingen wel vaker?quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:16 schreef Murray het volgende:
Zijn vast die kaalkoppen.
Laten we er geen links/rechts kwestie van maken. Misdadigers hebben geen politieke kleur maar verdienen slechts een plek achter de tralies.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:19 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ja want die doen dit soort dingen wel vaker?![]()
"Links"heeft nog steeds het alleenrecht op dit soort acties.
dat lijkt me dan weer een tikkeltje overdrevenquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:19 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hopen dat voor die tijd straffen voor dit soort zaken zijn verhoogd. Anders kunnen ze hun daden weer hervatten na een half jaar en 100 euro.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:23 schreef mazaru het volgende:
Wijzen naar groepen heeft weinig zin aangezien nog niemand weet wie er onder die bivakmutsen zaten.
Die gasten vallen gegarandeerd door de mand.
Waarschijnlijk zijn ze heel trots op wat ze hebben gedaan, en gaan ze daar prat op bij hun net zo domme vriendjes, die het ook weer verder vertellen.
Hear hear! Of het nou links, rechts, blank, zwart, anti-rook of rokers waren. Het blijven hoe dan ook klootzakken en over elk van de genoemde groepen hierboven is wel iets slechts te zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Laten we er geen links/rechts kwestie van maken. Misdadigers hebben geen politieke kleur maar verdienen slechts een plek achter de tralies.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:24 schreef reem het volgende:
Enig idee wie er achter geenstijl zitten?
Hij begonquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Laten we er geen links/rechts kwestie van maken. Misdadigers hebben geen politieke kleur maar verdienen slechts een plek achter de tralies.
Politiek doe je met woorden. Mensen die dat niet doen zijn misdadigers.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:25 schreef Overlast het volgende:
De politieke kleur van deze misdadigers speelt echter wel een rol denk ik.
Zonder meer, maar betekent dat dat je niet mag kijken naar de achtergrond van deze aanslagplegers/bedreigers.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Politiek doe je met woorden. Mensen die dat niet doen zijn misdadigers.
Ga jij dan de held uithangen en meld je aan. Ik kan me het wel voorstellen, die lui hebben vast ook kinderen. Reden temeer dat bedreiging zeer zwaar dient te worden opgenomen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vooral laten kennen!
Nu hebben ze toch hun zin!
Ik denk het niet. Je politiek links of politiek rechts er niet op aanspreken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:29 schreef Overlast het volgende:
[..]
Zonder meer, maar betekent dat dat je niet mag kijken naar de achtergrond van deze aanslagplegers/bedreigers.
Ik denk dat daar lessen uit te leren zijn.
Last van een selectief geheugen? Je vergeet Melkert, Rosenmüller, Cohen, etc, en ook tal van andere mensen die totaal niets met politiek van doen hebben. Als je met je vingertje naar links of rechts blijft wijzen blijft er een vijandige sfeer in Nederland hangen waarbij dit soort dingen gebeuren. Het is momenteel al zo erg dat ik niet eens verbaasd ben over dit walgelijke bericht.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:25 schreef Overlast het volgende:
Hij begon![]()
De politieke kleur van deze misdadigers speelt echter wel een rol denk ik.
Het past namelijk in een hedendaagse trend. Cliteur, van Aartsen, Wilders, Hirshi Ali, en nu dus ook GeenStijl. Bedreigingen, aanslagen etcetera.
Maar om nu al te spreken over daders is enigszins prematuur alhoewel ik wel een wedje wil leggen uit welke hoek deze knuppel kwam.
Inderdaad, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Last van een selectief geheugen? Je vergeet Melkert, Rosenmüller, Cohen, etc, en ook tal van andere mensen die totaal niets met politiek van doen hebben. Als je met je vingertje naar links of rechts blijft wijzen blijft er een vijandige sfeer in Nederland hangen waarbij dit soort dingen gebeuren. Het is momenteel al zo erg dat ik niet eens verbaasd ben over dit walgelijke bericht.
Dat was toch van 1 gek die zich stoer vond toch? Volgens mij wordt die andere "groep" door verschillende mensen/organisaties bedreigt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Last van een selectief geheugen? Je vergeet Melkert, Rosenmüller, Cohen, etc, en ook tal van andere mensen die totaal niets met politiek van doen hebben. Als je met je vingertje naar links of rechts blijft wijzen blijft er een vijandige sfeer in Nederland hangen waarbij dit soort dingen gebeuren. Het is momenteel al zo erg dat ik niet eens verbaasd ben over dit walgelijke bericht.
Nee, maar je kan mensen met een uitgesproken mening in de hoek waar klappen vallen extra ondersteunen. Morele steun en beveiliging.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Je politiek links of politiek rechts er niet op aanspreken.
Natuurlijk zijn er ook enkele brieven naar hen gestuurd na de moord op Fortuyn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En jij vervult welke functie bij de AIVD?quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Dat was toch van 1 gek die zich stoer vond toch? Volgens mij wordt die andere "groep" door verschillende mensen/organisaties bedreigt.
Ik beschouw Cliteur als een links denker.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:44 schreef Overlast het volgende:
Ik doelde op de laatste paar maanden waarin vooral "rechtse" opiniemakers de pineut zijn.
In het geval van Cliteur, die man kapt ermee omdat twee andere columnisten hem bekritiseren, beetje flauw. Van Aartsen werd aangereden door een totaal ontspoorde vrouw. Bij Wilders ging het over een online bedreiging (kijk op geenstijl en zie wie er 'nekschoten' moeten ontvangen).quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:44 schreef Overlast het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er ook enkele brieven naar hen gestuurd na de moord op Fortuyn.
Deze bedreigingen staan echter niet in verhouding met wat er nu geburt, en vallen bovendien niet in de reeks bedreigingen/aanslagen die ik bedoelde. Ik doelde op de laatste paar maanden waarin vooral "rechtse" opiniemakers de pineut zijn.
Daar gaat het niet echt om, deze liberaal wordt door het grote publiek als rechts beschouwd vnml doordat hij veel over de islam spreek/schrijft.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik beschouw Cliteur als een links denker.
Nee je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:52 schreef Libris het volgende:
[..]
Verhaaltje waar ik met veel plezier tegenin zou willgaan.
Maar laat dit nou niet weer tot een links-rechts-bash-topic verzanden.
't is een General Chat, hè?quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:54 schreef Overlast het volgende:
Maar goed, dit is redelijk off-topic
Nee precies, denk dat velen dat niet zouden pikken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:00 schreef TripleM het volgende:
Er gaan ook geluiden op dat het een grap zou kunnen zijn. Maar ja, bij sites als GeenStijl krijg je natuurlijk al snel het 'the boy who cried wolf' verhaal. Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik kan me niet voorstellen dat dit een grap is. Zelfs GeenStijl zou zoiets denk ik niet doen.
Okay, ik schop jouw ouders in elkaar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:28 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Dit lijkt me geen serieus bericht.
(de woordkeuze en tekst bevreemd me nogal)
Dagvaardigen en bedreigingen, daar kun je overheenstappen. Maar honkbalknuppels in je neus?quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:32 schreef raphidae het volgende:
Het komt me vreemd over omdat ik dacht dat geenstijl een site was die niet zo makkelijk zou buigen voor terreur ed.
Mooie woordkeus. Zijn je ouders net in elkaar geslagen ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:33 schreef Xebrozius het volgende:
Okay, ik schop jouw ouders in elkaar.
En jij moet binnen 3 uur daar een stukje over schrijven.
Hoe goed zou jij het dan doen qua woordkeus en tekst?
Lijkt me wel. Hoe kom je anders aan het adres? Doorgewinterde bloggers zullen heus wel zo slim zijn dat ze niet via domeinregistratie o.i.d. te traceren zijn. Aan de andere kant, zo fucked up is geen enkele gabber. Misschien heeft Martin K wel internet in z'n cel...quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:07 schreef Overlast het volgende:
[..]
Nee precies, denk dat velen dat niet zouden pikken.
Ik zat wat rond te neuzen op hun site.
Op http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/001744.html staat in de 5 na onderste post een adres van de chileen.
Kan het ermee te maken hebben?
Ik weet het niet. Als dat het echte adres is, snap ik niet waarom GS het niet heeft verwijderd. Ze gaan immers prat op hun anonimiteit. Ben best benieuwd of een ziekenhuis in Heerenveen vannacht iemand heeft binnengekregen die mishandeld is..quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:07 schreef Overlast het volgende:
Op http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/001744.html staat in de 5 na onderste post een adres van de chileen.
Kan het ermee te maken hebben?
Waarom moest dat binnen 3 uur dan, morgen had hij dat ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:33 schreef Xebrozius het volgende:
En jij moet binnen 3 uur daar een stukje over schrijven.
Ik zeg niet dat het niet goed is, maar dat het me bevreemd; woordkeuzes als "getooid met bivakmutsen" vind ik wat 'parmantig' gezien de omstandigheden.quote:Hoe goed zou jij het dan doen qua woordkeus en tekst?
Als het geschreven is door een echte journalist, vind ik de woordkeuze niet vreemd. Bij het schrijven van zulk soort berichten gebruik je een andere woordkeuze dan welke je in het dagelijks leven gebruikt. Toevallig zoiets gehoord gisteren van een Finse vriendin die journalistiek studeert.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:52 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Waarom moest dat binnen 3 uur dan, morgen had hij dat ook kunnen doen.
[..]
Ik zeg niet dat het niet goed is, maar dat het me bevreemd; woordkeuzes als "getooid met bivakmutsen" vind ik wat 'parmantig' gezien de omstandigheden.
Er is altijd wel een lul die tegen betaling zijn bek openrijt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:18 schreef Overlast het volgende:
Wtf.
Hoe zouden ze aan zijn adres komen?
Ze waren toch anoniem?
Een van de blogs die nog op de pagina's stond...quote:. Niet zwichten voor hooligans
Net als we bij GeenStijl niet zwichten voor terreur moeten we ook niets hebben van hooligans die het nodig vinden spelers van de tegenpartij af te tuigen. Sterker nog, opsluiten die gasten of het probleem zichzelf laten oplossen in een weilandje nabij Beverwijk. Onze sportcolumnist SlamDunk! is dan ook woedend op de omhoog gevallen Amsterdamse wethouder Van der Horst, die onmiddellijk na de matpartij liet weten dat Ajax een eventuele huldiging op het Leidseplein wel uit z’n hoofd kon zetten. Alsof of de spelers iets kunnen doen aan het wangedrag van die paar hersenlozen.
Wat bedoel je? Dat je de site niet leuk vindt. Tot daar aan toe. Maar iemand met geweld behandelen vanwege een mening. Dat is gewoon niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 07:33 schreef robh het volgende:
Eindelijk.
Ach, ik geloof die malloten allang niet meer.quote:Op dinsdag 20 april 2004 07:35 schreef Megumi het volgende:
Wat bedoel je? Dat je de site niet leuk vindt. Tot daar aan toe. Maar iemand met geweld behandelen vanwege een mening. Dat is gewoon niet te begrijpen.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 07:43 schreef Xeus het volgende:
Wat was ook al weer de site met de mensen die de geenstijl crew wou gaan ontmaskeren?
Die hadden toen ook verschillende adressen en meer van dat soort dingen van hun verzameld en online gezet.
Jij vindt alles vreemd en gelooft niets, miereneukt over 1 letter in een zin die je ´ietwat bevreemd in deze situatie want bla bla´ behalve tenminste als het een laserpropagandashow was die hologrammen van vliegtuigen in het Pentagon stuurde. Want dat is waar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:52 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet goed is, maar dat het me bevreemd; woordkeuzes als "getooid met bivakmutsen" vind ik wat 'parmantig' gezien de omstandigheden.
dat, of voetbal hooligans, maar als de chileen pro-bontjas was dan zouden het ook vriendjes van volkert geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 08:16 schreef Robert_Jensen het volgende:
Onze moslim of extreem-linkse vrienden zeker weer?.
Wie het zijn maakt mij niet uit. Dat ze gepakt worden en hard worden aangepakt wel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat, of voetbal hooligans, maar als de chileen pro-bontjas was dan zouden het ook vriendjes van volkert geweest kunnen zijn
Nou dan zal jij zeker ook wel aan de beurt zijn binnenkortquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:06 schreef SCH het volgende:
Smakeloosheid kent zijn prijs
Ik ben gelukkig 100 x stijlvoller dan die ratten van geenstijlquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:07 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nou dan zal jij zeker ook wel aan de beurt zijn binnenkort![]()
Sorry maar de manier waarop je het brengt doet mij al 100x aan je stijlvol doen verliezen..quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:10 schreef SCH het volgende:
Ik ben gelukkig 100 x stijlvoller dan die ratten van geenstijl
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:10 schreef Chandler het volgende:
Ik heb er alleen het volgende op te zeggen.
Bedankt Balkenende!!! door jou is dit mede mogelijk gemaakt...
Wil je zeggen dat zijn politiek inzicht heeft gezorgd voor meer veiligheid in Nederland? sorry in mijn geval moet ik daarop antwoorden nee, en daarom bedank ik hem....quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Balkenende is de bron van alle kwaad!![]()
Was vast een typefout. Dat moest natuurlijk zijn 'Bedankt PvdA'..quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Balkenende is de bron van alle kwaad!![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig 100 x stijlvoller dan die ratten van geenstijl
Bush en Sharon hebben het gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Chandler het volgende:
Nee alle partijen incl. lpf
Neequote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Robert_Jensen het volgende:
Bush en Sharon hebben het gedaan.
Ik vertrouw het ook niet zo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zal wel de zoveelste sick joke zijn. Ik wacht af.
Al had Geen Stijl daar natuurlijk weinig tot niets mee te makenquote:Blijkbaar kan je in dit land niet meer voor je mening uitkomen.
Ik ben niet de enige cynicus, zie ik.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zal wel de zoveelste sick joke zijn. Ik wacht af.
Ik ken ze langer dan vandaag. Ze wilden er eigenlijk allang mee stoppen, waarom dan niet op de typische laffe en stijlloze manier?quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet zo.
Als het inderdaad in Heerenveen was, zoals in het andere topic werd gesuggereerd, dan maakt de politie geen melding van een mishandeling (http://www.politie.nl/friesland/nieuws/politieberichten_van_1904_(13.00_uur)_tm_2004_(07.00_uur).asp). Als het een grap is, is het een hele zieke en dan hoop ik dat de site uit de lucht wordt gehaald.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet zo.
Ja ik moest daar ook aan denken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:30 schreef Verbal het volgende:
Ikzelf vind de timing met het bericht van gisteren dat 'de chauffeur van' uit 'de politiek' stapt wel ernstig toevallig.
Het zou ook laf zijn van geenstijl, ze schreeuwen altijd om het hardst dat ze zich door niets laten weerhouden. Kitchen, heat, get out en zo. Wel zeer ziek als er gasten rondlopen die echt iemand in elkaar slaan om een satirisch log. Zo wint de bad guy altijd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige cynicus, zie ik.
Ikzelf vind de timing met het bericht van gisteren dat 'de chauffeur van' uit 'de politiek' stapt wel ernstig toevallig.
V.
Wat een mietjes. Zelf altijd de grootste bek en dan na het eerste de beste tegenslagje er meteen mee stoppen. Juist dit soort reacties zorgen ervoor dat het voor beplaalde groeperingen (quote:Tevens is het voor ons reden met onmiddellijke ingang te stoppen met GeenStijl.
Ik zou zeggen: Doe een bod op de domeinnaam en ga lekker zelf ermee verder. Kijken wat jij doet als een paar isioten je met knuppels hebben afgetuigdquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:03 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat een mietjes. Zelf altijd de grootste bek en dan na het eerste de beste tegenslagje er meteen mee stoppen. Juist dit soort reacties zorgen ervoor dat het voor beplaalde groeperingen () aantrekkelijk wordt om bij mensen langs te gaan. Zij zijn nu dus zelf degene die dit soort acties stimuleren...
Waarom? Ik heb geen behoefte om een weblog te runnen waar iedereen wordt afgezeken en doodsverwensingen worden gemaakt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Doe een bod op de domeinnaam en ga lekker zelf ermee verder. Kijken wat jij doet als een paar isioten je met knuppels hebben afgetuigd
Denk eerder dat het slachtoffer dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:27 schreef Libris het volgende:
Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
Ja. En verder zeiden ze iets dat klonk als 'wij zijn poenslinkse knakkers'.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:27 schreef Libris het volgende:
Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
Aaaah zielepietje...quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En verder zeiden ze iets dat klonk als 'wij zijn poenslinkse knakkers'.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:48 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Aaaah zielepietje...![]()
Je kan het niet hebben dat anderen nu een keer het slachtoffer zijn en dus probeer je met dit soort trieste slachtoffergehuil de aandacht weer op jezelf te vestigen?![]()
After you...quote:Get a life....
quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:19 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met geenstijl, maar dan kan ik het nog niet goedkeuren dat een blogger met een honkbalknuppel inelkaar geslagen isquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:58 schreef Lemmeb het volgende:
kan d'r niet wakker van liggen. ik had weinig met geenstijl.nl
De datum van 20 april doet anders vermoeden...quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:16 schreef Robert_Jensen het volgende:
Onze moslim of extreem-linkse vrienden zeker weer?.
laat ze toch mooi in hun eigen wereldje levenquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vol, dus slotje.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:45 schreef mwh het volgende:
Waar is Weblogger GeenStijl ernstig mishandeld gebleven?
Dichtquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:45 schreef mwh het volgende:
Waar is Weblogger GeenStijl ernstig mishandeld gebleven?
Je kan een deel II openen in NWS..(mocht je daar behoefte aan hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:52 schreef mwh het volgende:
En nu? discussie gesloten ook? Geen deel II meer?
Nou ja, moet eigenlijk weer eens aan de bak, dus komt wel goed uit dat ie gesloten is.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan een deel II openen in NWS..(mocht je daar behoefte aan hebben)
Het zijn ook altijd weer die bivakmuts-dragersquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:23 schreef mazaru het volgende:
Wijzen naar groepen heeft weinig zin aangezien nog niemand weet wie er onder die bivakmutsen zaten.
Die gasten vallen gegarandeerd door de mand.
Waarschijnlijk zijn ze heel trots op wat ze hebben gedaan, en gaan ze daar prat op bij hun net zo domme vriendjes, die het ook weer verder vertellen.
De criminelenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:40 schreef Rino_B het volgende:
HOAX,
Het is mooi geweest, de laatste stijlloze grap is uitgehaald en wel in de vorm van een digitale molestatie van een verzonnen persoon. Welnu dames en heren (ook van de pers): De Chileen is springlevend en zit op dit moment lekker in het vliegtuig voor een welverdiende vakantie. Een jaar lang GeenStijl ging ons niet in de koude kleren zitten. We hebben een monster gecreëerd, hoogste tijd om deze op een stijlloze manier de nek om te draaien.
Wellicht dat we elkaar in de toekomst opnieuw zullen tegenkomen, maar voor nu is het even genoeg. Onze boodschap: loop achter niemand aan, blijf kritisch en blijf altijd vragen stellen.
**Ploink**quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:10 schreef Klonk het volgende:
Ga nu eens kijken op:www.geenstijl.nl
GOH, wat een verrassing...quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:40 schreef Rino_B het volgende:
HOAX,
Het is mooi geweest, de laatste stijlloze grap is uitgehaald en wel in de vorm van een digitale molestatie van een verzonnen persoon. Welnu dames en heren (ook van de pers): De Chileen is springlevend en zit op dit moment lekker in het vliegtuig voor een welverdiende vakantie. Een jaar lang GeenStijl ging ons niet in de koude kleren zitten. We hebben een monster gecreëerd, hoogste tijd om deze op een stijlloze manier de nek om te draaien.
Wellicht dat we elkaar in de toekomst opnieuw zullen tegenkomen, maar voor nu is het even genoeg. Onze boodschap: loop achter niemand aan, blijf kritisch en blijf altijd vragen stellen.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
In je eigen ogen ja. De rest vd wereld ziet dat iets anders.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:18 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Jij vindt alles vreemd en gelooft niets, miereneukt over 1 letter in een zin die je ´ietwat bevreemd in deze situatie want bla bla´ behalve tenminste als het een laserpropagandashow was die hologrammen van vliegtuigen in het Pentagon stuurde. Want dat is waar.
Idd, in dit geval had ze gelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:48 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
You got played.
Geef nu maar toe dat Cosma gelijk had
check www.geenstijl.nl maar ffquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:36 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wat is ere nu met geen stijl aan de hand??
Waar ze in jouw geval natuurlijk wel gelijk in heeftquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:27 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet wegneemt dat Cosma iemand die zegt dat hij naar de WC gaat nog verdacht vindt..
ik heb het doorquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:38 schreef classpc het volgende:
[..]
check www.geenstijl.nl maar ff
Een grap om afscheid te nemen
Ja, een klote actie, maar wel gepast jaquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:38 schreef u2petre het volgende:
stijlvol afscheid vind ik!
Ik vind 'm eerder Geen Stijl hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:07 schreef DubbelFrisss het volgende:
whehe, mooie actie
Met jou als ultiem linkse nerd kan het nooit erger dan het linkse imago zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:07 schreef SCH het volgende:
Wat een feestdag - weer zo'n koleresite minder
Nou die gekke Smolders nog even ontmaskeren en rechts staat weer giga voor paal
Nou, wat denk je zelf, als je een beetje leest?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
geenstijl.nl geeft een time-out, overbelast of stekker-eruit?
Ik denk dat het allemaal de schuld is van Links Nederlandquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, wat denk je zelf, als je een beetje leest?
V.
nouja ze zijn nu weer back met die afscheidsrede, dus ik neem aan dattie gewoon teveel load had.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, wat denk je zelf, als je een beetje leest?
V.
voor hetzelfde geld gaan ze overmorgen weer vrolijk verderquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:09 schreef AchJa het volgende:
Hmm, ben je weer thuis, blijkt alles een grap te zijn...
Jammer dat ze er mee stoppen iig.
Ja, zo zie je maar weer; iedereen heeft meteen z'n oordeel klaar....quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
laat ze toch mooi in hun eigen wereldje leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |