Inderdaad - Maar ik ga ook niemand beschuldigen als ik niks weet over de daders.quote:Op dinsdag 20 april 2004 07:41 schreef Blixar het volgende:
Het is nog steeds geen rede om iemand te mishandelen, ik ga toch ook geen fokkers mishandelen die iets verkeerds tegen me hebben getikt!
-edit-quote:Op dinsdag 20 april 2004 07:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad - Maar ik ga ook niemand beschuldigen als ik niks weet over de daders.
dat bedoel ik niet eigenlijk, het moeten wel personen zijn die zich erg hebben geergd aan die site!quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:02 schreef Chevalric het volgende:
Wat wil je nou beweren, SCH? Dat de aanval niet gerelateerd was aan zijn werk voor GS? Want dat is het enige dat Blixar suggereert, volgens mij...
"of het nu Oud-Links aanhangers, milieu-extremisten, kaalkopjes of Stivorogekken waren, dat doet er niet toe."quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:02 schreef Chevalric het volgende:
Wat wil je nou beweren, SCH? Dat de aanval niet gerelateerd was aan zijn werk voor GS? Want dat is het enige dat Blixar suggereert, volgens mij...
Houd toch je muil zak tabak... Triest figuur.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:11 schreef SCH het volgende:
[..]
"of het nu Oud-Links aanhangers, milieu-extremisten, kaalkopjes of Stivorogekken waren, dat doet er niet toe."
Ze gebruiken trouwens zelf ook veel geweld bij Geen Stijl dus het is toch een beetje van wie kaatst.........
quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Houd toch je muil zak tabak... Triest figuur.
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:22 schreef SCH het volgende:
?? Verbaal geweld is geen geweld ofzo???
Het is in elk geval wat anders dan klappen uitdelen. Kan kwetsen verbaal geweld. Maar gewonden vallen er in elk geval niet. En je kan het negeren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:22 schreef SCH het volgende:
[..]Verbaal geweld is geen geweld ofzo???
OMFG... Ik heb nooit een hoge pet van je op gehad, maar dit slaat werkelijk alles...quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:22 schreef SCH het volgende:
[..]Verbaal geweld is geen geweld ofzo???
Je zou het ook kunnen uitleggen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
OMFG... Ik heb nooit een hoge pet van je op gehad, maar dit slaat werkelijk alles...
nou nee, hij heeft ergens wel gelijk, als je zelf aanzet tot geweld door bijvoorbeeld adressen te plaatsen moet je niet vreemd opkijken dat het je zelf ook eens overkomt... of is het dan ineens niet ludiek meer?quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
OMFG... Ik heb nooit een hoge pet van je op gehad, maar dit slaat werkelijk alles...
Het gebeurde in Heereveen. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 20 april 2004 07:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad - Maar ik ga ook niemand beschuldigen als ik niks weet over de daders.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:11 schreef SCH het volgende:
[..]
"of het nu Oud-Links aanhangers, milieu-extremisten, kaalkopjes of Stivorogekken waren, dat doet er niet toe."
Ze gebruiken trouwens zelf ook veel geweld bij Geen Stijl dus het is toch een beetje van wie kaatst.........
Adressen plaatsen is al aanzetten tot geweld?quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:33 schreef Re het volgende:
als je zelf aanzet tot geweld door bijvoorbeeld adressen te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |