Hij is leeg en je moet de nummers zelf downloaden en branden?quote:Op maandag 19 april 2004 20:56 schreef bukgeit het volgende:
Geen rebus - picserver werkt niet.
Vandaag is Aait verschenen, de nieuwe CD van Krang. Wat is er bijzonder aan deze CD?
CD is tweezijdig afspeelbaar?quote:Op maandag 19 april 2004 20:56 schreef bukgeit het volgende:
Geen rebus - picserver werkt niet.
Vandaag is Aait verschenen, de nieuwe CD van Krang. Wat is er bijzonder aan deze CD?
Verpakkingquote:Op maandag 19 april 2004 21:04 schreef belsen het volgende:
Hij is beplakt met een vachtje, zodat ie aaibaar is?
Nee met. Wel warmer.quote:Op maandag 19 april 2004 21:05 schreef Jimmy het volgende:
Zonder die Manuel?
Krang heeft zichzelf vandaag opgeheven.quote:Op maandag 19 april 2004 21:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
het is de laatste cd van Krang
en dit was nr. 10!! dolle hond +1quote:Op maandag 19 april 2004 21:45 schreef dolle_hond het volgende:
jacques herb - een man mag niet huilen
quote:Op maandag 19 april 2004 21:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Cold Mountain
berkery + 1quote:Op maandag 19 april 2004 22:08 schreef Berkery het volgende:
David Bowie
Sting
Johnny Depp
David Hasselhof
Meat Loaf
Eminem
Jennifer Lopez
Cher
Mick Jagger
Phil Collins
quote:was one of the most distinctive subgenres of new wave. In the early '80s, a number of bands -- primarily British and heavily influenced by Roxy Music and David Bowie -- adapted the electronic innovations of bands like
for pop songs. Initially, in the hands of artists like
,
, and
, the sound was eerie, sterile, and vaguely menacing, since the electronics droned on relentlessly without any change in inflections.
Yepquote:Op maandag 19 april 2004 22:31 schreef bukgeit het volgende:
Synthi Pop?
Prima.quote:Op maandag 19 april 2004 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ABCD VITAMIN (Kraftwerk)
ranja +1quote:Op maandag 19 april 2004 23:42 schreef ranja het volgende:
Melt banana
Smashing pumpkins
De aal
Bros
Cake
Tröckener kecks
Was ook een leuke geweestquote:Op maandag 19 april 2004 23:55 schreef Gambolputty het volgende:
Sick of It All
en beterquote:Op maandag 19 april 2004 23:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Was ook een leuke geweest
Tja die F5 hè.quote:Op maandag 19 april 2004 23:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
en beter
Geen idee maar het lijkt me nou echt iets voor I used to fuck people like you in prison records.quote:Op maandag 19 april 2004 23:59 schreef bukgeit het volgende:
The Cramps
Welke platenfirma adverteert met Cheaper music means more money for drugs?
Matig ja. Verder off topic: Braakquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tja die F5 hè.![]()
Lijkt mij ook, maar toch niet goed. People Like You is Duits, 'mijn' label is Amerikaans.quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:18 schreef ullie het volgende:
[..]
Geen idee maar het lijkt me nou echt iets voor I used to fuck people like you in prison records.
Misschien mijn favoriete recente label Symphathy for the record industry?quote:Op maandag 19 april 2004 23:59 schreef bukgeit het volgende:
Welke platenfirma adverteert met Cheaper music means more money for drugs?
Goed gezien.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit moet wel Brothers in arms van Dire Straits zijn.....
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Robert Smith
quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef Z het volgende:
Blöf (maar dan met een streepie)
Haha! Inderdaad een stad aan het water, maar welke. Hint: het ligt tussen 2 bergen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:12 schreef Z het volgende:
Een stad aan het water!
Dan blijven er gelukkig niet zoveel over
je neemt er de tijd voorquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:48 schreef Z het volgende:
Even wat verzinnen!
quote:A band with as turbulent an existence aswas bound to implode sooner or later, but by the time they did, they had one of the largest cult followings of any alt-country band. Most accounts traced the source of all the turmoil to bandleader
, a gifted young songwriter whose flashes of brilliance came hand in hand with a volatile temper and an appetite for alcohol.
TSE + 1quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Whiskey town (Ryan Adams)
Lijkt mij ook. Puntje voor jou nog trouwens, want het label was inderdaad Matador.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
D Generation
Sorry verkeerd verwoord: welk project deden zij dan samen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:23 schreef bukgeit het volgende:
Eeh.. bij mijn weten geen. Ze hebben toch niet samen in één band gezeten?
Ja, wat Silent zegtquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Sorry verkeerd verwoord: welk project deden zij dan samen?
Rotvraag, in het Engels misschien is het dan duidelijk:quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja, wat Silent zegt
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:31 schreef belsen het volgende:
AMG weet het...
Yep, The Finger......titel van het album: We Are Fuck Youquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:52 schreef Z het volgende:
Iets met Finger!?!
ryan wie?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:52 schreef Berkery het volgende:
Ik weet zo goed als niks van Ryan Adams, dus ik zit al drie vragen![]()
quote:If history is kind to, their records won't be overshadowed by their reputation and methods of operation. Instead of being known for their community activism, five-dollar shows, ten-dollar CDs, resistance to mainstream outlets, and the laughably fictitious folklore surrounding their lifestyle, they will instead be identified as setting a high bar for artistic excellence that is frequently aimed for but seldom achieved with great frequency
Indeed.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:14 schreef Berkery het volgende:
Fleetwood Mac - Tango In The Night![]()
...mja, kan gebeurenquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:36 schreef bartrid het volgende:
zij is pas nog langs geweest in een vraag van mij.....Dusty Springfield.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze maken muziek.
Bepaalde producer misschien?
Ok, die naam ken ik wel. Ik zal eens wat van hun zoeken. Wat is leuk?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:30 schreef bartrid het volgende:
het is toch een redelijk bekende naam in het industrial genre. Ik ga richting huis, het juiste antwoord was throbbing gristle.
Pasadenas - Tribute, daar worden ze allemaal in genoemd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:28 schreef Gambolputty het volgende:
ben een paar uur offline, laatste tip:
Het is een eerbetoon uit 1988.
Net in de laatste F5quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Pasadenas - Tribute, daar worden ze allemaal in genoemd.
Ik durf niet eens te vragen of ze echt bestaanquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:58 schreef Mark het volgende:
Sex Beatles?
Maar die zijn het welquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Punkles
Volgens mij hadden we pas geleden nog een vraag over ze. Oh nee, dat was een kruising met Metallica en de Beatlesquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:59 schreef ranja het volgende:
Ik durf niet eens te vragen of ze echt bestaan
Beatallica! Ja ook leuk voor even... Punkles zijn echt gaaf.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we pas geleden nog een vraag over ze. Oh nee, dat was een kruising met Metallica en de Beatles
Dacht al dat 'ie aan de makkelijke kant zou zijn.... BERKERY + 1quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:12 schreef Berkery het volgende:
kreator?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:01 schreef bukgeit het volgende:
Satriani-Vai-Johnson
Satriani-Vai-Malmsteen
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pet Shop Boys - Domino Dancing
Daar komen we nooitquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
![]()
![]()
Jullie moeten het zoeken in de dark wave / neo-classical
Precies!! En deze 'band' van het Dark Symphonies label is het te goed om te negeren!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Daar komen we nooit
ook niet....quote:Op woensdag 21 april 2004 00:03 schreef MrWizzel het volgende:
Is het niet Forest of Shadows - The Silent Cry? Bestaat wel in ieder geval (volgens mijn broer die me even hielp met deze vraag)
Than I give up; heb het even opgezocht, maar dit zei me echt niets.... de mijne was toch ook wel goed gevonden, dacht ik zo...* MrWizzel geeft zijn broer toch maar een schouderklopjequote:Op woensdag 21 april 2004 00:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
ook niet....
Open een aanprijs-topicquote:Op woensdag 21 april 2004 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Precies!! En deze 'band' van het Dark Symphonies label is het te goed om te negeren!!
Doe ik, zodra jullie het geraden hebbenquote:Op woensdag 21 april 2004 00:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Open een aanprijs-topic
helemaal nietquote:Op woensdag 21 april 2004 00:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
dit Amerikaanse collectief kennen we onder andere van hun Love Poems For Dying Children act I & act II.
Is dat van die don't-try-this-at-home-muziek¿?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens AMG is het Goth-rock, maar dar kan ik mij niet echt in vinden.
Hint: dit Amerikaanse collectief kennen we onder andere van hun Love Poems For Dying Children act I & act II.
Neuh, ik vind het in ieder geval prachtig. Mooie stukjes muziek, prachtige vocalen maar inderdaad niet al te vrolijk. De band die ik zoek maakt vaak echt iets moois van hun cd, met bijvoorbeeld een mooi boekje met de rollenverdeling van het verhaal dat op de cd verteld wordt. Eigenlijk is het pure poezie.....quote:Op woensdag 21 april 2004 00:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is dat van die don't-try-this-at-home-muziek¿?
De titel is alvast goed: A Shadow Painted Whitequote:Op woensdag 21 april 2004 00:12 schreef ranja het volgende:
trees crying / shadow painted white
ik had dat witte vierkantje eerst niet gezien
Je zou je aanprijs-topic pas starten als we het geraden hadden..quote:Op woensdag 21 april 2004 00:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het in ieder geval prachtig. Mooie stukjes muziek, prachtige vocalen maar inderdaad niet al te vrolijk. De band die ik zoek maakt vaak echt iets moois van hun cd, met bijvoorbeeld een mooi boekje met de rollenverdeling van het verhaal dat op de cd verteld wordt. Eigenlijk is het pure poezie.....
Ik was niet aan het aanprijzen, ik gaf een paar hints.....quote:Op woensdag 21 april 2004 00:17 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je zou je aanprijs-topic pas starten als we het geraden hadden..
Ok, daarmee kan ik het opzoekenquote:Op woensdag 21 april 2004 00:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De titel is alvast goed: A Shadow Painted White
Toch maar eens beluisteren zou ik zeggen!!quote:Op woensdag 21 april 2004 00:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, daarmee kan ik het opzoeken![]()
Nooit van gehoord![]()
Zie bij de term "Goth" van die types voor me die nog graag in een kasteel zouden wonen en elkaar regelmatig met de goedendag afranselen waarbij de zangeres dan erg gekweld kijkt zeg maar...quote:Nooit van gehoord![]()
waar lijkt het op? Volgens AMG lijkt het nergens opquote:Op woensdag 21 april 2004 00:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Toch maar eens beluisteren zou ik zeggen!!
Had je deze gemist? Was toch close.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef bukgeit het volgende:
Autumn Tears - Shadows Paint Red White?
Had deze post niet gezien.......quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef bukgeit het volgende:
Autumn Tears - Shadows Paint Red White?
Arcana. Ken je dat? En anders komen Elend, Dargaard, Die Verbannten Kinder Evas en Dark Sanctuary ook aardig in de buurtquote:Op woensdag 21 april 2004 00:22 schreef ranja het volgende:
[..]
waar lijkt het op? Volgens AMG lijkt het nergens op
Nou ja, jij bent toch niet zo jong dat je niet weet dat Goth normal gesproken voor depri new wave, dus Sister of mercy en Cure enzo gebruikt wordt?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zie bij de term "Goth" van die types voor me die nog graag in een kasteel zouden wonen en elkaar regelmatig met de goedendag afranselen waarbij de zangeres dan erg gekweld kijkt zeg maar...
Thabit had het toch goed?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Had deze post niet gezien.......
......Het is inderdaad van Autums Tears. Wat doe ik nu met het punt?
Het lijkt erop dat de punten gedeeld moeten worden. Halve punten moeten worden uitgereikt dus.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Had deze post niet gezien.......
......Het is inderdaad van Autums Tears. Wat doe ik nu met het punt?
oquote:Op woensdag 21 april 2004 00:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Arcana. Ken je dat? En anders komen Elend, Dargaard, Die Verbannten Kinder Evas en Dark Sanctuary ook aardig in de buurt
't begrip is een beetje gedevalueerd, ik weiger the Cure onder "Goth" te scharen tenzij Robert Smith in een kasteel woont en elke dag geharnast op zijn paard ten strijde trektquote:Op woensdag 21 april 2004 00:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent toch niet zo jong dat je niet weet dat Goth normal gesproken voor depri new wave, dus Sister of mercy en Cure enzo gebruikt wordt?
weet jij veel wat-ie in zijn vrije tijd doet...quote:Op woensdag 21 april 2004 00:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
't begrip is een beetje gedevalueerd, ik weiger the Cure onder "Goth" te scharen tenzij Robert Smith in een kasteel woont en elke dag geharnast op zijn paard ten strijde trekt![]()
nou ja als je Within temptation maar geen goth noemtquote:Op woensdag 21 april 2004 00:32 schreef Gambolputty het volgende:
Hoe dan ook: je hebt depri New Wave en Goth en da's niet hetzelfde in mijn parallele wereld
Ik wil slapen, die laat ik iemand anders inkoppen.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:33 schreef thabit het volgende:
Meestal stel ik lastige vragen, maar deze keer wordt het een inkoppertje: welke groep of artiest had een hit met Are Friends Electric?
Helaas, dit antwoord is fout.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gary Numan
Precies, dat nou net de reden dat ik the Cure niet onder Goth wil scharen omdat ze dan op een hoopje geveegd worden met Within Temptation. Dat is de devaluatie waar ik het over had.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
nou ja als je Within temptation maar geen goth noemt![]()
Tubeway Army IS toch Gary Numan?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar Tubeway Army heeft het gecovered van Gary Numan!!!
Ja, ik bedoelde dat Gary Numan het geschreven had......quote:Op woensdag 21 april 2004 00:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tubeway Army IS toch Gary Numan?
en Nine inch nails is Trent Reznor? details...quote:Op woensdag 21 april 2004 00:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tubeway Army IS toch Gary Numan?
quote:Combining emotional melodies and an upbeat rhythm moving at an unpredictable rate,definitely stuck out in their hometown El Paso, TX. Formed in early 1994, the group debuted soon after with their first EP,
, followed by a brief tour across the Lone Star state. With a line-up secured around
(vocals),
and
(guitar),
(bass) and
(drums),
continued on with a second EP (...) and toured mostly empty houses and clubs across the western United States. A small gig in Los Angeles — with an audience consisting of only nine people — somehow got the attention of Flipside Records, who released the band's first full-length
in 1996. With constant energy and a stubborn enthuasism to continue,
began to develop an audience, helped out by constant touring and word-of-mouth hype.
Klopt, en hij tekent dus ook in de bak.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hij zit in de gevangenis
Ook, ja.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:15 schreef Z het volgende:
Is dat die clip met Eminem?
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:14 schreef bukgeit het volgende:
koRn en Limp Bizkit? U begrijpt: wilde gok.
Wie wordt hier gequote? Fragment komt uit 1999, toen Rudeboy nog deel uitmaakte van Junkie XL.quote:"... dat hele fake Amerikaanse druppelt in Nederland sneller door dan in Vlaanderen. Zo'n Junkie XL kun je wel als een exponent daarvan zien. Die springen op een treintje en gaan ineens zo'n toaster, mixer of DJ op het podium zetten en dan ondertussen ook nog 's naar de fitness gaan om hormonen te spuiten om een hele woeste neger te worden. Terwijl hij helemaal geen woeste neger is. Hier in Gent lopen er woestere negers rond dan Rudeboy. Alleen die naam al ... Rudeboy ... Jezus! Nee, ik vind dat dertienderangs muziek."
Nee, een schrijver. Excuseer, was lunchen.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:25 schreef Z het volgende:
Een belgische muzikant?
quote:Op woensdag 21 april 2004 12:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik kom niet verder dan Eddie de Clerc
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:04 schreef bukgeit het volgende:
Die journalist zal Gert van Veen zijn. En wat die laatste naam betreft: pvdt.
Eric Cycle. Pvdt dus.quote:aw = aantal weken in de hitlijst
hp = hoogste postitie in een hitlijst
vziw = voor zover ik weet
nl-hits = hits in de Nederlandse Top 40 of Tipparade.
Pvdt = Puntje Van De Tong - Artiest/band komt je bekend voor maar de naam wil je niet te binnen schieten.
lama = laat maar, vergeefse moeite. Ook wel: ik F5 te laat.
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eric Cycle? En wat is pvdt?
Nee, eerder van Autumn Tears.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |