Hee eerst die andere volmaken he!quote:Op zondag 18 april 2004 15:05 schreef The_Shining het volgende:
fipo
Rustigrustig!quote:Op zondag 18 april 2004 15:12 schreef DaDemoMan het volgende:
Linkje naar het vorige deeltje was ook niet verkeerd
quote:Op zondag 18 april 2004 18:57 schreef -Trinity- het volgende:deel zeven woei!
Ow prachtig!!! Hier moest ik echt hard om lachenquote:Op zondag 18 april 2004 19:53 schreef ReCreative het volgende:nù word ik pas echt blij
.
Ik ben deCheer Bear
!!!!!!!!!
Hmz![]()
![]()
't is een hintje, ik begrijp m wel
Hoe schattigquote:Op zondag 18 april 2004 19:59 schreef sweetgirly het volgende:![]()
haaa wat leuk de Care Bears!
Ik ben de:
Birthday Bear![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja, lief beertjequote:Op zondag 18 april 2004 20:02 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hoe schattig![]()
Hehequote:Op zondag 18 april 2004 20:22 schreef sweetgirly het volgende:
Ja, lief beertje, alleen zo'n party-animal ben ik nou ook weer niet
.
Iets te snel ingevuld denk, eigenlijk past de 'Wish Bear' beter bij mij..
ohhh, de afwas wacht ..grumble (grumby-bear-modus aan)
quote:Op zondag 18 april 2004 20:28 schreef Psyche2003 het volgende:
Code niet... Linkje naar plaatje niet.. jammer!!
Maar
ik
ben
wel:
Friend Bear
Whoohoo!
Copuleren???quote:Op zondag 18 april 2004 20:39 schreef ReCreative het volgende:
Anders copuleer-plak je de omschrijving van Friend Bear even hier?![]()
Copuleren en plakken? Jij bekend met Windows, klembord en zo?quote:Op zondag 18 april 2004 20:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Copuleren??? [afbeelding]
Ahum!???![]()
![]()
Ja beidenquote:Op zondag 18 april 2004 20:50 schreef ReCreative het volgende:
Copuleren en plakken? Jij bekend met Windows, klembord en zo?
... of 't is freudiaans, dat kan ook...
Ja ik zeg het altijd zo, is er ingeslopen een keertje.quote:Op zondag 18 april 2004 20:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ja beiden![]()
Ook op je werk enzo? En snappen die wat je bedoelt? Of kennen zij de betekenis van dat woord niet eens en denken ze dat je het verkeerd uitspreekt ofzo?quote:Op zondag 18 april 2004 20:56 schreef ReCreative het volgende:
Ja ik zeg het altijd zo, is er ingeslopen een keertje.
Hey, die hoort bij mij!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 april 2004 23:19 schreef Geartsjuh het volgende:
G-art is een...
Wish Bear!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ahum: Woei!
Ja, op mijn werk moet ik er echt goed aan denken... Ik leg nogal eens wat uit aan... hm... wat oudere mensen en die willen me nog wel eens vreemd aankijken als ik me vergis. "En dan copuleer je dit hier..."quote:Op maandag 19 april 2004 00:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ook op je werk enzo? En snappen die wat je bedoelt? Of kennen zij de betekenis van dat woord niet eens en denken ze dat je het verkeerd uitspreekt ofzo?
deze is ook grappigquote:Love-a-Lot Bear
You love to take care of others and people love being around you because you make them feel appreciated. You are very sweet and soft-spoken. You are also a romantic and consider yourself an excellent matchmaker, so you tend to be a bit nosy. But everyone still considers you the sweetest person they know
quote:Op maandag 19 april 2004 00:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hey, die hoort bij mij!!!!!!!!!!!Ruilen?
mogûh!!quote:Op maandag 19 april 2004 11:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Hij is van mij!
![]()
Moguh ppl!![]()
Gear! *hug terug*quote:Op maandag 19 april 2004 11:58 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Qu! *hug*Alles goed?
Ik ben al op school dus niet zeuren jijquote:Op maandag 19 april 2004 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gear! *hug terug*met mij alles goed hoor.. moet alleen over een uur alweer naar school... geen zin in..
met jou ook alles oki?
en ik zit er tot kwart over 6 vanmiddag.. das helemaal niet fijn.. ben pas om kwart over 7 thuis en om 8 uur ben ik alweer weg!!quote:Op maandag 19 april 2004 12:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben al op school dus niet zeuren jij![]()
woei!quote:Mooie tarotkaart heb je trouwens!
dipje is nu wel weer over??quote:Met mij gaat het ook wel goedGister even dipje maar ik heb nu wat meer duidelijkheid dus dat is wel fijn. Als je niet weet wat er aan de hand is is dat heel frustrerend. Nu kan ik tenminste objectief naar mezelf kijken
![]()
woei!quote:Dezelfde!![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ik zit er tot kwart over 6 vanmiddag.. das helemaal niet fijn.. ben pas om kwart over 7 thuis en om 8 uur ben ik alweer weg!!
quote:woei!
Is under constructionquote:dipje is nu wel weer over??
woei!quote:Op maandag 19 april 2004 12:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Ok ik neem terug wat ik zei.. *supportknuffel*
quote:Jeej!
gelukkig maar!! ik ga vanavond lekker alles eraf sporten..quote:Is under construction
Ik ga vanavond lekker alles even van me af zwemmenLekker baantjes trekken en dan op de fiets weer naar huis en dan zo heerlijk slapen zoals dat alleen maar kan nadat je hebt gezwommen
![]()
Nou enquote:Op maandag 19 april 2004 12:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
woei!
en om het nog erger te maken.. mn vader komt net thuis dus ik moet wel op tijd weggaan hier.. anders beginnen ze daar weer over...
quote:gelukkig maar!! ik ga vanavond lekker alles eraf sporten..
hmz... denk niet dat ie dat goed vind..quote:Op maandag 19 april 2004 12:22 schreef Geartsjuh het volgende:
Nou enZeg maar dat je met mij MOET slowchatten omdat ik je anders vreselijke dingen ga aandoen...
![]()
jeps.. en daarna lekker eten!!!!quote:Ja dat helpt altijd wel he?Lekker even alle onzinenergie dumpen
Aargh?! Waar wacht je nog op dan?quote:Op maandag 19 april 2004 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz... denk niet dat ie dat goed vind..
hij begon zich al af te vragen hoe ik nou om kwart over 1 in amsterdam kon zijn.. moet me nog douchen enzo... maar ik heb nog 20 min en dan gaat mn trein pas weg!! (zal em dus wel missen ja..)
quote:jeps.. en daarna lekker eten!!!!(patatje met en een frikandel speciaal met curry!!!! en een jenever cola erbij
jammie!!!
volgens een sp!ts(of metroquote:Op maandag 19 april 2004 12:35 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh wat breng jij mij op goede ideeen! Ik ben toch afgevallen laatste tijd dus what the heck!
Zal ik alleen nog mijn vriendin moeten overtuigen dat er echt geen calorien (ofzo?) zitten in een patatje met mayo en een broodje kroket...
Papsch komt niet thuis *vooruitziende blik*quote:Op maandag 19 april 2004 12:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens een sp!ts(of metro) van afgelopen week was moyo best gezonhoor!!!
en ben nu idd te laat...nu maar hopen dat papsch niet thuis komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |