*afmeldtquote:Op zondag 18 april 2004 12:18 schreef QyRoZ het volgende:
Afmelden is voor kutnewbies.
idd, gewoon niet op komen dagen is veel toffer!quote:Op zondag 18 april 2004 12:18 schreef QyRoZ het volgende:
Afmelden is voor kutnewbies.
quote:Op zondag 18 april 2004 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, gewoon niet op komen dagen is veel toffer!
Sterf Slaap!quote:Op zondag 18 april 2004 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*afmeldt
:Q werkt niet ?quote:Op zondag 18 april 2004 12:21 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom heb ik geen smiley achter mn naam staan in de OP?
Deze is wel okay:quote:Op zondag 18 april 2004 12:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
:Q werkt niet ?
quote:Op zondag 18 april 2004 12:26 schreef Insomaniac het volgende:
en sticky
En als je toch op #onz bezig ben....quote:Op zondag 18 april 2004 12:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
dank u, knut... en unban mij ook eens op #onz
quote:Op zondag 18 april 2004 12:33 schreef SuperWeber het volgende:
*Hoi...
Ik ben nog steeds handtas van BB...
Ja en Neequote:Op zondag 18 april 2004 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
had ik al gezegd dat ik niet kwam?
Fette Sjaak...quote:Op zondag 18 april 2004 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
had ik al gezegd dat ik niet kwam?
alle opties openhouden is okat!quote:Op zondag 18 april 2004 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en Nee
dat zou betekenen dat je achter je pc weg moet? of heb je een laptop?quote:Op zondag 18 april 2004 13:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Misschien kom ik ook nog wel...
Ik kom wel vaker achter m'n pc vandaan hoorquote:Op zondag 18 april 2004 13:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat je achter je pc weg moet? of heb je een laptop?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik word hier zo moe van. Kuddedieren indeed. " Als hunnie nie kome kom ik ook niet" . Boo fucking hoo..
NiNi en ik zijn er gewoon, wij gaan lekker lol maken en we zien wel of er meer mensen komen.
Willen jullie dan nu duidelijk aangeven of je wel of niet komt, zodat ik mensen uit de OP kan halen?
Mhaw, afspraak in het bedrijfsleven, fok!meeting. What's in a name?quote:Op zondag 18 april 2004 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af hoe die mensen in het bedrijfsleven denken te functioneneren qua afspraken enz.
Of je niet aanmelden en dan toch komen! Whahahah!quote:Op zondag 18 april 2004 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, gewoon niet op komen dagen is veel toffer!
Een afspraak is een afspraak. Een fokmeeting is niet zo belangrijk misschien, maar zeg dan niet dat je komtquote:Op zondag 18 april 2004 13:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mhaw, afspraak in het bedrijfsleven, fok!meeting. What's in a name?
Fulltime werkloos zijn is ook een soort van baanquote:Op zondag 18 april 2004 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af hoe die mensen in het bedrijfsleven denken te functioneneren qua afspraken enz.
Ach, ik verbaas me alleen, ik maak me er allang al niet druk meer om. Ik snap het alleen nooit zo. Natuurlijk kunnen er altijd wel dingen tussen komen, maar het is wel heeeeel toevallig dat er bij 25% van de aanmelders opeens de wereld vergaan isquote:Op zondag 18 april 2004 13:56 schreef QyRoZ het volgende:
Eerst zeggen dat je komt en je later zonder fatsoenlijke reden alsnog afmelden is lame..
Een meeting zonder Q!!!!!!!!!!!!!!! We moesten er wel ff aan wennen hoorquote:Op zondag 18 april 2004 14:04 schreef QyRoZ het volgende:
Hebben jullie me gisteren nog gemist dan HW?
Het was dus geen ene flikker aan.quote:Op zondag 18 april 2004 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een meeting zonder Q!!!!!!!!!!!!!!! We moesten er wel ff aan wennen hoor,
quote:Op zondag 18 april 2004 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een meeting zonder Q!!!!!!!!!!!!!!! We moesten er wel ff aan wennen hoor,
Integendeel, drank en leuke mensenquote:Op zondag 18 april 2004 14:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het was dus geen ene flikker aan..
PM / MSN mij eens de foto's door.quote:Op zondag 18 april 2004 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel, drank en leuke mensen. Wel veel kleffe stelletjes
.
Geen tijd voor gehad, fotos makenquote:Op zondag 18 april 2004 14:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
PM / MSN mij eens de foto's door.
Lek de verhaaltjes en roddels dan eens.quote:Op zondag 18 april 2004 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehad, fotos maken.
25% is nog erg optimistischquote:Op zondag 18 april 2004 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik verbaas me alleen, ik maak me er allang al niet druk meer om. Ik snap het alleen nooit zo. Natuurlijk kunnen er altijd wel dingen tussen komen, maar het is wel heeeeel toevallig dat er bij 25% van de aanmelders opeens de wereld vergaan is.
Ik ga me wel weer vermaken, net als gisteren trouwens.
Wij hadden alleen de spraakwaterval van marchien die met bakken uit de lucht kwam vallen. Voorderest was het perfect weer en heb ik de hele dag met een t-shirtje rondgelopenquote:Op zondag 18 april 2004 15:49 schreef QyRoZ het volgende:
Dat kwam door het kutweer Maanvis. Er was 500 meter regen voorspeld.
als je me dr niet wilt hebben, moet je het godver recht in mn gezicht zeggen!quote:Op zondag 18 april 2004 17:19 schreef QyRoZ het volgende:
Nou ja, er kwamen nog 3 mensen die niet erg geliefd/welkom waren..
LE-ZEN. KRENG.quote:Op zondag 18 april 2004 20:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als je me dr niet wilt hebben, moet je het godver recht in mn gezicht zeggen!
Jaquote:Op maandag 19 april 2004 00:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sta ik al op de lijst?
Deaslnietemin, stem ik voor een rookverbod in deuropeningen.quote:Op maandag 19 april 2004 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben ze in die Ierse pub trouwens wel spa blauw met een schijfje citroen? En stampertjes natuurlijk.
En in Ierland mag je tegenwoordig niet meer roken in pubs. Mag ik aannemen dat ondanks dat het een Ierse pub betreft, deze noviteit niet overgenomen is?
van mensen di echt gaan komen of mensen die lastminute gaan afzeggen?quote:Op maandag 19 april 2004 00:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sta ik al op de lijst?
Je icoonquote:Op maandag 19 april 2004 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
van mensen di echt gaan komen of mensen die lastminute gaan afzeggen?
Mooi niet dat je afzegt.quote:Op maandag 19 april 2004 00:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sta ik al op de lijst?
je weet dat je as non-crew maar 24uur kunt editten?quote:Op maandag 19 april 2004 13:07 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Ik kom niet.
gezien het feit dat ik al een week niet heb gerookt, zal ik je daarin tegemoet komenquote:Op maandag 19 april 2004 10:54 schreef stinkie het volgende:
Deaslnietemin, stem ik voor een rookverbod in deuropeningen.
Ownee, niks ervan, jij gaat komen en jij gaat een inklapbare sofa meebrengenquote:Op maandag 19 april 2004 16:22 schreef NiNi het volgende:
Nu zijn er zoveel afmeldingen dat het bijna lame is om nog te komen.
Ik twijfel dus nog even.
Ik maak je helemaal af als je niet komt, dat weet je hè?quote:Op maandag 19 april 2004 16:22 schreef NiNi het volgende:
Nu zijn er zoveel afmeldingen dat het bijna lame is om nog te komen.
Ik twijfel dus nog even.
Dus jij ken weer ge-unstriped worden?quote:Op maandag 19 april 2004 16:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ownee, niks ervan, jij gaat komen en jij gaat een inklapbare sofa meebrengen
Oeh, now I'm superduperhyperskyper scared!quote:Op maandag 19 april 2004 16:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal af als je niet komt, dat weet je hè?.
You better be!quote:Op maandag 19 april 2004 16:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oeh, now I'm superduperhyperskyper scared!![]()
Dan ga ik wel naar Blijdorp toe.quote:Op maandag 19 april 2004 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Anders cancellen we het toch gewoon??.
*giechel*quote:Op maandag 19 april 2004 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Anders cancellen we het toch gewoon??.
Doen we gewoon een prive meeting dearestquote:Op maandag 19 april 2004 16:53 schreef Malawi het volgende:
[..]
*giechel*
gezellig, zie ik je daar wel. Misschien nog meer fokkers die willen komen??quote:Op maandag 19 april 2004 17:00 schreef QyRoZ het volgende:
ER WORDT GODVERDOMME NIETS GECANCELD, ANDERS GA IK WEL ALLEEN IN DIE KROEG ZITTEN ZUIPEN.
Zelden een briljanter plan gehoord!quote:Op maandag 19 april 2004 17:00 schreef QyRoZ het volgende:
ER WORDT GODVERDOMME NIETS GECANCELD, ANDERS GA IK WEL ALLEEN IN DIE KROEG ZITTEN ZUIPEN.
Gezien het geschatte alcohol verbruik zal niemand meer herinneren dat je geweest ben als je op dat tijdstip komt.quote:Op maandag 19 april 2004 17:04 schreef Nouk het volgende:
Ik kom heus wel hoor
Al kan ik pas om 2 uur, dan kom ik toch..
Alleen in de kroeg zitten zuipen is Okay!quote:Op maandag 19 april 2004 17:00 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2004 17:18 schreef Malawi het volgende:
[..]
Alleen in de kroeg zitten zuipen is Okay!
Ze kennen me toch alquote:Op maandag 19 april 2004 17:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gezien het geschatte alcohol verbruik zal niemand meer herinneren dat je geweest ben als je op dat tijdstip komt.
quote:Op maandag 19 april 2004 18:06 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom niet. Kan niet, haren wassen, kattebak verschonen, familiebezoek enzo.
quote:Op maandag 19 april 2004 18:07 schreef Dagonet het volgende:
Ah weet je wat, ik kom gewoon, eerder douchen, kattebak een dag eerder verschonen en die familie heeft me nog nooit geboeid.
Ik ben er!
Mits sofaquote:Op maandag 19 april 2004 17:00 schreef NiNi het volgende:
Ah, prive meets zijn ok.
Je lijkt soms net op mij.quote:Op maandag 19 april 2004 18:07 schreef Dagonet het volgende:
Ah weet je wat, ik kom gewoon, eerder douchen, kattebak een dag eerder verschonen en die familie heeft me nog nooit geboeid.
Ik ben er!
quote:Op maandag 19 april 2004 18:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand eigenlijk nog echt goede smoezen om niet te komen?![]()
Ey! Dat was vertrouwelijke informatie!quote:Op maandag 19 april 2004 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]Ik was vergeten dat ik me met mijn achterneef uit Urk had verloofd en Zaterdag is de bruiloft
komop lieverd, het dorp weet het nu toch alquote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef Malawi het volgende:
[..]
Ey! Dat was vertrouwelijke informatie!![]()
Er zijn slechtere role-models voor een meetnewbiequote:Op maandag 19 april 2004 19:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je lijkt soms net op mij.
quote:Op maandag 19 april 2004 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komop lieverd, het dorp weet het nu toch al.
Het dorp IS toch de wereldquote:Op maandag 19 april 2004 21:30 schreef Malawi het volgende:
[..]Het dorp wel, maar de rest van de wereld toch nog niet. Tsk.
![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]Ik ben opeens blut Ik ben ziek Ik durf niet meer Mijn subtropische flipfantje is ziek Ik was vergeten dat ik me met mijn achterneef uit Urk had verloofd en Zaterdag is de bruiloft
Ik heb ze allemaal al gehoord.
Mwa, ik ben niet beter dan any other junk hoor.quote:Op maandag 19 april 2004 21:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn slechtere role-models voor een meetnewbie
Ja, en dan onverwachts he, alsof ze dat ALTIJD 1 dag van te voren aankondigenquote:Op maandag 19 april 2004 23:55 schreef mvt het volgende:
[..]Nachtdienst
uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2004 17:11 schreef livEliveD het volgende:
Gezien het geschatte alcohol verbruik zal niemand meer herinneren dat je geweest ben als je op dat tijdstip komt.
Tuurlijk! Dat hele cafe puilt uit met mensen die de krant lezen waar twee gaatjes inzitten om door te kunnen glurenquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
zou de anonieme fok!ker ook nog komen?
de zogenaamde Lurckersquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dat hele cafe puilt uit met mensen die de krant lezen waar twee gaatjes inzitten om door te kunnen gluren![]()
Volgens mij hebben weinig mensen er bezwaar tegen als je die meeneemtquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:52 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit nog te twijfelen... Ik heb dan een rendezvous met een paar bloedmooie schoonheden gepland staan
Sterker nog, ze staan al ingeschreven voor deze meet!quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij hebben weinig mensen er bezwaar tegen als je die meeneemt![]()
Ik had mij nog niet afgemeldquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
zou de anonieme fok!ker ook nog komen?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:10 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
[..]
Ik had mij nog niet afgemeld
Het is wel een beetje jammer dat ik niet in de lijst sta
weten ze dat jij komt?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:52 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit nog te twijfelen... Ik heb dan een rendezvous met een paar bloedmooie schoonheden gepland staan
ook welkom in het meet topic?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:03 schreef FlyingFox het volgende:
Mag deze pulease in de TTT!![]()
![]()
Ik ga een vreetschuur openen.
Ik lach me een scheur!!
Ik denk dat ik de fiets pak.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef PrivateRyan het volgende:
Hoe doen mensen het met vervoer. Vooral terug..
Met de fiets. Mits die er dan nog staatquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef PrivateRyan het volgende:
Dat zal de fiets worden. Of met luiheid de bus.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef PrivateRyan het volgende:
ik vertrouw op je niet drinkende collega, je icoontje trouwens ookquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef PrivateRyan het volgende:
ik vertrouw op je niet drinkende collega, je icoontje trouwens ook.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef PrivateRyan het volgende:
ohja tof, kan die ons mooi in zwolle ofzo dumpen!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:38 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen idee. Er gaan de hele nacht door bussen, ik zie het wel. Of anders die niet-drinkende West-fries met 'r taxi-express.
Of Enschede.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ohja tof, kan die ons mooi in zwolle ofzo dumpen!
ja en?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:41 schreef Vork het volgende:
West-friesland via zwolle, da's best een omweg.
en de enige mogelijke taxi die die kant op zou gaan heeft ons net laten weten de automobiel niet in te zetten aankomend weekend.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja en?
Kijk: Gone in 60 secondsquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb dringend behoefte aan een automobiel.
Dan ken je toch niet drinken, men!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb dringend behoefte aan een automobiel.
daar heeft ie een vriendin voorquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dan ken je toch niet drinken, men!
Miss Negative 2004!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:41 schreef NiNi het volgende:
Eerst zegt iedereen af en vervolgens gaat er niemand meer drinken.
Dolle pret, zeg ik.
Het lijkt wel een FP meetquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:41 schreef NiNi het volgende:
Dolle pret, zeg ik.
NiNi, je gaat je gewoon klemzuipen, doe ik ook.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:41 schreef NiNi het volgende:
Dolle pret, zeg ik.
Ja. Met de 1e trein. Rond 8 uur.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kijk: Gone in 60 secondsen doe het na?
Maar moet jij niet terug naar Enschede aan het eind?
Dan is het maar goed dat ik geen automobiel heb. Dan moet ik me compleet lamzuipen en wachten op de 1e trein.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:41 schreef NiNi het volgende:
Dolle pret, zeg ik.
ja, das best kut!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja. Met de 1e trein. Rond 8 uur.
Gezellig.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, das best kut!
Tis dat het mijn forum niet is, anders had ik de TT herschreven...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:59 schreef Vork het volgende:
De 'zolang er maar bier is'-meeting!
Dat is elke meeting.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:59 schreef Vork het volgende:
De 'zolang er maar bier is'-meeting!
Q for meeting prez!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb beide opties overwogen:Laatste trein, dus 23:15 weg Eerste trein, dus 10:30 thuis.
Ik ga voor de laatste optie..
Whehe! Das het mooiste compliment van het jaar tot nu toe.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Miss Negative 2004!
Gelukkig woon ik op 15 min van het Leidsepleinquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Gelukkig rijden er naar Rotterdam nachttreinen!
Dat heb ik nooit ontkend!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:44 schreef Vork het volgende:
[..]
NiNi, je gaat je gewoon klemzuipen, doe ik ook.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:12 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Sterf allemaal.
Misschien kan die hem ophalen dan, heeft het ook nog echt nut.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:42 schreef mvt het volgende:
[..]
daar heeft ie een vriendin voor
Nou, waag maar eens een poging jij!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:12 schreef NiNi het volgende:
Dat heb ik nooit ontkend!
Ik zuip jullie allemaal onder tafel.
Jij gooit alleen maar alcohol over je kleren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, waag maar eens een poging jij!
Will do, will do...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, waag maar eens een poging jij!
Ik heb steeds het gevoel dat jij Vork bent.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Will do, will do...
![]()
Goed, die staat vast. Nog meer zaken die even in alle duidelijkheid geregeld moeten worden voor aanvang van de meeting?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:16 schreef NiNi het volgende:
Will do, will do...
![]()
Alsof hij zelf zo'n icon gaat nemen!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb steeds het gevoel dat jij Vork bent.
Zorg jij er voor dat mijn stufi voor die tijd binnen is?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed, die staat vast. Nog meer zaken die even in alle duidelijkheid geregeld moeten worden voor aanvang van de meeting?
Je weet het niet hè?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Alsof hij zelf zo'n icon gaat nemen!
Mag ik eventueel bier over je schouder gooien en zoals Itjeer met je poseren?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed, die staat vast. Nog meer zaken die even in alle duidelijkheid geregeld moeten worden voor aanvang van de meeting?
Je mag wel met me op de foto, maar met bier gooien? Daar is bier helemaal niet voor gemaaktquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:34 schreef NiNi het volgende:
Mag ik eventueel bier over je schouder gooien en zoals Itjeer met je poseren?
Inso, PR, roonaan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:34 schreef Vork het volgende:
Eigenlijk zou ik nu dan een NiNi icoon aan moeten nemen. Of een weetikveelwiediticoonallemaalnogmeerheeft icoon.
Je maakt me angstig. Wat?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je weet het niet hè?.
Zit je weer in mn fotoboek te lurken?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je maakt me angstig.
Als ik op een sofa ga liggen wil straalbezopen zijn hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:41 schreef NiNi het volgende:
Dolle pret, zeg ik.
ik kom lopend, ik ga lopendquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef PrivateRyan het volgende:
That's the spirit Paxquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:40 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben alvast begonnen met indrinken voor de meet
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:10 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
Ik had mij nog niet afgemeld
Het is wel een beetje jammer dat ik niet in de lijst sta
Ehh, over dat. Zijn twee aan elkaar geschoven barkrukken ook genoeg?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik op een sofa ga liggen wil straalbezopen zijn hoor
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ehh, over dat. Zijn twee aan elkaar geschoven barkrukken ook genoeg?
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:48 schreef livEliveD het volgende:
Heeft iemand die toko al verteld wat voor tuig er zaterdag langskomt?
Rechts. Want alles is de schuld van links.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
is het trouwens die tent die eigenlijk uit twee barren bestaat, en zo ja, staan wij dan links of rechts?
Kloptquote:Op woensdag 21 april 2004 14:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Rechts. Want alles is de schuld van links..
ver@$%^^mequote:Op woensdag 21 april 2004 14:00 schreef QyRoZ het volgende:
Rechts. Want alles is de schuld van links..
Hé, zonder mij?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:40 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben alvast begonnen met indrinken voor de meet
Jij gooit toch al je drinken over je kleren.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:23 schreef RemCow het volgende:
[..]
Hé, zonder mij?
Ik sta links met een paar kogelsquote:Op woensdag 21 april 2004 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
is het trouwens die tent die eigenlijk uit twee barren bestaat, en zo ja, staan wij dan links of rechts?
Slapen is voor mietjes.quote:Op woensdag 21 april 2004 18:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom nog steeds.
Nog 3 nachtjes slapen..
ook bedankt hé!quote:Op woensdag 21 april 2004 19:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjes. [afbeelding]
whehehequote:Op woensdag 21 april 2004 19:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ook bedankt hé!
Zwaai je wel naar mij op de terugweg? Ik neem de eerste trein uit enschede.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb beide opties overwogen:Laatste trein, dus 23:15 weg Eerste trein, dus 10:30 thuis.
Weet je wat het erge is? De eerste trein die uit Enschede vertrekt is bij aankomst in Amsterdam de eerste trein _naar_ Enschede.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zwaai je wel naar mij op de terugweg? Ik neem de eerste trein uit enschede.
Amsterdam is toffer dan Enschede kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:44 schreef Stranger het volgende:
Of wacht... Amsterdam klinkt ook wel okay...
Dilemma
Maar enschede heeft zaterdag het batavierenfeestquote:Op woensdag 21 april 2004 19:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Amsterdam is toffer dan Enschede kan ik je vertellen.
Op beide plekken is bier.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar enschede heeft zaterdag het batavierenfeest
Ja, maar op de ene plek goedkoper.. En laat dat nou net die plek zijn waar ik al heb afgesproken, maar ja, het is wel makkelijk af te zeggen...quote:Op woensdag 21 april 2004 19:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Op beide plekken is bier.
Amsterdam is dichterbij voor jou.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar op de ene plek goedkoper.. En laat dat nou net die plek zijn waar ik al heb afgesproken, maar ja, het is wel makkelijk af te zeggen...
Ik had helemaal niet verwacht nog ergens naartoe te gaan, maar omdat ik ineens maar tot 17:00 hoef te werken, zijn de mogelijkheden niet meer beperkt.
Naar Enschede kan ik met iemand meereizenquote:Op woensdag 21 april 2004 19:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Amsterdam is dichterbij voor jou.
Mijn telefoon staat altijd aan. Dat moet je toch weten?quote:Op woensdag 21 april 2004 19:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Naar Enschede kan ik met iemand meereizen
Ach, ik zie wel, hou je tenminste je telefoon aan? Je weet dat ik zelfs in de trein naar amsterdam al de weg kwijt raak.
Ja nu laat je me dus twijfelen waar ik naar toe moet gaan.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:46 schreef Stranger het volgende:
Maar enschede heeft zaterdag het batavierenfeest
Ligt 't aan mij of hebben we elke meet deze discussie.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar op de ene plek goedkoper.. En laat dat nou net die plek zijn waar ik al heb afgesproken, maar ja, het is wel makkelijk af te zeggen...
Ik had helemaal niet verwacht nog ergens naartoe te gaan, maar omdat ik ineens maar tot 17:00 hoef te werken, zijn de mogelijkheden niet meer beperkt.
Uiteindelijk ben ik er ook gewoon, en al dronken als ik aankom.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ligt 't aan mij of hebben we elke meet deze discussie.
Stranger! Je moet komen!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik er ook gewoon, en al dronken als ik aankom.
Onze eerste-vv-meet-mini-reunie-meet!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Stranger! Je moet komen!
Damoejjetegeniemandsegge!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Onze eerste-vv-meet-mini-reunie-meet!
WAT NIET?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Damoejjetegeniemandsegge!![]()
DAT JE WORST LUST!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
WAT NIET?
Wel Christelijke Worst hè?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Als je worst lust". Dat is Veluws.
Natuurlijk, op zondag onversneden, snijden is immers arbeydt ende dusch een klap in het Gezicht Godsch.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
Wel Christelijke Worst hè?
Dat spreek ik niet.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Als je worst lust". Dat is Veluws.
Je hoeft ook niets te spreken, zolang je maar gelooft! En geloven doe je door gul te geven aan Den Kerk Gods!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat spreek ik niet.
Weet ik veel wat jij prefereert.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wel Christelijke Worst hè?
Ga je ook stoelen knuffelen?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik kom!
Als je me bed maar schoonhoud met dat komenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik kom!
Alles voorbij Utrecht is voor jou de Achterhoek zeker?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:58 schreef NiNi het volgende:
Dat spreek ik niet.
Nee.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ga je ook stoelen knuffelen?
Ik spuit alles over je gezicht heen.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als je me bed maar schoonhoud met dat komen
quote:Op woensdag 21 april 2004 21:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Overijssel bôppe"
Leer dan verdomme is een keer mikken, in de mond, hoevaak moet ik je dat nog uitleggen, in de mondquote:Op woensdag 21 april 2004 21:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik spuit alles over je gezicht heen.
Eerst Icon weghalen.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:23 schreef frenzy2003 het volgende:
HAAL MIJ EENS ALSTUBLIEFT GOFTEDOMME HEEL SNEL VAN DIE LIJST AF,VOOR DE 2DE KEER
sowwyquote:Op woensdag 21 april 2004 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerst Icon weghalen.
'quote:Op woensdag 21 april 2004 23:11 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
sowwy
thnxquote:Op woensdag 21 april 2004 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
'
Je bent uit de oppo.
Te Laatquote:Op woensdag 21 april 2004 20:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Damoejjetegeniemandsegge!![]()
Over twee nachtjes.quote:Op donderdag 22 april 2004 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Is het al zaterdag ?
oeh spanntquote:Op donderdag 22 april 2004 10:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Over twee nachtjes.
komt goed uit, ik moet toch werkenquote:Op donderdag 22 april 2004 10:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan nu vast niet meer slapen.
ik welquote:Op donderdag 22 april 2004 10:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan nu vast niet meer slapen.
Paarse_Twijfelhaas!quote:Op donderdag 22 april 2004 11:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik wel
quote:Op donderdag 22 april 2004 11:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Paarse_Twijfelhaas! [afbeelding]
paarse_hebeigenlijkgeenzinindietreinreismaarwelzininbierenhaasquote:Op donderdag 22 april 2004 11:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Paarse_Twijfelhaas! [afbeelding]
de treinreis terug dus!quote:Op donderdag 22 april 2004 12:42 schreef livEliveD het volgende:
Je stapt straks uit die trein, vermoeid, dorstig en dan, en dan... IS ER BIER......![]()
Zo'n moment wil je niet missen!
Gewoon komen dus!
mietje !quote:Op donderdag 22 april 2004 13:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de treinreis terug dus!
Die is nog niet zo erg. Het wachten op de eerste trein is dat wel.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de treinreis terug dus!
Huh daar merk toch niks meer van met dat alcohol gehalte!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
de treinreis terug dus!
Tegen de tijd dat onze eerste trein gaat is die alcohol al lang weer uitgewerkt hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:10 schreef livEliveD het volgende:
Huh daar merk toch niks meer van met dat alcohol gehalte!
Beetje liedjes zingen als de polder aan je voorbijtrekt. 10 keer aan de noodrem hangen omdat je een rondje wilt geven. Een coupe voor jezelf door die immense kegel. Beetje maffen. Tijd vliegt om.![]()
We lezen wel in de krant hoe het is afgelopen![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat onze eerste trein gaat is die alcohol al lang weer uitgewerkt hoor..
Al een paar dagen..
ET werkt nog niet!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]idd
idd jammer is datquote:Op donderdag 22 april 2004 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat onze eerste trein gaat is die alcohol al lang weer uitgewerkt hoor..
Al een paar dagen..
videokaart vewijderen uit windowsquote:Op donderdag 22 april 2004 13:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ET werkt nog niet!
We will survive. Gewoon meer zuipen. Er zijn vast nog wel toffe afterparties.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd jammer is dat
Vast! komt neusaap eik nog ?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
We will survive. Gewoon meer zuipen. Er zijn vast nog wel toffe afterparties..
Geen idee. Voor de zekerheid neem ik wel wat condooms mee om in glazen te deponeren. Neusaap-stand-in. Moet ik ook aan tieten gaan voelen?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vast! komt neusaap eik nog ?
ik zal m schoppenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vast! komt neusaap eik nog ?
Ja anders ben je geen goede vervangerquote:Op donderdag 22 april 2004 13:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moet ik ook aan tieten gaan voelen?
dat laatste is okay, en condooms kunnen ook andere doeleinde dienen héquote:Op donderdag 22 april 2004 13:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geen idee. Voor de zekerheid neem ik wel wat condooms mee om in glazen te deponeren. Neusaap-stand-in. Moet ik ook aan tieten gaan voelen?
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik zal m schoppen
net als LD en dan achteraf "doen alsof" ik er niets meer van af weet!
Zoals?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat laatste is okay, en condooms kunnen ook andere doeleinde dienen hé
kauwgum, ballonnetje !quote:Op donderdag 22 april 2004 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zoals?
*Noteert*quote:Op donderdag 22 april 2004 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kauwgum, ballonnetje !
quote:Op donderdag 22 april 2004 13:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
*Noteert*
oh !quote:Op donderdag 22 april 2004 14:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
de kenners hoor!
Goed werk!!quote:Op donderdag 22 april 2004 13:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
*Noteert*
Ik ga voor de eerste optie. Als ik na thuiskomst nog meer drank wil kan ik nog naar het Bata feestquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:08 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat gewoon een kutnewbie meeting worden.....
Ik zoek nog een adoptienewbie.
Het is ook pas je tweede meeting. Da's nog wel newbiequote:Op vrijdag 23 april 2004 01:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]Mag
ik
je
adoptienewbie
worden?
![]()
Die meeting hiervoor was een halve meeting!quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:15 schreef Light het volgende:
[..]
Het is ook pas je tweede meeting. Da's nog wel newbie
Nee, dat was een bijna-botsing.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die meeting hiervoor was een halve meeting!
Kun je niet eens iets verrassends melden?quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:18 schreef static het volgende:
Hoi. Ik kom niet.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:18 schreef static het volgende:
Hoi. Ik kom niet.
Dat ik wel kom ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:21 schreef Light het volgende:
[..]
Kun je niet eens iets verrassends melden?
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lekkere actie weer!
Ja, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:38 schreef static het volgende:
[..]
Dat ik wel kom ofzo?
Neuh.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:40 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld
Tis toch mijn kroeg nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:41 schreef static het volgende:
[..]
Neuh.
Of ik moet de honden meenemen en dat wordt een rotzooitje.
Ik zie jou bij elke meeting roepen dat je komt, maar ik heb je nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:24 schreef Faithy het volgende:
ik stond toch ooit op deze lijst.. en als Madcat nog komt kom ik ook nog steeds
ligt dus wel aan de lift die ik al dan niet ga krijgen
Kan je beter roepen dat je niet komt, en dan toch komen opdagenquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie jou bij elke meeting roepen dat je komt, maar ik heb je nog nooit gezien.
Das idd leukerquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:36 schreef Malawi het volgende:
[..]
Kan je beter roepen dat je niet komt, en dan toch komen opdagen
7 uur, KNOTK. dubbeldate met j&a.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Das idd leuker.
Enniewee, hoelaat is men waar? pre-meet? Eten?
Doe je goedquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:40 schreef Malawi het volgende:
[..]
7 uur, KNOTK. dubbeldate met j&a.![]()
ook hoi, ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:58 schreef Aventura het volgende:
Hoi. Ik kom nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |